Sonic hammasharja, Pro Care huijaus?

Anonyymi

Postimyynnissä kerrottiin ja kehuttiin

Sonic Pro Care hammasharjaa n. 20 €, koska siinä olisi valkaiseva toiminto (= kaksi nopeutta). : )

Koska tuote ei vastaa sitä mitä puhelimessa kerrottiin, niin tuote palautettiin.

Tulikin uusi pakkaus pahvikotelo ja sen sisällä irrallaan höttöinen hamasharja ja lasku 20 E. Palautettiin.
Tulikin vastaus, että koska kyseessä on HYGIENIATUOTE ja pakkaus oli avattu, niin tuote pitäisi maksaa. Pakkausksesta ei käy ilmi, että kyseessä on hygieniatuote tai mitä pakkaus sisältää. Ei myöskään palautusosoitetta. Huomioitavaa myös, että pahvipakkauksen sisällä harja on irrallaan, jolloin ns. hygieniatuotetta ei voi enää udelleen myydä. Harja todella hempukka verrattuna kaupoissa oleviin.

PAKKAUKSESTA: Kartonkia, osoiteikkuna avonainen, vain alla olevan laskun osoiteosa ja ikkunasta siis suora ilmayhteys sisällä olevaan tuoteeseen, jolloin virus ja bakteeritartunta tuotteeseen on mahdollinen ja näin pakattua tuotetta ei ole turvallista käyttää.


Pakkauksen päällä ei ole palautusosoitetta.

Yritys ilmoittaa toimivansa AHVENANMAALTA.

184

81921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko sulla kyseisen firman sähköpostiosoitetta? Tarvitsisin sen palautusta varten enkä löydä sitä enää mistään

      • Anonyymi

        Tuotteessa oli esite (varsin niukasti esim teknistä asiatietoa sisältävä) ja siinä ainakin myyjän puhelinnumero.
        Itse laite on (nyt pari kk) toiminut hyvin ja pesutehoJa harja tuntuu paremmalta kuin vanhassa braun-sähköhammasharjassani. Alkuhinta oli halpa, mutta 24,90/2 harjapäätä parin kk välein Tuntuu kiskonnalta. Reiällinen toimituspakkaus jää alle arvosteluasteikon.
        Tuosta ultraäänitekniikasta ja sen turvallisuudesta hampaiden tai paikkojen tai hampaiden keraamisten kruunujen osalta en ole vielä ehtinyt hammaslääkäriltäni kysyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotteessa oli esite (varsin niukasti esim teknistä asiatietoa sisältävä) ja siinä ainakin myyjän puhelinnumero.
        Itse laite on (nyt pari kk) toiminut hyvin ja pesutehoJa harja tuntuu paremmalta kuin vanhassa braun-sähköhammasharjassani. Alkuhinta oli halpa, mutta 24,90/2 harjapäätä parin kk välein Tuntuu kiskonnalta. Reiällinen toimituspakkaus jää alle arvosteluasteikon.
        Tuosta ultraäänitekniikasta ja sen turvallisuudesta hampaiden tai paikkojen tai hampaiden keraamisten kruunujen osalta en ole vielä ehtinyt hammaslääkäriltäni kysyä

        Superhuijaus. Olen perunut tilaukseni jo viime vuoden puolella ja edelleen lähetetää harjoja laskuineen. Yritän saada puhelimitse yhteyttä, ei onnistu ja sp-osoitetta ei löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotteessa oli esite (varsin niukasti esim teknistä asiatietoa sisältävä) ja siinä ainakin myyjän puhelinnumero.
        Itse laite on (nyt pari kk) toiminut hyvin ja pesutehoJa harja tuntuu paremmalta kuin vanhassa braun-sähköhammasharjassani. Alkuhinta oli halpa, mutta 24,90/2 harjapäätä parin kk välein Tuntuu kiskonnalta. Reiällinen toimituspakkaus jää alle arvosteluasteikon.
        Tuosta ultraäänitekniikasta ja sen turvallisuudesta hampaiden tai paikkojen tai hampaiden keraamisten kruunujen osalta en ole vielä ehtinyt hammaslääkäriltäni kysyä

        Meidän asiakkaiden täytyy hakea oikeusturvaa noin röyhkeää pakkomyyntiä, jota ei saa lopetettua, vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Superhuijaus. Olen perunut tilaukseni jo viime vuoden puolella ja edelleen lähetetää harjoja laskuineen. Yritän saada puhelimitse yhteyttä, ei onnistu ja sp-osoitetta ei löydy.

        Mulle sanottiin puhelimessa että vähintään 6 harjapakkausta pitää ostaa hammasharjan lisäksi, vasta sitten voi lopettaa tilauksen. Ja asiakaspalveluun voi ilmoittaa jos haluaa pidemmän toimitusvälin kuin tuo 2 kk. Sain harjan vasta äskettäin ja itse harjaan olen ollut tyytyväinen, mutta sitä mainostettiin 200 euron arvoisena harjana; samaa harjaa myydään postimyynnissä alle 50 euron hintaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotteessa oli esite (varsin niukasti esim teknistä asiatietoa sisältävä) ja siinä ainakin myyjän puhelinnumero.
        Itse laite on (nyt pari kk) toiminut hyvin ja pesutehoJa harja tuntuu paremmalta kuin vanhassa braun-sähköhammasharjassani. Alkuhinta oli halpa, mutta 24,90/2 harjapäätä parin kk välein Tuntuu kiskonnalta. Reiällinen toimituspakkaus jää alle arvosteluasteikon.
        Tuosta ultraäänitekniikasta ja sen turvallisuudesta hampaiden tai paikkojen tai hampaiden keraamisten kruunujen osalta en ole vielä ehtinyt hammaslääkäriltäni kysyä

        Harjaspäillä tosi kallis hinta. En tunne vielä muita vastaavia mutta Sonic ’in varsi kun koskettaa hampaaseen niin hurja kolahdus. Pelkään että vaurioittaa hammasta. Tuolla värähtelynopeudella varmaankin muut hammasharjat toimivat samoin.
        Harjaspää on kapea ja pitkänmallinen- olisi helpompi pestä pyöreällä päällä - varsinkin ala etuhampaat ilman osumista hammasharjan varteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sanottiin puhelimessa että vähintään 6 harjapakkausta pitää ostaa hammasharjan lisäksi, vasta sitten voi lopettaa tilauksen. Ja asiakaspalveluun voi ilmoittaa jos haluaa pidemmän toimitusvälin kuin tuo 2 kk. Sain harjan vasta äskettäin ja itse harjaan olen ollut tyytyväinen, mutta sitä mainostettiin 200 euron arvoisena harjana; samaa harjaa myydään postimyynnissä alle 50 euron hintaan!

        Taisi maksaa puhelinmyynnissä 19.90€ mutta kalliit harjaspäät.
        Sain lopetettua kovasti riitelemällä mutta sisään taisi jäädä pari harjaspäätä.
        Huono ergonomia harjaspäissä. Kun ala etu hampaita puhdistaa niin helposti kolahtaa varren osa toisiin hampaisiin ja se tuntuu kuin hajoaisi koko rivistö. Onkohan muilla samoja kokemuksia? Lieneekö mahdollisesti vaurioittavan hampaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän asiakkaiden täytyy hakea oikeusturvaa noin röyhkeää pakkomyyntiä, jota ei saa lopetettua, vastaan.

        Kuluttajavirastolta uusi ohjeistus puhelinmyynnistä 2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttajavirastolta uusi ohjeistus puhelinmyynnistä 2023

        Olen todella tyytymätön. Kyllä tulee hammasharjalle hintaa, kun kaikki 7 kertaa lähettävät vaihtoharjapäitä. Kallein hammasharja ikinä. Ostotilanteessa ei myyjä kertonut kokonaishintaa. En olisi ikinä ostanut tai tehnyt sopimusta. Ei pese kunnolla hammasvälejä. Hammaslääkärini ei suositellut tämän käyttöä. Tilausvahvistus tuli myöhemmin, kun kauppa oli jo tehty. Ei harjoja tarvitse vaihtaa kahden kuukauden välein. Se on puppua puhetta. Kunhan vaan asiakkaita huijaatte. Koko myyntitapa herättää kyselyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harjaspäillä tosi kallis hinta. En tunne vielä muita vastaavia mutta Sonic ’in varsi kun koskettaa hampaaseen niin hurja kolahdus. Pelkään että vaurioittaa hammasta. Tuolla värähtelynopeudella varmaankin muut hammasharjat toimivat samoin.
        Harjaspää on kapea ja pitkänmallinen- olisi helpompi pestä pyöreällä päällä - varsinkin ala etuhampaat ilman osumista hammasharjan varteen.

        Oppii kyllä, kun opettelee! Oma hammaslääkärini pitää tätä Sonic Carea parhaana sähköhammasharjana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän asiakkaiden täytyy hakea oikeusturvaa noin röyhkeää pakkomyyntiä, jota ei saa lopetettua, vastaan.

        Joukkokanne huijarifirmaa vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen todella tyytymätön. Kyllä tulee hammasharjalle hintaa, kun kaikki 7 kertaa lähettävät vaihtoharjapäitä. Kallein hammasharja ikinä. Ostotilanteessa ei myyjä kertonut kokonaishintaa. En olisi ikinä ostanut tai tehnyt sopimusta. Ei pese kunnolla hammasvälejä. Hammaslääkärini ei suositellut tämän käyttöä. Tilausvahvistus tuli myöhemmin, kun kauppa oli jo tehty. Ei harjoja tarvitse vaihtaa kahden kuukauden välein. Se on puppua puhetta. Kunhan vaan asiakkaita huijaatte. Koko myyntitapa herättää kyselyä.

        Tästä tuotteesta en tiedä mutta niin kauan kuin muistan hammasharja tulee vaihtaa uuteen noin 3kk välein.


      • Anonyymi

        Ei,suuri huijaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen todella tyytymätön. Kyllä tulee hammasharjalle hintaa, kun kaikki 7 kertaa lähettävät vaihtoharjapäitä. Kallein hammasharja ikinä. Ostotilanteessa ei myyjä kertonut kokonaishintaa. En olisi ikinä ostanut tai tehnyt sopimusta. Ei pese kunnolla hammasvälejä. Hammaslääkärini ei suositellut tämän käyttöä. Tilausvahvistus tuli myöhemmin, kun kauppa oli jo tehty. Ei harjoja tarvitse vaihtaa kahden kuukauden välein. Se on puppua puhetta. Kunhan vaan asiakkaita huijaatte. Koko myyntitapa herättää kyselyä.

        Aivan puppua oli minunkin puhelinmyyjän jutut kyseisestä harjasta. Hintakin oli muka 137 eur minulle joka olen kuulemma saanut 100 euron lahjakortinkin. En tehnyt tilausta , onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän asiakkaiden täytyy hakea oikeusturvaa noin röyhkeää pakkomyyntiä, jota ei saa lopetettua, vastaan.

        Huijausta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sanottiin puhelimessa että vähintään 6 harjapakkausta pitää ostaa hammasharjan lisäksi, vasta sitten voi lopettaa tilauksen. Ja asiakaspalveluun voi ilmoittaa jos haluaa pidemmän toimitusvälin kuin tuo 2 kk. Sain harjan vasta äskettäin ja itse harjaan olen ollut tyytyväinen, mutta sitä mainostettiin 200 euron arvoisena harjana; samaa harjaa myydään postimyynnissä alle 50 euron hintaan!

        Mulle ei puhuttu tuosta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän asiakkaiden täytyy hakea oikeusturvaa noin röyhkeää pakkomyyntiä, jota ei saa lopetettua, vastaan.

        Tuntemattomana soitti tyyppi ja kehui "äänen perusteella olet alle 81 vuotias"sitten alkoi myynti puhe.Aikani kuuntelin ja suljin puhelimen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuotteessa oli esite (varsin niukasti esim teknistä asiatietoa sisältävä) ja siinä ainakin myyjän puhelinnumero.
        Itse laite on (nyt pari kk) toiminut hyvin ja pesutehoJa harja tuntuu paremmalta kuin vanhassa braun-sähköhammasharjassani. Alkuhinta oli halpa, mutta 24,90/2 harjapäätä parin kk välein Tuntuu kiskonnalta. Reiällinen toimituspakkaus jää alle arvosteluasteikon.
        Tuosta ultraäänitekniikasta ja sen turvallisuudesta hampaiden tai paikkojen tai hampaiden keraamisten kruunujen osalta en ole vielä ehtinyt hammaslääkäriltäni kysyä

        Tuo hinta kahdesta harjasta on TÖRKEÄ ryöstöhinta, koska Verkkokauppa.com myy samoja harjoja neljä kpl viiden kuuden hinnalla. Noita virolaisia huijausfirmoja on alkanut tulla suomalaisille markkinoille. Varokaa !!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän asiakkaiden täytyy hakea oikeusturvaa noin röyhkeää pakkomyyntiä, jota ei saa lopetettua, vastaan.

        Rikosilmoitus saattaa auttaa ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntemattomana soitti tyyppi ja kehui "äänen perusteella olet alle 81 vuotias"sitten alkoi myynti puhe.Aikani kuuntelin ja suljin puhelimen

        No SAMA. Monena päivänä tuntematon nro yrittänyt tavoittaa ja tänään haksahdin vastaamaan Kehui ääneni perusteella kuulostavani alle 80v.
        Olin muka voittanut tarjouskupongin ja olisin saanut harjan 120€ yli 200€ sijasta. Muistelen nähneeni näitä harjoja tyyliin Aliexpressissä tms. alle parilla kympillä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppii kyllä, kun opettelee! Oma hammaslääkärini pitää tätä Sonic Carea parhaana sähköhammasharjana!

        Okey, laitatko tämän hammaslääkärin numeron, haluan myös kuulla noin hyvät suositukset.


    • Anonyymi

      Näin härskijä myyntitapaa en ole ennen kuullutkaan ja toivon mukaan en k uulekkaan.
      Puhelinmyynnissä on mulle kuulemma kerrottu ,että pakkausta ei saa avata hygeniasyistä ja näin ollen ymmärrettävää ,mutta siitä kerrotaan vasta pakkauksen sisällä ,jolloin ehtoja pääse lukemaan ja tutustumaan.Pakkauksen sisällä olevaan laatikkoon on laitettu hyvin ohut muovikalvo,jonka hyvin nopeasti repäisee pois .Kun asia on noin tärkeä kalvoon olisi pitänyt laittaa VAROITUS ,koska sen palauttaminen oli mahdotonta ja palauttaminen oli muutenkin mutkien takana mikä oli varmaankin tarkoitus.
      Puhelinmyynnissä oli muutenkin peruspuutteita.
      Jos soitetaan kotiin ja keskeytetään kodin muut toiminnat,ei ole varmaa,että myyjän
      "höpöttämät"kauppaan liittyvät ehdot tule perille,mutta n iin vain on,että sen perusteella laaditaan kylmästi tilausvahvistus ja se on sitten siinä.

      Puhumattakaan että sopimukseen liittyy vielä 6kk:n ajan lisää ostovelvoitteita,jotka
      taas on kerrottu puhelimessa.
      Miksi lähettää ylipäänsä hygieniavalmisteita ns tutustumistarkoitukseen????
      Eli huonosti hoidetun markkinoinnin avulla yritys tienaa tosta vain 170,00 E
      Ei voi toimia pitkään.
      Ja kaiken kukkuraksi asiakas pakotetaan määräaikaiseksi ostajaksi joka sen jälkeen
      muuttuu kestoaikaiseksi.Ei tällaista voida Suomessa hyvksyä. BL

      • Anonyymi

        Minä erehdyin myös ostamaan tämän sähköhammasharjan.
        Sitä ei voi keskeyttää.
        Ovelasti tehty rahan kiskonta.


      • Anonyymi

        Helpointa on ettei kuuntele lainkaan noita tarjouksia. Puhelu vaan poikki sen kummempia vastaamatta kun selviää mitä puhelu koskee, itse toimin näin. Kysyn että mitä asiaa puhelu koskee, jos alkaa myyntipuhe niin heti vaan punaista luuria ja jos soittaa uudelleen niin numero estoon. Useimmista tällaisista numeroista tulevista puheluista palveluntarjoajakin ilmoittaa puhelimeen tekstillä että laitetaanko numero estoon.


      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä.

        Täysin huijausta koko kauppa suorastaan törkeetä pitäis laitaa myyjät kaltereiden taakse muutamaksi vuodeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin huijausta koko kauppa suorastaan törkeetä pitäis laitaa myyjät kaltereiden taakse muutamaksi vuodeksi.

        mulle soitti äsken ja sanoin heti että ei kiinnosta ja laitoin luurin niin soitti takas ja sano että nyt on pakko kuunnella häntä tuumasin että ei muuten ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpointa on ettei kuuntele lainkaan noita tarjouksia. Puhelu vaan poikki sen kummempia vastaamatta kun selviää mitä puhelu koskee, itse toimin näin. Kysyn että mitä asiaa puhelu koskee, jos alkaa myyntipuhe niin heti vaan punaista luuria ja jos soittaa uudelleen niin numero estoon. Useimmista tällaisista numeroista tulevista puheluista palveluntarjoajakin ilmoittaa puhelimeen tekstillä että laitetaanko numero estoon.

        Laitoin estoon monta numeroa, mutta pääsevät läpi; kuuntelin "rokkapataa", mikä tämä on, samassa sanoi että lähetys tulee viikon aikana. Toivon että palautus onnistuu, kun avaamattoman paketin vien postiin "palautuslähetyksenä".


    • Anonyymi

      Huijjaus, asiakaspalveu ei vastaaa puhelinnumerosta, eikä sähköpostista

      • Anonyymi

        Olen aktiivisesti pyrkinyt estämään kaikenlaisen puhelinmyynnin, salainen puhelinnumero enkä anna numeroani koskaan mihinkään. Tämä on tehonnut aika hyvin, puhelinmyyntiä ei ole ollut, mutta silti tuo Sonic oli saanut jostain kaivettua numeroni. Heti kun kuulin firman nimen, katkaisin puhelun sanomatta mitään niin ei tullut mitään pakkomyyntiä.


      • Anonyymi

        Onko tietoa mikä on sp osoite??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aktiivisesti pyrkinyt estämään kaikenlaisen puhelinmyynnin, salainen puhelinnumero enkä anna numeroani koskaan mihinkään. Tämä on tehonnut aika hyvin, puhelinmyyntiä ei ole ollut, mutta silti tuo Sonic oli saanut jostain kaivettua numeroni. Heti kun kuulin firman nimen, katkaisin puhelun sanomatta mitään niin ei tullut mitään pakkomyyntiä.

        Minä en yleensä vastaa outoihin numeroihin, mutta tämä Loiste-hammasharjamyyjä soitti yksityisnumerosta, josta yleensä lääkäri tai hammaslääkäri soittaa, siksi vastasin. Minä onneton uskoin myyjän löpinöihin. Onneksi en avannut pakettia, jospa onnistuisi palauttamaan sen??!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en yleensä vastaa outoihin numeroihin, mutta tämä Loiste-hammasharjamyyjä soitti yksityisnumerosta, josta yleensä lääkäri tai hammaslääkäri soittaa, siksi vastasin. Minä onneton uskoin myyjän löpinöihin. Onneksi en avannut pakettia, jospa onnistuisi palauttamaan sen??!

        Samoin kävi täällä. Avaamattomana aion palauttaa, jos ja kun ilmeisesti on täyttä soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tietoa mikä on sp osoite??

        Löysin sp osoitteen mutta ei vaan posti lähteny menemään!


      • Anonyymi

        Huijaus, harjapäät eivät sovi omaan Oralharjaani;kertoivat,että sopii kaikkiin harjoihin,no omaa tyhmyyttä,ei voi enää palauttaa...


    • Anonyymi

      Miten pystyn peruuttamaan tilauksen???

      • Anonyymi

        Ei kuulemma pysty koska tilaus on määräaikainen...
        Sama ongelma täällä. Kuulemma puhelimessa kerrottu, itse en tämmöistä muista että olisi myyjä maininnut.

        Laitoin 3 sähköpostia mutta eivät vastanneet. Kun vihdoin sain puhelimitse kiinni niin sanoivat vastanneensa. Ei kyllä ole vastausta tullut samaan viestiketjuun tai muuallekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulemma pysty koska tilaus on määräaikainen...
        Sama ongelma täällä. Kuulemma puhelimessa kerrottu, itse en tämmöistä muista että olisi myyjä maininnut.

        Laitoin 3 sähköpostia mutta eivät vastanneet. Kun vihdoin sain puhelimitse kiinni niin sanoivat vastanneensa. Ei kyllä ole vastausta tullut samaan viestiketjuun tai muuallekaan.

        Täälläkin mentiin retkuun! Tuote ei ole mielestäni niin hyvä kuin annettiin ymmärtää!
        Eli tuntuu kuin turhasta maksaisi ja todella pakkomyyntiä ja vielä monta kuukautta tulee harjaspäät ja laskut niistä!!! Vihoviimeistä toimintaa. Minulla on markkinointikielto mutta puhelut tulee silti läpi. Olihan viimeinen kerta kun vastaan enään yhteenkään epämääräiseen numeroon!
        Retkuun sortunut entinen asiakas):


      • Anonyymi

        Kun puhelimet eivät vastaa ja ei ole sähköposti tai muutakaan osoitetta on vaikea tehdä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin mentiin retkuun! Tuote ei ole mielestäni niin hyvä kuin annettiin ymmärtää!
        Eli tuntuu kuin turhasta maksaisi ja todella pakkomyyntiä ja vielä monta kuukautta tulee harjaspäät ja laskut niistä!!! Vihoviimeistä toimintaa. Minulla on markkinointikielto mutta puhelut tulee silti läpi. Olihan viimeinen kerta kun vastaan enään yhteenkään epämääräiseen numeroon!
        Retkuun sortunut entinen asiakas):

        Perseestä koko hammasharja. Minäkin aion palauttaa. Otan vaikka yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Palautan niin monta kertaa kuin lähettävät takaisin. Ellei sekään auta, teen rikosilmoituksen.


    • Anonyymi

      Täällä ihan sama juttu miten ihmeessä tämän saa peruttua 4 jäs harjatoimitus tuli taas.
      Yritin.myös heti perua toimituksen ei kuulemma enään pystynyt väkisin näitä nyt tulee ja joutuu ison summan maksamaan.
      Kuluttaja asiamieheenkö yhteys.
      Eihän näiden sivuille edes voi sähköpostia lähettää.
      Saati että saa puhelimitse yhteyttä.

      • Anonyymi

        Kuluttaja asiamiehen vaan yhteys.


      • Anonyymi

        Olen jo tehnyt ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle.
        Tehkää myös.
        Teen myös poliisille vihjeilmoituksen. Kerron siinä
        oman tapaukseni ja kysyn myös onko tässä tarpeeksi aihetta rikosilmoituksen tekemiseen.


    • Anonyymi

      Miten sais lopetettua lähetykset? Puhelimeen ei vastattu, oli kuulemma ruuhkaa?? Soitin monta kertaa.

      • Anonyymi

        Jos lähetys on sellainen että se pitää noutaa postista, niin älä nouda. jätä sinne vaan, niin kohta kyllä loppuu lähetykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lähetys on sellainen että se pitää noutaa postista, niin älä nouda. jätä sinne vaan, niin kohta kyllä loppuu lähetykset.

        Mutta kun tulee kotiin asti postiluukusta


    • Anonyymi

      Hei

      Onko kukaan käyttänyt tuotetta pitkään ja todennut, että on huono?
      Ainakin ensikäytön jälkeen tuntuma hampaissa oli hyvä ja puhdasta tuli.
      Hajoaako laite, kestääkö harjat?

      Minulle ainakin puhelimessa sanottiin, että laskuja tulee tuo 6kpl ja sen jälkeen voi irtisanoa harjatilauksen. Eli harjamaksuilla ns. maksetaan koko paketin lähtöhinta. Se on eri asia tarvitseko harjapäitä ihan niin usein tilata sitten jatkossa.

      Voi olla, että sorruin nyt tilaamaan huonon tuotteen, mutta olisin kiitollinen käyttäjäkokemuksista. Onko ihan huijausta vai mikä mättää?
      En niinkään ole kiinnostunut palauttamaan tuotetta, ellei se toimi.

      • Anonyymi

        Oletko laskenut minkä verran joudut maksamaan pakosta tuosta tilauksestasi? Katsoin pikaisesti että tällä hetkellä löytyy mm. Oral B sähköhammasharjaa 17 eurolla. Siinä tulee mukana vain yksi harja, mutta lisää voi ostaa tavarataloista tarpeen mukaan.


      • Anonyymi

        Ok. Täytynee kokeilla samaa keinoa laskea hintaa.
        Onhan tuo 170€ vähän liian kallis.

        Olen nyt käyttänyt yli kaksi viikkoa laitetta ja ainakin vielä tuntuu hyvältä ja jotenki tuntuisi että tulee puhtaampaa jälkeä tai tämä ”isompi” värähtely sopii minulle.
        Kuukauden päästä saan kuulla hammaslääkärin mielipiteen kun hän katsoo suutani seuraavan kerran.
        Kerkesin pari päivää käyttää ja ollessani hlääkärillä kysyin tuotteesta siellä ja hän ei ollut kuullut.
        Ei kuitenkaan näkemättä tuominnut, vaan halusi kuulla lisää.
        Vien hänelle näytille ja kerron sitten tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Täytynee kokeilla samaa keinoa laskea hintaa.
        Onhan tuo 170€ vähän liian kallis.

        Olen nyt käyttänyt yli kaksi viikkoa laitetta ja ainakin vielä tuntuu hyvältä ja jotenki tuntuisi että tulee puhtaampaa jälkeä tai tämä ”isompi” värähtely sopii minulle.
        Kuukauden päästä saan kuulla hammaslääkärin mielipiteen kun hän katsoo suutani seuraavan kerran.
        Kerkesin pari päivää käyttää ja ollessani hlääkärillä kysyin tuotteesta siellä ja hän ei ollut kuullut.
        Ei kuitenkaan näkemättä tuominnut, vaan halusi kuulla lisää.
        Vien hänelle näytille ja kerron sitten tänne.

        Huonollakin sähköharjalla saa paljon paremmin hampaat puhtaaksi jos vertaa käsinpesuun. Kun vielä opettelee sähköharjalle tarkoitetun pesutavan, hammaskivi katoaa lähes kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Täytynee kokeilla samaa keinoa laskea hintaa.
        Onhan tuo 170€ vähän liian kallis.

        Olen nyt käyttänyt yli kaksi viikkoa laitetta ja ainakin vielä tuntuu hyvältä ja jotenki tuntuisi että tulee puhtaampaa jälkeä tai tämä ”isompi” värähtely sopii minulle.
        Kuukauden päästä saan kuulla hammaslääkärin mielipiteen kun hän katsoo suutani seuraavan kerran.
        Kerkesin pari päivää käyttää ja ollessani hlääkärillä kysyin tuotteesta siellä ja hän ei ollut kuullut.
        Ei kuitenkaan näkemättä tuominnut, vaan halusi kuulla lisää.
        Vien hänelle näytille ja kerron sitten tänne.

        Tein tänään puhelimessa tilauksen ja olisi kiva kuulla enemmänkin näitä käyttäjäkokemuksia tästä tuotteesta. Värähtelykierros on kuulemma n. 62 000 min. kun esim. Oral B tai Braunin sähköhammasharjassa on n. 3200 kierrosta minuutissa. Myyjä oli itse käyttänyt muutaman kuukauden ja oli tyytyväinen. Oli lopettanut hammaslangan käytön kun tämän harja pesee yhdessä hammastahnan ja syljen ja tehokkaan värähtelyn ansiosta myös hammasväliä ja hammaskiveä ei pääse syntymään niin helposti. Toivon hartaasti että olisin tyytyväinen tuotteeseen.. 🙏❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tänään puhelimessa tilauksen ja olisi kiva kuulla enemmänkin näitä käyttäjäkokemuksia tästä tuotteesta. Värähtelykierros on kuulemma n. 62 000 min. kun esim. Oral B tai Braunin sähköhammasharjassa on n. 3200 kierrosta minuutissa. Myyjä oli itse käyttänyt muutaman kuukauden ja oli tyytyväinen. Oli lopettanut hammaslangan käytön kun tämän harja pesee yhdessä hammastahnan ja syljen ja tehokkaan värähtelyn ansiosta myös hammasväliä ja hammaskiveä ei pääse syntymään niin helposti. Toivon hartaasti että olisin tyytyväinen tuotteeseen.. 🙏❤️

        Myyjä on tainnut kopioida puheensa Philipsin ultraääniharjan mainoksesta. Jos tavanomaista sähköharjaa yrittää liikuttaa noin suurella nopeudella, harjan muoviosat leikkaa kiinni (sulaa kuumuudesta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tänään puhelimessa tilauksen ja olisi kiva kuulla enemmänkin näitä käyttäjäkokemuksia tästä tuotteesta. Värähtelykierros on kuulemma n. 62 000 min. kun esim. Oral B tai Braunin sähköhammasharjassa on n. 3200 kierrosta minuutissa. Myyjä oli itse käyttänyt muutaman kuukauden ja oli tyytyväinen. Oli lopettanut hammaslangan käytön kun tämän harja pesee yhdessä hammastahnan ja syljen ja tehokkaan värähtelyn ansiosta myös hammasväliä ja hammaskiveä ei pääse syntymään niin helposti. Toivon hartaasti että olisin tyytyväinen tuotteeseen.. 🙏❤️

        Oletko todellakin ostanut omasta tahdostasi tuon vehkeen ja vieläpä ihan itse soittanut sinne! Ei voi kuin ihmetellä. Sen vielä ymmärtää että joku tietämätön erehtyy pyytämättä saapuneeseen myyntipuheluun.


      • Anonyymi

        Ostin. ja olen pessyt sillä hampaat 4 kk edellisen suuhygienistikäynninn jälkeen. Nyt oli hammaskiveä aiempaa vähemmän, ikenet paremmassa kunnossa ja jokusen ientaskun syvyys vähentynyt. Harjoja tulee ehkä turhan tiuhaan, mutta onpahan sitten joksikin aikaa, kun katkaisen niiden toimituksen.
        Tykkään. Muistuttaa paljon Philipsin sonicarea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin. ja olen pessyt sillä hampaat 4 kk edellisen suuhygienistikäynninn jälkeen. Nyt oli hammaskiveä aiempaa vähemmän, ikenet paremmassa kunnossa ja jokusen ientaskun syvyys vähentynyt. Harjoja tulee ehkä turhan tiuhaan, mutta onpahan sitten joksikin aikaa, kun katkaisen niiden toimituksen.
        Tykkään. Muistuttaa paljon Philipsin sonicarea.

        Kertomastasi päätellen kyseessä olisikin tuollainen vanhanaikainen sähköharja jollainen oli minullakin paristokäyttöisenä hyvin kauan sitten. Onko tuo tosiaan ulkonäöltään kuin tavallinen käsin käytettävä hammasharja, joka "vipottaa" koneellisesti kuten Philipsin Sonicare. Eroa varmaankin on Philipsiin koska se on käyntitaajuudeltaan ultraääniluokkaa.

        Olen aikoinaan ostanut myös "kakkosharjaksi" Golgaten paristokäyttöisiä nykytekniikan mukaisia sähköharjoja joissa siis pyöreä harjapää "pyörähtelee" nopeasti edes-takaisin. OralB:n sähköharjat perustuu tähän tekniikkaan ja kalliimmissa versioissa toiminto on vielä 3D mallinen joten edes-takaisen pyörintäliikkeen lisäksi harjakset myös "tökkii" ienrajaa puhdistaen sen tehokkaammin.

        Toivottavasti saat keskeytettyä lisäharjojen toimituksen, muilla on ollut siinä vaikeuksia eikä se ole onnistunut.


      • Anonyymi

        Kyllä on kallis vehje Oral B sähköharjaan verrattuna. Taitaa olla jotain erikoistoimintoja. Omassa kahdenkympin Oral B harjassani on vain muistutustärähdys kun pitää siirtyä seuraavan hammaskaaren neljänneksen työstämiseen ja muistutus kahden minuutin kuluttua että voi lopettaa pesun.


      • Anonyymi

        Tilasin tuotteen ja vaihdoin jossain välissä harjojen toimitusväliä pidemmäksi. Tosi tyytyväinen olen ollut. Toimitus kotiin palvelee minun tarpeitani hyvin. Ennen käytin harjaa luvattoman pitkään. Sähköiseen unohda ostaa uusia harjapäitä ajoissa. Kun muistan ja jaksan etsiiä tuottetta, ei oikeanlaisia harjapäitä löydy kaupasta. Nyt säästän vaivaa ja aikaa. On palvellut minua tarpeitani vastaavasti. Kaikki ehdot selitettiin selkeästi puhelussa. Kysymyksiin vastattiin asiallisesti, eikä mitään huijauksen makua ollut. Ja nyt on puhtaat hampaat ja terveet ikenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin tuotteen ja vaihdoin jossain välissä harjojen toimitusväliä pidemmäksi. Tosi tyytyväinen olen ollut. Toimitus kotiin palvelee minun tarpeitani hyvin. Ennen käytin harjaa luvattoman pitkään. Sähköiseen unohda ostaa uusia harjapäitä ajoissa. Kun muistan ja jaksan etsiiä tuottetta, ei oikeanlaisia harjapäitä löydy kaupasta. Nyt säästän vaivaa ja aikaa. On palvellut minua tarpeitani vastaavasti. Kaikki ehdot selitettiin selkeästi puhelussa. Kysymyksiin vastattiin asiallisesti, eikä mitään huijauksen makua ollut. Ja nyt on puhtaat hampaat ja terveet ikenet.

        Minulla on puhtaat ja terveet hampaat vaikka ostinkin sähköharjani tavaratalosta parilla kympillä ja samalla hinnalla saa yleensä 3-4 kpl lisäharjoja. Noissa OralB harjoissa on värimuistutus harjaksissa ja yleensä yksi harja kestää useita kuukausia, joten tuollainen yksi pakkaus riittää helposti vuodeksi tai vähän yli. Äskettäin löysin yllättäen eräästä ruokakaupasta yhteensopivia harjoja 8 eurolla 4 kpl pakkaus, joskin ne sopii vain Oralin ns. 2D sähköharjoihin, jollainen tuo omani onkin (toimii oikein hyvin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Täytynee kokeilla samaa keinoa laskea hintaa.
        Onhan tuo 170€ vähän liian kallis.

        Olen nyt käyttänyt yli kaksi viikkoa laitetta ja ainakin vielä tuntuu hyvältä ja jotenki tuntuisi että tulee puhtaampaa jälkeä tai tämä ”isompi” värähtely sopii minulle.
        Kuukauden päästä saan kuulla hammaslääkärin mielipiteen kun hän katsoo suutani seuraavan kerran.
        Kerkesin pari päivää käyttää ja ollessani hlääkärillä kysyin tuotteesta siellä ja hän ei ollut kuullut.
        Ei kuitenkaan näkemättä tuominnut, vaan halusi kuulla lisää.
        Vien hänelle näytille ja kerron sitten tänne.

        170 on todella kallis. Saat Philipsin parhaan harjan kaikilla luksuksilla tuohon hintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tänään puhelimessa tilauksen ja olisi kiva kuulla enemmänkin näitä käyttäjäkokemuksia tästä tuotteesta. Värähtelykierros on kuulemma n. 62 000 min. kun esim. Oral B tai Braunin sähköhammasharjassa on n. 3200 kierrosta minuutissa. Myyjä oli itse käyttänyt muutaman kuukauden ja oli tyytyväinen. Oli lopettanut hammaslangan käytön kun tämän harja pesee yhdessä hammastahnan ja syljen ja tehokkaan värähtelyn ansiosta myös hammasväliä ja hammaskiveä ei pääse syntymään niin helposti. Toivon hartaasti että olisin tyytyväinen tuotteeseen.. 🙏❤️

        Minä ja mieheni ollaan oltu tyytyväisiä. Ehkä vähän enemmän tulee hintaa, mutta tosi hyvä on ja pitkään kestävä, ilman latausta. Harjoja tuli turhan usein, mutta kun kaikki harjat olivat tulleet, soittivat ja sain uuden harjan ja harjojen postitusvälinkin tosi pitkäksi, joten ei haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin. ja olen pessyt sillä hampaat 4 kk edellisen suuhygienistikäynninn jälkeen. Nyt oli hammaskiveä aiempaa vähemmän, ikenet paremmassa kunnossa ja jokusen ientaskun syvyys vähentynyt. Harjoja tulee ehkä turhan tiuhaan, mutta onpahan sitten joksikin aikaa, kun katkaisen niiden toimituksen.
        Tykkään. Muistuttaa paljon Philipsin sonicarea.

        Samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on puhtaat ja terveet hampaat vaikka ostinkin sähköharjani tavaratalosta parilla kympillä ja samalla hinnalla saa yleensä 3-4 kpl lisäharjoja. Noissa OralB harjoissa on värimuistutus harjaksissa ja yleensä yksi harja kestää useita kuukausia, joten tuollainen yksi pakkaus riittää helposti vuodeksi tai vähän yli. Äskettäin löysin yllättäen eräästä ruokakaupasta yhteensopivia harjoja 8 eurolla 4 kpl pakkaus, joskin ne sopii vain Oralin ns. 2D sähköharjoihin, jollainen tuo omani onkin (toimii oikein hyvin).

        Tämä Anonymin kommentti 26.04,2021 vaikuttaa kyllä myyjän trollilta... hävetkää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Anonymin kommentti 26.04,2021 vaikuttaa kyllä myyjän trollilta... hävetkää...

        Ainakin tuo viesti mihin olit vastannut, pitää täysin paikkansa. Oral B sähköhammasharjoja on monenhintaisia, ei kannata maksaa niistä turhista ominaisuuksista kun muutaman kympin peruslaitteellakin saa hampaat yhtä puhtaaksi.


      • Anonyymi

        Itse tilasin kanssa
        Mielestäni harja oli hyvä
        Kerrottiin se 6kk sopimus ja myyjä sanoi vielä että sen voi peruuttaa sitten soittamalla vaikka parin kk päästä ostoksesta mutta niitä tulee 6
        Ei se kuitenkaan vissiin lopettanut lähettämistä (ei varma ) soitettiin toisen kerran ei vastattu koska ruuhka jätin soittopyynnön niin illansuussa soitettiin takas sanottiin että tilaista oli vielä tämän kuukauden voimassa. Muutaman kuukauden kokeilun jälkeen soitettiin sieltä ja kyseli laitteen toimivuudesta. Harmi että sen jälkeen kun tilausta peruutin viikossa tiputin sen suihkun lattialle eikä se enää sen jälkeen toiminut
        Laite käytössä ollut ainakin puoli vuotta ja itse asiassa oli kyllä hyvä hampaat pysyivät puhtaana ja jonkin verran auttoi valkaisuun


      • Anonyymi

        Kyllä, Loiste hammasharjat ja pakotettu jatkuva harjastilaus on täysi huijaus.

        Onneton kiinalainen halpatuote, jota myydään Suomalaisille pelkästään puhelinmyynnissä kalliilla. Sama tuote 15 dollaria Amazonissa tai Alibabassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin. ja olen pessyt sillä hampaat 4 kk edellisen suuhygienistikäynninn jälkeen. Nyt oli hammaskiveä aiempaa vähemmän, ikenet paremmassa kunnossa ja jokusen ientaskun syvyys vähentynyt. Harjoja tulee ehkä turhan tiuhaan, mutta onpahan sitten joksikin aikaa, kun katkaisen niiden toimituksen.
        Tykkään. Muistuttaa paljon Philipsin sonicarea.

        Kai se muistuttaa Phillipsin Sonicarea kun se on siitä tehty halpa kiinalainen kopio, jota myydään vähän tiedostaville pelkästään puhelimitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tänään puhelimessa tilauksen ja olisi kiva kuulla enemmänkin näitä käyttäjäkokemuksia tästä tuotteesta. Värähtelykierros on kuulemma n. 62 000 min. kun esim. Oral B tai Braunin sähköhammasharjassa on n. 3200 kierrosta minuutissa. Myyjä oli itse käyttänyt muutaman kuukauden ja oli tyytyväinen. Oli lopettanut hammaslangan käytön kun tämän harja pesee yhdessä hammastahnan ja syljen ja tehokkaan värähtelyn ansiosta myös hammasväliä ja hammaskiveä ei pääse syntymään niin helposti. Toivon hartaasti että olisin tyytyväinen tuotteeseen.. 🙏❤️

        Aina on käytettävä hammasväliharjaa. Siellä ne pöpöt viihtyy. Käytä sitä illtaisin ennen hampaitten pesua näin vältyt parontiitiltä.
        On nimittäin kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertomastasi päätellen kyseessä olisikin tuollainen vanhanaikainen sähköharja jollainen oli minullakin paristokäyttöisenä hyvin kauan sitten. Onko tuo tosiaan ulkonäöltään kuin tavallinen käsin käytettävä hammasharja, joka "vipottaa" koneellisesti kuten Philipsin Sonicare. Eroa varmaankin on Philipsiin koska se on käyntitaajuudeltaan ultraääniluokkaa.

        Olen aikoinaan ostanut myös "kakkosharjaksi" Golgaten paristokäyttöisiä nykytekniikan mukaisia sähköharjoja joissa siis pyöreä harjapää "pyörähtelee" nopeasti edes-takaisin. OralB:n sähköharjat perustuu tähän tekniikkaan ja kalliimmissa versioissa toiminto on vielä 3D mallinen joten edes-takaisen pyörintäliikkeen lisäksi harjakset myös "tökkii" ienrajaa puhdistaen sen tehokkaammin.

        Toivottavasti saat keskeytettyä lisäharjojen toimituksen, muilla on ollut siinä vaikeuksia eikä se ole onnistunut.

        Puhdistaa ienrajaa mutta ei paikkoja missä ne pöpöt on- hammasvälejä!!!!
        Vain hammasväliharja puhdistaa.
        Vältä siis Parodontiitti! Voit googlata mikäli et tiedä mitä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonollakin sähköharjalla saa paljon paremmin hampaat puhtaaksi jos vertaa käsinpesuun. Kun vielä opettelee sähköharjalle tarkoitetun pesutavan, hammaskivi katoaa lähes kokonaan.

        Hammaskivi ei todellakaan katoa mihinkään sähköhammasharjalla. Kun suuhygienikkokaan ei puolen tunnin työn ja useita eri puhdistusmenetelmiä käyttäessäänkään saanut.
        Toki hampaiden harjaaminen hidastaa hammaskiven ja tummentumien kertymistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertomastasi päätellen kyseessä olisikin tuollainen vanhanaikainen sähköharja jollainen oli minullakin paristokäyttöisenä hyvin kauan sitten. Onko tuo tosiaan ulkonäöltään kuin tavallinen käsin käytettävä hammasharja, joka "vipottaa" koneellisesti kuten Philipsin Sonicare. Eroa varmaankin on Philipsiin koska se on käyntitaajuudeltaan ultraääniluokkaa.

        Olen aikoinaan ostanut myös "kakkosharjaksi" Golgaten paristokäyttöisiä nykytekniikan mukaisia sähköharjoja joissa siis pyöreä harjapää "pyörähtelee" nopeasti edes-takaisin. OralB:n sähköharjat perustuu tähän tekniikkaan ja kalliimmissa versioissa toiminto on vielä 3D mallinen joten edes-takaisen pyörintäliikkeen lisäksi harjakset myös "tökkii" ienrajaa puhdistaen sen tehokkaammin.

        Toivottavasti saat keskeytettyä lisäharjojen toimituksen, muilla on ollut siinä vaikeuksia eikä se ole onnistunut.

        En ole käyttänyt Philipsin Sonicare -hammasharjaa, mutta minun tietääkseni se EI "vipota" niin kuin perinteiset sähköhammasharjat, vaan siinä on ainoastaan tuo äänivärähtely.

        Ainakaan Loiste hammasharjassa ei ole eroa Philipsiin käyntitaajuuden osalta, koska molemmissa se on 62000 kierrosta minuutissa, eli 1033 Hz. Joka todellakaan ei ole mitään ultraääntä.

        Se, että värähtelytaajuus on sama, on osoitus siitä, että Loiste on suora kopio Philipsistä. Mutta luultavasti tehty huonommista materiaaleista ja ilman laadunvalvontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tänään puhelimessa tilauksen ja olisi kiva kuulla enemmänkin näitä käyttäjäkokemuksia tästä tuotteesta. Värähtelykierros on kuulemma n. 62 000 min. kun esim. Oral B tai Braunin sähköhammasharjassa on n. 3200 kierrosta minuutissa. Myyjä oli itse käyttänyt muutaman kuukauden ja oli tyytyväinen. Oli lopettanut hammaslangan käytön kun tämän harja pesee yhdessä hammastahnan ja syljen ja tehokkaan värähtelyn ansiosta myös hammasväliä ja hammaskiveä ei pääse syntymään niin helposti. Toivon hartaasti että olisin tyytyväinen tuotteeseen.. 🙏❤️

        Kone kyllä toimii hyvin ja kestää. Tosi tyytyväisiä käyttäjiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonollakin sähköharjalla saa paljon paremmin hampaat puhtaaksi jos vertaa käsinpesuun. Kun vielä opettelee sähköharjalle tarkoitetun pesutavan, hammaskivi katoaa lähes kokonaan.

        Vanhanaikainen käsi hammasharja on paras ja halvin ratkaisu hampaiden pesuun.älkää ostako sähkö hammas harjaa ovat leluja .


      • Anonyymi

        Itselläni ollut käytössä yli vuoden. Jonkun kommentista luinkin, että pyöreä harjaspää olisi tehokkaampi käytössä. Olen samaa mieltä. Toisaalta, nyt "joudun" joka harjauksen jälkeen käyttämään lankainta, mikä on ehkä vaan hyvä. Kun yritin tuon 6:n varaharja lähetyksen jälkeen irtisanoa tilauksen, niin minulle sanottiin, että silloin raukeaa tuo ikuinen takuu, mikä harjalle luvattiin. Nyt olen sopinut, että minulle ei toistaiseksi harjoja lähetetä...


      • Anonyymi

        Mulle sanottiin puhelimessa, että 7 tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja mieheni ollaan oltu tyytyväisiä. Ehkä vähän enemmän tulee hintaa, mutta tosi hyvä on ja pitkään kestävä, ilman latausta. Harjoja tuli turhan usein, mutta kun kaikki harjat olivat tulleet, soittivat ja sain uuden harjan ja harjojen postitusvälinkin tosi pitkäksi, joten ei haittaa.

        Taidat olla Loiste hammasharjan mainostaja tai muuten vähäjärkinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanaikainen käsi hammasharja on paras ja halvin ratkaisu hampaiden pesuun.älkää ostako sähkö hammas harjaa ovat leluja .

        Ilmeisesti meidän hammaslääkäri on sitten huijari, kun suositteli sähköhammasharjaa. Ja nimenomaan Philips sonicarea. Ihan Philipsiltä tilasin, ja tyytyväinen olen. Hammaskiveä ei tule enää yhtä nopeaan tahtiin kuin ennen tätä käyttäessä. Oralin halpaversio ei ollut yhtä tehokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein tänään puhelimessa tilauksen ja olisi kiva kuulla enemmänkin näitä käyttäjäkokemuksia tästä tuotteesta. Värähtelykierros on kuulemma n. 62 000 min. kun esim. Oral B tai Braunin sähköhammasharjassa on n. 3200 kierrosta minuutissa. Myyjä oli itse käyttänyt muutaman kuukauden ja oli tyytyväinen. Oli lopettanut hammaslangan käytön kun tämän harja pesee yhdessä hammastahnan ja syljen ja tehokkaan värähtelyn ansiosta myös hammasväliä ja hammaskiveä ei pääse syntymään niin helposti. Toivon hartaasti että olisin tyytyväinen tuotteeseen.. 🙏❤️

        Joo, niin n ne lupaa, ettei tarvitse jammaslankaa käyttää. Kyllä tarvitsee. Näin mulle sanoi hammaslääkäri


      • Anonyymi

        Mun mielestä puhtaammalta tuntuu suu kun tuota käyttänyt.
        Tiedä sitten pitemmän päälle.
        Jatkan käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on puhtaat ja terveet hampaat vaikka ostinkin sähköharjani tavaratalosta parilla kympillä ja samalla hinnalla saa yleensä 3-4 kpl lisäharjoja. Noissa OralB harjoissa on värimuistutus harjaksissa ja yleensä yksi harja kestää useita kuukausia, joten tuollainen yksi pakkaus riittää helposti vuodeksi tai vähän yli. Äskettäin löysin yllättäen eräästä ruokakaupasta yhteensopivia harjoja 8 eurolla 4 kpl pakkaus, joskin ne sopii vain Oralin ns. 2D sähköharjoihin, jollainen tuo omani onkin (toimii oikein hyvin).

        Nää loisteen harjapäät ei sovi Oral Braunin harjoihin,siitä ei kerrottu, jos joku haluaa 2 käyttämätöntä harjapäätä,saa multa!


      • Anonyymi

        Olen käyttänyt kohta pari vuotta kyseistä harjaa ja ollut ERITTÄIN tyytyväinen pesu tulokseen,hammas lääkärinikin kyseli että millä pesen kun hampaat oikeen nitisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt kohta pari vuotta kyseistä harjaa ja ollut ERITTÄIN tyytyväinen pesu tulokseen,hammas lääkärinikin kyseli että millä pesen kun hampaat oikeen nitisee.

        Käyn hammaslääkärissä kerran vuoteen ja tänä vuonna 2024 lääkärini ihmetteli, että hammaskivi on vähentynyt huomattavasti , niin että kiven poistoa ei tarvita. Syksyllä 2023 ostin Loisteen harjan ja aloin käyttää sitä marraskuussa. Tammikuussa oli hammastarkastus. Aattelin, että nyt taisin mennä halpaan, kun harja oli edullinen, mutta harjaspäät kalliita. Ilmoitin että otan päät 4kk välein. Nyt on vain pakko tunnustaa, että harja onkin hyvä ja hammaskivi hävinnyt sen ansiosta. Aikasemmin oli Oralin perusmalli. Tämä ei ole maksettu mainos. Aikaisemmin täällä on kerrottu, että harja kolisee hampaita vasten. Harja on tehokas ja sen harjaspään asento on tärkeä. Huomasin sen kun aloin käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Loiste hammasharjat ja pakotettu jatkuva harjastilaus on täysi huijaus.

        Onneton kiinalainen halpatuote, jota myydään Suomalaisille pelkästään puhelinmyynnissä kalliilla. Sama tuote 15 dollaria Amazonissa tai Alibabassa.

        Perseestä koko harja. Seuraavan kerran, kun menen jäteasemalle viemään elektroniikkromua, otan loisteen mukaan ja jätän sinne. Normaali sähköhammasharja on paras. Olisi pitänyt tuokin arvata, että tekele on kiinalainen.


      • Anonyymi

        Minulla ollut jo kohta 2 vuotta. Olen tosi tyytyväinen tuotteeseen. Harjojen toimitusväliä sai muutettua pidemmäksi ja ottaa jopa toimitusvapaata (otin 1/2 vuotta), kun oli jäänyt harjoja käyttämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää loisteen harjapäät ei sovi Oral Braunin harjoihin,siitä ei kerrottu, jos joku haluaa 2 käyttämätöntä harjapäätä,saa multa!

        Ei mullakaan käynyt Asconan jarrulevyt Honda Monkeyyn.


      • Anonyymi

        Itse olen käyttänyt vuoden ja ollut todella tyytyväinen. En tilaa harjoja kuin 2 pakettia vuodessa, sillä vaihdan 3 kk:n välein.


    • Anonyymi

      Ostin harjan loiste terveystukku firmalta kun soittivat .oikein asiallinen palvelu ja paketin valmistusmaata ei kerrottu mutta empä sitä kysynykkään. Ja asiakaspalvelusta sain venytettyä harjojen toimitus ajan pidemmäksi. Pelkkää hyvää sanottavaa nyt odotan harjan saapumista. Turha täällä valittaa mielestäni jos itse tilaa harjan ja kaupat hyväksyy itselleni ainakin kaikki käytiin hyvin läpi ja hyväksyin homman. Myyjälle ja aspalle arvio 6/5

      • Anonyymi

        Mitä jouduit maksamaan tästä ensitilauksesta ja paljonko kertyy hintaa pakkomyytävistä harjoista? Ajattelen vaan kun ostin tuossa viime syksynä Oral B sähköharjan 19,90 eurolla (näkyy olevan sama hinta nytkin, mutta Power myy 17 eurolla). Halvan hinnan vuoksi mukana tuki vain yksi Flossaction harjapää (vuoden takuu), mutta lisää saa tavarataloista silloin kun tarvitsee. Indikaattoriharjaksien perusteella vaihdan huomattavasti pidemmin väliajoin kuin suositellaan.


    • Anonyymi

      Soitin firmaan 1-2 kk sitten ja peruin tilauksen. Oli varmasti kulunut jo se määräaika. Nyt kuitenkin sain taas pari viikkoa sitten niitä vaihtoharjoja, vaikka asian piti olla selvä. Nyt tänään tuli maksumuistutus Arvato Finance -nimiseltä firmalta, jolle tämä Health Group Finland on ulkoistanut maksuliikenteen seurannan. Yritin soittaa laskussa olevaan numeroon, mutta pitkän jonotuksen jälkeen tuli nauhoitettu viesti, että soittavat takaisin 2 vrk kuluessa... Arvato Financen sähköpostiosoite löytyy tuosta laskusta, mutta Health Group Finlandin ei mistään, ei edes netistä googlettamalla.

    • Anonyymi

      Tilasin itse testiksi Wishiltä vastaavan harjan viimevuoden lopulla, mutta sehän oli ihan pilipali vehje,laite näyttää samalta mutta huomasin erona,että laitteessa oli vähemmän toimintoja ja selvästi tehottomampi laite.
      Nyt minulla sekä tuttavallani on ollut Loiste harja käytössä muutamia viikkoja, meille ainakin kerrottiin mihin sitoudumme ja kaikki on mennyt niinkuin sovittiin ja laitekkin loistava.
      En ymmärrä mistä tämä älämölö täällä johtuu, kyllähän fiksu ihminen aina tilauvahvistuksenkin lukee.

      • Anonyymi

        Hyvä laite, jota olen käyttänyt jo 1,5 vuoden ajan. Hinta oli silloin 19,90€. Vaihtoharjoja tullut sovitusti koko perheen tarpeisiin ja toimitus päättynyt sovitusti. Paljon parempi ja kestävämpi laite kuin Oral-B:n kallis ei-peruslaite. Pesee puhtaammaksi kuin OB-laite.


    • Anonyymi

      Tilasin kanssa tuon hammasharjan puhelinmyynnistä ja ymmärsin myyntitilanteessa ettei niitä jatkoteriä olisi pakko ottaa. Sitten kun hammaharja saapui huomasinkin laskun takaa, että ne jatkoterät on pakollisia ja soitin vihasena asiakaspalveluun. En aluksi saanut ketään kiinni, mutta sieltä yllätyksenä tulikin soitto takaisin jo tunnin sisään. Halusin palauttaa laitteen koska sopimukseen en lupautunut, mutta en saanut palauttaa harjaa koska olin sitä käyttänyt eikä tilaustakaan voinut peruuttaa. Hetken väittelyn jälkeen asiakaspalvelija ehdotti että he kuuntelevat myyntipuhelun. Parin päivää sen jälkeen sain soiton ja asiakaspalvelija pahoitteli kun kauppatilanteessa olin saanut väärää tietoa ja sainkin tilaukseni peruttua. Tiesin olevani oikeassa ja onneksi yritys otti vastuun virheestään. Toivotaan että myyjä saa kuulla kunniansa kun yritti minua huijata. Asiallisesti naishenkilö hoiti tilanteen asiakaspalvelusta vaikka itse kiukuspäissäni hänelle ärähdinkin. Hammasharjaltahan tuntuu ihan hyvältä ainakin näin parin kokeilun perusteella.

      • Anonyymi

        Sain kanssa äsken puhelun ja jouduin kaivamalla kaivamaan, onko pakko sitoutua kaikkiin jatkolähetyksiin. Kiersi taitavasti kaksi kertaa kysymyksen ja kun lopulta sain vastauksen, selitys oli, että kilpailijan laite on paljon kalliimpi :(


    • Anonyymi

      aina löytyy mätiä myyjiä ja työntekijöitä joka alalta. Mulla taas hyvä kokemus ja harjasta tykkään. Kaikki kerrottiin selvästi ja tuloväliä oon saanu muuttaa tänään itseasiassa aspan kautta.
      Tietääkseni joka firma nauhoittaa puhelun ja jos on epäselvyyttä on asiakkaalla oikeus pyytää että puhelu tarkistetaan? korjatkaa jos oon väärässä.

      Joskus myyjä on varmasti väärässä ja joskus asiakas muistaa tilauksen väärin. Ei siinä sen kummempaa :D

    • Anonyymi

      Tilasin vastaavalta puhelinmyyjältä joulukuussa ja tuote tuli postista laskuineen. Sen jälkeen tullut näitä lisäharjoja ja niistä laskut. Itse tuote on minusta hyvä ja toimiva, Oralin pyörivä malli ei sovi vinoille hampailleni.
      Harjoja tulee vähän turhan tiheään. Minusta harja ei näytä muuttuvan miksikään kuukaudessa, joka on suositeltu vaihtoväli. Olen yrittänyt soittaa firmaan keskeyttääkseni harjatoimitukset puolen vuoden päästä, mutta en ole päässyt läpi. takaisinsoittoakaan ei ole kuulunut. Saa nähdä, pääseekö tästä irti... Voisin kyllä ottaa harjoja vähän harvemmalla toimitusvälillä.

      • Anonyymi

        Kai ymmärrät että maksat huonosta piraattituotteesta enemmän kuin Phillipsin alkuperäisestä? Loiste ei edes myy harjoja netin kautta koska netin kautta kaikki ymmärtää että kyseessä on surkea tuote joka ei ole kilpailukyinen. Kaikki siis perustuu vaan hyviin puhelinmyyjiin, jotka saavat myytyä 15 euron tuotteen 170 eurolla asiakkaille, jotka eivät ole penaalin terävimpiä kyniä.


    • Anonyymi

      Olen valittanut useaan kertaan Sonic Procare -harjapään pakkomyynnistä ja ilmoittanut lopettavani sen. Ei ole loppunut, ilmoittavat vaan päivämääriä, milloin seuraavat tulevat. Tehkää hyvät ihmiset tästä huijausmyynnistä valitus kuluttajansuojaan. Minä hullu erehdyin vielä yhden maksamaan, vaikka sopimus oli päättynyt, poliisiasiaksi tämä täytyy pistää. Ritva Keranto

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt tavoittaa asiakaspalvelua puhelimitse, joutuu jonoon joka kerta ja kertovat soittavansa takaisin, mutta kun puhelut asiakkaan suuntaan ei tule läpi- viesti kyllä tulee että on yritetty tavoitella! 🤒 Miksei sinne ole sähköpostia? Mitä pitäisi tehdä? Kyseessä pro care healt-hammasharja.

      • Anonyymi

        Ota yhteys kuluttaja-asiamieheen. Heiltä saa hyvää apua.


    • Anonyymi

      Ota yhteys kuluttajaneuvontaan.

    • Anonyymi

      Aito Philips Sonicare ProtectiveClean 4300 maksaa 49,95€. Sonic Pro Care on selvästi no nimestä päätellen piraattituote.

    • Anonyymi

      Saman harjan erehdyin tilaamaan Hohde hammasharja nimellä ja lähettäjä suomen terveystukku Ahvenanmaalta. Kovasti hehkutettiin, että Suomessa tehty ja on huippu tekniikkaa. Höpöhöpö puhetta. Laitoin firmaan sähköpostia, että huijasitte sitten. Samassa sähköpostissa olivat valmiita pudottamaan hintaa 24,90 -> 19,90, mutta harjaspäitä tulee ja niillähän ne sen rahan tekee. Onneksi en avannut edes pakettia, joten se lähtee takaisin Ahvenanmaalle. Saman harjan saa muualta ilman harjaspäiden pakkomyyntiä. Kusetus firma suomenterveystukku. En suosittele ostamaan mitään sieltä.

      • Anonyymi

        Sama kokemus. En myyntitilanteessa tajunnut, että kun ekan paketin lunastaa niin sitoutuu 6 lähetykseen. Nyt ei pääse millään eroon, vaikka harjaspäitä on jo parin vuoden tarpeiksi. Ole käyttänyt samaa harjaspäätä testimielessä jo kuukausia, eikä siinä näy edelleenkään kulumisen merkkejä, joten vaihdan uuteen ajan, en kulumisen perusteella. Ärsyttää kyllä, että saan vielä vuoden niitä paketteja, kun harvensin toimitusvälin 4 kuukauteen. Kerralla tulee aina 6 harjaspäätä. Irtisanoin tilauksen sähköpostitse ja sain vahvistuksen. Saas nähdä loppuuko pakkotoimitukset sitten vuoden päästä.


    • Anonyymi

      Itse tilasin viime viikolla tämän Loiste sähköhammasharjan, omasta mielestä asiat kerrottiin kyllä selkeesti, muutokset ja muut pystyy hoitamaan asiakaspalvelun kautta. Nyt odottelen pakettia ja toivottavasti tykkään tuotteesta, ihmettelin hiukan sitä harjaspää hommaa mutta tarkemmin ajateltuani niin sehän on aivan loistava palvelu, hieman hintoja katselin niin philipsillä vastaavanlainen harja myynnissä ja heillä oli harjaspäiden hinnat 35e 2kpl paketti, joten onhan toi 10e alennus ihan kiva ja tulee vielä kotiin saakka. Nyt vaan odottelen harjaa että pääsen kokeileen :)

      • Anonyymi

        Mutta niitä Philipsin harjoja voit ostaa silloin kun on tarvetta, tuolta postimyynnistä harjoja tulee automaattisesti vaikka ei olisi tarvettakaan. Siinä voi vuosihinta nousta melkoiseksi näennäisistä alennuksista huolimatta.


      • Anonyymi

        Minäkin tilasin tämän Loiste hammasharjan, joka on itsesiassa loistava harja nimensä mukaan, hampaiden pinnat eivät ole koskaan ennen tuntuneet niin puhtailta, kuin tämän harjauksen jäljiltä, siis loistava hammasharja, monta eri toimintoa suun puhtaana pitoon. Olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen. Suosittelen!!!


      • Anonyymi

        harmittaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tilasin tämän Loiste hammasharjan, joka on itsesiassa loistava harja nimensä mukaan, hampaiden pinnat eivät ole koskaan ennen tuntuneet niin puhtailta, kuin tämän harjauksen jäljiltä, siis loistava hammasharja, monta eri toimintoa suun puhtaana pitoon. Olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen. Suosittelen!!!

        Hienoa Loisteen myyjä. Varmaan kukaan muu ei teidän tuotetta käyttäisikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tilasin tämän Loiste hammasharjan, joka on itsesiassa loistava harja nimensä mukaan, hampaiden pinnat eivät ole koskaan ennen tuntuneet niin puhtailta, kuin tämän harjauksen jäljiltä, siis loistava hammasharja, monta eri toimintoa suun puhtaana pitoon. Olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen. Suosittelen!!!

        Oletko töissä siellä loistavassa puhelinmyynnissä?Onnea uravalinnastasi.


    • Anonyymi

      Loisteen ultraääni hammasharja on parasta mitä olen kokenut hampaiden puhdistuksessa.

      • Anonyymi

        Mielestäni Loiste sähköhammasharja ei ole ultraäänihammasharja.


    • Anonyymi

      Minulla harja ollut noin vuoden käytössä. Olen tykännyt kovasti ja minun suuhuni parempi kuin aiemmat Oralin harjat. Täytyypä yrittää lopettaa harjatilaus, niitä on kertynyt seuraavan vuoden tarpeiksi. Pitkä toiminta-aika latauksen jälkeen myös parempi ominaisuus kuin Oralissa.

      • Anonyymi

        Mielestäni kuukauden toiminta-aika Oral B:llä latauksen jälkeen riittää hyvin. Harjojakin voi ostaa vain sen määrän mitä tarvitsee ja ennen kaikkea sitä tyyppiä (pehmeyttä) joka on omalle hammaskalustolle oikea.


    • Anonyymi

      Käyttöohjeessa olisin toivonut enemmän tietoa harjaustekniikasta. Esim voiko harja liikutta edestakaisin vai pidetäänkö sitä paikallaan niin kuin tavallista sähköhammasharjaa. Ainut ohje oli että aseta hammasharjan pää ienrajaan.

    • Anonyymi

      Tilasin Loiste harjan pari viikkoa sitten ja eilen se saapui postissa. Puhelimessa ystävällinen myyjä kertoi harjasta asiallisesti ja mitenkään painostamatta ehdotti kauppaa. Hän vastaili hyvin kysymyksiin ja kertoi miten jatkossa harjaspäitä toimitetaan ja miten laskutus niissä kulkee. Kysyin myös onko hänellä omaa kokemusta harjasta. Hän kertoi että ekat pari viikkoa tuntui melkoisen hassulta, mutta kun tottui niin tuntuu tosi puhtaalta suu pesun jälkeen. Kokeilin äsken sitä, minusta ei tuntunut mitenkään omituiselta tuntuma suussa. Ihan hyvä fiilis jäi, vielä en toki osaa sanoa onko parempi vai huonompi kuin pari vuotta vanha oral B harjani joka maksoi Black friday tarjouksessa 119e. Loisteen akku ilmeisesti parmpi kuin Oral B:ssa. Ennen pesi tavallisella hammasharjalla ja hammaskiveä kertyi niin että vuoden välein piti käydä, hammashoitajalla, nykyään ei hammaskiveä enää kerry juurikaan.
      Hintaan en ota kantaa, köyhälle kaikki on kallista.

      • Anonyymi

        Minustakin puhdistaa hyvin. Olenko väärässä ettei kyse ole kuitenkaan ultraäänihammasharjasta. Millä tekniikalla peset.


      • Anonyymi

        Maksoit itsesi "kipeäksi" (satasen liikaa) siitä Oral B harjastasi. Pesutulos on aivan yhtä hyvä myös 17-19 euroa maksavilla Oral B sähköharjoilla, koska kaikissa malleissa käytetään samoja harjaosia. Lisähinnan joutuu maksamaan vaan kaikesta turhasta elektroniikasta rungossa ja mahdollisista lisävarusteista. Ainoa ero syntyy 2D ja 3D harjoista, nuo halvimmat ovat 2D toiminnolla (vain pyörivä harja), 3D versiot (pyörimisliikkeen lisäksi harjasten suuntainen sykkiminen) voivat olla vähän alle kaksinkertaisia hinnaltaan.


      • Anonyymi

        Sama kokemus minullakin. Lääkärini totesi, että hammaskivi hävinnyt melkein kokonaan. Olen käyttänyt 2,5kk. En ole missään tekemisissä yrityksen kanssa ja luulin ensin, että nyt on minuakin huijattu. Aikasemmin minulla oli Oralin perusmalli. Harjaspäät on härskin hintaisia, mutta ne voi ottaa 4 kk välein.


    • Anonyymi

      olisin myös palauttanut harjan ei käy kun on hygiatuote .mitättömiä harjoja lisää

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Heh. tyhmä kun on, niin lankeaa kahdesti. joskus 5 v sitten ostin saman romun, ja nyt toiseen kertaan. Hyvä kusetus. Tuolla kun en voi hampaitani pestä. 200 € joo. Pitänee ottaa mallia. bisnes.

    • Anonyymi

      Minulle soitettiin ja tajusin puhelun lopussa tuon sitoutumisen harjatilauksiin joten sanoin ei. Sitten tuli uusi puhelu jossa haluttiin tietää miten edellinen puhelu oli mielestäni mennyt. Sanoin että tunsin että minua on johdettu harhaan kun vasta puhelun loppupuolella selvisi kokonaishinta. Sittenpä minulle tarjottiin Sonicia ilman harjojen pakko ostoa. Tilasin. Nyt olen käyttänyt yli kuukauden kaksi kertaa päivässä. Ei ole tarvinnut vielä ladata ja hampaatkin tuntuu tosi puhtaalta mutta ei korvaa hammaslangan käyttöä tällaisella tiukkahampaisella.

      • Anonyymi

        Nyt vaan toivot hartaasti ettei niitä harjaosia laskun kera ala tipahtelemaan postiluukusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan toivot hartaasti ettei niitä harjaosia laskun kera ala tipahtelemaan postiluukusta.

        minullekkin on kerrottu että ei niitä sähköhammasharjan harjoja kuulu kauppaan nii eihän ne sit kuulu ? tai näin ainakin itse olen käsittänyt.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan käykö nuo päät johonkin muuhun harjaan?
      Päitä on paljon mutta harjan lataus ei toimi enään.

      • Anonyymi

        Moi. Onko loisteen harjapäitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Onko loisteen harjapäitä?

        Jos täältä löytyy joltain tarpeettomana loisteen harjapäitä voin ostaa pois.


    • Anonyymi

      Oliko tietoa mihin laitteeseen nuo harjapäät kävisi?
      Laturi ei pelitä enään.

      • Anonyymi

        Eikös sillä ole takuu? Jos ei toimi, saa uuden tilalle, kun lähettää entisen takaisin! Kannattaa soittaa!


    • Anonyymi

      Oliko niin, että jos ei avaa tilausta ollenkaan niin palauttaminen onnistuu veloituksetta kahden viikon ajan? Katkeaako myös harjojen tulo vaikka laitteen lähettää määräajassa takaisin?

      • Anonyymi

        Tätä itsekin mietin, rupesi pelottamaan , etten ikinä pääse eroon harjaspäiden lähettelystä näitä lukiessani... Kaduttaa, kun tilasin nyt tuollaisen harjan kotiin "tutkailtavaksi"


      • Anonyymi

        Kyllähän lähetyspaketin saa avata, mutta laitepaketin muoveja ei saa repiä irti. Näin minulle sanottiin


    • Anonyymi

      Ostin kans moisen lelun ja käytin pari viikkoa ja totesin että tavallinen vanhanaikainen harja on paljon parempi.aivan lelu tää leiste hammas harja.loiste mut ei loistava😣😣

    • Anonyymi

      Hammasharjaan olen ollut ihan ok tyytyväinen. Katkaisin tilauksen 6 toimituksen jälkeen ja hammasharjan takuu kuulemma umpeutuu kun tilaus katkaistaan! Myyntitilanteessa tällaisesta ei ollut mitään puhetta, hehkutettiin vaan pitkää takuuta. 2 vuoden lisätakuun olisi voinut ostaa 15 euron hintaan mutta kieltäydyin siitä. Seuraava hammasharja muualta.

    • Anonyymi

      Täysin saman harjan saa Ebay verkkokaupasta 7 harjan kanssa hintaan 24€ sis Alv. Itsekin sorruin tilaamaan tuolta terveystukusta. Ei ole vielä tullut, mutta en aio noutaa postista. Lähteköön takaisin ;)

      • Anonyymi

        Liikenteessä on eri kiinalaissivustoilla samanlaisia hammasharjoja, jotka on kopioita. eBay ja alibaban on samannäköisiä, mutta eri harja. Kyl ne kiinalaiset osaa. Ei ehkä kannata tilata dieltä. Löysin yhdeltä sivustolta Marimekon kopiotuotteita ihan pilkkahintaan. Nyt Loiste. harjani on pessyt pari kuukautta ja latais ei ole viel loppu. Entinen Oralin perusmalli tyhjeni viikossa. Tällä hetkellä voin sanoa olevani tyytyväinen, enkä ole Loisteen myyjä.


    • Anonyymi

      Sorruin kans tämän ottamaan. Soitin aspaan ja sanoin että haluan perua kaupat ennen kuin laite edes on minulle tullut. Sitten ehdotettiin että saan laitteen ja minulle tulee vain yhdet vaihtopäät ja siihen se jää. sain tästä sähköpostiin myös aspalta todisteen johon oli kirjoitettu että vain yksi vaihtoharjatilaus tulee ja siihen jää. Voinko silti luottaa?

      • Anonyymi

        Kyllähän meitä on, tilaajia. Minä olen n. Kuukauden käyttänyt harjaa. On ihan ok. Eka harjaspää näyttää ihan käyttökelpoiseksi edelleen, mutta 3 on jo jemmassa odottamassa. Laitoin nettisivujen kautta yhteydenottopyynnön, joka luvattiin tehdä 2 arkipäivän sisällä. Aion harventaa harjaspäiden tuloa. Noilla kolmella käyttämättömällä pärjää pitkälle. Katsotaan, miten onnistuu. Kuluttajaliitto on hyvä kuluttajan asioiden ajaja, sinne otan heti yhteyttä, mikäli ongelmia ilmenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän meitä on, tilaajia. Minä olen n. Kuukauden käyttänyt harjaa. On ihan ok. Eka harjaspää näyttää ihan käyttökelpoiseksi edelleen, mutta 3 on jo jemmassa odottamassa. Laitoin nettisivujen kautta yhteydenottopyynnön, joka luvattiin tehdä 2 arkipäivän sisällä. Aion harventaa harjaspäiden tuloa. Noilla kolmella käyttämättömällä pärjää pitkälle. Katsotaan, miten onnistuu. Kuluttajaliitto on hyvä kuluttajan asioiden ajaja, sinne otan heti yhteyttä, mikäli ongelmia ilmenee.

        Vastaan tuohon omaan kommenttiin. Soitto tuli heti ekana arkipäivänä. Sovin 4 kk postitusvälin harjaspäille. Minusta se on kohtuullinen.
        Siis toistaiseksi tyytyväinen sekä tuotteeseen että asiakaspalveluun.
        Suuri helpotus!


    • Anonyymi

      Entä ellen maksa se 14 vrk palautusoikeus pitäisi olla kas kun lähettivät kun olen ulosotossa

    • Anonyymi

      Loisteharjan normaalihinta jotain 169 ekee ja tarjous 69 ekee. Tilasin puhelinmyynnistä, kun sanoi, ettei tarvitse uusia harjaa. Ennen kuin avasin pakettia, tulin katsoneeksi Loiste-sivustosta. Pakko ostaa 2 kk välein tosi kalliit harjat ainakin vuoden ajan. ei mitään järkee. Palautuskoodin ja ohjeet pyysin, palautan. Pakko onnistua, kun en ole avannut. e-villeltä tuli 69 eurolla vastaavanlainen sonicpro, on valkaisu ja kiillotus, on normaali ja helläpesu. Harjoja mukana tuohon hintaan sain kokok vuodeksi, vaihtoväli 3 kk. Mutta kun on ½ vuoden takuu harjalle, niin se kielii siitä, että ainakin ½ vuotta voi käyttää samaa harja. Ja kyllä sen huomaa, kun harja huonoksi mennyt. En hyväksy harjoilla rahastamista. Varsinkaan jos sitä ostopakkoa ja kovaa hintaa salaillaan ostopäätöshetkellä.

    • Anonyymi

      Pakko kirjottaa tänne ku tuntuu että kaikki pelottelee vaan tällä. Itekki tilasin loiste-hammasharjan ja tuli postissa ihan siisti muoveissa oleva paketti. Sisällä tavarat oli solumuovissa joten eivät heiluneet. Tosin harjakser eivät olleet erikseen muovissa, mutta laatikko oli kyllä tehtaan kelmussa. Harja siistin näköinen (otin mustan) ja ollaan emännän kanssa tykätty. Abaut viikon ollu nyt käytössä. Myyjä soitti ku olin töissä, ja hätäpäissään suostuin kaikkeen mitä ehotti. Laitoin jo samana iltana yhteydenottopyynnön että perun tilauksen. Seuraavana päivänä aspa soitti, ja sovittiin että antaa harjan tulla, mutta tilaukseen kuuluu vain ensimmäinen harjaspään lisätilaus, eli summaksi jäi 39e harjasta ja 24,90 yhdestä lisäharja-paketista kotiin toimitettuna. Sain muutoksen kirjallisena mailiin.
      Olen tyytyväinen niin tuotteeseen kuin saamaani asiakaspalveluun. Toivotaan että harja kestää pidempään kuin puoli vuotta :D

    • Pohjustetaan vielä omat kokemukset tästä.

      Ensiksi luin täältä 6päivää kauhutarinoita, kun en saanut tilausvahvistusta sähköpostiin ja tuote ei tullut heti muutamassa päivässä.

      No paketin saavuttua, olin yhteydessä asiakaspalveluun varmistaakseni asiat ja peruuttaakseni tilaukseni. En kerro minkälaisen tarjouksen sain, mutta kuitenkin lopetettiin puhelu hyvillä mielin ja sovittiin että ostan sitten itse harjapäitä kaupasta kun ja jos tarvitsen.
      Kaiken sopimamme pyysin vielä kirjallisena, myyjä lupasi toimittaa sen 5minuutissa ja sähköposti saapui tarkalleen 37sekuntia puhelun jälkeen.

      Loistavaa toimintaa mielestäni asiakaspalvelijalta, osasi hoitaa homman vaikka tiesi jo varmasti minkälaista negatiivista palautetta olin lukenut.

    • Anonyymi

      Loiste, Sonic Care vai mikä lie on täysi huijaus. Myydään 10 dollarin arvoista Kiinalaidta harjaa 170 eurolla. Aidon Phillipsin Sonicaren saa halvemmella.

      Suurin osa tämän ketjun kehuista on Loisteen itse kirjoittamia.

    • Anonyymi

      Loiste on ikään kuin "kiva huijaus", jossa kate on aivan kohtuuton ja tuote on huonompi.

      ÄLÄ OSTA. JOPA PHILIPSIN KALLEIN MALLI TULEE HALVEMMAKSI JO KOLMESSA VUODESSA. LOISTE ON HALPISKIINAKOPIO.

      HINTALASKELMA LOPUSSA.

      Oikeasti kyse on noin kymmenen euron tuotteesta ja jippo on saada sinut mukaan älyttömän kalliiseen kuukausitilaukseen.

      Etkö usko? Tässä se tuote on:
      https://www.alibaba.com/product-detail/IPX7-Waterproof-FoodGrade-smart-sonic-Electric_60785862305.html?spm=a2700.7724857.0.0.412a41d3h7zMK1

      Käyttävät jopa samoja kuvia mainonnassaan.

      Harjapäät maksavat heille senttejä tai enintään 1,70€, koska tuo on hinta jonka itsekin löysin. Todennäköisesti Loisteella on hinta neuvoteltuna netin hintaa huomattavasti alemmas. Myyntihinta on Loisteella on 12,50€ / kpl puhelimesta tai nettisivuilta 17.50€ / kpl.

      Tässä harjojen toimittajan myyntisivu: https://www.alibaba.com/product-detail/SN903-Compatible-Replacement-Toothbrush-Heads_60828153510.html?spm=a2700.galleryofferlist.normal_offer.d_title.63de6ba0qyD3wb

      Kyse on yritysmyyntisivusta, mutta samat tuotteet löytää eBaysta tai AliExpressistä lähes samoilla hinnoilla.

      Miksi tuotekuvissa on eri nimi tuotteissa?
      On todella yleistä, että valmistajat tekevät tilauksesta toisen yrityksen nimeen tuotteet. Tätä näkee ihan Prismassakin.

      Vertaukseksi Philipsin virallisia vaihtopäitä löytää jopa hintaan 5,60 € / kpl ja todennäköisesti laatu on ihan eri luokkaa. Olen kokeillut itse OralB:n kanssa virallisia vs. halvempia kolmannen osapuolen tekemiä ja ero oli iso. Useampi henkilö taloudessa tuli itse kertomaan, että ikenet eivät tunnu tulevan puhtaaksi. Osa ei edes tiennyt, että harjojen alkuperä on vaihtunut. Todennäköisesti Loiste edellyttää tiuhaa vaihtoa puhtaasti myyntikikkana tai myös siksi, että halpisharjat eivät kestä kahta kuukautta pidempään.

      https://www.notino.fi/philips/sonicare-optimal-white-hx6068-13-hammasharjan-vaihtopaat/p-16111775/?gclid=CjwKCAjw6fyXBhBgEiwAhhiZsrswMUPhYfIzK0YESPn1aq0oRUlYeCDoK8aFwavTe7cVJH09Ga_e4xoCC1wQAvD_BwE

      HUOM: Loiste sanoi, että muut tuotteet EI käy vaihtopäiksi. En ole tätä varmistanut itse, mutta linkkaamallani sivulla sanotaan, että Philipsin Sonicare on yhteensopiva. Jos itse omistaisin Loisteen hammasharjan, niin kokeilisin Philipsin harjoja.

      HINTA LASKELMA:
      Philipsin mukaan harja rupeaa menettämään tehoaan 3 kuukauden jälkeen. Jos mennään puhtaasti suositusten mukaan, niin vaihdetaan Loisteen harja 2 kk välein ja Philipsin 3 kk välein ja käytetään kolmen vuoden käyttöaikaa.

      Löysin eri malleja Philipsin harjasta. Kahden kappaleen pakkauksen ostaessa halvimmillaan tuotteen sai hintaan 50€ / kpl. Kallein malli on 171€ / kpl ja sisältää oheistuotteita. Muutamia muita vaihtoehtoja välimaastossa. En jaksanut selvittää kuinka monta vaihtopäätä tulee alkuperäisen paketin mukana molemmissa, niin en ottanut sitä huomioon.

      [vuosia x kertaa vuodessa x harjan hinta laitteen hinta]
      Loiste: 3 x 6 x 12,50 40
      Philips 3 x 4 x 5,60 50 TAI 3 x 4 x 5,60 171


      Loiste 3 vuotta: 265€

      Philips 3 vuotta:
      Halvin malli = 117€
      Kallein malli = 238€

      Ero vain pahenee mitä pidemmälle mennään. Jos haluaa säästää, niin osta Clas Ohlsonilta 50€/kpl hintaan kaksi harjaa. Eiköhän tuo ole parempi kuin kiinalainen kopio. Tarjouksesta voi saada muita malleja myös huomattavasti halvemmalla.
      https://www.clasohlson.com/fi/Philips-Sonicare-ProtectiveClean-4300-Sähköhammasharja,-2-kpl/p/44-5060?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=CjwKCAjw6fyXBhBgEiwAhhiZsuq9cz-WfMB_BV75XWT7lcBKfgTpXNJsGrfUgKI2oVe1yLE8FRrWlRoCMBQQAvD_BwE

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Clasun linkki lopussa ei jostain syystä toiminut. Laitan uudestaan eri muodossa:



        Philips Sonicare ProtectiveClean 4300 Sähköhammasharja, 2 kpl

        https://www.clasohlson.com/fi/Philips-Sonicare-ProtectiveClean-4300-Sähköhammasharja,-2-kpl/p/44-5060

        Tässä myös 130€ laite, jossa tulee UV-puhdistuskoppa mukana, jos bakteerit jänskättää:

        https://www.clasohlson.com/fi/Philips-Sonicare-ProtectiveClean-5100-Sähköhammasharja,-HX6850-57/p/44-4624

        Perkele leikkaa nuo linkin katki. Käykää ite kattomassa :D


      • Anonyymi

        Hammaslääkärit suosittelevat vaihtamaan harjaa 1-3 kuukauden välein. Siksi moni suosittaa 2 kuukauden välein, mikä keskimääräinen aika suosituksesta. Eli tuo laskelma tehty puolueellisesti siihen suuntaan, mihin haluaa vetää. Itselläni tuollainen setti tilattuna noin vuosi sitten ja olen alkanut tykätä tuotteesta, mitä useammin käyttänyt sitä Oral B:n rinnalla.


      • Anonyymi

        Hyvä laskelma ja perustelu.
        Ihan hilkulla olin ostaa mutta myyntipuheen lopussa tajusin että tulen ostamaan vielä kalliilla harjanpäitä.:) ostan kyllä harjan ihan kaupasta itse..
        ..joskus vuosia sitten haksahdin ostamaan kiireessä jotain partateriä halavalla… sittenhän niitä alkas tulemaan postiluukusta. Vaikee oli päästä eroon.. ketään ei saanut kiinni millään lailla. Maksumuistutukset ja uhkailut tuli kyllä jos jätti maksamatta..

        .. ilmaisia lounaat ei ole:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hammaslääkärit suosittelevat vaihtamaan harjaa 1-3 kuukauden välein. Siksi moni suosittaa 2 kuukauden välein, mikä keskimääräinen aika suosituksesta. Eli tuo laskelma tehty puolueellisesti siihen suuntaan, mihin haluaa vetää. Itselläni tuollainen setti tilattuna noin vuosi sitten ja olen alkanut tykätä tuotteesta, mitä useammin käyttänyt sitä Oral B:n rinnalla.

        Laskelma ei ole puolueellinen. Se on tehty valmistajan suosituksen mukaan. Laadukkaampi Philipsin kestää 3 kuukautta. Paska kiinakopio 2 kuukautta. Tuo on myös se oletusaika, jonka mukaan Loiste lähettää niitä harjoja lisää, niin ei todellakaan ole puolueellinen.

        Ja vaikka laskelma muutettaisiin, niin silti Philips olisi halvempi.

        Sinua huijattiin. Älä tule purkamaan harmistusta sen vuoksi muihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hammaslääkärit suosittelevat vaihtamaan harjaa 1-3 kuukauden välein. Siksi moni suosittaa 2 kuukauden välein, mikä keskimääräinen aika suosituksesta. Eli tuo laskelma tehty puolueellisesti siihen suuntaan, mihin haluaa vetää. Itselläni tuollainen setti tilattuna noin vuosi sitten ja olen alkanut tykätä tuotteesta, mitä useammin käyttänyt sitä Oral B:n rinnalla.

        Minä en ole tuollaista suositusta kuullut mistään muualta kuin Loiste-hammasharjan puhelinmyyjältä. Perusteluna oli, että harjaan muka kertyy bakteereita. Mutta eivätköhän ne bakteerit kerry siihen jo muutamassa päivässä. Sen jälkeen ei ole merkitystä, käyttääkö harjaa kuukauden, 3 kk vai vuoden.
        Itse puhdistan harjan (Oral B) aina pesun jälkeen kuumalla vedellä hanan alla. Moottorin voi antaa pörrätä muutaman sekunnin. Sitten irroitan harjan laitteesta ja lasken vettä sen läpi. Sitten puhaltelen enimmät vedet pois ja jätän harjan ja laitteen kuivumaan erikseen peilikaappiin.


    • Aloitusviestissä puhutaan Sonic Pro Care hammasharjasta, myöhemmissä viesteissä Loiste-hammasharjassa. Olisiko tuo ensimmäinen joutunut lopettamaan huijauksensa vuoksi, ja aloittanut sitten uudella nimellä? (Ja kalliimmalla hinnalla.)

      Minullekin puhelinmyyjä soitti tuossa alkukesästä. Sanoin hänelle, että en osta mitään tällaisia tuotteita lukematta ensin netistä ja alan lehdistä testejä ja vertailuita. Mutta myyjä sanoi, että voin tehdä sen myöhemmin, koska tuotteen voi palauttaa ilman kustannuksia. Niinpä tilasin tuotteen.

      Puhelinmyyjältä piti oikein nyhtää tietoja. Esimerkiksi se, että tuotetta ei tosiaankaan voi kokeilla, jos sen aikoo palauttaa. Pakkauksen muovikalvoa ei saa rikkoa. Oli hyvä, että tulin kysyneeksi tuota.
      Kiven alla oli myöskin se tieto, että tilatessaan sitoutuu ostamaan kahden kuukauden välein 6 pakkausta vaihtoharjoja, ja sen jälkeen tilaus muuttuu automaattisesti kestotilaukseksi, jos sitä ei peruuta.

      Puhelinmyyjä ei muutenkaan oikein tuntunut tuntevan tuotetta. En saanut hänestä irti sitä, onko laitteessa myös mekaaninen liike kuten perinteisissä sähköhammasharjoissa, vai pelkästään tuo värähtely.
      Myyjä myös väitti laitetta ultraäänihammasharjaksi, mutta sitähän se ei ole. (Tosin Loisteen nettisivullakin niin yhä virheellisesti väitetään.)
      Myyjä väitti myös, että laite on valmistettu Suomessa, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.

      Pari viikkoa myöhemmin lähetys sitten saapui. Paketin sisällä oli muovikelmulla päälystetty tehdaspakkaus, lyhyt esite ja lasku. Laskussa kerrottiin, että tuotteen palauttamiseksi pitää ensin soittaa annettuun numeroon.
      Ensimmäisellä soittoyrityksellä olin jonossa jotain kahdeksantena. 10 minuutin odottelun jälkeen olin edelleen kahdeksantena, joten päätin yrittää myöhemmin uudestaan. Kun soitin seuraavana päivänä uudestaan, oli jonossa minun edelläni 2 soittajaa. 5 minuutin jälkeen enää yksi. Mutta sitten ei puoleen tuntiin tapahtunut mitään. Niinpä laitoin soittopyynnön (jotain numeronäppäintä painamalla). Muutamaa tuntia myöhemmin minulle soitettiinkin. Asiakaspalvelija oli oikein ystävällinen ja asiallinen. Kun ilmoitin peruuttavani tilauksen, hän tarjosi mahdollisuutta ostaa aloituspaketin lisäksi vain yksi paketti harjoja. En kuitenkaan suostunut siihen.

      Minulle lähetettiin sitten tekstiviestinä palautustunnus, joka piti merkitä pakettikorttiin. Lisäksi pakettiin piti laittaa mukaan lasku. Palautuksen voi tehdä samassa pahvilaatikossa jossa se oli tullutkin. Vein paketin postiin (R-kioskiin), kioskin myyjä printtasi pakettikortin, ja homma hoidettu. Ei ole tullut mitään laskuja sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Eri firmat. Itsellä Health Group Finlandin Sonic Pro Care, erittäin hyvä, jo vuosia käytössä ollut harja, johon nyt lopulta miehenikin innostui! Ja kaikki maksut hoituneet hyvin, huomattavasti halvemmalla kuin jos olisin kaupasta ostanut moottoripään ja harjakset, samaa tavaraa siis molemmat. En voi kuin kehua ja kiittää sitä, miten Health Group Finland on asian hoitanut!


    • Anonyymi

      Loiste on halpatuontikiinankamaa. Soitettiin, että saat 200 €:n harjan alle neljäänkymppiin. Ei taatusti ole noin hintava oikeasti, parinkympin kopio Philipsistä. Halpiskopio ja harjapäiden pkkomyynti kylkiäisinä. saat kaupasta laadukkaamman harjan ja voit ostaa harjapäitä oman tarpeen mukaan. Tuotteen palauttaminen vaatii puhelinsoiton ja saat palautuskoodin, mutta pitkä on jonotus soitettaessa. Kadun ostostani.
      Se on niin moraalitonta ja harhaanjohtavaa tuo puhelinmyynti, hampaattomalle dementikolle voidaan myydä sähköhammasharja ja sokealle muorille monia aikakauslehtiä. Raakaa bisnestä.

    • Anonyymi

      Me saatiin tuttavalta tämä harja ja olen tykännyt tosi paljon . Käyttänyt nyt n 1.5 vuotta ja hyvä on

    • Anonyymi

      Sain sukulaiselta lahjaksi tälläisen harjan ja kasan vaihtopäitä, joten en ees tiennyt koko tilaushässäköistä mitä tähän harjaan selkeästi liittyy… on ollut käytössä 10kk ja laturi lopetti ilman mitään syytä toimintansa eilen. Pitänee hankkia uusi hammasharja kokonaan. Samaa tuotetta en kyllä kommenttejen ja omankaan kokemuksen perusteella hanki, mutta koska vieläkin on vaihtopäitä jäljellä niin onko kellään tietoa sopiiko ne johonkin muuhun harjaan? Tuntuisi tyhmältä heittää iso määrä käyttämättömiä vaihtopäitä pois…

    • Anonyymi

      Ihan lelu koko tuote. Ei pysty palauttamaan kun paketin on avannut ja pakko vastaanottaa harjatoimitukset. Pääsin puhelimella Suomen Terveystyotteen asiakaspalveluun, mutta asiakaspalvelu oli ala- arvoista, ei annettu puhua loppuun, vaan puhuttiin päälle. Lisäksi tämä henkilö vielä haukkui minut, kun valitin asiakaspalvelusta!
      Opinpahan, että ikinä en tilaa enää puhelinmyynnistä mitään.

    • Anonyymi

      Vuosi sitten jouduin samanlaisen myynnin ''uhriksi'', Loiste oli firma. Harja tuli ja on toiminut ihan hyvin, mutta en muistanut sopineeni kuuden harjan tilauksesta. Valitin ja pyysin nauhoitetta puhelusta, josta selvisi että myyjä mainitsi asiasta hyvin nopeasti ja huomaamattomasti ja vaihtoi heti puheenaihetta. Sanoin että en halua kuutta harjaspääsettiä ja sain sovittua vain 3 setin tilaamisen, jonka jälkeen sopimus loppuu.
      Äsken tuli puhelu taas kyseiseltä firmalta harjaspään toimituksia kyselle, ikäänkuin sopimus olisi vieläkin voimassa! Sanoin että ei ole sopimusta teille ja harjaspäiden tilauksia en tee enään. Ovat vielä 24,90€ hintaan per setti mutta kuulemma nousee 35€ :D huh! No estin puhelun jälkeen heidän numeron, tosin voivat soittaa uudelleen toisistakin numeroista mutta en enää asioi heidän kanssaan kyseenalaisen myynnin vuoksi, myös harjaspäiden hinta on liian kallis.

    • Anonyymi

      Lankesin tuohon Loiste hammasharja huijaukseen. Käytin harjaa noin puoli vuotta, jonka jälkeen kaksi hammasta lohkesi. Ehkä vanhuuttaan, mutta muut harjat ei ole sitä koskaan tehneet, tarkoitan siis pyöriviä sähköhammasharjoja. Loistava loistehammasharja roskiin. Edelleen tulee harjapäitä. En ikinä enää osta mitään puhelinmyynnistä.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvin puhdistava sähköhammasharja.Ei ole kuin positiivistä sanottavaa.Viime syksynä puhelinmyyjältä tilasin 39.90e hintaan,ei ollu pakko tilata lisää harjoja ollenkaan vaan halutessa voin tilata lisää harjoja.Jos käytän Loisteen harjoja,takuu on voimassa.


      • Anonyymi

        Vaikuttaa selvältä petokselta. Tuote väitettttiin kotimaiseksi, mutta vaikuttaa kiinalaiselta mm sekavista ohjeista päätellen. Erehdyin tilaamaan ja lisäksi pakkomyyntinä ne 6 x harjapäätä kovaan hintaan. Yritin juuri pidentää harjapäiden lähetysväliä. Pääsin soittojonoon, luvattiin ykköstä painamalla takaisinsoitto, kokeilin monta kertaa, jonotus vain jatkui.

        Luulisi jo jonkun valittaneen kuluttaja-asiamiehille näistä huijauksista ja valehteluista. Kaikki taisi alkaa kun vastasin johonkin parin minuutin kyselyyn, kyselyä tuli luvattua enemmän, keskeytin, mutta vahinko ehti tulla.


    • Anonyymi

      Jestas, maksa se 20 euroa ja ole hiljaa.

    • Anonyymi

      Äsken puhelimella väkisin kaupattiin tämmöstä.. painoin luurin kiinni.. edellisviikolla soitti eri ääni. Puhelimen näppäimillä piti silloin valita 1 ostaisiko, jos saisi halvalla huipputuotteen tai 2 ei ostaisi. Painoin 1. No nyt sitten soitti puhelinmyyjä. Kylläpä oli juonikasta puuhaa. Tuli joteski huono olo.

      • Anonyymi

        Mihinkään tuollaisiin kyselyihin (millä tahansa tavalla tehtyihin) ei kannata vastata, koska silloin alkaa myyntipommitus koska on osoittanut kiinnostusta tuotteeseen.


      • Anonyymi

        Mulle myös tätä tarjottiin. Sanoin että on ulosotossa yli 300 000, joten voi kyllä harjan lähettää mutta en mä tule siitä ikinä mitään maksamaan. Silti ne sen lähettivät. Katteet on kohdillaan kun niitä ilmaiseksikin lähettelee


    • Anonyymi

      Minulla ollut loisteen hammasharja jo 4-5vuotta eikä mitään ongelmia, kerään harjoja pitkäksi ajaksi jolloin peruutan tilauksen ja aktivoin sen uudestaan kun harjakset lopussa.
      Hammasharjalla on elinikäinen takuu.
      25e 2kpl johon tämä rahan keruu perustuukin, mistään muualta ei heidän päitä saa joten täytyy ostaa.
      Minun lompakolleni ei tunnu miltään, eri asia jos sinulle tuntuu niin osta normaali hammasharja.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen väite. Näitä harjoja tuo maahan SP tuonti Oy, joka on perustettu 2 vuotta sitten ja tehnyt ensimmäisen tilinpäätöksensä vasta 4/23 (210t€ tappiota). Aputoiminiminä ovat Suomen terveystuote ja Suomen Asiakastutkimus. Ei tarvitse olla Herlokki Solmunen, että voi päätellä, millaisesta busineksesta on kyse :)


    • Anonyymi

      Yllättävä kommentti! Meillä on vastaava harja ollut käytössä jo useita vuosia ja tilasin toisenkin moottoripään siltä varalta, että vain toinen perheestämme lähtee jollekin matkalle. Myös harjaspäät kaikkea muuta kuin "höttöjä", tukevia, käytössä kauemmin kestäviä kuin annetaan edes ymmärtää! Ja kaikki hinnat huomattavasti halvemmat kuin kaupasta vastaavaa tuotetta ostaessa. Eli joko kyseessä on ollut "maanantaikappale" tai jotain muuta kummaa.

    • Anonyymi

      Olen ollut samaan tuotteeseen erittäin tyytyväinen eikä mitään hankaluuksia firman kanssa!

    • Anonyymi

      Itsellä nyt vajaa kk käytössä ja mulla ikenet paremmassa kunnossa jo nyt! Olen ainakin tykännyt. Kapea pesupää parempi pesemään takahampaita. Ja värinä ystävällisempi ikenille. Pesee ientaskuista plakin pois paremmin.

    • Anonyymi

      Hups omistan harjan olen käyttänyt harjaa jo vuoden hyvin pelaa. Kärsin suun mineraaleista ja se tuo hampaisiin hammaskiveä. Vuosi sitten oli tilanne toivoton nyt juuri sain katsauksen hammaslääkäriltä hän kertoi tilanteen olevan erittäin hyvän. Niin moittia varmaan on tottunut raskaisiin pyörivä liikkeisiin sähköhammasharjoihin. Olen tilaukseeni erittäin tyytyväinen ja hampaani voi hyvin nyt.

    • Anonyymi

      Minulle soitettiin juuri tuntemattomasta numerosta. Mies ei esitellyt itseään, sanoi vaan heti, että "haluan sinut Loiste-hammasharjan testaajaksi". Ennenkuin ehti jatkaa, ilmoitin että A. Minulla on salainen numero (mistä saatu?)
      B. Minulla on harja
      C. En tule mitään testaamaan enkä osta

      Että tällaista touhua. Numeroa ei edes voi laittaa estoon, kun tuntematon soittaja. Varokaa näitä, vii tulla kalliiksi!

    • Anonyymi

      Loiste hammasharja / Suomen terveystuote, varokaa, älkää langetko!!

      Täysin humpuukia koko harja! Mainostetaan Suomessa valmistetuksi, myyjä sanoi puhelimessa jopa paikkakunnan minkä tehtaalla harjat tehdään, ja täyttä kusetusta!! Nuo harjat on kiinassa tehtyjä, samoja saa wish, alibaba, jne. sivuilta vitosella! Harja on todella tehoton, pesee huonosti, mun toinen Oralin hammasharja pesee sata kertaa paremmin. On ihan hirvittävän huolestuttavaa että ihmisten terveyden kustannuksella huijataan!

      Loisteella oli myös niin mahtava asiakaspalvelu somessa, että minut estettiin kun kysyin tutkimustietoa heidän väitteilleen (puhdistaa paremmin kun muut harjat) ja esim. hammaslääkärin suosituksia sekä kommenttia siihen, miksi mainostetaan suomalaisena tuotteena vaikkei sitä ole. Kommentteina ei näy muut kuin positiiviset, kaikki negatiivinen poistetaan!! Mikä on ihan helvetin väärin, nuiden perusteella saavat lisää höynäytettäviä asiakkaita.
      Jatko-ostovelvootteena on 6kk hammasharjapäiden tilausta, jota kuulemani mukaan on hyvin hankala saada katki senkään jälkeen. Onneksi en ite tähän suostunut, joudun pulittamaan tyhmyydestäni ainoastaan harjan hinnan.
      Kaikille Loisteen harjaa käyttäville tiedoksi, että siihen saa kyllä ostettua muualtakin päitä, ja huomattavasti edullisemmin.
      Kusetusta koko homma, pysykää kaukana!!

    • Anonyymi

      Tein rikosilmoituksen ja olin yhteydessä kuluttajaviranomaisiin,kohta loppuu törkeä huijaus,ehkä ovat jo vankilassai hope!

    • Anonyymi

      Minulle soitti tänään mies, joka väkisten yritti myydä harjaa, eikä maininnut missään välissä, että pitää tilata useampi harja, ennen kuin voi lopettaa. Monesti sanoin etten tilaa ja lopulta uskoi. Oli kyllä niin päällekäyvä, että varmasti moni vanhempi ihminen sortuu ostamaan. Erehdyin täyttämään Kantarin kyselyn ja sen jälkeen on puhelin soinut vähän väliä.

    • Anonyymi

      Minulle soitettiin ja kuulosti kyllä kieltämättä hyvältä -siispä kuuntelin kiinnostuneena tietäen, että nykyään (1.1.2023 alkaen) sopimukseksi ei riitä puhelimessa käytävä keskustelu vaan siihen tarvitaan kirjallinen vahvistus kuten esim. tekstiviestivahvistus kuten tässä nimenomaisessa tapauksessa. No, puhelu loppui ja vahvistustekstiviesti saapui. Tulin tekemään selvitystä koneelle kyseisestä laitteesta ja kyllä aika ylihintaiselta tosiaan vaikuttaa. Myös selvästi puhelimessa myyjä vältti kertomasta, että ensimmäiset kuusi harjatilausta ovat määräaikaisia.

      No, enpä nyt tuota tekstiviestiä kuittaa -joten en siis sopimustakaan ole näin ollen tehnyt eli tällä hyvä.

      Tässä linkki https://www.kuluttajaliitto.fi/puhelinmyynti2023/ joka kertoo yksiselitteisesti, mikä on muuttunut puhelinmyynnissä ja millaisia asioita laki velvoittaa puhelinmyyjiltä.

      Ja edelleenkin, mikäli tilauksen on vahvistanut, voi tuotteen palauttaa 14 vrk kuluessa ihan kuten aina ennenkin.

    • Anonyymi

      Pakkokauppaan minäkin lankesin lähettävät kyselemattä joka kuukausi 2 harjaa josta kustannus 25e myöhästys maksu 34e yhdellä harjalla olen pärjännyt puoli vuotta eikä lähetys tunnu loppuvan vieläkään vaikka olen laittanut sinne sähköposti viestiä etten tarvitse yhtään harjaa. Älkää ihmiset hyvät enkö samaan retkuun kuin minä.

    • Anonyymi

      Olen nyt käyttänyt kyseistä tuotetta kohta neljä vuotta ja toimii hyvin. Yhtään reikää ei ole tullut kyseisenä aikana. Harjat on pakattuna tiiviiseen muovipakkaukseen, joten ovat kyllä hygieenisinä tulleet ainakin minulle.

    • Anonyymi

      Taitaa olla Phillips kopio. Phillips itselläni toiminut hyvin, toki kalliimpi merkillä.

    • Anonyymi

      Thaimaasta käsin soittelevat ja myyvät näitä. Houkuttelevat tällä sivustolla myyjiä https://rsmarketing.fi

    • Anonyymi

      Joku penikka soitti ja sanoi, että olen voittanut sähköhammasharjan kun osallistuin kilpailuun. Sanoin etten ole osallistunut kyllä yhtään mihinkään. Kuulemma pari viikkoa sitten. No päätin kuunnella. Alkoi pitää perus myynti litaniaa ja kysyin, että mitä myyntipuhetta sä pidät kun oon sen kerran jo voittanut. No sitten alko tulee hintoja ja sanoin et mitä sää rahaa pyydät jos oon kerran voittanut? "No mitä sää kuvittelet ilmaiseksi saavasi tällästä parin minuutin kyselyllä" sönköti sönköti. Ihan vittu niin nousee karvat pystyyn tollasista kusettajista.

    • Anonyymi

      Soitin juuri kyseiseen firmaan mutta ei peruutus onnistu kun on kuulema jatkettu tilausta, ja paskat en ole koskaan jatkanut. Tää on selvä huijaus ja itse en maksa yhtään laskua enää, sanoin sinne viekää vaikka oikeuteen. Olin aivan asiallinen tätä poikaa kohtaan mutta täytyy myöntää pinna paloi lopulla. Minullakin harja on lopettanut toiminnan jo pitkä aika sitten mutta eivät he haluavat kuunnella kun kysyin mitä teen harjaksilla kun hammas harja on mennyttä ajat sitten. Ihan hullua..

    • Anonyymi

      Loiste ultraäänihammasharjaa kaupataan todella aggressiivisesti vieläkin puhelinmyymällä. Vastasin ystävällisesti kolme kertaa ei, mutta kertomusten aina vaan jatkuessa löin lopulta luurin korvaan.

      Toivottavasti eivät soittele sellaisille henkilöille,keiden päätöksenteko on heikentynyt. Kuulosti aivan huijaukselle. Myös nettisivut melko kevyet, jos kerran puhutaan aidosta suomalaisesta innovaatiosta ja tuotteesta.

    • Anonyymi

      tarviiko hammasharjojen myyjille vastata. viime kerralla annoin hänen kuunnella nettilähetystä, mikä oli menossa

    • Anonyymi

      Ottakaa yhteys kuluttaja-asiamieheen. Hänen avullaan onnistuin perumaan Loiste-tuotteen, joka siis on lähetetty Kiinasta. Tutkikaapa tarkemmin.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe