Vaiko muuta,minulla menossa Gabapentin kolmatta viikkoa ja tuntuu että pönttö sekaisin,päässä humisee,heitehuimausta,ahdistusta ja vihoviimeisenä kiusana pistrly jaloissa eniten jalkaterässä ja aivan kuin jalkapohjat tulessa.
Lääke annettu hermokipuun ollut aiemminkin mutta ei vuosia taaksepäin muistellessa ollut mitään muuta kuin alkuvaiheessa tokkuraa.
Onko kellään vastaavia oireita ko lääkkeestä,odottelen mielenkiinnolla mahdollisia asiallisia kommentteja..kiitos.
Lääke annettu hermokipuun ollut aiemminkin mutta ei vuosia taaksepäin muistellessa ollut mitään muuta kuin alkuvaiheessa tokkuraa.
Onko kellään vastaavia oireita ko lääkkeestä,odottelen mielenkiinnolla mahdollisia asiallisia kommentteja..kiitos.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Minä kokeilin aikoinaan Gabapentiinin, Gabrionin sekä myös Lyrican. Eivät sopineet ainakaan minulle. Lyricasta sain kamalaa tärinää ja vapinaa. Gabat taas tekivät pään aivan sekavaksi, juuri niinkuin aloittajakin kirjoitti. Jotkut tuttavani ovat myös käyneet samat lääkkeet läpi ja parilla on tullut ihan päivystystä vaativia haittavaikutuksia. Itse en ainakaan enää kyseisiin lääkkeisiin koske.