Onko jumala perverssi seksihurjastelija?

Anonyymi

Miettikääpä niitä monia tapoja, miten eläimet pariutuvat ja lisääntyvät!

Ihminen!

Jos Jumala olisi olemassa, niin eikö hän olisi seksihurjastelija ja pervertikko?

18

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin hänen palvojansa tuntevat perverssiä kiinnostusta toisten henkilökohtaisiin ja varsinkin seksiin liittyviin asioihin.

    • Anonyymi

      Selevähä tuo, jos loi ihmisen omaksi kuvakseen, niin pervo koko ukko!

    • Tarinan mukaan Jumala himoitsi jopa toisen kihlattua ja pani tämän paksuksi, vaikka itse on muka sanonut, että toisen puolisoa ei saa himoita. Aivan seksihullu on, jos on edes ollakseen.

    • Anonyymi

      Tämä todistaa evoluution. Nesteitä sotketaan, jotta luodaan uutta.

    • Anonyymi

      Suoraan sanoen ihmettelen tiettyjä afrikkalaisia heimoja.
      Aasialaisilla on näppärämpiä, ei muijat perverssin isoa tarvitse, ihan oikeasti.

    • Anonyymi

      "Perverssein" lisääntymiskäyttäytyminen (ihmisen ohella) johon olen törmännyt on luteiden tapa lisääntyä. Koirasluteen siitin on pistin, jonka se iskee vastaan pyristelevän naaraan mahapanssarin läpi ja hedelmöittää näin naaraan sisällä olevat munat.

      Mutta ei tässä vielä kaikki. Koirasluteet ottavat kiinni minkä tahansa luteen sukupuolesta välittämättä ja jos voimat riittää tekevät saman tempun myös toiselle koiraalle. Toisen koiraan tapauksessa "raiskaavan" uroksen siemenneste päätyy "raiskatun" uroksen siemennestesäiliöön ja niinpä kun tällainen "raiskattu" pääsee hedelmöittämään naaraan, niin sen siemenneste sisältää paitsi sen omia myös sen raiskanneen koiraan siittiöitä ja näin "raiskaajan" perimä siirtyy myös sellaisiin naaraisiin joita se ei itse onnistu kellistämään.

      Tämän täytyy olla Jumalan suunnittelema. Tällaista ei keksisi nimittäin pirukaan.

      • Et siis tarkoita luteilla Luterlaisia imureineeen ? sööööööööööwwwwööööömmmmm................Mielensä kanssa ongelmia heillä ump ummp


      • Tuohan on kesyä verrattuna loispistiäisen lisääntymistapohin:

        "Ryhmällä ei ole varsinaista taksonomista asemaa vaan yhdistävänä tekijänä on pelkästään näiden pistiäisten tapa munia munansa toiseen eläimeen, tavallisesti hyönteisen toukkaan, jonka pistiäisen oma toukka kuoriuduttuaan syö elävältä", kertoo Wikipedia.

        Mitähän Jahve mahtoi ajatella kun tällaisen suunnitteli?


      • joopajoogi kirjoitti:

        Tuohan on kesyä verrattuna loispistiäisen lisääntymistapohin:

        "Ryhmällä ei ole varsinaista taksonomista asemaa vaan yhdistävänä tekijänä on pelkästään näiden pistiäisten tapa munia munansa toiseen eläimeen, tavallisesti hyönteisen toukkaan, jonka pistiäisen oma toukka kuoriuduttuaan syö elävältä", kertoo Wikipedia.

        Mitähän Jahve mahtoi ajatella kun tällaisen suunnitteli?

        Suurin osa eliöistä on loisia, kun bakteeritkin lasketaan mukaan. Elokehän "pääelinkeino" on loisiminen.


      • joopajoogi kirjoitti:

        Tuohan on kesyä verrattuna loispistiäisen lisääntymistapohin:

        "Ryhmällä ei ole varsinaista taksonomista asemaa vaan yhdistävänä tekijänä on pelkästään näiden pistiäisten tapa munia munansa toiseen eläimeen, tavallisesti hyönteisen toukkaan, jonka pistiäisen oma toukka kuoriuduttuaan syö elävältä", kertoo Wikipedia.

        Mitähän Jahve mahtoi ajatella kun tällaisen suunnitteli?

        Kirjassa "Loputtomat loiset" kerrotaan loispistiäisestä, joka munii munansa perhosen sisällä sitä syövien loispistiäisten toukkiin. Näin päästään ketjuun jossa perhosen toukka syö kasvia ja sitä syö loispistiäisen toukka, jota syö oma loispistäisen toukka, jossa loisii bakteeri, jonka sisälle bakterofagi-virus injektoi perimänsä, joka saa sen tekemään lisä bakterofagi-viruksia. Älykkäästi suunniteltua? Ja mikä olikaan tämän ravintoketjun tarkoitus?


    • Kreikkalaisten jumalat ainakin oli seksihurjastelijoita. Paitsi jotkut eli selibaatissa.

    • Anonyymi

      Ajattele, että saat tehdä vain kolme reikää/putkea ja sinun pitää jakaa näihin seuraavat toiminnot: (1) syöminen (2) ulostaminen (3) hengittäminen ja (4) siittiöiden vastaanotto.

      Jumala piti seksiä sen verran pyhänä, että päätti yhdistää hengittämisen ja syömisen, jotta seksille jäisi oma reikänsä. Tästä aiheutuu jopa kuolemia, joten siveys oli korkealla Jumalan prioriteeteissa!

      Minä olisin yhdistänyt syömisen ja siittiöiden vastaanoton samaan reikään - ja varannut hengitykselle kokonaan oman aukkonsa.

      • Voihan sitä syömäreikääkin käyttää muuhunkin.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Voihan sitä syömäreikääkin käyttää muuhunkin.

        Älä sievistele.
        Ajattelit myös rööriä, mutta teeskentelit vaan.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Voihan sitä syömäreikääkin käyttää muuhunkin.

        Luonto opettaa, mitä tarkoitusta varten mikin reikä on olemassa.

        Vain järjetön perverssi eläin työntää peniksensä reikään, joka on tarkoitettu ulostamista tai syömistä varten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonto opettaa, mitä tarkoitusta varten mikin reikä on olemassa.

        Vain järjetön perverssi eläin työntää peniksensä reikään, joka on tarkoitettu ulostamista tai syömistä varten!

        Kannattaa kokeilla oraaliseksiä.
        Vannon kautta jeesuksen, ettei mistään muusta saa yhtälailla tuntemuksia kuin siitä.
        Lortto on lortto ja tiukkanakin reikä on vain reikä.
        Ahdasmielisenä aivopestynä konservatiivinä, et vaan koskaan saa tietää sitä.

        Otan osaa, voin ymmärtää ahdasmielisyyttäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luonto opettaa, mitä tarkoitusta varten mikin reikä on olemassa.

        Vain järjetön perverssi eläin työntää peniksensä reikään, joka on tarkoitettu ulostamista tai syömistä varten!

        Minustakin naiset on hyvin lähellä eläimiä.


    • Jos se olisi olemassa minulle tulisi kaksoset tai enemmän kerralla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe