Katso mitä meininkiä halutaan takaisin.
https://youtu.be/D9H9N0wOQj0
40-lukuko takaisin?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää näitä persuvideoita!
- Anonyymi
Hih, hyvä ja totuudenmukainen.
- Anonyymi
Hih, että mie nauroin.
- Anonyymi
Yep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yep.
Aatu on kyl hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatu on kyl hyvä.
Tätä ei miestä ei kuuntele pöllökään!
- Anonyymi
Niin no toisaalta eläimiinsekaanuminen oli yleistä bronssikaudella ennen ajanlaskun alkua..
- Anonyymi
Yleistä se on nykyäänkin. Pohjanmaan eläintiloilla jopa arkipäivää.
Se teettää tuollaista, kun ollaan ahdasmielisiä ja normaali seksi on kiellettyä. - Anonyymi
Mikä se bronssi on?
- Anonyymi
Minä perussuomalaisena loukkaannun, kun minua sanotaa natsiksi. Olenhan vain maahanmuuttokriittinen salanatsi.
Isääkin haukuttiin juopoksi, vaikkei se juonut kuin pullon kossua pävässä, eikä juominen koskaan tullut tavaksi. Vielä pahemmalta tuo natsittelu tuntuu, kun olen orpo. Isä kuoli 30-vuotiaana.- Anonyymi
Hyvänen aika sentään. Pullo kossua päivässä, ei ole alkoholisti. Se on persu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänen aika sentään. Pullo kossua päivässä, ei ole alkoholisti. Se on persu...
Teukkakin otti ennenvanhaan päivittäin vain pari lestiä pelkkää kirkkoviiniä ja kossua, vaan hillotolpan myötä sillä on nyt varaa ottaa leikattua konjamiiniä vastaava annos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teukkakin otti ennenvanhaan päivittäin vain pari lestiä pelkkää kirkkoviiniä ja kossua, vaan hillotolpan myötä sillä on nyt varaa ottaa leikattua konjamiiniä vastaava annos.
Teukka totui saamaan konjakkia ministerihintaan. Mikä lie on meppihinta? Taitaa olla talon puolesta ilmaiset viinat. Niin on sekotouhua.
- Anonyymi
PasiToivonen2 kirjoitti:
Minäkin olen salanatsi. Enkä loukkaannu siitä yhtään.
Olen minäkin salakullinen, ja lisäksi minulla on pilikulliset housut. Olen ylpeä niistä.
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin salakullinen, ja lisäksi minulla on pilikulliset housut. Olen ylpeä niistä.
Hienoa. Sitten meitä salanatseja on ainakin kolme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782