Te, uskon ja uskomuksien tuntijat...

Anonyymi

Jos teillä on tietoa ja taitoa auttaa Jumalaa etsiviä niin voisitteko ystävällisesti auttaa ahdinkoon joutuneita vanhuksia. Ilmeisesti 2,7 miljoonaa €uroa vanhuksilta kavaltaneiden lahkon uskovaisilla on omantunnon tuskaa ja ovat etsimässä Jumalaa: https://www.etlehti.fi/keskustelu ...ja sieltä otsikko "Jumalan etsintä"
Eihän Jumalaa etsivien keskusteluihin muuten tulisi uskovaisia joilla on jo usko Jumalaan.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Usko on olemassa vain etujen vuoksi, mitä paremmat edut, sitä enemmän uskoo.

      • Anonyymi

        Uskoa ei tule omin voimin, ilmaiseksi anova sen saa, sitä ansaita ei töin ja toimin, vaan Jumala sen sulle lehjoittaa. Sydän kun auki on...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoa ei tule omin voimin, ilmaiseksi anova sen saa, sitä ansaita ei töin ja toimin, vaan Jumala sen sulle lehjoittaa. Sydän kun auki on...!

        Uskoa ei tule omin voimin, ilmaiseksi anova sen saa, sitä ansaita ei töin ja toimin, vaan Jumala sen sulle LAHJOITTAA. Sydän kun auki on...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoa ei tule omin voimin, ilmaiseksi anova sen saa, sitä ansaita ei töin ja toimin, vaan Jumala sen sulle lehjoittaa. Sydän kun auki on...!

        Jahah! No sitten usko on toista/toisia jumaliksi ja jeesuksiksi uskomista raamatussa Lain ja opit antaneen Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimeen.
        Törkeää väärän todistuksen antamista, siis "väärää todista" antaminen on rikos.
        Perusteena on raamatussa Lain uudenliiton Laiksi vahvisneen Jeesuksen antama KIELTO:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        Kristittyjen jeesus; kristittyjen oman laittomuuden historian mukaan:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
        Jeesuksen antama kielto ja tuomio.
        Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        Joh. 14:15 Matt. 7:23 sekä 23:33 - 25:41
        -
        kristittyjen todellinen jumala laittomuuden historian mukaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html


      • Anonyymi

        "Usko, ota kaste tai kuolet" sanoin miekkaa kädessään pitävä ruotsalainen ristiretkellä olessaan suomalaiselle. Joten valinnat oli vähissä heidän osalta jotka eivät paenneet Novgorotiin tai Inkerin maalle. Sitä miekka sivistyksen touhua jatkui ympäri maailmaa ja jossakin vaiheessa siitä kehittyi noitavainojen ja ryöstöretkien touhut. Joten jo pelkästään niillä historian faktoilla tunnemme kristittyjen todellisen herrat jotka ovat mainittuna raamatussakin.
        Niin et kenelle oli etua ja kenelle tappiota uskosta; jonka raamatun Jeesus kielsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoa ei tule omin voimin, ilmaiseksi anova sen saa, sitä ansaita ei töin ja toimin, vaan Jumala sen sulle LAHJOITTAA. Sydän kun auki on...!

        Ja uudenliiton Lait asettanut Jeesus kielsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Usko, ota kaste tai kuolet" sanoin miekkaa kädessään pitävä ruotsalainen ristiretkellä olessaan suomalaiselle. Joten valinnat oli vähissä heidän osalta jotka eivät paenneet Novgorotiin tai Inkerin maalle. Sitä miekka sivistyksen touhua jatkui ympäri maailmaa ja jossakin vaiheessa siitä kehittyi noitavainojen ja ryöstöretkien touhut. Joten jo pelkästään niillä historian faktoilla tunnemme kristittyjen todellisen herrat jotka ovat mainittuna raamatussakin.
        Niin et kenelle oli etua ja kenelle tappiota uskosta; jonka raamatun Jeesus kielsi...

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15993600/jeesus-saatana-kumarsi-isaa-perkeletta

        Paha Jeesus hallitsee:

        Matteuksen evankeliumi:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        1.Johanneksen kirje:
        5:19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.

        2.Korinttolaiskirje:
        5:21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.

        Kolossalaiskirje:
        1:27 joille Jumala tahtoi tehdä tiettäväksi, kuinka suuri pakanain keskuudessa on tämän salaisuuden kirkkaus: Kristus teissä, kirkkauden toivo.

        Roomalaiskirje:
        7:17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        7:20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        2.Korinttolaiskirje:
        5:21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.

        Hebrealaiskirje:
        13:8 Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15993600/jeesus-saatana-kumarsi-isaa-perkeletta

        Paha Jeesus hallitsee:

        Matteuksen evankeliumi:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        1.Johanneksen kirje:
        5:19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.

        2.Korinttolaiskirje:
        5:21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.

        Kolossalaiskirje:
        1:27 joille Jumala tahtoi tehdä tiettäväksi, kuinka suuri pakanain keskuudessa on tämän salaisuuden kirkkaus: Kristus teissä, kirkkauden toivo.

        Roomalaiskirje:
        7:17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        7:20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        2.Korinttolaiskirje:
        5:21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.

        Hebrealaiskirje:
        13:8 Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

        Hevihumppaa. Levyllä on laulettu pahuudesta, antikristuksesta, miekkailusta, jne.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Show_No_Mercy
        https://www.youtube.com/watch?v=dAhjWvLBXw8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15993600/jeesus-saatana-kumarsi-isaa-perkeletta

        Paha Jeesus hallitsee:

        Matteuksen evankeliumi:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        1.Johanneksen kirje:
        5:19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.

        2.Korinttolaiskirje:
        5:21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.

        Kolossalaiskirje:
        1:27 joille Jumala tahtoi tehdä tiettäväksi, kuinka suuri pakanain keskuudessa on tämän salaisuuden kirkkaus: Kristus teissä, kirkkauden toivo.

        Roomalaiskirje:
        7:17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        7:20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        2.Korinttolaiskirje:
        5:21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.

        Hebrealaiskirje:
        13:8 Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.

        Paavalilaisuuden tekstit eivät ole raamatussa Lain asettaneen uudenliiton Lakia Jeesuksen evankeliumia vaan kristittyjen omien herrojen oppeja joita opetetaan Jumalan ja Jeesuksen nimeen eksyttämällä íhmisiä, ei kai ne muuten olisi raamatussa...
        -
        kristittyjen todellinen jumala laittomuuden historian mukaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        -
        kristittyjen todellinen jeesus laittomuuden historian mukaan:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        JOTEN:
        2.Korinttolaiskirje:
        11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi." eikä helluntalaisetkaan enkelit ole poikkeus!


      • Anonyymi

        Vainiin. Oliko raamatussa Lain antanut kristillisten Jeesus väärässä vai miksi pitäs uskoa???

        Jeesus varoitti mm Barjeesukseen; kristittyjen väärin profeettoihin uskomasta. Toki se kelpaa kristityille mutta Laille kuuliaiset kristilliset opit kiinnostaa vanhuksia enemmän.
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        Kielto:
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        Kiellon rikkomisen seuraus...
        Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Viimeinen tuomio on laittomuudelle ilmeisesti jo annettu.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        -
        Mielestäni, jokaisen ihmisen tulee ymmärtää, että raamatussa Lait ja opit antaneet Jumala ja Jeesus, ei ole kristittyjen tekemiin laittomuuksiin käskyä tai ede lupaa antanut. Se selvyys uskovaisilla on eksytyksenä kun asioita katsotaan kristittyjen historian mukaan ja raamatun jumalien ja jeesuksien pyhättömien henkien saatossa. Näitä herroja jumalaksi uskominen ei ole muuta kuin laittomuuden valheellista epäpyhyyttä Lait antaneiden Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen, eli pedot esiintyvät lammasten villoissa:
        kristittyjen todellinen jumala heidän laittomuuden historiansa mukaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        kristittyjen todellinen jeesus heidän laittomuuden historian mukaan:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        Joten Laille kuuliaisten Jumalan etsintä jatkuu....


    • Anonyymi

      jos jollain on jotain niin ota se sanoi jeesuss

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe