Hyvä esimerrkki siitä mitä se usko teettää ja miten kreationisteja kasvatetaan:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006274188.html
Lapset eivät ole käyneet koulua eivätkä tiedä mitään ulkopuolisesta maailmasta. Tyypillisiä kreationisteja siis.
Uskova perhe löytyi
22
70
Vastaukset
- Anonyymi
Monet ateistien lapset on sijoitettu Suomessa uskovien kristittyjen perheisiin. Jokainen heistä on aikuisena ateisti. Kasvatus ei muuta sitä, mitä ihminen on.
- Anonyymi
Tietysti kasvatus muuttaa. Indoktrinaatiolla saa monelle uskonnon, kristinuskon tai jonkun muun. Aloituksen lapset tuskin kovin syvästi innostuvat enää uskonnosta kokemuksensa jälkeen.
Tynnyrissä kasva(tta)minen on heille hyvinkin tyypillistä.
- Anonyymi
Täytyypä muuttaa jatkossa kretuja koskevat kommenti tynnyrissä kasvaneista muotoon kellareissa kasvatetut. Samanlaisia valopäitä kuin luolissa kasvatetut.
Uskonnollisen fanatismin ja mielenterveysongelmien rajaa on usein vaikea nähdä.
- Anonyymi
Ainakin tällä palstalla näkee päivittäin, ettei ole mitään rajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tällä palstalla näkee päivittäin, ettei ole mitään rajaa.
Tämä on skitsofreenikoiden paratiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on skitsofreenikoiden paratiisi.
Uskonnot ja uskomukset palstalla voi uskoa kaikeen vaikka itseensä
- Anonyymi
Kun järki ja logiikka hylätään, niin sitten voidaan uskoa ihan mihin vaan. Se on juuri uskontojen valuvika.
- Anonyymi
Tarkemmin katsoen tapauksen uutisoinnissa ei puhuta uskonnosta mitään. Maailmanlopun odottaminenkaan ei näytä olevan varmaa.
- Anonyymi
Maailmanlopun odottaminen on aina ollut aikamoisen epävarmaa.
https://teknokekko.vuodatus.net/lue/2005/05/992-2060-maailmanloppu-on-peruutettu
Hauskin lukemani juttu Profetiat-palstalta:
-"Tuleeko maailmanloppu 2020 kun siitä on paljon puhuttu?"
- "Kyllä tulee, maailmanlopun ennustukset ovat yleensä olleet luetettavia."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000569581.html "Tarkemmin katsoen tapauksen uutisoinnissa ei puhuta uskonnosta mitään. Maailmanlopun odottaminenkaan ei näytä olevan varmaa."
Saman huomasin itsekin. Aivan kaikkea pahaa ei sentään voi työntää uskontojen niskoille.
Uskovat tykkäävät telkiytyä himokkaasti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Wacon_piiritysAinakaan kyseisessä artikkelissa ei puhuta mitään perheen uskonnollisista näkemyksistä. Maailmanloppua heidän sanottiin odottavan, sitä voi epäterveellä tavalla alkaa odottaa oli sitten uskossa tai ei .
- Anonyymi
Arvaapas huviksesi kuinka monta prosenttia tällekin palstalla ja tuolle Profetiat-palstalla kirjoittavista maailmanlopun manaajista & ennustajista on jonkin sortin uskovia ja kuinka moni taas ei - päästään nimittäin aika tarkkaan noin sataan prosenttiin. Ateistit eivät apokalypsia, tuomiopäivää, ylöstempausta tai harmageddionia odottele, vain ja ainoastaan uskovat typerykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaapas huviksesi kuinka monta prosenttia tällekin palstalla ja tuolle Profetiat-palstalla kirjoittavista maailmanlopun manaajista & ennustajista on jonkin sortin uskovia ja kuinka moni taas ei - päästään nimittäin aika tarkkaan noin sataan prosenttiin. Ateistit eivät apokalypsia, tuomiopäivää, ylöstempausta tai harmageddionia odottele, vain ja ainoastaan uskovat typerykset.
Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.
Mm. kaikki niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.
Asiasta jota ei ole koskaan tapahtunut, eikä tule koskaan tapahtumaan, löytyy vain hihhulihörhöjen houreisia harhoja.
- Anonyymi
Moonilaisia olivat.
- Anonyymi
Todisteet?
Anonyymi kirjoitti:
Todisteet?
On kerrottu myöhemmissä asiaa koskevissa uutisissa. Huom! Raamattu on keskeisessä osassa moonilaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483