Haluamme lisää pakolaisia. Meillä on varaa!

Anonyymi

Kauniaisiin pitää ottaa heti pakolaisia.
Meillä on kyllä varaa ottaa.
Toimiin pitää ryhtyä nopeasti.
Meillä on varaa asuttaa ja ruokkia heidät!

19

2192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on Suomen kyky vastaanottaa
      turvapaikanhakijoita?

      Googlettakaa tuolla hakusanalla valtioneuvoston sivulle ja lukekaa se raportti

      SISÄMINISTERIÖN JULKAISU 25/2017

      • Anonyymi

        Kauniaisiin voi ottaa aluksi vaikka 387 pakolaista.
        Kunta kyllä pärjää sillä valtio maksaa kulut.
        Kauniainen on turvallinen asuinpaikka sotaa pakoileville nuorille miehille.
        Päättäjät heti tekemään päätös asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniaisiin voi ottaa aluksi vaikka 387 pakolaista.
        Kunta kyllä pärjää sillä valtio maksaa kulut.
        Kauniainen on turvallinen asuinpaikka sotaa pakoileville nuorille miehille.
        Päättäjät heti tekemään päätös asiasta.

        Ees ruottalaiset ei vastusta pakolaisten ottamista Kauniaisiin


    • Anonyymi

      Katukuvassa päiväsaikaan yli 75% ihmisistä kotoisin alueelta missä aurinko paistaa. Yllätyin kun tulin töihin alueelle.

      • Anonyymi

        Hienoa että myös eliittialueet saavat osaansa tästä hienosta pakolaisryntäyksestä.
        Nuoria miehiä joilla halua yhteisiin lautapelihetkiin ja ruokailuiden järjestelyihin.
        On todella hienoa että myös Kauniainen on hyväksymässä asian.


    • Anonyymi

      Todellakin. Tännehän nousee jatkuvasti uusia kerrostaloja. Radan varteen mahtuu vielä monikerroksisia taloja.

    • Anonyymi

      TÄNÄÄN TAAS AIHEUTTIVAT USEAN TUHANNEN VAHINGOT RIKKOMALLA HELSINGISSÄ IKKUNOITA PLUS MUUTA, TÄÄLLÄ KRISTIINANKAUPUNGISSA, RUOTSINKIELISESSÄ kulässä , PARI SYKSYÄ SITTEN TRASUPÄÄ RIKKOI TEKNISEN VIRASTON IKKUNOITA NOIN 20 KAPPALETTA JA MURSKASI 4-5 n. auton ikkunat ja pellit ,,,plus uhkaili vielä vartijaakin,,mikään taho ei koskaan ilmoittanut ei kirjoittanut tuhojen kuluista ja kustannuksista, eli ne menivät ilmeisesti Veronmaksajien piikkiin,,,rangaistuksista puhumattakaan,, eli silleen,,

    • Anonyymi

      Hutisalo ja Haavisto haluavat tänne lisää 50 000 pakolaista loisimaan.
      Heidän mielestään meillä on varaa.
      Meidän on autettava heitä.
      Kulttuurien suurlähettiläät,kulttuurikukkaset.Isis taistelijat.
      Murhaajat.Raiskaajat.Rosvojoukkiot.
      Sitten veilä kehitysapuun lisää muutamat miljoonat,niin hyvä on.

      Leikataan sitten taas vanhuksilta,sairailta,vammaisilta,lapsilta.
      Terveyspalveluista.Ym,ym kaikkein heikompiosaisilta.

    • Anonyymi

      Kuinka voi olla näin suuri Marttyyri, YLELLÄ, Antti Kuronen,, selittää kuin asiantuntija ison maanosan ongelmista kaula pitkänä, luuleeko hän ratkaisevansa muriaanien ongelmat,, aivan kuin ei tietäisi Maailman historiasta mitään,, ei noissa uutisissa ole mitään uutta,, jokainen joka on joskus käynyt tuolla suunnalla tietää ja aavistaa tuon rodun ongelmat,,,ent. merimies Persian Lahdelta,,,

    • Anonyymi

      Hyvä, saatte kaikki insinöörit täältä Lapista. Ja varmaan Oulusta lisää.

    • Anonyymi

      lähetään mykin irakiin tai syyriaan elelemään sossutuilla ja särkemään ja vandalisoimaan. turvapaikka hakemaan vihervasurien varjolla

    • Anonyymi

      on siellä eläminen halvempaa lämmin maa. voi kasvattaa syömiset itse.

    • Anonyymi

      haavistoa voi verrata maan tuhoajaan. epäisänmaalisin ihminen.

    • Anonyymi

      Aloittaja voi ottaa kotiinsa niin monta kuin mahtuu, ihan omalla kustannuksellaan.

    • Anonyymi

      Hyvä pointti tuo aloitus..
      Jotta oikeudenmukaisuus toteutuu niin Affenanmaalle pitää saada omat 3000 pakolaista nyt alkuun jotta saamme senkin saaren geeniperimään muutosta. On meinaan niin sisäsiittoista nykyisin että silleen.
      Puhuvatkin sellaista omituista kieltä jota itse väittävät Ruotsiksi mutta jota ei ymmärretä edes Ruotsissa..

    • Anonyymi

      Kauniaisiin on tulossa syyskuussa 2021 Syyriasta 87 pakolaista jotka kotiutetaan eri perheisiin vuoden loppuun mennessä.

    • Anonyymi

      Hyvä asia että Kurre kaupunki haluaa lisää pakolaisia. Niitä kyllä riittää.

    • Anonyymi

      Pakolaiset tulisi sijoittaa varakkaisiin perheisiin.

    • Anonyymi

      Eihän Kauniaisissa muita asukkaan kuin varakkaita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe