Eipä ole helppoa oikaista harhaisen ja häiriintyneen henkilön tekemää perätöntä ilmiantoa. Viranomainen (eli poliisi) kieltäytyy käsittelemästä asiaa koskapa on juuri itse lykännyt sormensa p....aan eli käynyt hajottamassa syyttömän ihmisen kotia. Eli poliisi on myös itse syyllinen. Suomessa on se vika että lääkärit, kapiaiset ja poliisit itse "tutkivat" tekemiään virheitä. Eli nämä kolme ammattiryhmää saavat käytännössä tehdä mitä tahansa joutumatta koskaan vastuuseen.
Viranomaisten ilkeämielisyys loputonta
9
863
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdit Valvontalautakunnan joka koostuu saman alan toimijoista joita ovat rikoksentehneetkin. Toimivat ilman että pääset todistamaan niinpä asiassi poistetaan käsittelystä kokonaan ja hyväveli toimii.
Pollis toimii jop on osa vapaamuurarijärjestöä ylimällä tasolla. Johto käskyttää alamistoa käymään kanssan kimppuun. Muualla euroopassa jo herätty näkyy uutisista meillä uskotaan poliisiTV propagandaan. - Anonyymi
Kuraa vaan ko. lekurin naamalle niin kyllä ennen pitkää paljastaa perättömän ilmiannon tekijän henkilöllisyyden. Tajuaa että rikollisen suojelu ei kannata.
- Anonyymi
miksi poliisi kävi hajoittamassa jonkun kotia?
- Anonyymi
Mielisairaan henkilön tekemän perättömän ilmiannon takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielisairaan henkilön tekemän perättömän ilmiannon takia.
eipä sille mitään voi jos on sairas,tälläisestä ei saisi kirjotella eikä juoruilla kun ei itse mahda itselleen mitään,surullinen juttu
- Anonyymi
On hyvä että olen muuttanut pois näitten saman näköisten kihniöstä.
On kauhea ajatella mitä nämä juonii ja näkee harhoja.
Voimme palata kun jumala on kaatanut näitten lahkolaisten pöydät. - Anonyymi
Näin paluumuuttajana enpä olisi uskonut että homma on näin sekopäistä. Näköjään ei terveet rulettavat Kihniöllä.
- Anonyymi
Lahkolaisten mesta, kandee kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Sairas valtio.
Täysi oikeus kun vitutaa, niin ajaa sen alas.
Kvittyivät johtajamme palleihinsa.
Vasta kun näkee, kuulee taviksia, niin elämä saa suunnan.
Rikkaiden kanssa elämä on kadotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791927
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591676Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461646- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1311165Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501052Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58980- 15859
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856- 69852