Kristinusko moittii jatkuvalla syötöllä yhtä enkeliä, tuota Herran kätten töistä suurinta, Luciferia, ja aivan suotta, sillä hän on juuri sellainen kuin kaikkivoipa ja kaikkivaltias Herra Sebaot hänet loi, ja luodessaan tiesi millaisen hahmon käsistään lykkäsi.
Jos tuotteessa on jotain reklamoitavaa, on syytä esittää valitukset myyjälle, jonka tehtävä on vastaavasti pitää asiakkaidensa puolta, ja vaatia valmistaja vastuuseen.
Onko näin tehty?
Ei suinkaan, vaan sen sijaan syytetäänkiin itse tuotetta, tässä tapauksessa ex-arkkienkeli Luciferia, ja yllättävä kyllä myös Herra Sebaotin tuoteperheen erästä toista artikkelia, ihmistä, jota uhkaillaan ikuisella kidutuksella tämän Luciferin kanssa vehtailusta, eli juuri siitä minkä vuoksi Herra Sebaot Luciferin loi.
Vai väittääkö joku, että Herra Sebaot oli luomistyötä tehdessään alentuneesti syyntakeinen tai peräti syyntakeeton, jossa viime mainitussa tapauksessa Luciferin ja ihmisen viat tosiaan voisi vierittää pois Herra Sebaotin kontolta, mutta tuskin sentään tuotteiden rasitteeksi?
Luicifer, Herra Sebaotin kätten työ
Anonyymi
1
162
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydän tuhannesti anteeksi Herra Sebaotilta, ja tietysti myös Suomi24:n lukijoilta, aloituksen otsikossa tekemääni kirjoitusvirhettä po. Lucifer, Herra Sebaotin kätten työ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101413Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201175Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8192940Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36622