Hei. Kyselisin septoplastiasta että muuttuiko nenän muoto vai onko otettava rhinoplastia? Septoplastia tulisi jokatapauksessa mutta nenä on S -muotoinen, niin muoto olisi kiva saada suoraksi.
Minkähintaisia teillä on nää ollu? Toivoisin julkista puolta ja erityisesti kiinnostais OYS hinnat (koska googlaamalla ei saa selviä hintamääriä tai saa pelkän yhden asian esim. käyntimaksun hinnan). Mutta julkisen puolen septo- ja/tai rhinoplastia ja muuttuiko nenän muoto?
Nenäleikkaus
Anonyymi
2
323
Vastaukset 2
- Anonyymi
Hei! anteeksi kun änkeän samaan aloitukseen mutta mulla sama tilanne ja Oulusta oon! Nenä kans vino myös ulkoisesti. Tarvisi tehdä myös rhinoplastia.
Kokemukset kans kiinnostais! - Anonyymi
Jos nenä on vino, pelkkä nenän väliseinän korjaus ei sitä oikaise. Tarvitaan myös nenäpyramiidiin vaikuttavia toimenpiteitä ja silloin toimenpide on ni meltään rhinoplastia tai septorhinoplastia. Tarvitaan nenäpyramidin seinämien symmetrisointia. Tätä työtä tekevät plastiikkakirurgian ja korvanenäkurkkutautien erikoislääkärit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568