...mitä uutta marraskuussa tulossa ja uskoltaako ottaa päivityksen tai onko tiedossa ongelmia?
Onko tietoa seuraavasta päivityksestä...
10
100
Vastaukset
- Anonyymi
On, Beta jumii koneita
- Anonyymi
Vastasit sitten taas itsellesi, idi....i!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit sitten taas itsellesi, idi....i!
Kollille se on tuttua.
- Anonyymi
Vastasi minulle joten ilmaisit mikä itse olet.
- Anonyymi
Päivitin 1903. En kyllä huomannut mitään uutta.
- Anonyymi
Kyllähän siitä ( 1909 ) löytyy tieto kunhan vaivaudut hakemaan.
- Anonyymi
Minulla 1903, mitä eroa 1909 on ja onko hyötyä asentaa se?
Tietokone, vanha MSI GE70 3,4 intel i7 12gRAM. Ei pelikoneena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla 1903, mitä eroa 1909 on ja onko hyötyä asentaa se?
Tietokone, vanha MSI GE70 3,4 intel i7 12gRAM. Ei pelikoneena.Minun mielestä pärjäät edelleen 1903 versiolla vaikka sen koko elinkaaren ajan. Tuossa klo 16:44 kirjoitin kommentin mitä uutta marraskuun versiossa on uutta, lueppa se ja tee oma ratkaisisu.
- Anonyymi
November 2019 Update on varsin maltillinen, eikä sisällä suuria uudistuksia. November 2019 Updatessa on mahdollista etsiä OneDrive-verkkopalvelun tietoja suoraan Windowsin Resurssienhallinnan hausta käsin. Kalenterimerkintöjä voi puolestaan tehdä Windowsin tehtäväpalkin kautta. Muuten päivitys keskittyy lähinnä parantamaan käyttöjärjestelmän suorituskykyä ja käytettävyyttä, eli eipä juuri ole kiireyttä päivittämään. Kovin monelle ei voista ole suurempaa iloa ja jos nykyinen versio toimii hyvin ja siihen tulee kaikki uudetkin tietoturvapäivitykset jatkossa. Sunnasumaarum....;)
- Anonyymi
Kiitos!!! *)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856