Olen ateisti ja tiedän ,että päivä, jona heitän ns. lusikkani nurkkaan lähestyy vääjäämättä; pääsempähän pois tästä järjettömästä maailmasta. Olen tehnyt elinluovutustestamentin ja ruumiini luovutan lääketieteelle. Jos jäljelle jää jotakin, se tuhkataan ja tuhka levitetään jollekin Lapin tunturille tai kotijärveeni; toivottavasti. Tuo tuhkan levitysluvan saanti on tehty turhan hankalaksi. Kuolema kuuluu elämään.
Viimeinen käyttöpäivä?
4
185
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen myös ateisti mutta uskon kuolemanjälkeiseen elämään. Kai silti voi olla ateisti vai olenko inkarnaattori? Nimittäin uskon että tuonpuoleisessa ei ole mitään mikä liittyy uskontoihin saatikka jumalaan ja jeesukseen sillä tuonpuoleinen maailma on ihana valon ja levon maailma jonne kaikki pääsevät.
- Anonyymi
Oletko sinä aina väsynyt, kun tuon laisesta unelmoit.
- Anonyymi
Minulla on samantapainen muistikuvan pätkä ennen tänne tähän inkarnaatioon syntymistäni. En olisi halunnut tulla vielä maailmaan vaan levätä vielä, mutta ei siinä minun haluistani kyselty.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä video ennen kuolemaa, mutta ei sellaista, jonka se
Irlantilainen teki. Saa sukulaiset muistettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1285373HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164775Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu863980Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833320- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321809- 141418
- 171328
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221322Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t521233