Uskova perhe löytyi

Anonyymi

Hyvä esimerrkki siitä mitä se usko teettää ja miten kreationisteja kasvatetaan:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006274188.html

Lapset eivät ole käyneet koulua eivätkä tiedä mitään ulkopuolisesta maailmasta. Tyypillisiä kreationisteja siis.

22

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monet ateistien lapset on sijoitettu Suomessa uskovien kristittyjen perheisiin. Jokainen heistä on aikuisena ateisti. Kasvatus ei muuta sitä, mitä ihminen on.

      • Anonyymi

        Tietysti kasvatus muuttaa. Indoktrinaatiolla saa monelle uskonnon, kristinuskon tai jonkun muun. Aloituksen lapset tuskin kovin syvästi innostuvat enää uskonnosta kokemuksensa jälkeen.


    • Tynnyrissä kasva(tta)minen on heille hyvinkin tyypillistä.

      • Anonyymi

        Täytyypä muuttaa jatkossa kretuja koskevat kommenti tynnyrissä kasvaneista muotoon kellareissa kasvatetut. Samanlaisia valopäitä kuin luolissa kasvatetut.


    • Uskonnollisen fanatismin ja mielenterveysongelmien rajaa on usein vaikea nähdä.

      • Anonyymi

        Ainakin tällä palstalla näkee päivittäin, ettei ole mitään rajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin tällä palstalla näkee päivittäin, ettei ole mitään rajaa.

        Tämä on skitsofreenikoiden paratiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on skitsofreenikoiden paratiisi.

        Uskonnot ja uskomukset palstalla voi uskoa kaikeen vaikka itseensä


    • Anonyymi

      Kun järki ja logiikka hylätään, niin sitten voidaan uskoa ihan mihin vaan. Se on juuri uskontojen valuvika.

    • Anonyymi

      Tarkemmin katsoen tapauksen uutisoinnissa ei puhuta uskonnosta mitään. Maailmanlopun odottaminenkaan ei näytä olevan varmaa.

      • Anonyymi

      • "Tarkemmin katsoen tapauksen uutisoinnissa ei puhuta uskonnosta mitään. Maailmanlopun odottaminenkaan ei näytä olevan varmaa."

        Saman huomasin itsekin. Aivan kaikkea pahaa ei sentään voi työntää uskontojen niskoille.


    • Ainakaan kyseisessä artikkelissa ei puhuta mitään perheen uskonnollisista näkemyksistä. Maailmanloppua heidän sanottiin odottavan, sitä voi epäterveellä tavalla alkaa odottaa oli sitten uskossa tai ei .

      • Miksi suotta jäädä odottelemaan? Kaasua vaan!


      • Anonyymi

        Arvaapas huviksesi kuinka monta prosenttia tällekin palstalla ja tuolle Profetiat-palstalla kirjoittavista maailmanlopun manaajista & ennustajista on jonkin sortin uskovia ja kuinka moni taas ei - päästään nimittäin aika tarkkaan noin sataan prosenttiin. Ateistit eivät apokalypsia, tuomiopäivää, ylöstempausta tai harmageddionia odottele, vain ja ainoastaan uskovat typerykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaapas huviksesi kuinka monta prosenttia tällekin palstalla ja tuolle Profetiat-palstalla kirjoittavista maailmanlopun manaajista & ennustajista on jonkin sortin uskovia ja kuinka moni taas ei - päästään nimittäin aika tarkkaan noin sataan prosenttiin. Ateistit eivät apokalypsia, tuomiopäivää, ylöstempausta tai harmageddionia odottele, vain ja ainoastaan uskovat typerykset.

        Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.

        Mm. kaikki niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylöstempauksestakin löytyy vääristyneitä näkemyksiä, mielikuvituksellisia sellaisia.

        Asiasta jota ei ole koskaan tapahtunut, eikä tule koskaan tapahtumaan, löytyy vain hihhulihörhöjen houreisia harhoja.


    • Anonyymi

      Moonilaisia olivat.

      • Anonyymi

        Todisteet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todisteet?

        On kerrottu myöhemmissä asiaa koskevissa uutisissa. Huom! Raamattu on keskeisessä osassa moonilaisuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe