Uskova perhe löytyi

Anonyymi

Hyvä esimerrkki siitä mitä se usko teettää ja miten kreationisteja kasvatetaan:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006274188.html

Lapset eivät ole käyneet koulua eivätkä tiedä mitään ulkopuolisesta maailmasta. Tyypillisiä kreationisteja siis.

22

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monet ateistien lapset on sijoitettu Suomessa uskovien kristittyjen perheisiin. Jokainen heistä on aikuisena ateisti. Kasvatus ei muuta sitä, mitä ihminen on.

      • Anonyymi

        Tietysti kasvatus muuttaa. Indoktrinaatiolla saa monelle uskonnon, kristinuskon tai jonkun muun. Aloituksen lapset tuskin kovin syvästi innostuvat enää uskonnosta kokemuksensa jälkeen.


    • Tynnyrissä kasva(tta)minen on heille hyvinkin tyypillistä.

      • Anonyymi

        Täytyypä muuttaa jatkossa kretuja koskevat kommenti tynnyrissä kasvaneista muotoon kellareissa kasvatetut. Samanlaisia valopäitä kuin luolissa kasvatetut.


    • Uskonnollisen fanatismin ja mielenterveysongelmien rajaa on usein vaikea nähdä.

      • Anonyymi

        Ainakin tällä palstalla näkee päivittäin, ettei ole mitään rajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin tällä palstalla näkee päivittäin, ettei ole mitään rajaa.

        Tämä on skitsofreenikoiden paratiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on skitsofreenikoiden paratiisi.

        Uskonnot ja uskomukset palstalla voi uskoa kaikeen vaikka itseensä


    • Anonyymi

      Kun järki ja logiikka hylätään, niin sitten voidaan uskoa ihan mihin vaan. Se on juuri uskontojen valuvika.

    • Anonyymi

      Tarkemmin katsoen tapauksen uutisoinnissa ei puhuta uskonnosta mitään. Maailmanlopun odottaminenkaan ei näytä olevan varmaa.

      • Anonyymi

      • "Tarkemmin katsoen tapauksen uutisoinnissa ei puhuta uskonnosta mitään. Maailmanlopun odottaminenkaan ei näytä olevan varmaa."

        Saman huomasin itsekin. Aivan kaikkea pahaa ei sentään voi työntää uskontojen niskoille.


    • Ainakaan kyseisessä artikkelissa ei puhuta mitään perheen uskonnollisista näkemyksistä. Maailmanloppua heidän sanottiin odottavan, sitä voi epäterveellä tavalla alkaa odottaa oli sitten uskossa tai ei .

      • Miksi suotta jäädä odottelemaan? Kaasua vaan!


      • Anonyymi

        Arvaapas huviksesi kuinka monta prosenttia tällekin palstalla ja tuolle Profetiat-palstalla kirjoittavista maailmanlopun manaajista & ennustajista on jonkin sortin uskovia ja kuinka moni taas ei - päästään nimittäin aika tarkkaan noin sataan prosenttiin. Ateistit eivät apokalypsia, tuomiopäivää, ylöstempausta tai harmageddionia odottele, vain ja ainoastaan uskovat typerykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaapas huviksesi kuinka monta prosenttia tällekin palstalla ja tuolle Profetiat-palstalla kirjoittavista maailmanlopun manaajista & ennustajista on jonkin sortin uskovia ja kuinka moni taas ei - päästään nimittäin aika tarkkaan noin sataan prosenttiin. Ateistit eivät apokalypsia, tuomiopäivää, ylöstempausta tai harmageddionia odottele, vain ja ainoastaan uskovat typerykset.

        Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.

        Mm. kaikki niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.

        Asiasta jota ei ole koskaan tapahtunut, eikä tule koskaan tapahtumaan, löytyy vain hihhulihörhöjen houreisia harhoja.


    • Anonyymi

      Moonilaisia olivat.

      • Anonyymi

        Todisteet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todisteet?

        On kerrottu myöhemmissä asiaa koskevissa uutisissa. Huom! Raamattu on keskeisessä osassa moonilaisuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe