Kalajoki Olli blogi

Anonyymi

Ollin tarinaa blogia on koetettu saada suljettua, koska siinä mainitaan epäsuotuisassa valossa ihmisiä.
Mielenkiintoista on seurata saavatko hänen kirjoitelmiensa kohteet blogistia ruotuun Vai voiko ihmisistä kirjoittaa epäasiallisestikin sananvapauden nimissä.?
Blogisti toteaa rikkovansa räikeästi kotisivukoneen sääntöjä, mutta ei lakia.

Blogisti itse kuvaa tilannetta seuraavasti. Ote Ollintarinaa.net

"Ja itseäni lohduttaa myös se juristin ja poliisien kertoma totuus ettei oikeuskaan tule blogia kieltämään , ainoastaan puuttumaan välivaltafantasioihin ,mutta ei yksittäisiin henkilöihin liittyviin voimakkaisiinkaan sanamuotoihin."

Onko hänen bloginsa vihapuhetta vai mielipiteitä?

66

244

Vastaukset

• "Saan ystäviltäni runsaasti tausta-aineistoa hörhöakkaa vastaan ja itse tässä lähiaikoina ,jo huomisesta alkaen käyn liki 500 kommentin ja sen lisäksi tyttöparan laittamat vuosien jutut mulle läpi. Tosin sekin on turhaa,koska jo pelkkä haasteessa oleva aineisto joka ehkä mahdollisesti voi olla minun ,tai jonkun mun tekemää ammun alas. Varmaa ei ole sekään olenko itse aineistoa tuottanut,mielestäni valtaosilta en.

Tästä surkuhupaisasta draamanhakusadusta sitten tarkemmin joskus kun noin kuukauden kuluttua menen käräjille tuottamaan huippujuristinaiseni kanssa hörhölle komppaajineen pettymyksen katkeran joululahjan. Mua ei huolestuta yhtään ja jos kusetuksen vuoksi häviäisin ei harmita sekään. Rikon samana päivänä ,ainakin täällä blogissa lähärin ja tietooni saamallani naisen puhelinnumerolla vielä tekstareinakin."
    (Ollin tarinaa.net)

Blogisti ei ole olevansa mistään vastuussa, vaan voi halventaa ja solvata ihmisiä julkisesti. Hän on saanut tuomioita kunnianloukkauksesta ja viimeisimmän tuomion aiheettomasta hälytyspuhelusta poliisille.
    Mikä on sananvapauden ja nettikiusaamisen ero?

• Nyt tää blogi on lopullisesti suljettu.
      Ei tuu enempää tuomioita kirjailijalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt tää blogi on lopullisesti suljettu.
      Ei tuu enempää tuomioita kirjailijalle.

Hänellä on uudet blogisivut!

• Anonyymi kirjoitti:

Siis tämä jorinablogi, josta hän on saanut käräjätuomioita, on suljettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni hän toivoo, ettei kukaan lue hänen blogiaan. Hän vain tallentaa ne nettiin .
      En ymmärrä logiikkaa, mutta ehkä parempi ettei niitä sitten lueta.
      Netti vainonta ja kiusaaminen, ihmisten haukkuminen jne on helppoa, koska lopettamiseen voi vaikuttaa ainoastaan oikeuden kautta. Kunnianloukkaus on kuitenkin määritelty ja jos julkinen kirjoitus saa aikaan yleistä halveksuntaa kohdetta kohtaan, on se rikos.

Mielipiteen ja ilmaisun oikeus julkisissa kirjoituksissa on vastuullista, kuten ko blogistin kohdalla on havaittu.

On hyvä, että ihmiset tarttuvat nopeasti nettivainoon, koska muutoin se ei lopu.

• Hän uusimmassa blogissaan Paivamatkaa 9 kirjoittaa hyvin siististi siihen suljettuun verraten. Olen käsittänyt että hän julkaisee sitä päivittäin myös facebook-sivuillaan.Josta se on vapaasti luettavissa kaikille facebookin käyttäjille..Lisäksi tuolla osoitteella se on myös palvelun tuottajanalustalla luettavissa. Ainakin tänä iltana kun luin siellä on kaikki tuotetut blogit. Häntä ei kuulemma enää häiriköidä ja vainota siinä mitassa kun ennen että sen vuoksi blogi on siistiytynyt. Kaksi muuta blogiaan ovat hyvin runollisista tunnelmointia, hyvin harvoin niitä päivittää. Ei edes joka kuukausikaan

Tämä uusin on myös sellainen ettei siihen näköjään voi kommentoida kun vain faceprofiililla joka myös törkeää kommentointia eräiltä lukijoilta suitsii ,kun ei voi nimimerkkiä tai anonyymisyyttä käyttää kommentoinnissa.

En tiedä onko totta mutta kertoo siirtäneensä kokonaisuudessaan suljettuna olleen ollintarinaa-blogin naisystävänsä avustamana ja naisen ylläpitämänä uudestaan suljettuna kutsublogina nettiin..

• Tangoon tarvitaan kaksi, koska onhan hänen kirjoitukset tuoneet hänelle tuomioita.Käsittääkseni ketään ei ole tuomittu häneen kohdistuneista kirjoituksista.

Se kertoo siitä, että blogia on osattava kirjoittaa. Esim. Parviainen kirjoitti julkkiksista hyvin rajuja blogeja, mutta ei yksityishenkilöistä, kuten Kalajoki.
      Henkilökohtaisesti en usko että tuomittuja blogeja olisi mihinkään siirretty. Jos on, hyvä, etteivät ne ole julkisia.

Blogin pitäminen on hyvin vaativaa, hyviäkin kirjoittajia on.
      Blogeja ei saa käyttää välineenä ihmisten kiusaamisesta tai vainonnnassa.

Mielipiteen esittämisen tai nettikiusaamisen ero on selkeä

Juorulehtien keskustelupalstat ovat ihan oma genre.

• Ote blogista paivamatkaa: "
      Taas perusteissa mainittiin ,jälleen kerran (noin 25-30 kertaa ennen) että blogikirjoitus on epäasiallinen mutta ei täytä millään muotoa uhkauksentai kunnianloukkauksen rajan ylittämistä. No,se on totta. Yksikään kirjoitus ei sitä rajqa olen 13 vuoden aikqn ylittänyt EI SIIS YKSIKÄÄN. Sen myönnän koska vaanettä joitakinepäasiallisia blogeja olenkirjoittanut,Raiivoon provosoituna en ole ajatellut loppuun asti. Silooinkinolen tasan tarkkaan pitänyt huolenettenole valehdellut tai ylittänyt rikosoikeudellisia rajoja,en kenellekäänenkää kkoskaan. Vainoojjaporukallenia mnille muillekin onnäköjään mahdotontqa käsittää että suomessa sanan -jailmaisunvapaus ,myös bloogeissa, on niin vaahva että jonkun j nirppanokan hhajustimeensa ottminen ei ylitärikosrajaa.Eri asia jos muualla kun blogeissa tai fasesivuilla tekisi saman häkki pamahtaisi"

Tätä jos vertaa J. Aron käsitykseen vainosta tai kiusaamisesta, mielenkiintoista.?
      Kiusaamisesta nimenomaan netissä.

Kaikilla ihmisillä pitää olla oikeus elää vapaana vainosta.

• Ketä kiinnostaa jonkun aikuisen ukon päiväkirjan lukeminen arjen tavallisista asioista, ei minun ainakaan.

pussasin kissaa, kuuntelin musaa, kävin baarissa, kävin karaokessa, kävin seurakunnan ruokailussa, kävin rannalla, tulin kotiin, nukuin huonosti, nukuin hyvin, ulkona on kylmä, ulkona on pimeää, sydämeen ottaa, päähän ottaa, selkään ottaa, jalkaan ottaa, mahaan ottaa, pussasin kissaa, kuuntelin musaa, kävin baarissa, kävin karaokessa, kävin seurakunnan ruokailussa, kävin rannalla, tulin kotiin, nukuin huonosti, nukuin hyvin, ulkona on kylmä, ulkona on pimeää, sydämeen ottaa, päähän ottaa, selkään ottaa, jalkaan ottaa, mahaan ottaa, pussasin kissaa, kuuntelin musaa, kävin baarissa, kävin karaokessa, kävin seurakunnan ruokailussa, kävin rannalla, tulin kotiin, nukuin huonosti, nukuin hyvin, ulkona on kylmä, ulkona on pimeää, sydämeen ottaa, päähän ottaa, selkään ottaa, jalkaan ottaa, mahaan ottaa, pussasin kissaa, kuuntelin musaa, kävin baarissa, kävin karaokessa, kävin seurakunnan ruokailussa, kävin rannalla, tulin kotiin, nukuin huonosti, nukuin hyvin, ulkona on kylmä, ulkona on pimeää, sydämeen ottaa, päähän ottaa, selkään ottaa, jalkaan ottaa, mahaan ottaa,

• Noinkin vanhalla ihmisellä ei ole paljon muuta kirjattavaa. ? Tuollainen kirjoitteluhan on ihan ok.
      Mielipiteenvapaus / nettikiusaaminen asia liittyi vain toisista ihmisistä kirjoitteluun.

• Anonyymi kirjoitti:

Noinkin vanhalla ihmisellä ei ole paljon muuta kirjattavaa. ? Tuollainen kirjoitteluhan on ihan ok.
      Mielipiteenvapaus / nettikiusaaminen asia liittyi vain toisista ihmisistä kirjoitteluun.

Näyttää olevan sananvapaus / rikos /kiusaaminen ? julkistaa yleisessä fasessa naisen tietoja, jota kohtaan sai siis äskettäin lähestymiskiellon.
      Tehkää ilmoituksia fasen ylläpidolle!

• Anonyymi kirjoitti:

Näyttää olevan sananvapaus / rikos /kiusaaminen ? julkistaa yleisessä fasessa naisen tietoja, jota kohtaan sai siis äskettäin lähestymiskiellon.
      Tehkää ilmoituksia fasen ylläpidolle!

Oho, herjausblogi on vain vaihtanut nimeä. Sivullaan todellakin naisen nimi esillä!
      Viitsii vielä valehdella,ettei ole blogeistaan saanut kunnianloukkaustuomioita. On saanut!

Ihmettelen mitä vainoajia nuo hänen peukuttajat ovat? Kuinka joku voi tsempata kiusaamista ?
      Ihan selkeää kiusaamista ja ihmisten haukkumista.

• ...otin parit käräjätuomiot..🤣

• Anonyymi kirjoitti:

...otin parit käräjätuomiot..🤣

Käräjätuomioita kunnianloukkauksesta on tuomittu niin vlogeista kuin blogeista, sekä teksteistä ja fasekirjoituksista, kenelle hyvänsä, joka kirjoittaa asiattomasti. Nyt on esim. Reformistudiolle haettu lähäriä blogien ja twiittijn perusteella. En ota siihen kantaa onko se aiheellista
      Ihmiset ovat valveutuneempia eivätkä hyväksy itseensä kohdistuvaa asiattomuutta.
      On eri asia lähteekö poliisi tutkimaan asiaa, ehkä julkisuuden henkilöitä paremmin.?

• Anonyymi kirjoitti:

Oho, herjausblogi on vain vaihtanut nimeä. Sivullaan todellakin naisen nimi esillä!
      Viitsii vielä valehdella,ettei ole blogeistaan saanut kunnianloukkaustuomioita. On saanut!

Ihmettelen mitä vainoajia nuo hänen peukuttajat ovat? Kuinka joku voi tsempata kiusaamista ?
      Ihan selkeää kiusaamista ja ihmisten haukkumista.

Ei pidä paikkaansa. Hänellä ei ole naisen nimellä tehtyä herjausblokia. Ei uskalla laittaa. Nuo vihjailut ovat Ollin valheita.

• Olen yksi entisen ollintarinaa blogin uuden sivuston lukija.Siellä on Ollin tarinan juttuja,ja entistä paljon rajumpia kirjoituksia aiemmissa blogeissa mainituista henkilöistä.

Sain Olliltta itseltään vinkin blogiin.Blogin ylläpitäjänaisen,tämän Julian kirjoituksia on vain muutama.Taitavasti ovat blogin nimenneet

Ollin nämä muut blogit ovat hyvin kilttiä kirjoittamista. Lähes unettavan tasaista

Sananvapautta ei ihmiseltä voi riistää,se on perusoikeus.
    Jos jonkun pää ei kestä totuutta itsestään suosittelen Ollin muiden blogien lukemista.

Kielellistä nokkeluutta Ollintarina uusiversiossakin saa nauraa,niin osuvasti muutaman hengen kiusaajaporukasta on kirjoitettu ja blogia ylläpitävän Julian terävät sivallukset täydentävät lukunautintoa.

Blogissa mainitut henkilöt tuskin sitä millään keinolla pääsee lukemaan ,niin hyvin se on piilotettu naisen taakse

• Ja höpö, höpö 🙄

• Suuruusharhainen ihminen voi kuvitella, että hänellä on oikeus sanoa ihmisistä loukkaavaa ja valehdella. Normaali ihminen ymmärtää oman toimintansa merkityksen. Siksi on hyvä, että sairaita rajoitetaan, esim. sulkemalla blogit.
      En nyt tarkoita, että jokin ollinnarinaa vai marinaa vai mitä, olisi edes kirjalliisesti mitään kiinnostavaa tai säilyttämisen arvoista. Uskon, että sitä on luettu juuri vainokirjoitusten vuoksi.

Siinä on sitten turha vinkua ja nyyhkiä mistään sananvapaudesta. Kukaan normaali ihminen ei kaipaa vainoblogeja. Valejutut ovat nokkelia vain suuruusharhaisen omassa suuressa päässä. ?
      Joitakin törky sairaita kirjoituksia on kopioitu mm. takku.net sivustoon

• Se että tämä uusi päivänmatkaa9 blogi olisi jotenkin siistimpi kuin se edellinen hullun jorinaa bloginsa, on kyllä täyttä sontaa. Likipitäen joka päivä siellä jatkaa samaa riitelyään, haukkumistaan, herjaamistaan ja nimittelyään , valheittensa kertoilua eri ihmisistä kuin ennenkin. Sama juttu facessaan, tosin vähän siistimmin ettei saa banneja. Mutta levittelee toisten nimiä ja asuinpaikkoja sielläkin uhoten edelleen.
    Jos kerran haluaa olla rauhassa, jos kerran haluaa olla erillään , miksi sitten päivittäin jollain tasolla pitää provoilla ihmisiä, jankuttaa samoja juttujaan ?
    HÄN ITSE HALUAA YLLÄPITÄÄ RIITOJA, YRITTÄÄ PROVOSOIDA MUITA RIITELEMÄÄN , KOSKA ON HUOMIOHUORA JOKA HALUAA ETTÄ HÄNESTÄ PUHUTAAN, HYVÄÄ TAI PAHAA IHAN SAMA HÄNELLE KUNHAN PUHUTAAN. Me tässä ketjussa toteutamme hänen toivettaan...

Tässä eilisen uuden blogin pari kohtaa, tuntuu tutulle eikö ?

" Ylösnousu 10.00 ja silloin soitti myös ystäväni Krista. Kuulemma minusta taas törkeyksiä sama naisporukka ja espoolainen mies kirjoitelleet kun ennenkin.Sanoi että älä lue.Hän jälleenlähettää tulostetut tekstit mulle,vien ne sitten näiden rikostutkintaan joulun jälkeen poliisille."

Ja tämä seuraava tarina jos se olisi totta, rikkoisi aika rankasti lakia, huumeiden käyttö, hallussapito ja osataminen on suomen rikoslain mukaan laiton ja rangaistava asia.

" Rosa,vantaalaisystäväni soitteli alkuillasta.Kysyi että onko se hullusakki nyt jahdannut mua että pitääkö lähteä mylläämään. Sanoin että ei mitään onneksi kuulu,mutta kirjoittelevat kuulemma
    Netin salatun kauppakanavan kautta oli ostanut jouluksi "voimatuotteita". Niiden käyttövoima tuo Rosalle rohkeutta ja agressiivisuutta jo valmiina olevan lisäksi. Minä en ole silloinkaan riskin alla ,mutta jotkut muut voivat olla. Esim Jennaan ei suuntaudu riskejä mutta mulla joitakin naistuttuja jotka leikkivät kovaa ja vahvaa naista,niitä Rosa haluaisi välillä kouluttaa kunnolla. Toistaiseksi olen onnistunut välttämään ettei tule mitään konflikteja Rosa ne voitokkaasti selvittäisi mennen tullen mutta en halua todellakaan mitään ongelmia kenellekään kovista leikkivistä naistutuistakaan. Tositilanteessa ne pelkäävät minuakin saati kovan rikostaustan omaavaa Rosaa. Ja niiden suuri idoli,espoolaismies on kaikkein arin"

Ja loppu tuosta blogista samaa maanista ja harhaista tarinaa juomisesta, rajuista karaoke esityksistä, nuoresta avosta jennasta ja hänen 3v tyttärestään jonka aikana vedetään viiniä ja rietastellaan, syömistä, juomista nukkumista,siivoamista, kissan lahjoja , joulusiivoja, koristelua....jne. BOORING !

• Niin, valheblogeja voi pitää. Ihmetyttää vain, miksi? Noi hieromasauvablogit ja harharetket ovat hassuja esseitä suoraan 40- luvulta, eihän niissä mitään pahaa ole. Jokainen sen ymmärtää, ettö ne ovat toiveita ja haaveita.
      Vanhuksilkakin on oikeus ilmaista itseään. Kouluttamaton ihminen kirjoittaa sillä tasolla, missä on.
      Muistan eräässä vanhainkodissa oli mies, joka kirjoitteli pilkkakirjoituksia katkeruuksistaan ruutuvihkoon. Se koettiin vain hassuna höpsöttelynä. Ei otettu vakavasti.
      Se, että kissalla on äiti ja isi ja lahjat sun kuvat ruokakupin ympärillä, kuvaa yksinäisyyttä. Silloin, kirjoittelu on henkireikä, toive, että joku ulkomaailmassa huomaa vanhuksen.

Vanhusten yksinäisyys on tänäpäivänä yleistä. Mutta Vanhuksilakin on ilmaisunvapaus.
      Tietenkin, jos on provosoiva kirjoitus tai riidan haastaminen, se on avunpyyntö,
      Kylmä yhteiskunta ei vastaa siihen. Tässä tapauksessa eivät edes lähisukulaiset.
      Enemmänkin kuin vihainen voisi olla surullinen tähän päivän ilmiöistä.

Nämä rikoskirjoitukset ovat ihan pötyä, sen tietää jokainen. Kukaan " rikollinen" ei kertoisi asioitaan ihmiselle, joka hölöttäisi ne ulos?
      Hänen bloginsa on suljettu ja ehkä uudella blogillaan etsii uusia rajoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, valheblogeja voi pitää. Ihmetyttää vain, miksi? Noi hieromasauvablogit ja harharetket ovat hassuja esseitä suoraan 40- luvulta, eihän niissä mitään pahaa ole. Jokainen sen ymmärtää, ettö ne ovat toiveita ja haaveita.
      Vanhuksilkakin on oikeus ilmaista itseään. Kouluttamaton ihminen kirjoittaa sillä tasolla, missä on.
      Muistan eräässä vanhainkodissa oli mies, joka kirjoitteli pilkkakirjoituksia katkeruuksistaan ruutuvihkoon. Se koettiin vain hassuna höpsöttelynä. Ei otettu vakavasti.
      Se, että kissalla on äiti ja isi ja lahjat sun kuvat ruokakupin ympärillä, kuvaa yksinäisyyttä. Silloin, kirjoittelu on henkireikä, toive, että joku ulkomaailmassa huomaa vanhuksen.

Vanhusten yksinäisyys on tänäpäivänä yleistä. Mutta Vanhuksilakin on ilmaisunvapaus.
      Tietenkin, jos on provosoiva kirjoitus tai riidan haastaminen, se on avunpyyntö,
      Kylmä yhteiskunta ei vastaa siihen. Tässä tapauksessa eivät edes lähisukulaiset.
      Enemmänkin kuin vihainen voisi olla surullinen tähän päivän ilmiöistä.

Nämä rikoskirjoitukset ovat ihan pötyä, sen tietää jokainen. Kukaan " rikollinen" ei kertoisi asioitaan ihmiselle, joka hölöttäisi ne ulos?
      Hänen bloginsa on suljettu ja ehkä uudella blogillaan etsii uusia rajoja.

Olipa tuo vanha mies kuinka kouluttamaton, tahi sivistymätön tahansa. Kenenkään ei pidä missään tilanteessa kannustaa, hyväksyä tai sääliä tuommoista ihmistä.

Vanhuus tai heikko koulumenestys, heikko elämän hallinta ei oikeuta ketään valehtelemaan muista ihmisistä, ilkeilemään tahi uhkailemaan yhtään ketään, yhtään mitenkään.

Se on totta että on lähinnä surkuhupaisaa, lukea kyvyttömän vanhuksen "seksifantasioita", tahi haaveita perheestä jota koskaan ei saanut, kuin mielikuvituksessaan.

Silti on vaikeaa hyväksyä kaltaisiasi hyssyttelijöitä , jotka ovat mahdollistajia. Älkää kannustako pahuuteen, ilkeyteen ja epäterveeseen elämänmuotoon ja laatuun vanhuksiakaan !

• Anonyymi kirjoitti:

Olipa tuo vanha mies kuinka kouluttamaton, tahi sivistymätön tahansa. Kenenkään ei pidä missään tilanteessa kannustaa, hyväksyä tai sääliä tuommoista ihmistä.

Vanhuus tai heikko koulumenestys, heikko elämän hallinta ei oikeuta ketään valehtelemaan muista ihmisistä, ilkeilemään tahi uhkailemaan yhtään ketään, yhtään mitenkään.

Se on totta että on lähinnä surkuhupaisaa, lukea kyvyttömän vanhuksen "seksifantasioita", tahi haaveita perheestä jota koskaan ei saanut, kuin mielikuvituksessaan.

Silti on vaikeaa hyväksyä kaltaisiasi hyssyttelijöitä , jotka ovat mahdollistajia. Älkää kannustako pahuuteen, ilkeyteen ja epäterveeseen elämänmuotoon ja laatuun vanhuksiakaan !

Ei täällä kukaan ole kannustanut pahuuteen jne. Oletko ihan hölmö ja lukutaidoton ?. Lue ihmisten kommentit ja vastaa sitten vasta. Ei kannata kirjoitella katkerana ja itse syyllistyä muitten ajatusten haukkumiseen. Näin ollen teet juuri itse sitä, mistä muita syytät.
      Sinä et voi sanoa, kuinka jonkun on ajateltava tai ketä joku säälii. Säälistä ei kommentissa edes puhuttu, vaan sen toit esiin itse. Älä tulkitse virheellisesti toisten kommentteja.
      Älä arvostele ihmisiä hyssyttelijöiksi tai mahdollistajiksi, ethän edes itse tajua lukemaasi!
      Taidat itse olla nettikiusaaja?
      Se hyväksytkö SINÄ jotakin tai et, on oma asiasi.

Ymmärsin kommentin siten, ettei kukaan tervepäinen usko noita höpöhöpö blogeja, lain rajat rikkoneet blogit ovat tuottaneet tuomioita jne.
      Ei kannata antaa moisen hölynpölyn mennä tunteisiin. Tuollaiset blogit voi jättää omaan arvoonsa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä kukaan ole kannustanut pahuuteen jne. Oletko ihan hölmö ja lukutaidoton ?. Lue ihmisten kommentit ja vastaa sitten vasta. Ei kannata kirjoitella katkerana ja itse syyllistyä muitten ajatusten haukkumiseen. Näin ollen teet juuri itse sitä, mistä muita syytät.
      Sinä et voi sanoa, kuinka jonkun on ajateltava tai ketä joku säälii. Säälistä ei kommentissa edes puhuttu, vaan sen toit esiin itse. Älä tulkitse virheellisesti toisten kommentteja.
      Älä arvostele ihmisiä hyssyttelijöiksi tai mahdollistajiksi, ethän edes itse tajua lukemaasi!
      Taidat itse olla nettikiusaaja?
      Se hyväksytkö SINÄ jotakin tai et, on oma asiasi.

Ymmärsin kommentin siten, ettei kukaan tervepäinen usko noita höpöhöpö blogeja, lain rajat rikkoneet blogit ovat tuottaneet tuomioita jne.
      Ei kannata antaa moisen hölynpölyn mennä tunteisiin. Tuollaiset blogit voi jättää omaan arvoonsa.

Miksi itselläsi menee noin syvälle tunteisiin jouluyönä kolmelta, jonkun järkevä kommentti ?
      Oma kommentointisi oli hyvin lähellä järjetöntä, kuumensiko sauna aivosi vai mikä iski tajuntaasi noin voimallisesti ?
      Jokainen joka hyväksyy, kannustaa tai kieltäytyy ääneen sanomasta sitä totuutta että tämä vanha mies toimii väärin muita ja itseäänkin kohtaan, on mahdolistaja.
      Kannattaisiko sinun itsesi lakata leikkimästä kaikkivaltiasta, joka tulee raivopäisenä tänne tuomitsemaan ja kertomaan kuka saa olla asioista eri mieltä, kuka taasen ei.
      Onko se nettikiusaamista kun ja jos uskaltaa julkisesti osoittaa olevansa ihminen, joka ei todellakaan teidän kahden sekopäisen sinun ja vanhan miesystäväsi "ennustajan ja haittaenergioitten poistajan" = rahastajan höpötyksiä hyväksy eikä usko.
      Kukaan normaali ihminen ei raivoa netissä kolmelta jouluyönä vaikka valvoisikin, oletko tajunnut ollenkaan miksi joulua vietetään ? Se on armorikas Herramme syntymän juhla, vaikkei Jeesus oikeasti jouluna ole syntynytkään.
      Joulurauha julistettiin eilen päivällä kello 12:00 , tajuatko mitä rauha tarkoittaa ?

Maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto ! Poista itsestäsi muo haittaenergiat ja paholaiset, teet monelle palveluksen !

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi itselläsi menee noin syvälle tunteisiin jouluyönä kolmelta, jonkun järkevä kommentti ?
      Oma kommentointisi oli hyvin lähellä järjetöntä, kuumensiko sauna aivosi vai mikä iski tajuntaasi noin voimallisesti ?
      Jokainen joka hyväksyy, kannustaa tai kieltäytyy ääneen sanomasta sitä totuutta että tämä vanha mies toimii väärin muita ja itseäänkin kohtaan, on mahdolistaja.
      Kannattaisiko sinun itsesi lakata leikkimästä kaikkivaltiasta, joka tulee raivopäisenä tänne tuomitsemaan ja kertomaan kuka saa olla asioista eri mieltä, kuka taasen ei.
      Onko se nettikiusaamista kun ja jos uskaltaa julkisesti osoittaa olevansa ihminen, joka ei todellakaan teidän kahden sekopäisen sinun ja vanhan miesystäväsi "ennustajan ja haittaenergioitten poistajan" = rahastajan höpötyksiä hyväksy eikä usko.
      Kukaan normaali ihminen ei raivoa netissä kolmelta jouluyönä vaikka valvoisikin, oletko tajunnut ollenkaan miksi joulua vietetään ? Se on armorikas Herramme syntymän juhla, vaikkei Jeesus oikeasti jouluna ole syntynytkään.
      Joulurauha julistettiin eilen päivällä kello 12:00 , tajuatko mitä rauha tarkoittaa ?

Maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto ! Poista itsestäsi muo haittaenergiat ja paholaiset, teet monelle palveluksen !

No, huh, säähän hassu oot ? Tiedätkö, jotkut tekevät sellaista ihmeellistä asiaa kuin työ. ?Onko tuttu sana? Sitä tekevät toiset ihan yölläkin.Siinä on myös pikkupausseja, jolloin voi esim kommentoida sun höpsöihin ideoihis. Enkä todellakaan ole raivonnut, kuten sinä teet. Sanasi ovat vain huvittavia. Mutta sananvapaus on meillä kaikilla ja ilmaisuvapaus.
      Jos kaipaat rauhaa, älä roiku aivopieruinesi täällä suolessa.
      Mikä hemmetin haittaenergian poistaja mää oon? Ja blogistiko on mun miesystävä?
      Voi sua rassukkaa, henkäsehän välillä. Juhli vaikka Herramme Jeesuksen synttäreitä, vaikkei ne nyt oikeasti ookkaan.
      Älä ole katkera, se tekee susta happaman ja ruman.
      Ajattele ihmisistä myönteisesti ja rehellisesti. Jätä kauna ja riita niin maailma pelastuu.

• Anonyymi kirjoitti:

No, huh, säähän hassu oot ? Tiedätkö, jotkut tekevät sellaista ihmeellistä asiaa kuin työ. ?Onko tuttu sana? Sitä tekevät toiset ihan yölläkin.Siinä on myös pikkupausseja, jolloin voi esim kommentoida sun höpsöihin ideoihis. Enkä todellakaan ole raivonnut, kuten sinä teet. Sanasi ovat vain huvittavia. Mutta sananvapaus on meillä kaikilla ja ilmaisuvapaus.
      Jos kaipaat rauhaa, älä roiku aivopieruinesi täällä suolessa.
      Mikä hemmetin haittaenergian poistaja mää oon? Ja blogistiko on mun miesystävä?
      Voi sua rassukkaa, henkäsehän välillä. Juhli vaikka Herramme Jeesuksen synttäreitä, vaikkei ne nyt oikeasti ookkaan.
      Älä ole katkera, se tekee susta happaman ja ruman.
      Ajattele ihmisistä myönteisesti ja rehellisesti. Jätä kauna ja riita niin maailma pelastuu.

Väitän ettet sinä ole koskaan tehnyt mitään oikeaa työtä ja jos kerran vuorokaudessa kommentointi asiallisesti sinuun verraten on roikkumista...keep that... LOL

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by moderator.

Voi voi sinua päihdeongelmaista ihmistä, joka pilaa oman elämänsä lisäksi muidenkin elämän. On surullista että joulunajankin pitää vetää ja riidellä, Ivata ja pilkata jopa täysin tuntemattomia netissä. Kuinka sekaisin pitää olla sinun ? 🤪🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuo blogit ovat siistiytyneet, kun tuomittu blogi lopetettiin. Minusta paivamatkaa on ihan hyvä ja lukemisen arvoinen. Se kuvastaa tiettyä elämänvaihetta. Ikäihmisten blogit ovat harvinaisia?
      Luen siistejä kirjoituksia juuri siksi.
      Sananvapaus on myös tietysti vastuuta ja onko joku vihakirjoitusta riippuu ihmisen käsityksistä.
      Tässä ketjussa on katkeruutta ja vihaa. Eikö suomalainen osaa esittää asiaa ystävällisesti ja haukkumatta toisia? Haukutaan vierasta ihmistä esim. päihderiippuvaiseksi, mahdollistajaksi tai hyssyttelijöiksi ja siunaillaan jumalaa apuun.
      Tietysti keskusteluketjut vetävät puoleensa monenmoisia tyyppejä, mutta ehkä se rauhoittaa pahaa mieltä?

Meillä on mielipiteen vapaus ja oikeus kirjoittaa vaikka blogeja. Kertoa ajatuksistamme.
      Mitä on vihapuhe? Tynkkynen pohtii sitä mielenkiintoisesti kanavallaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuo blogit ovat siistiytyneet, kun tuomittu blogi lopetettiin. Minusta paivamatkaa on ihan hyvä ja lukemisen arvoinen. Se kuvastaa tiettyä elämänvaihetta. Ikäihmisten blogit ovat harvinaisia?
      Luen siistejä kirjoituksia juuri siksi.
      Sananvapaus on myös tietysti vastuuta ja onko joku vihakirjoitusta riippuu ihmisen käsityksistä.
      Tässä ketjussa on katkeruutta ja vihaa. Eikö suomalainen osaa esittää asiaa ystävällisesti ja haukkumatta toisia? Haukutaan vierasta ihmistä esim. päihderiippuvaiseksi, mahdollistajaksi tai hyssyttelijöiksi ja siunaillaan jumalaa apuun.
      Tietysti keskusteluketjut vetävät puoleensa monenmoisia tyyppejä, mutta ehkä se rauhoittaa pahaa mieltä?

Meillä on mielipiteen vapaus ja oikeus kirjoittaa vaikka blogeja. Kertoa ajatuksistamme.
      Mitä on vihapuhe? Tynkkynen pohtii sitä mielenkiintoisesti kanavallaan.

Jännä kuinka "sananvapauteesi vedoten" ilmeisesti sivuutit hienosti nuo muut ilkeydet,
      Joten oletko hän joka niitä tänne laukoi, vai toinen hänen kavereistaan ? Eihän teitä ole kun kolme max neljä jotka tätä jaksatte ja sitten muutama meitä jotka satunnaisesti kommentoidaan teidän sekoiluitanne !
      On ilmeisen OK haukkua sellaista joka uskaltaa sanoa totuuden teistä ja muusta
      - hälmöksi/hupsuksi
      - lukutaidottomaksi
      - nettikiusaajaksi
      - happamaksi
      - rumaksi
      -eukoksi
      -vähän vajaaksi
      - tunnettu nettiriitaeukko
      - henkisesti köyhäksi

Että nuo mainitsemasi ilmaisut (kolme) joita pidit kauheina, jotka olivat totuuksia versus nämä yhdeksän toisen tuntemattoman tai ilmeisesti useammasta tuntemattomasta sanotut henkilöön menevät ilkeilyt, on sitten sitä sananvapautta ja ihan OK ??????

• Anonyymi kirjoitti:

Jännä kuinka "sananvapauteesi vedoten" ilmeisesti sivuutit hienosti nuo muut ilkeydet,
      Joten oletko hän joka niitä tänne laukoi, vai toinen hänen kavereistaan ? Eihän teitä ole kun kolme max neljä jotka tätä jaksatte ja sitten muutama meitä jotka satunnaisesti kommentoidaan teidän sekoiluitanne !
      On ilmeisen OK haukkua sellaista joka uskaltaa sanoa totuuden teistä ja muusta
      - hälmöksi/hupsuksi
      - lukutaidottomaksi
      - nettikiusaajaksi
      - happamaksi
      - rumaksi
      -eukoksi
      -vähän vajaaksi
      - tunnettu nettiriitaeukko
      - henkisesti köyhäksi

Että nuo mainitsemasi ilmaisut (kolme) joita pidit kauheina, jotka olivat totuuksia versus nämä yhdeksän toisen tuntemattoman tai ilmeisesti useammasta tuntemattomasta sanotut henkilöön menevät ilkeilyt, on sitten sitä sananvapautta ja ihan OK ??????

Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on korvien välissä.

Mitä mieltä olette vihapuheesta, onko se määritelty hyvin? Mikä on vihapuhetta ja vainoa?
      Tästä on tällähetkellä useitakin julkisia esimerkkejä ja jo tuomioitakin.
      Tynkkynen ha Räsänen on saanut useamman tuomion fasepäivityksestään, jotka olivat vanhoja ja tulkittiin tässä ajassa.
      Mitä blogikirjoituksiin tulee, kysymys on siitä, onko vihapuheenkohde yksityishenkilö vai julkinen henkilö.
      Tää blogisti on hyvin kopistellut näitä rajoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Vian ei tarvitse olla suuri, kun se on korvien välissä.

Mitä mieltä olette vihapuheesta, onko se määritelty hyvin? Mikä on vihapuhetta ja vainoa?
      Tästä on tällähetkellä useitakin julkisia esimerkkejä ja jo tuomioitakin.
      Tynkkynen ha Räsänen on saanut useamman tuomion fasepäivityksestään, jotka olivat vanhoja ja tulkittiin tässä ajassa.
      Mitä blogikirjoituksiin tulee, kysymys on siitä, onko vihapuheenkohde yksityishenkilö vai julkinen henkilö.
      Tää blogisti on hyvin kopistellut näitä rajoja.

O.K on hieno mies! Lopetaisitte jo hänen kiusaamisen 🙄

• Hyvää Uutta Vuotta Olli ja kaikkea Hyvää Tulevalle Vuodelle! Toivottavasti jatkat hienon blogisi kirjoittelua myös vuonna 2020!

• Mielikuvitus Blogia

• Kateus on kavala tauti. Voimia sinulle ja jaxuhalit!

• Anonyymi kirjoitti:

Kateus on kavala tauti. Voimia sinulle ja jaxuhalit!

Ilman muuta me kaikki uskotaan että on koko yö oltu hotelissa 19v pimun kanssa ja pantu niin että tyrät vaan rytkyy :-D :-D Niinhän ne kaiki impotentit 71 vuotiaat ukotrahjukset on tehneet :-D
      Tottakai me kaikki se silmillä ja järjellä valheeksi todettu paska uskotaan. Jos mielikuvitus on papparaisen ainut huvitus se olkoon niin.
      Oikein antoisaa vuotta 2020 kaikille !

• Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta me kaikki uskotaan että on koko yö oltu hotelissa 19v pimun kanssa ja pantu niin että tyrät vaan rytkyy :-D :-D Niinhän ne kaiki impotentit 71 vuotiaat ukotrahjukset on tehneet :-D
      Tottakai me kaikki se silmillä ja järjellä valheeksi todettu paska uskotaan. Jos mielikuvitus on papparaisen ainut huvitus se olkoon niin.

Eikös tämä tuon facessa valhetta jatkava M ole sama nainen josta tämä pappa on kertonut monelle ihan nimellä mainiten kuinka monesti ovat ihme juttuja heitelleet papan faceen jotta ovat saaneet kuulemma naureskella sitten kun muut on uskoneet. Tuo nainenhan sopii hyvin kuvauksiin siitä juuliastakin ihan venakon näkönen tapaus pitkät vaaleat hiukset yms. jollasia tämä pappa tuntuu ihailevan. Jos edes on oikea olemassaoleva henkilö tuokaan M.
      Papppa ja sen kaverit kyllä vahvistavat sen sanonnan että Samanlainen hakeutuu samanlaisen seuraan. Niin tuntuvat yhtä sekaisin kaikki sen kaveritkin olevan j valmiita valehtelemaan heti kun tilaisuus vaan tulee. Outoa muuten että tuo nainen on ihan saman näköinen kun toinen papan meedio kaverikin... S Oulusta ... ??? Ettei ole sama henkilö ?

• Anonyymi kirjoitti:

Täyttä satua. Joillakin on fetissi korkkareihin tai ylilihaviin, rikollisiin tai mt ongelmaisiin,mutta, että 19-vuotiaalla tytöllä sydänvikaiseen syöpäsairaaseen , yli 53 v vanhempaan vanhukseen, en usko. Joka on vielä tunnettu naisten kiusaaja ?, ulkonäköään ei ole kutsuva, .. Eikätietysti tuollaista usko kukaan ,jolla on järki päässä.
      Satuhaaveina mielenkiintoinen kertomuksen juoni, turvatoimineen ja atareineen.Roseviineineen ja saunoineen 🤣🤣🤣
      Mielenkiinnolla luen, mitä kaikkea vanhus voi haaveilla. Siksi ihan ok. Eikä solvaa ketään. Siitä pisteet.
      Hyvää alkavaa vuotta kaikille ja annetaan kaikkien kukkien kukkia.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä tuon facessa valhetta jatkava M ole sama nainen josta tämä pappa on kertonut monelle ihan nimellä mainiten kuinka monesti ovat ihme juttuja heitelleet papan faceen jotta ovat saaneet kuulemma naureskella sitten kun muut on uskoneet. Tuo nainenhan sopii hyvin kuvauksiin siitä juuliastakin ihan venakon näkönen tapaus pitkät vaaleat hiukset yms. jollasia tämä pappa tuntuu ihailevan. Jos edes on oikea olemassaoleva henkilö tuokaan M.
      Papppa ja sen kaverit kyllä vahvistavat sen sanonnan että Samanlainen hakeutuu samanlaisen seuraan. Niin tuntuvat yhtä sekaisin kaikki sen kaveritkin olevan j valmiita valehtelemaan heti kun tilaisuus vaan tulee. Outoa muuten että tuo nainen on ihan saman näköinen kun toinen papan meedio kaverikin... S Oulusta ... ??? Ettei ole sama henkilö ?

No täyttä satuahan nuo juttunsa ovat, mutta niin kauan kuin ei ketään nimellä solvaa, haaveilkoot.
      Mitä tuosta, avohuollon rappio näkyy juuri näissä, elämästä syrjäytyneissä,
      Mutta jos ovat onnellisia elämässään, mitä väliä .

Tää "ihannenainenkin" energiahoitaja 😂😂😂
      laittanut itse kuvansa someen ja edustaa takku.net sivulla. Voi jee.

Näitä rassukoita pitää kannustaa ja elättää ilolla.
      Ettei huolta, kunhan syövät lääkkeensä kuten on määrätty.

• Sananvapaus on kansalaisen perusoikeuksiin kuuluva oikeus ilmaista ja vastaanottaa julkisuudessa mielipiteitään.

Ja koska tarinamme päähenkilö on itse levittänyt julkisesti asioitaan niitä siis saa myös julkisesti ruotia elikkäs ilmaista mielipiteitään. On myös todistettavasti niin että tarinamme päähenkilö, on julistautunut useaan otteeseen julkisuuden henkilöksi, jolloin häneen eivät päde yksityisyyden suojan kohdat samoin, kun ei julkiseen henkilöön.

Tarinamme päähenkilö itse on lukuisia kertoja rikkonut lakia, julkaisemalla julkisesti yksityishenkilöiden nimiä, tietoja ja asioita. Tosia ja keksimiään juttuja. loukaten ihmisten kunniaa toistuvasti.

Ja sitten mielipiteeseen joka koskee päähenkilömme tarinaa taannoisesta uudenvuoden vietostaan.
    Tarinassa on monia yksityiskohtia, jotka sotivat aiemmin kerrottuja asioita ja silkkoja faktoja vastaan.

Vale 1. Päähenkilömme kertoo peseytyneensä ennen treffejään suihkussaan kotonaan, käyttäen hajustettua saippuaa ??
    lainaus blogista .."suihkussa pesin vessassa itseni,valitsin vielä hyvin parfymoidun suihkusaippuan."
    Fakta 1. Päähenkilömme on kertonut olevansa erittäin hajuherkkä, ei siedä hajuvesiä tai voimakkaita tuoksuja ?? Jos on hajuste yliherkkä ei taatusti pese itseään parfymoidulla saippualla, eikä edes omista sellaista koska koko pieni vessahan haisisi sille kokoajan.

Vale 2. Päähenkilömme kertoo mystisen "Atari poliisin" jollaisia ei edes ole enää, olleen vapaalla ja virkaveljoneen tarkkailleen häntä Helsingin asemahallissa.
    Lainaus ; "..Atari-poliisilla oli eilen illan suussa aikaa siviilivaatteissaan tarkkailla mua ja jos joku on sitä henkilöä. Seurata tytön valitsemaan hotelliin tai pahimmassa tapauksessa jonkin kerhon tiloihin.Hänellä oli valmius tarvitessaan puuttua mukanaan olleen toisen vapaavuorolaispoliisin kanssa tilanteeseen.."

Fakta 2. Kuten todettua , Atari,= poliisin rekisterissä nimitys ammatti- ja taparikolliselle. Faktaa myös se, ei kukaan poliisi vapaalla käytä uudenvuoden aattona aikaansa jonkun mitättömän vanhuksen toimien tarkkailuun, ei ole minkään poliisin suojeluksessa tuo vanhus.1980-luvulla poliisi perusti pääkaupunkiseudulle ja myöhemmin muuallekin Suomeen niin sanottuja T-ryhmiä, joiden tehtävänä oli tarkkailla ja hankkia tietoa henkilöistä rikosten ennalta ehkäisemiseksi ja paljastamiseksi. Myöhemmin ryhmiä kutsuttiin Atari-ryhmiksi ja -yksiköiksi. 2000-luvun alussa alettiin puhua tiedottajien rekisteröimisestä ja sittemmin järjestäytyneestä tiedottajatoiminnasta (JTT)
    Faktaa sekin että se ken on, joskus ollut Helsingin rautatieasemalla uuden vuoden aattona illalla , tietää mikä väentungos siellä on, joten tarkkailu olisi aika haastavaa.

Vale 3. Päähenkilömme väittää olleensa kauniin, missinmitoissa olevan 19 vuotiaan tytön kanssa, joka oli kovasti päihtynyt, silti pystynyt seksiin, kävelyihin keskustassa jossa luokaton määrä oli ihmisiä ( olin siellä itse eipä tuota hahmoa siellä missään tullut nähtyä), ruokailuun vaikka jokainen Helsingin ruokaravintola jossa laadukasta ruokaa oli tintattu täyteen ja varaus olisi pitänyt tehdä päiviä jopa viikkoja aiemmin, tavan kapakatkin olivat likimain täynnään juhlivia kansalaisia.
    Lainaus " Lähdimme sitten lähellä olevaan hotelliin josta tyttö oli valinnut kahden hengen saunallisen huoneen ."
    " Olimme lepäilemässä vuoteella kun sitten soi puhelin ja yksi ihana ystäväni soitti mulle.Juteltiin pitkätovi.Tyttö sillä välin jo nukahtikin.Puhelun jälkeen ,puoli neljän seudulla lähdimme tytön kanssa saunaan ja yhdessä pienessä saunassa vuoden ensimmäiset löylyt otimme. "

Fakta 3. Lähellä rautatieasemaa Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki, Solo Sokos Hotel Torni Helsinki, Original Sokos Hotel Albert... näissä saunallisia sviittejä, mutta tasan tarkkaan ei vapaana yhtäkään uutena vuotena ja hintataso sellainen, ettei 19v ole sellaiseen varaa! Tämän tiedon kertoi eräässä noissa hotelleista työskentelevä henkilö. Kansalaistori on Kampissa, sen lähelllä on tosiaan vain muutama hotelli, täynnä !!!
    Kuka muka mies (71v) keskustelee naiskaverin kanssa pitkän tovin, jos seurassa on 19v , kaunis, aktiivinen tyttö joka vielä oli maksanut kaiken ? Se kaveri oli se joka väitti tuon facessa jutelleensa.

Summaru sum. Jokaisen päähenkilömme kertoman tarinan voi ampua alas faktoilla, jos olikin joku suttura , jos joku olikin antanut joulu tai synttärilahjaksi jonkun hostelliyön, oli se suttura jos oli nuorikin vielä takuulla maksettu nainen. Opiskelija tytöt valitettavasti Helsingissä myyvät itseään rahoittaakseen elämisensä, silti nuori tyttö maksaa varmasti useamman satasen yöltä ellei ole ihan amatööri.
    Johan sekin kertoo jotain että tytön oli pakko vetää raskaat kännit ennen kuin pystyi vievään homman läpi.
    Kuitenkin luotettavista lähteistä kuultu fakta on se, ettei ollut ketään nuorta tyttöä, ei hotelliyötä , oli vain vanhan yksinäisen miehen fantasia ja eräs vanha kaveri itä puolella joka majoitti yhdeksi yöksi , ne oli surulliset bileet... :-)

• Vuodatuksesi kertoo valtavasta mustasukkaisuudesta! Mieltäsi on kiusannut tuo tapaaminen. Nyt yrität vakuuttaa ja todistella itsellesi ettei sinun halujesi kohteella ole ollutkaan mitään tapaamista!

• Anonyymi kirjoitti:

Vuodatuksesi kertoo valtavasta mustasukkaisuudesta! Mieltäsi on kiusannut tuo tapaaminen. Nyt yrität vakuuttaa ja todistella itsellesi ettei sinun halujesi kohteella ole ollutkaan mitään tapaamista!

"Vuodatuksesi kertoo valtavasta mustasukkaisuudesta! Mieltäsi on kiusannut tuo tapaaminen. Nyt yrität vakuuttaa ja todistella itsellesi ettei sinun halujesi kohteella ole ollutkaan mitään tapaamista!"

Mustasukkainen joku sinulle Älä jaksa. Eikö tajuntaasi ui että sinulle ja jutuillesi naureskellaan asuinpaikkakunnallasi. Yksin yrität jatkaa nettiriitaa täällä. Pelkät fase päivityksesi kertovat sen ettei sinulla ole ketään livessa jonka kanssa keskustelisit tapahtumistasi. Ei ketään kiinnosta puhelinkeskustelusi.

• Anonyymi kirjoitti:

"Vuodatuksesi kertoo valtavasta mustasukkaisuudesta! Mieltäsi on kiusannut tuo tapaaminen. Nyt yrität vakuuttaa ja todistella itsellesi ettei sinun halujesi kohteella ole ollutkaan mitään tapaamista!"

Mustasukkainen joku sinulle Älä jaksa. Eikö tajuntaasi ui että sinulle ja jutuillesi naureskellaan asuinpaikkakunnallasi. Yksin yrität jatkaa nettiriitaa täällä. Pelkät fase päivityksesi kertovat sen ettei sinulla ole ketään livessa jonka kanssa keskustelisit tapahtumistasi. Ei ketään kiinnosta puhelinkeskustelusi.

Jep ja rimanalituksia tuolla papalla piisaa. Se orjatar esitys aiheutti läsnäolijoissa ja videon nähneissä hilpeyden sekaista myötähäpeää. Ihme ketjuista saappaat jalassa, huutamista ja mölinää ei edes esitys. Ei ole mitään tossa tai Miisa muutama sitkeä vanha ukko ja eukko tykkääjissä. Mustia ei kukaan ole haudan partaalla hoippuvasta sekaisin olevasta ukkosta 😂😁🤪🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Vaan kalapappa voi kuvitella että joku olisi hänestä mustasukkainen 😂Ja kyllä kalapappa sinulle nauretaan sekä Kirkkonummella että pitkin Suomea. Ja se M;llä alkavan nimen omaava joka on kaiketi se kuuluisa "psykologi/traumaterapeutti" Salla voisi vähän miettiä mitä oikeasti ajattelee kun valvottaa puhelimitse aamuun asti sekavaa sairasta VANHAA miestä ! Tappaako johonkin kohtaukseen sitä yrität ?

• Anonyymi kirjoitti:

Vaan kalapappa voi kuvitella että joku olisi hänestä mustasukkainen 😂Ja kyllä kalapappa sinulle nauretaan sekä Kirkkonummella että pitkin Suomea. Ja se M;llä alkavan nimen omaava joka on kaiketi se kuuluisa "psykologi/traumaterapeutti" Salla voisi vähän miettiä mitä oikeasti ajattelee kun valvottaa puhelimitse aamuun asti sekavaa sairasta VANHAA miestä ! Tappaako johonkin kohtaukseen sitä yrität ?

Kalapapalta puuttuu itsesuojeluvaisto. Suuruusharha onhänellä paha.

• Anonyymi kirjoitti:

Totuus ei muutu vaikka poistatit edellisen kirjoitukseni. Meitä on ainakin kolme , sinä luulet että vain yksi, se tekee sinut tyhmäksi.
      Olet itse kaikkea sitä mitä muista kirjoittelet täällä !
      Hae apua jos koet että julkisten face sivujen tai blogien lukeminen on stalkkaamista ja näet mustasukkaisuuta mielipiteissä ! Hei apua olet täysin sekaisin...

• Anonyymi kirjoitti:

Totuus ei muutu vaikka poistatit edellisen kirjoitukseni. Meitä on ainakin kolme , sinä luulet että vain yksi, se tekee sinut tyhmäksi.
      Olet itse kaikkea sitä mitä muista kirjoittelet täällä !
      Hae apua jos koet että julkisten face sivujen tai blogien lukeminen on stalkkaamista ja näet mustasukkaisuuta mielipiteissä ! Hei apua olet täysin sekaisin...

Kalapapasta teen ilmoituksen terveydenhuoltoon. Hänen blokit näytin jo Espoossa . Nyt toimitan papan asuinpaikkakuntaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kalapapasta teen ilmoituksen terveydenhuoltoon. Hänen blokit näytin jo Espoossa . Nyt toimitan papan asuinpaikkakuntaan.

Miksi?

• Täälläkään ei sananvapaus toteudu, täällä eräs paukuttelija poistattaa mielipiteitä ja itse käy haukkumassa törkeästi muut kirjoittajat ! Haloo S24 taas kerran !!!

• Fasessaan kuulostaa vuohen mölinä. ?

• Anonyymi kirjoitti:

Fasessaan kuulostaa vuohen mölinä. ?

Laulaa ei osaa ei pysy sävelessä ja rytmissä. Tyypillistä epävireistä karaoke ölinää ..🙄😳🤢

• Anonyymi kirjoitti:

Laulaa ei osaa ei pysy sävelessä ja rytmissä. Tyypillistä epävireistä karaoke ölinää ..🙄😳🤢

Vuohen mölinää tosiaan 😂😂😂😂😂😂😂😂
      Mutta onneksi on suuruusharha.
      Sillain mölisee Jumalasta seuraava.

• Anonyymi kirjoitti:

Ölinät ei haittaa ja äänellään variskin raakkuu.
      Tärkeintä, että lainkoura ylettyi pahoihin blogeihin.
      Joten hyvä siitä ja piste.
      Tärkeetä, että ihmiset puuttuvat herjoihin ja niin ne saadaan loppumaan.
      Oikein hyvää kuluvaa vuotta ja tsemppiä niin ex blogistille kuin muillekin.

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi on myös kiva hallusinaatio Rosa murhaaja/narkomaanista jolla taas jotain uhkaillaan facessa...

• Totuushan on se että Olli on ollut hyvin hiljaa ja rauhallisesti kun ollintarinaa laitettiin tauolle.Tämä Päivämatkaa on sympaattinen,miellyttävä lukea. Muita blogejaan ei päivitä ollenkaan

Ihmettelen itse myös sitä valtavaa mustasukkaisuutta jossa uudenvuoden aikaan tänne kirjoittanut hyökkäsi Ollia ja hänen 19-vuotiasta tyttöään kohtaan.Näyttää olevan että se oli satunnainen kohtaaminen.Hyvä että tyttö nautti Ollista ja Ollin kirjoittama unelma toteutui.

Törkeämpää sananvapauden rikkomista ja kunnianloukkausta nyt marraskuun alusta asti ovat kirjoittaneet muut kun Olli.

Jonkinlaista kunnioitusta odotan yli 70-v miestä kohtaan hänestä kirjoittavillta. Karaoke-esityksissään yhdyn siihen että ne rokit eivät nuotilleen mene ollenkaan ,mutta eiköhän niissä lienekin tärkeintä heittäytyä esityksen liikunnalliseen puoleen. Siihen ei välttämättä pysty vanhaa miestä kymmeniä vuosia nuoremmatkaan

• Olli sinun teksti sinun tyyli. Miksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Olli sinun teksti sinun tyyli. Miksi.

Hyvä, että se rikollinen blogi saatiin lopetettua!
      Sananvapaus on ihan eri asia kuin ihmisten vainoaminen!
      Hyvä myös, ettei törkyblogeillaan enää kerää tuomioita ja rasita virkamiehiä!
      Isotteli aikanaan, ettei blogia lopeteta, mutta toisin kävi.

• " esityksen liikunnallinen puoli" 🤣🤣🤣🤣🤣

Ps. Hän ei enää voi kirjoittaa kunnianloukkaustekstejään, koska ei ole alustaa siihen!
      Fasessa on säännöt ja onhan blogisti saanut siitäkin banaania.
      En tiedä onko fasen sääntöjen mukaista uhata ihmisiä narkomaanilla? Vaikka se olisikin mielikuvitusta?
      Mutta kertoo kyllä kirjoittelun tasosta.

• Anonyymi kirjoitti:

" esityksen liikunnallinen puoli" 🤣🤣🤣🤣🤣

Ps. Hän ei enää voi kirjoittaa kunnianloukkaustekstejään, koska ei ole alustaa siihen!
      En tiedä onko fasen sääntöjen mukaista uhata ihmisiä narkomaanilla? Vaikka se olisikin mielikuvitusta?

Jep ja ne liven kaverit sitten kertoo siitä yleisestä elämisen tasosta. Jos kavereina pitää olla vaan rikollisia murhaajia ja narkkareita tai päästään viinollisia jota paappa ihailee tosin miksi kun tuomitsee sen että naiset ihastuu rikollisiin ja itsellä pitää olla kavereina epäsosiaaleja ja lusmuja tai sitten jotain outoja hengellisiä joiden elämäntyyli ja tavat ei vakuuta kovinkaan hengellisestä elämästä *tirsk* vahvasti yhdistyy kyllä nämä kaikki saman kaltaisuudet erääseen erikoiseen glamyyri tähteen ja sen ex managereihin ja muihin vellihousuihin jaa mutta siellähän onkin samoja venkuloita kavereina ex sellaisina ja nyxinä molemmilla. LOL

• Anonyymi kirjoitti:

Ja taas se narkki muka perui sopivasti...

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on uhkailua, voi tehdä ilmon faceen. ! Fasea ei saa käyttää rikollisiin toimiin.
      Yhteisösäännöt ovat selkeät!

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on uhkailua, voi tehdä ilmon faceen. ! Fasea ei saa käyttää rikollisiin toimiin.
      Yhteisösäännöt ovat selkeät!

On se ihqua kun päivittää faceaan erittäin tärkeillä uutisilla ruuastaan, kissastaan ja "roosa narkkarista" tai muista olemattomista ihmisistä ? Hänelle vissiin on aikoinaan mammansa opetuksista ohi mennyt jos sellaisia nyt on ollutkaan että olemassa on sellainen käsite, kuin LOJAALIUS ! Jos joku on oikeasti ystävä toiselle, ei veljeile ystävänsä vihamiesten kanssa. Ja sitten on tietysti nämä hänen kaltaiset joille on tärkeää vaan olla kaikkien kaveri tai ainakin luulla sitä olevansa. Nämä hänen "ystävänsä" jotka todistettavasti ovat olemassa olevia ihmisiä , kaveeraa vaan sadakseen muista tietoja häneltä, joka onkin verraton lörppäturpa !

• Anonyymi kirjoitti:

On se ihqua kun päivittää faceaan erittäin tärkeillä uutisilla ruuastaan, kissastaan ja "roosa narkkarista" tai muista olemattomista ihmisistä ? Hänelle vissiin on aikoinaan mammansa opetuksista ohi mennyt jos sellaisia nyt on ollutkaan että olemassa on sellainen käsite, kuin LOJAALIUS ! Jos joku on oikeasti ystävä toiselle, ei veljeile ystävänsä vihamiesten kanssa. Ja sitten on tietysti nämä hänen kaltaiset joille on tärkeää vaan olla kaikkien kaveri tai ainakin luulla sitä olevansa. Nämä hänen "ystävänsä" jotka todistettavasti ovat olemassa olevia ihmisiä , kaveeraa vaan sadakseen muista tietoja häneltä, joka onkin verraton lörppäturpa !

Mitä väliä kenen kanssa kaveeraa tai ei. Jokaisella on oikeus valita kaverinsa.
      Tämä ketju käsittelee sananvapautta tai oletettua nettivainoa!

• Anonyymi kirjoitti:

" ystävänsä vihamiesten kanssa". Kenellä normaalilla ihmisellä on vihamiehiä? Etenkään keski-ikäisillä ja vanhoilla ?
      Normi ihminen tulee toimeen ihmisten kanssa, se on yksi mielenterveyden mittari.

• Anonyymi kirjoitti:

" ystävänsä vihamiesten kanssa". Kenellä normaalilla ihmisellä on vihamiehiä? Etenkään keski-ikäisillä ja vanhoilla ?
      Normi ihminen tulee toimeen ihmisten kanssa, se on yksi mielenterveyden mittari.

No Pualalla ainakin. Ei ole kirjoitusvirhe, hän on asettanut kovat sanktiot nimensä käytöstä. Kuulin huhua jostain kurssista, jossa käsiteltäisiin naisia jollain tavalla. Nauroin paskasesti ajatukselle että kukaan olisi niin imbesilli että siihen provoon lankeaisi :-D Mutta ei yllättänyt että tähän upposi.

• Anonyymi kirjoitti:

Vihamiehistään ja vihanaisistaan ja monilla eri rumilla nimityksillä nimitellen juurikin tuo paappa ja te varsinkin neljä hänen on-off rakastanaisystävää jauhatte vuodesta toiseen. Joten vilkaise sinne peiliin ja kysy peilikuvaltasi oletko siis normaali ja henkisestikin aikuinen ?

• Anonyymi kirjoitti:

Normi ihminen ei esiinny jakamissaan kuvissa ilman vaatteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Normi ihminen ei esiinny jakamissaan kuvissa ilman vaatteita.

Normi ihminen ei myöskään eläkeläisten karaokessa revi laulun lopuksi paitaansa auki eikä keksi mitään narkomaanien kanssa suoritettuja seksiorgioita ! Koskahan tuo oikeasti kärrätään hoitoon ?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    143
    5981
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    153
    1834
  3. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    31
    771
  4. Zoo aloittaa yt't

Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    26
    463