ja hänen profeettaansa vastaan!
Ei yhden yhtäkään!
No, tämä ei yllätä, sillä ateistit ovat pelkureita ja pilkkaavat ainoastaan voimatonta kristinuskon ja juutalaisten jumalaa ja Jeesusta, mutta Allahia ja Muhammadia ateistit eivät uskalla pilkata.
Jos sinulla on jotakin Allahia ja Muhammadia vastaa toki, niin käsittelemme palautteesi luottamuksella ja vastaamme sinulle ystävällisesti.
Ei yhtään pilkkasanaa Allahia...
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Montako miljoonaa juutalaista muslimit on tappaneet.
Minä tiedän erään "uskonnon" joka kuulemma on tämän tehnyt. - Anonyymi
Olet vaatinut useilla nimimerkeilläsi ateisteja pilkkaamaan islamia ja hyökkäämään islamia vastaan. Nyt kun väität kääntyneesi islamiin vaadit jälleen "pilkkaamaan" islamia. Kaikki tämä johtuu siitä väärinkäsityksestä, että luulet ateismin tarkoittavan uskonnon vastustamista kun se todellisuudessa tarkoittaa sitä, että ei uskota Jumalaan.
Ensinnäkin: mikä järki on pilkata mitään uskontoa?
Sinä pilkkaat ateisteja ja muslimeita päivittäin lukuisilla nimimerkeilläsi ja koitat lietsoa vihaa näitä ryhmiä kohtaan. Jos jotain, toimintasi lähentää ateisteja ja muslimeita.muslimeita on virheellinen taivutusmuoto sanasta muslimi.
Oikea taivutusmuoto on muslimeja.
Jos sinulla on jotakin muslimeja, Allahia tai profeettaa vastaan, niin kerro toki.
Etkö tiennyt sitä, että Allah on armelias ja laupias, niin että kuka tahansa ja mitä tahansa tekoja tehnyt voi palata Allahin tykö?
Näytä minulle minun pahimmat syntini Allahia vastaan, niin minä näytän sinulle sen, miten suuri Allah on antaessaan anteeksi minulle sen kaiken.
Arvaa vain kenen puolella Allah nyt on?- Anonyymi
Fahim kirjoitti:
muslimeita on virheellinen taivutusmuoto sanasta muslimi.
Jos sinulla on jotakin muslimeja, Allahia tai profeettaa vastaan, niin kerro toki.
Etkö tiennyt sitä, että Allah on armelias ja laupias, niin että kuka tahansa ja mitä tahansa tekoja tehnyt voi palata Allahin tykö?
Näytä minulle minun pahimmat syntini Allahia vastaan, niin minä näytän sinulle sen, miten suuri Allah on antaessaan anteeksi minulle sen kaiken.
Arvaa vain kenen puolella Allah nyt on?Miksi et vastaa viestiin?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et vastaa viestiin?
Heh hah
Ainoa kysymys, jonka viestistäsi näin on tämä:
"mikä järki on pilkata mitään uskontoa?"
Sinun täytyy pyytää vastausta ateisteilta, sillä he ovat ainoat ihmiset maailmassa, jotka pilkkaavat uskontoa ja uskovaisia.
Oletko nyt ihan varma, että et itse pilkkaa Allahia ja hänen profeettaansa Muhammadia?- Anonyymi
Fahim kirjoitti:
Heh hah
Sinun täytyy pyytää vastausta ateisteilta, sillä he ovat ainoat ihmiset maailmassa, jotka pilkkaavat uskontoa ja uskovaisia.
Oletko nyt ihan varma, että et itse pilkkaa Allahia ja hänen profeettaansa Muhammadia?Ymmärrän, että sinulle on kaikki kaikessa ateistien pilkkaaminen ja yllyttäminen islamin pilkkaan. Mutta muut eivät ole samanlaisia kuin sinä.
- Anonyymi
Fahim kirjoitti:
Heh hah
Oletko nyt ihan varma, että et itse pilkkaa Allahia ja hänen profeettaansa Muhammadia?Muhis on ällöttävä juntti.
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän, että sinulle on kaikki kaikessa ateistien pilkkaaminen ja yllyttäminen islamin pilkkaan. Mutta muut eivät ole samanlaisia kuin sinä.
Ovatko muut samanlaisia kuin sinä?
Umma tuntee sinut nyt Allahin ja Muhammadin pilkkaajana.
Turvallista matkaa!
P.S. Et ole ainoa, joka osaa hakkeroida. Paimentolaiset osaavat myös.- Anonyymi
Fahim kirjoitti:
Heh hah
Oletko nyt ihan varma, että et itse pilkkaa Allahia ja hänen profeettaansa Muhammadia?Niin esimerkiksi maahanmuuton kannatus, koska muslimi ja minun kristityt arvot tai muslimien rakkauden räjähtävä jakaminen paikoissa joissa on paljon kristittyjä tai toisen suunnan muslimeja.
- Anonyymi
Fahim kirjoitti:
muslimeita on virheellinen taivutusmuoto sanasta muslimi.
Arvaa vain kenen puolella Allah nyt on?Allah on aivan sama jumala kuin juutalaisilla ja kristityillä. Lähes aikki, mikä on sanottu kristiuuskon jumalakäsitystä vastaan, on siirrettävissä islamiin.
Islam ei kuitenkaan ole tällä niin tunnettu, että koraanista voisi kaivaa hölmöyksiä esiin, mitä siinä varmasti on kuten Raamatussakin.
- Anonyymi
JAAa
Ateistien aluetta sensuroiva tyyppi, ei siedä muslimien pilkkaamista, ei edes Tooran siteeraamista.
Ei se meidän kaikkien vika ole. Haluan kysyä, minkä alla se Allah on. Ihanko kaikkien alla?
- Anonyymi
Sama jumalahan se allah on, kuin kristittyjen jumala. Kaikki pilkka, mitä tällä palstalla on kristittyjen jumalaan kohdistettu, kohdistuu myös allahiin.
Miten olematonta pilkataan?
Kerro.- Anonyymi
Kaikki jumalat ovat yhtä olemattomia. Niin kristinuskon kuin islamin alueella.
- Anonyymi
Haluat ilmeisesti itse pilkata jumalaasi ja profeettoja, mutta et uskalla. Anna mennä vain, aikanasi kuolet kumminkin ja päädyt mikrobien ruoaksi.
- Anonyymi
Ei ole pelkoa sellaisesta nykyisin.
Kaikki poltetaan krematorioissa, jos ei toisin ole eläessään toivonut.
Uurnassa tuhka säilynee riittävän kauan, ylösnousemusta odottaen.
Kirkoista vaan on tullut julmia laitoksia, haudat uudelleen kaivetaan 25 vuoden kuluttua ja tuhkat leviää minne tahansa taivaan tuuliin senjälkeen.
"No, tämä ei yllätä, sillä ateistit ovat pelkureita ja pilkkaavat ainoastaan voimatonta kristinuskon ja juutalaisten jumalaa ja Jeesusta, mutta Allahia ja Muhammadia ateistit eivät uskalla pilkata. "
Pelkuri-kristityt raiskaavat piilossa katseilta.
Rohkeat allahin morsiamet raiskaavat jopa pyykkituvassa.
Ovat kyllä rohkeita.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v129159Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5362928Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3091999Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku391966Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3111647- 801345
- 731173
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen731011Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29977- 47936