Hei! Ainutlaatuinen tilaisuus vain voimassa muutaman päivän. Mukava, rento, puhelias mies Pk seudult. Voin viedä sut mukavan rennon puheliaan kivan naisen treffeille . Pituutta mul on melkein 2 metrii ja lihaksii vähän ja en polta, ja oon rento. Viestii naiset vaan tulemaan.
Voin viedä naisen treffeille.
Anonyymi
11
108
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on jo kosteusmittari jalkovälissä mut kuva pitää nähdä, jos et ole naamasta vähintään 9/10 niin ei tuu treffejä.
- Anonyymi
Juu. Kiitos vaan mutta ei kiitos. Jos mies joutuu netissä kerjäämään putoaa armotta!
Jotain vialla. - Anonyymi
Älkää sit lähtekö.
- Anonyymi
Miksi tarjous on voimassa vaan muutaman päivän?
- Anonyymi
Palaa sit taas vaimon luo..
- Anonyymi
On se kauemminkin. Ei taida naisia kiinnostaa.
- Anonyymi
Allulla uudet kujeet..
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Luulisi et palstan nätit naiset olisi innoissaan, mut ei.
- Anonyymi
Mä oon hottis mies naiset ja kiva. Etin kivan näköst isotissimisua jolla on hyvä perse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 564583
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494197- 673842
- 1253810
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433635Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe783464- 983031
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142404