...mitä uutta marraskuussa tulossa ja uskoltaako ottaa päivityksen tai onko tiedossa ongelmia?
Onko tietoa seuraavasta päivityksestä...
10
128
Vastaukset
- Anonyymi
On, Beta jumii koneita
- Anonyymi
Vastasit sitten taas itsellesi, idi....i!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit sitten taas itsellesi, idi....i!
Kollille se on tuttua.
- Anonyymi
Vastasi minulle joten ilmaisit mikä itse olet.
- Anonyymi
Päivitin 1903. En kyllä huomannut mitään uutta.
- Anonyymi
Kyllähän siitä ( 1909 ) löytyy tieto kunhan vaivaudut hakemaan.
- Anonyymi
Minulla 1903, mitä eroa 1909 on ja onko hyötyä asentaa se?
Tietokone, vanha MSI GE70 3,4 intel i7 12gRAM. Ei pelikoneena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla 1903, mitä eroa 1909 on ja onko hyötyä asentaa se?
Tietokone, vanha MSI GE70 3,4 intel i7 12gRAM. Ei pelikoneena.Minun mielestä pärjäät edelleen 1903 versiolla vaikka sen koko elinkaaren ajan. Tuossa klo 16:44 kirjoitin kommentin mitä uutta marraskuun versiossa on uutta, lueppa se ja tee oma ratkaisisu.
- Anonyymi
November 2019 Update on varsin maltillinen, eikä sisällä suuria uudistuksia. November 2019 Updatessa on mahdollista etsiä OneDrive-verkkopalvelun tietoja suoraan Windowsin Resurssienhallinnan hausta käsin. Kalenterimerkintöjä voi puolestaan tehdä Windowsin tehtäväpalkin kautta. Muuten päivitys keskittyy lähinnä parantamaan käyttöjärjestelmän suorituskykyä ja käytettävyyttä, eli eipä juuri ole kiireyttä päivittämään. Kovin monelle ei voista ole suurempaa iloa ja jos nykyinen versio toimii hyvin ja siihen tulee kaikki uudetkin tietoturvapäivitykset jatkossa. Sunnasumaarum....;)
- Anonyymi
Kiitos!!! *)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1076156Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370