Turkki ei kestä 3,6 miljoonaa pakolaista

Anonyymi

Erfogan yrittää ratkaista pakolaisongelman. EU:n ei kannata
leikkiä hyvistä, kun mikään EU:n maa
ei halua vilpittömästi ottaa pakolaisia.
Ohisalo ja Haavisto eivät ajattele itsenäisesti, vaan toistavat sloganeita ja lausuvat tyhjiä sanoja pelkkinä politiikoina ilman viisautta.
EU:n etu on, että pakolaiset palautetaan Syyriaan. Sen jälkeen alkaa EU:n tuen anto alueelle ja jälleenrakennus.
EU ei ajattele Turkin etua. Sen on hoidettava ikävä asia itse.
Uhreilta ei vältytä. Maailma on julma.

3

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpinää. Turkin sotaretki ja etninen puhdistus Syyriassa ei liity pakolaisiin, vaan Syyrian kurdiväestöön. Ja sen tuloksena maailma saa noin puoli miljoonaa uutta pakolaista. Kurdijoukot ovat käyneet amerikkalaisten kanssa taistelua Isisiä vastaan sekä vastanneet Isis-vangeista. Siitä seuraa, että Isis on vapaa vahvistumaan alueella uudestaan, kun kurdit joutuvat puolustamaan itseään Turkkia vastaan.

Pakolaiset olisivat palanneet Turkista Syyriaan tilanteen rauhoituttua. Se oli jo rauhoittumaan päin. Erdogan pitkittää kuitenkin sotatoimillaan pakolaisten kotiin pääsyä. Ei ole myöskään mitään takeita, että he suostuvat jäämään Syyrian rajavyöhykkeelle. Erdoganin tarkoitus on vaihtaa raja-alueen väestö nykyisistä kurdeista Turkissa oleviin pakolaisiin. Sitä kutsutaan etniseksi puhdistukseksi, joka on rikos ihmisyyttä vastaan.

• Anonyymi

Erdoganille tiedoksi, jos vapauttaa rajat pakolaisille joihin on saanut kymmeniä milradjeja fyrkkaa. Palautamme me kaikki Turkinkansalaiset Euroopasta joita lienee useampi kymmenen miljoonaa. Vaihdetaan vaan. Sopii hyvin . Erdogan voisi sitten myös paluttaa ne saamansa miljardit joita tuskin on käyttänyt pakolaisiin. Dokumentit on jo todistanut että naiset joutuvat jopa myymään itseään pitääkseen perheensä hengissä.

• Anonyymi

Turkki on sopiva seuraavaksi persujen ihannoimaksi valtioksi. Siellä eivät matut hypi silmille, vaan heidät palautetaan bantustaniin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5136
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3656
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      40
      3062
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2956
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      143
      1745
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    Aihe