Ei yhtään pilkkasanaa Allahia...

ja hänen profeettaansa vastaan!

Ei yhden yhtäkään!

No, tämä ei yllätä, sillä ateistit ovat pelkureita ja pilkkaavat ainoastaan voimatonta kristinuskon ja juutalaisten jumalaa ja Jeesusta, mutta Allahia ja Muhammadia ateistit eivät uskalla pilkata.

Jos sinulla on jotakin Allahia ja Muhammadia vastaa toki, niin käsittelemme palautteesi luottamuksella ja vastaamme sinulle ystävällisesti.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Montako miljoonaa juutalaista muslimit on tappaneet.
      Minä tiedän erään "uskonnon" joka kuulemma on tämän tehnyt.

    • Anonyymi

      Olet vaatinut useilla nimimerkeilläsi ateisteja pilkkaamaan islamia ja hyökkäämään islamia vastaan. Nyt kun väität kääntyneesi islamiin vaadit jälleen "pilkkaamaan" islamia. Kaikki tämä johtuu siitä väärinkäsityksestä, että luulet ateismin tarkoittavan uskonnon vastustamista kun se todellisuudessa tarkoittaa sitä, että ei uskota Jumalaan.

      Ensinnäkin: mikä järki on pilkata mitään uskontoa?

      Sinä pilkkaat ateisteja ja muslimeita päivittäin lukuisilla nimimerkeilläsi ja koitat lietsoa vihaa näitä ryhmiä kohtaan. Jos jotain, toimintasi lähentää ateisteja ja muslimeita.

      • muslimeita on virheellinen taivutusmuoto sanasta muslimi.

        Oikea taivutusmuoto on muslimeja.

        Jos sinulla on jotakin muslimeja, Allahia tai profeettaa vastaan, niin kerro toki.

        Etkö tiennyt sitä, että Allah on armelias ja laupias, niin että kuka tahansa ja mitä tahansa tekoja tehnyt voi palata Allahin tykö?

        Näytä minulle minun pahimmat syntini Allahia vastaan, niin minä näytän sinulle sen, miten suuri Allah on antaessaan anteeksi minulle sen kaiken.

        Arvaa vain kenen puolella Allah nyt on?


      • Anonyymi
        Fahim kirjoitti:

        muslimeita on virheellinen taivutusmuoto sanasta muslimi.

        Oikea taivutusmuoto on muslimeja.

        Jos sinulla on jotakin muslimeja, Allahia tai profeettaa vastaan, niin kerro toki.

        Etkö tiennyt sitä, että Allah on armelias ja laupias, niin että kuka tahansa ja mitä tahansa tekoja tehnyt voi palata Allahin tykö?

        Näytä minulle minun pahimmat syntini Allahia vastaan, niin minä näytän sinulle sen, miten suuri Allah on antaessaan anteeksi minulle sen kaiken.

        Arvaa vain kenen puolella Allah nyt on?

        Miksi et vastaa viestiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et vastaa viestiin?

        Heh hah

        Ainoa kysymys, jonka viestistäsi näin on tämä:

        "mikä järki on pilkata mitään uskontoa?"

        Sinun täytyy pyytää vastausta ateisteilta, sillä he ovat ainoat ihmiset maailmassa, jotka pilkkaavat uskontoa ja uskovaisia.

        Oletko nyt ihan varma, että et itse pilkkaa Allahia ja hänen profeettaansa Muhammadia?


      • Anonyymi
        Fahim kirjoitti:

        Heh hah

        Ainoa kysymys, jonka viestistäsi näin on tämä:

        "mikä järki on pilkata mitään uskontoa?"

        Sinun täytyy pyytää vastausta ateisteilta, sillä he ovat ainoat ihmiset maailmassa, jotka pilkkaavat uskontoa ja uskovaisia.

        Oletko nyt ihan varma, että et itse pilkkaa Allahia ja hänen profeettaansa Muhammadia?

        Ymmärrän, että sinulle on kaikki kaikessa ateistien pilkkaaminen ja yllyttäminen islamin pilkkaan. Mutta muut eivät ole samanlaisia kuin sinä.


      • Anonyymi
        Fahim kirjoitti:

        Heh hah

        Ainoa kysymys, jonka viestistäsi näin on tämä:

        "mikä järki on pilkata mitään uskontoa?"

        Sinun täytyy pyytää vastausta ateisteilta, sillä he ovat ainoat ihmiset maailmassa, jotka pilkkaavat uskontoa ja uskovaisia.

        Oletko nyt ihan varma, että et itse pilkkaa Allahia ja hänen profeettaansa Muhammadia?

        Muhis on ällöttävä juntti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, että sinulle on kaikki kaikessa ateistien pilkkaaminen ja yllyttäminen islamin pilkkaan. Mutta muut eivät ole samanlaisia kuin sinä.

        Ovatko muut samanlaisia kuin sinä?

        Umma tuntee sinut nyt Allahin ja Muhammadin pilkkaajana.

        Turvallista matkaa!

        P.S. Et ole ainoa, joka osaa hakkeroida. Paimentolaiset osaavat myös.


      • Anonyymi
        Fahim kirjoitti:

        Heh hah

        Ainoa kysymys, jonka viestistäsi näin on tämä:

        "mikä järki on pilkata mitään uskontoa?"

        Sinun täytyy pyytää vastausta ateisteilta, sillä he ovat ainoat ihmiset maailmassa, jotka pilkkaavat uskontoa ja uskovaisia.

        Oletko nyt ihan varma, että et itse pilkkaa Allahia ja hänen profeettaansa Muhammadia?

        Niin esimerkiksi maahanmuuton kannatus, koska muslimi ja minun kristityt arvot tai muslimien rakkauden räjähtävä jakaminen paikoissa joissa on paljon kristittyjä tai toisen suunnan muslimeja.


      • Anonyymi
        Fahim kirjoitti:

        muslimeita on virheellinen taivutusmuoto sanasta muslimi.

        Oikea taivutusmuoto on muslimeja.

        Jos sinulla on jotakin muslimeja, Allahia tai profeettaa vastaan, niin kerro toki.

        Etkö tiennyt sitä, että Allah on armelias ja laupias, niin että kuka tahansa ja mitä tahansa tekoja tehnyt voi palata Allahin tykö?

        Näytä minulle minun pahimmat syntini Allahia vastaan, niin minä näytän sinulle sen, miten suuri Allah on antaessaan anteeksi minulle sen kaiken.

        Arvaa vain kenen puolella Allah nyt on?

        Allah on aivan sama jumala kuin juutalaisilla ja kristityillä. Lähes aikki, mikä on sanottu kristiuuskon jumalakäsitystä vastaan, on siirrettävissä islamiin.
        Islam ei kuitenkaan ole tällä niin tunnettu, että koraanista voisi kaivaa hölmöyksiä esiin, mitä siinä varmasti on kuten Raamatussakin.


    • Anonyymi

      JAAa

      Ateistien aluetta sensuroiva tyyppi, ei siedä muslimien pilkkaamista, ei edes Tooran siteeraamista.
      Ei se meidän kaikkien vika ole.

    • Haluan kysyä, minkä alla se Allah on. Ihanko kaikkien alla?

    • Anonyymi

      Sama jumalahan se allah on, kuin kristittyjen jumala. Kaikki pilkka, mitä tällä palstalla on kristittyjen jumalaan kohdistettu, kohdistuu myös allahiin.

    • Miten olematonta pilkataan?

      Kerro.

    • Anonyymi

      Kaikki jumalat ovat yhtä olemattomia. Niin kristinuskon kuin islamin alueella.

    • Anonyymi

      Haluat ilmeisesti itse pilkata jumalaasi ja profeettoja, mutta et uskalla. Anna mennä vain, aikanasi kuolet kumminkin ja päädyt mikrobien ruoaksi.

      • Anonyymi

        Ei ole pelkoa sellaisesta nykyisin.
        Kaikki poltetaan krematorioissa, jos ei toisin ole eläessään toivonut.
        Uurnassa tuhka säilynee riittävän kauan, ylösnousemusta odottaen.
        Kirkoista vaan on tullut julmia laitoksia, haudat uudelleen kaivetaan 25 vuoden kuluttua ja tuhkat leviää minne tahansa taivaan tuuliin senjälkeen.


    • "No, tämä ei yllätä, sillä ateistit ovat pelkureita ja pilkkaavat ainoastaan voimatonta kristinuskon ja juutalaisten jumalaa ja Jeesusta, mutta Allahia ja Muhammadia ateistit eivät uskalla pilkata. "

      Pelkuri-kristityt raiskaavat piilossa katseilta.

      Rohkeat allahin morsiamet raiskaavat jopa pyykkituvassa.

      Ovat kyllä rohkeita.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe