Hyvä esimerrkki siitä mitä se usko teettää ja miten kreationisteja kasvatetaan:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006274188.html
Lapset eivät ole käyneet koulua eivätkä tiedä mitään ulkopuolisesta maailmasta. Tyypillisiä kreationisteja siis.
Uskova perhe löytyi
22
70
Vastaukset
- Anonyymi
Monet ateistien lapset on sijoitettu Suomessa uskovien kristittyjen perheisiin. Jokainen heistä on aikuisena ateisti. Kasvatus ei muuta sitä, mitä ihminen on.
- Anonyymi
Tietysti kasvatus muuttaa. Indoktrinaatiolla saa monelle uskonnon, kristinuskon tai jonkun muun. Aloituksen lapset tuskin kovin syvästi innostuvat enää uskonnosta kokemuksensa jälkeen.
Tynnyrissä kasva(tta)minen on heille hyvinkin tyypillistä.
- Anonyymi
Täytyypä muuttaa jatkossa kretuja koskevat kommenti tynnyrissä kasvaneista muotoon kellareissa kasvatetut. Samanlaisia valopäitä kuin luolissa kasvatetut.
Uskonnollisen fanatismin ja mielenterveysongelmien rajaa on usein vaikea nähdä.
- Anonyymi
Ainakin tällä palstalla näkee päivittäin, ettei ole mitään rajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tällä palstalla näkee päivittäin, ettei ole mitään rajaa.
Tämä on skitsofreenikoiden paratiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on skitsofreenikoiden paratiisi.
Uskonnot ja uskomukset palstalla voi uskoa kaikeen vaikka itseensä
- Anonyymi
Kun järki ja logiikka hylätään, niin sitten voidaan uskoa ihan mihin vaan. Se on juuri uskontojen valuvika.
- Anonyymi
Tarkemmin katsoen tapauksen uutisoinnissa ei puhuta uskonnosta mitään. Maailmanlopun odottaminenkaan ei näytä olevan varmaa.
- Anonyymi
Maailmanlopun odottaminen on aina ollut aikamoisen epävarmaa.
https://teknokekko.vuodatus.net/lue/2005/05/992-2060-maailmanloppu-on-peruutettu
Hauskin lukemani juttu Profetiat-palstalta:
-"Tuleeko maailmanloppu 2020 kun siitä on paljon puhuttu?"
- "Kyllä tulee, maailmanlopun ennustukset ovat yleensä olleet luetettavia."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000569581.html "Tarkemmin katsoen tapauksen uutisoinnissa ei puhuta uskonnosta mitään. Maailmanlopun odottaminenkaan ei näytä olevan varmaa."
Saman huomasin itsekin. Aivan kaikkea pahaa ei sentään voi työntää uskontojen niskoille.
Uskovat tykkäävät telkiytyä himokkaasti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Wacon_piiritysAinakaan kyseisessä artikkelissa ei puhuta mitään perheen uskonnollisista näkemyksistä. Maailmanloppua heidän sanottiin odottavan, sitä voi epäterveellä tavalla alkaa odottaa oli sitten uskossa tai ei .
- Anonyymi
Arvaapas huviksesi kuinka monta prosenttia tällekin palstalla ja tuolle Profetiat-palstalla kirjoittavista maailmanlopun manaajista & ennustajista on jonkin sortin uskovia ja kuinka moni taas ei - päästään nimittäin aika tarkkaan noin sataan prosenttiin. Ateistit eivät apokalypsia, tuomiopäivää, ylöstempausta tai harmageddionia odottele, vain ja ainoastaan uskovat typerykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaapas huviksesi kuinka monta prosenttia tällekin palstalla ja tuolle Profetiat-palstalla kirjoittavista maailmanlopun manaajista & ennustajista on jonkin sortin uskovia ja kuinka moni taas ei - päästään nimittäin aika tarkkaan noin sataan prosenttiin. Ateistit eivät apokalypsia, tuomiopäivää, ylöstempausta tai harmageddionia odottele, vain ja ainoastaan uskovat typerykset.
Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.
Mm. kaikki niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.
Asiasta jota ei ole koskaan tapahtunut, eikä tule koskaan tapahtumaan, löytyy vain hihhulihörhöjen houreisia harhoja.
- Anonyymi
Moonilaisia olivat.
- Anonyymi
Todisteet?
Anonyymi kirjoitti:
Todisteet?
On kerrottu myöhemmissä asiaa koskevissa uutisissa. Huom! Raamattu on keskeisessä osassa moonilaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402