Oletteko pannut merkille, että Veikkauksen automaattipelien (netissä pelaan) voittomahdollisuudet ovat vähentyneet sekä pelivoitot ovat alentuneet. Huomattava muutos tapahtunut tämän vuoden aikana. Ja turha sanoa, että palautusprosentti, esim. 96 %, on miljoonien pelikertojen keskiarvo, sillä paljon pelanneena ero on koko tämän vuoden ollut huomattava.
Toisekseen: paremmin oli RAY:n aikana. Ja kolmanneksi:Miksi ihmeessä tarvitsee joka viikko lanseerata vähintään monia, tai vähintään yksi, uusi automaattipeli!!!??? Sekin raha voisi olla pelien voitoissa.
Summa-summaarum: Veikkaus on mennyt alaspäin, johtajan palkka taivaisiin, yhteiskunnallinen vaikutus voisi olla suurempi ja voitot järkevällä tasolla!! Hyi häpeä, sillä se on veronmaksajien ja pelaajien ylläpitämä laitos!
Veikkauksen automaattipelit
Anonyymi
2
992
Vastaukset
- Anonyymi
Tietääkö kukaan mikä on nimeltä korttipeli jossa täytyy muodostaa 2,5,8,J,A? Kolme väliä on sallittu määrä ja A kaataa kortit pöydälle sille pelaajalle pistekorteiksi.
- Anonyymi
Olen huomannut .koemielessä pelannut lootuskenoo samoilla numeroilla 20e. 20sentin panoksella. Lopputulos kaikki veikkaus nieli. Anaskin mun mielestä veikkauksen peleissä on tänäpäivänä pelkää rahan keräämistä suuripalkaisille henkilöille . siis lopettakaa pelaaminen . !!! Koko veikkaus alkaa tuntua ( )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161