Taivaskäynnit

Anonyymi

Onkohan Taivaskokemukset kuinka yleisiä?.

29

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taivas ei kylläkään ole propri. Miksi haet erikoista? Raamattu kyllä ilmoittaa aivan riittävästi taivaasta. Mitat,rakenne ym. Kaipaat itse huomiota. Ei ohi raamatun.

      • Anonyymi

        Mitä huomiota?, mielenkiinnosta vain , voi sitten vertailla kokemaansa.


      • Anonyymi

        Vaikka taivas ei nyt ihan mikään propri olekaan, niin kyllä sen pankolla silti kelpaa köllötellä hurskaana, varsinkin jos taivaassa on pelikoneita joita pelailla silloin tällöin, tullessaan alas pankolta jaloittelemaan.


      • Anonyymi

        taivas lie appellatiivi


    • Anonyymi

      Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. Sananl.30:4.

    • Anonyymi

      Saalemin ylimmän esirukoilijan mukaan taivaskäynnit ovat yhtä yleisiä kuin autojen tyhjäkäynnit.

    • Anonyymi

      Ps.115:16 Biblia (1776) Taivasten taivaat ovat Herran; mutta maan on hän ihmisten lapsille antanut.

      • Anonyymi

        Harhaoppisia, kukaan ei pääse tai mene taivaaseen. Ei leijuta LSD pöllyssä humaltuneena.

        Uusi Jerusalemin hallintovalta: ihminen nukkuu ja odottaa viimeistä tuomiota. Sielu poltetaan helvetissä tietoisuus lakkaa tai sitten pelastut toiselta kuolemalta.


    • Anonyymi

      Eilenhän tuli Frii-kanavalta pari kertomusta ihmisistä, jotka olivat kuolleet ja Jeesus herätti heidät sitten kuolleista. Toinen kuolleista oli ilmeisesti vielä ollut riivattu, koska herätessään hän päästeli omituisia murahtelevia ääniä. Hän vapautui siinä riivaajahengestä. Sarja jatkuu.

      • Anonyymi

        Erottakaa aistiharhat paremmin, sellaisesta, minkä haluatte pysyvän oman matriamaailmamme tietona. Aistiharhat, esim. nukahteassaan, ovat silti todellisia ääni/kuva/haju/maku/tunne aistimuksia, vaikka massallista ja ruumiillista aiheuttajaa ei olisi lähimaillakaan. Ne tulee ihmisen itsensä aisteja muistin avulla manipuoloivien henkiolentojen aiheuttamana. Ei ihminen valehtele yleensä - ani harvoin - siitä, että hän kuuli ääniä, tai sai jotakin informaatiota kuulolumpioonsa muulta kuin oman personnallisuutensa tuotteena. Tätä ei ole aina psykologiaopiskelijatkaan käsittääkseni myöntäneet...
        Käsittääkseni pilailunsa saattaa olla silti paha, he haluavat teilata joskus vain jonkun ihmisen tietämättömäksi siitä, miten paljon TERVEETKIN MIELET vastaavaa kokevat, tai vaihtoehtoisesti ovat väärällä alalla, ja luulevat ettei alitajunnan, ja sitä käyttävän henkimaailman yhteenotot ole olevaisia ja todellisia. Sellaisille psykologeille ei kannattaisi antaa valmistujaisjuhliia, vaan pistää heidät itsensä, mielenterveyshoitoon aluksi... Parapsykologia, tutkii näitä alitajunnan manipulointi asioita, ja jopa "Taivaskokemuksiakin", mutta ne on sanalla sanoen, jokaiselle hämmentävän erilaisia. Jotkut pistää jollekin toiselle tavallista fiilistä, taivaallisena, ja jotkut pitää taivaallisena sitä, että Hän onnistui kerran elämässään jossakin suorituksessaan, jossa vastustajansa onnistui joka päiväkin?!
        Siitä on kyse, jollekin helpossa hekumassa paljon elävälle on taivaallista kokea kipuakin, ja päinvastoin jollekin kipuja paljon kokevalle sairaalle, on Taivas kokea joskus jonkun lähimmäisensä HEKUMA, edes hetkisen ajan... Kaikki on suhteellista - Einstein, pitää TÄSSÄ asiassa kyllä täysin paikkansa. Esim. joku pieni valtio(en tarkoita populaatiota) saa kerran kymmenessä vuodessa KULTAMITALIN, mutta Suomi, joka ei jää saamatta vieläkään, montaa kertaa kymmenessä vuodessa, lajiessaan, jota harjoittelee, saamatta noita maallisia tunnustuksia, meille on lähes Taivaskokemus se, jos emme noita muiden valtakuntien LAISKOJA urheiljoita esim. koko ajan voita. No, enpä usko, että kannattaa välttämättä kuitenkaan liikaa muuttua, ja jättää ottamatta kaikki, mitä tavalla tai toisella voi saavuttaa?!
        Dopingilla saavuttaminen oli varsinkin DDR:n ja Venäjän systeemi ainakin, ja Venäjähän vasta äsken paljasti, oma Olympiakomiteansa, että KAIKKI heidän huippu-urheilijansa niitä aineita käytti... Ei vain saanut jäädä kiinni testeissä tms...Eli lopettaa aineen käyttö sopivina aikoina. Uskomaton synnintunnustus, Venäjältä, ja katseet taas kääntyvät Norjaan?! Ovatko he puhtaita vai eivät - vai pahemmassakin petoskierteessä, kuin Suomi - nykyään? Kyllä määkin jotakin käytän, tupakkia ja psyykelääkkeitä, mutta ei tämä ole sama asia - kai...


    • En ole niin tyhmä ettenkö tietäisi sanojen propri, propsi ja tukkipankko merkitystä. Aloittaja kerratkoon ensin kieliopin ennen kuin kirjoittaa. Hyvin tyypillistä tänä aikana. Ylistyslaulujen kielioppi on täysin metsässä. Sanoma todella heikkoja. V. 2018 kesäjuhlilla paikkakunnalla X nuorten ylistysryhmässä nuori mies huusi täysillä 250 desipeliä. Yksin metsässä tuollainen käytös sopii. Ei minnekään muualle.

      • Anonyymi

        Tässä taas joku eksynyt väärällä palstalla.


    • >>> Onkohan Taivaskokemukset kuinka yleisiä?

      Pitäisikö ensin määritellä, mikä Taivas on? Jottei kenellekään syntyisi väärinkäsityksiä, mistä puhutaan.

      • Anonyymi

        Raamatun kertoma Taivas, on jossain tuolla avaruudessa oleva, tietty paikka, valtakunta, jossa Jumala nk. asuu, jossa on Hänen valtaistuimensa (Ilm.kirja) ja josta käsin Hän toimii. Se on paikka, jonne kaikki Jumalan lapset kuoltuaan menevät.

        Tämä valtakunta ei ole vain yhdenlainen, se sisältää laajemmin katsoen erilaisuutta. Itse Taivaassa on seitsemän eri tasoa. Paratiisiksi kutsutaan sen eräänlaista tervetuliaishuonetta.

        Mutta Taivasten valtakunta vaikuttaa myös esim. uskovissa ihmisissä. Taivasten valtakunta on kirkossa, on luonnossa, eläimissä, sillä mitään elämää ei ole ilman Jumalan meihin puhaltamaa, omaa Henkeään. Taivasten valtakunta on kaikkialla maapallolla ja avaruudessa, missä Jumala toimii.

        Taivasten valtakunta on läsnä, mutta silti etäällä: fyysisesti että myös hengellisesti sieltä, missä ihminen on syntiinlankeemuksensa vuoksi itse kieltänyt Jumalan.

        Tuo hapuileva sana "Jumala" ei paljonkaan kerro kyseisestä Henkilöstä, mutta jotain Hänestä tiedämme. Aika paljonkin, muttemme kaikkea.

        Jumalan olemus on täydellinen pyhyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun kertoma Taivas, on jossain tuolla avaruudessa oleva, tietty paikka, valtakunta, jossa Jumala nk. asuu, jossa on Hänen valtaistuimensa (Ilm.kirja) ja josta käsin Hän toimii. Se on paikka, jonne kaikki Jumalan lapset kuoltuaan menevät.

        Tämä valtakunta ei ole vain yhdenlainen, se sisältää laajemmin katsoen erilaisuutta. Itse Taivaassa on seitsemän eri tasoa. Paratiisiksi kutsutaan sen eräänlaista tervetuliaishuonetta.

        Mutta Taivasten valtakunta vaikuttaa myös esim. uskovissa ihmisissä. Taivasten valtakunta on kirkossa, on luonnossa, eläimissä, sillä mitään elämää ei ole ilman Jumalan meihin puhaltamaa, omaa Henkeään. Taivasten valtakunta on kaikkialla maapallolla ja avaruudessa, missä Jumala toimii.

        Taivasten valtakunta on läsnä, mutta silti etäällä: fyysisesti että myös hengellisesti sieltä, missä ihminen on syntiinlankeemuksensa vuoksi itse kieltänyt Jumalan.

        Tuo hapuileva sana "Jumala" ei paljonkaan kerro kyseisestä Henkilöstä, mutta jotain Hänestä tiedämme. Aika paljonkin, muttemme kaikkea.

        Jumalan olemus on täydellinen pyhyys.

        Aika tuubaa kirjoitat et tunne kirjoituksia.
        Haaveilet jostain LSD tripistä.

        Pelastus on olemassa Jeesuksessa Kristuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tuubaa kirjoitat et tunne kirjoituksia.
        Haaveilet jostain LSD tripistä.

        Pelastus on olemassa Jeesuksessa Kristuksessa.

        Kirjoitin judaismiin perustuvaa kristinuskon teologiaa, arkikielelle käännettynä. Et tunnistanut sitä, sillä et ole kristitty.

        Nimitit Jumalan sanan ilmoitusta LSD-tripiksi. En tohdi kysyäkään mitä mieltä olet itse Johanneksen saamasta ilmestyksestä, jossa tätä juuri kuvataan.

        Parempi ettet vastaa, syyllistyisit suoraan Pyhän Hengen pilkkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tuubaa kirjoitat et tunne kirjoituksia.
        Haaveilet jostain LSD tripistä.

        Pelastus on olemassa Jeesuksessa Kristuksessa.

        Tunnetko itsekään?! Jeesushan sanoi, että "Ei Ihmistä saastuta se, mikä menee suusta sitään, vaan mikä sieltä tulee ulos!"
        Miksi te luonnonaineiden käyttämisestä olette noin huolissanne, edes suomalaiset spurgelot eivät aina kuole edes raittiusintelijoita nuorempina tms. Kuka siis syyttää luonnonaineiden käyttäjiä KUOLEMAAN kaiken aikaa? Luulevatko he nykyisiä kauppamme tuotteita, "kielletyiksi hedelmiksi - joihin kuka hyvänsä kuolee?" Ihan tunnettu juttu on se, että luterilaisia nykyään raivostuttaa se, että koska HEIDÄN perheessään ei ALKOKAAN ollut erityisen kiellettyä, eivät senkään takia tulleet tietämään mitään erityistä". Jossakin muun kristillisyyden piirissä, vanhemmat menivät aivan vauhkoiksi ajatuksesta, että kiltti-pieni-lapsensa oli ottanut noita aineita, ja HE siis itse aikaansaivat lapsensa suuren myrkytystilan? Tarvimmeko me mitään kiellettyjä aineita? Eikai meidän ENÄÄ tarvi mitään tietää, valmiissa maailmassa? No HAPPOA en itse joisi, enkä nauttisi käärmeen myrkkyjäkään, enkä esim. syanidia tms. Mutta en itse noiden aineiden avulla pääseviin tietoihin vapaahehtoisesti menisi, mutta tavalliset alkot aiheuttavat kai enää vain lieviä sekoamisia, jos ottaa niitä liian yksin ja paljon... LSD; Hasis, Oopimumi tms. aiheuttavat voimakkaita aistiharhoja, eli niitä ei kannata kai ottaa, jos sellaista pelkää?! Hasista itse kokeilin kerran, pari, yhden kaverini kanssa, ja vaikutus oli ehkä pysyväkin, mutta kun en kuollut siihen hetikään, eikä rahat riitä sitä nauttia enempää, ei siis ollut vaikeakaan siitä aineesta päästä irti, koska tuo henkilö muutti kohta kauemmax asumaan... Tupakkia vielä menee silti itselläni ainakin, alkoa ei, ja ettekö edes tiedä, KUKA sanoi olevansa se "tulen tuoja". Vastaus on niin triviaali, että hämmentyisitte taas...


      • Anonyymi

        Taivas on yleesnä hyvin suuri, HOMOGEENINEN alue, siinä on paljon saman rakenteen omaavia osasia. Fysikaalisesti, TYHJÄ PAPERIARKKI, SUURI TYHJÄ TILAVUUS,
        Sosiaalisesti populaatiossakin SUURI MÄÄRÄ, saman opin ja tiedon omaavia olentoja. He voivat silti kannatella minkä tahansa alueeseensa/tilavuuteensa tuotavan objektin, oli se paperille kirjainmerkki, tai tilavuudessa, valosäije tai materiahippunen. Mutta kun tuo female-partikkeli siihen tulee - sitä ei sanota enää MASKULIINISEKSI vaan se on silloin femma...
        Kun Jeesus puhdistaa SYDÄMEN sanotaan, että siitä tulee veriruskean sijaan valoisa ja valkea. Me saamme aika-ajoin täyttää sydämemme millä tahansa, se on yleensä syntiäkin, KUN mutta Jeesus puhdistaa sydämemme, sitä ei ole kuitenkaan hyötyä tehdä liian monesti, elämän aikana, vaan VASTA SITTEN kun syntimme tai jokin sitäkin parempi saavutusmäärä on täynnä. Voiko kukaan täyttää aistimuksiaan ja aivojensa tms. muisteja, muulla kuin SYNNILLÄ? Synti on virhe, eli teoriassa voi, eli vain jos kaikki oli oikein hyvin ja oikein toimivaa, Pyhä Vanhurskaskin saa aikansa olla sitäkin hyvää täynnä, mutta Jumala Luojamme, eräänlaisen "Kalin" hahmossa senkin meiltä kuoltuamme syö... Teoriassa ei olisi hyöytä silti särkeä kuorma-autoa silloin, ellei se ole mennyt rikki, eli vaikka kuorma poistettaisiin, niin ikuisessa elämässä, tuokaan "rekka" ei koskaan ITSE KUOLE. Emme saa itse kiintyä koskaan siihen, mitä meille on annettu, tai muuten "rekka" on suorastaan itse ruvennut syömään lastiaan liikaa?!
        Se mitä itse olemme sen jälkeen, niin Jeesus sanoo, että silloin olemme taas puhdas sydän, tai kuin lastistaan tyhjennetty ajoneuvo tms. Ja saamme uudelleen sen täyttää millä haluamme, tai minkä koemme velvollisuutemme pakosta välttämättömäksi... Joskus joitakuita lastataan liikaa, ei rekkaautokaan pysty enempää kantamaan, kuin mitä sen rakenne sallii, ja jotkut paketit pistetään mieluummin postiautolla kuljetettavaksi... Älkää kuormittako itseänne tai kaverianne liikaa, tämän evenkeliumin jopa Muhammed tiesi, että jokaiselle on hänelle oma taakkansa. "Kantakaa toistenne Kuormia" - sanoi apostoli, tarkoitti, että joitakuita oli kuormitettu liikaa, ehkä he olivat yllytyshulluja tms. ja sellaiset taakat kannattaa silti tuon hullun parannuttuaan jakaa useampiin kuormureihin..."Jokaisen on ristinsä kannettava, ja Minä vedän lopulta kaikki mukaani"(Jeesus)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin judaismiin perustuvaa kristinuskon teologiaa, arkikielelle käännettynä. Et tunnistanut sitä, sillä et ole kristitty.

        Nimitit Jumalan sanan ilmoitusta LSD-tripiksi. En tohdi kysyäkään mitä mieltä olet itse Johanneksen saamasta ilmestyksestä, jossa tätä juuri kuvataan.

        Parempi ettet vastaa, syyllistyisit suoraan Pyhän Hengen pilkkaan.

        Höpö höpö: Taivas on olemassa,, mutta jotkut tavoittelevat hengellisiä kokemuksia.

        Tyypillistä uushelluntailaisuutta.

        Maahan vajoaminen, nytkähtely, eläimelliset äänet, örähtely ja hihittely. LSD trippi on katukieltä ja tarkoittaa transsitilaa.


    • Anonyymi

      Ei kovin yleisiä. Itse lähestyn viittäkymppiä enkä ole sannut kokea kuin yhden kerran.

      • Anonyymi

        Minä olen jo kuuskymppinen enkä ole saaanut kuin pari kolme taivaskokemusta.


    • Anonyymi

      Itse koen taivaskokemuksen joka päivä.

    • Anonyymi

      No ainakin lentokoneen matkustajilla ja lentäjillä ja Hornet hävittäjän kuljuttajilla on konkreettisesti "Taivas-kokemuksia".
      Jotkut uskoo seksiä taivaaksi, jotkut päinvastoin siveyttä ja jotkut jotakin muuta, esim. pelitaistelijaan?!
      Mutta Jeesuksen piikkiin on pistetty sekin sana, että "Jos tavalliseen taivaaseen haluatte mennä, niin LINNUT ovat siellä ennen tietä, tai jos SYVYYTEEN niin enemmin siellä teitä on KALAT ja jos Helvettiin, niin Peto ja Väärä profeetta on siellä ennen Saatanaakin jopa, mutta Jumalan Valtakunta on kaikkien maanpäällistenkin olentojen keskuudessa, kun nämä noudattavat ja uskovat Jumalansa sanat."
      Taivaassa noin tieteellisesti katsoen kaikki silti olemme, olemmahan Maapallon päällä, joka liikkuu vain aikansa, fyysisessä avaruudessa eli Taivaassa... Ilmaan ei kukaan nouse, ilman siipiä, ja hengelliset siivet on ne, joilla voisimme vaihtaa paikkaakin, eli käsittelemäämme sanallista asiaa, milloin tahansa... Sormilammeko me nyt sitten yritämme täälläkin Taivaaseenkin päästä?!

    • Anonyymi

      Ihmiset elävät maanpäällä, mutta ihmisistä ne, jotka eivät petä Jumalaansa, saavat koko elämänsä elää fiilispohjaisesti, kuin Jumalan Enkelit ja olla "Taivaallisia olentoja". Heidän sydämessään on TILAA, monillekin "äänille ja kokevat moniakin tunteita"; mutta jos siihen tilaan tunkee väkisten tai oveluudella pahoja olentoja, tapahtuu lankeemus kyseiselle isäntä-henkilölle niin sielullisesti ja hengellisesti. Jumala on silti ainoana se, joka tietää, KUMPAA siitä todellisuudessa syytetään, sitä INTRUDERIA vaiko Jumalan Enkeliä tai Ihmistä itseään, älkää siksi sitäkään tapahtumaa turhaan pelätkö:-) Vaikka on näin helppoakin tietää, mitä mieltä Jumala mahdollisesti asiasta olisi. Mutta se, joka kestää tuolloin vahvana, muuttamatta sieluaan, eikä saa tunkeutujan muutamaan hienoa sieluaan, Hän valitettavasti ON, hyvin yksinäinen ihminen silti pitkiäkin aikoja...
      Jumala antaa uskovaisten kehoja-ruumiita ja sielujensa fiilistäkin tosiin koetella, jopa PAHOILLA hengeillä aika-ajoin, että IHMINEN ITSE viisastuisi, että miten kyseinen tapahtuma joko estettäisiin kokonaan, tai että henkilö vain murkumatta ja anteeksiantavana hyväksyisi kaiken tapahtuneen... Yleensä jopa maalliset lääkärit sanovat tuolloin, että "ÄLÄ ENÄÄ JUO; ÄLÄ POLTA, ÄLÄ KÄYTÄ HUUMEITA, ÄLÄ SYÖ LIIKAA RASVAA JA SOKERIA", mutta se on hieman huonokin lääke, koska kyseisen aineen petollinen riippuvuus saattaa ihmisen nopeamminkin surmata, kuin noihin "riippuvuuksiin" tarjotut lääkkeetkin... Vain valhe omassakin mielessä joidenkin ihmeaineiden muka suotuisista vaikutuksesta, on SYÖVÄN arvoinen koettelemus... Mutta, en silti tiedä, kumpi on Jumalalle arvokkaampi: Se joka kokee kaikki KOLHUT ja VIETTELYKSET, mitkä Jumalat ja Paholaiset tarjoavat, vai se, joka omassa voimassaan kuolee tyhjänä astiana kokematta mistään mitään?! Tuo kokemuksen kerääminen, on triviaalisti arvokkaampaa, enkä minä ainakaan heti usko, että tuo em. liiallinenkin tyhjyys-valintansa olisi muutakuin ihmisen pienestä iästä ja suuresta PELOKKUUDESTA johtuva valinta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://youtu.be/cRF1LU_AKS4?t=7 Eila Kärnä kävi taivaassa!

        Poika joka kävi taivaassa tunnusti myöhemmin että keksi koko jutun.

        Voi sinä nimittää sitä taivaaksi, Jumala loi uuden taivaan ja maan ja 1000 vuotinen valtakunta.

        Minun mielestä ihminen nukkuu ja odottaa tuomiota perusteet löytyy raamatusta, mutta en käytä niiden etsimiseen suomi24 palstalle aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika joka kävi taivaassa tunnusti myöhemmin että keksi koko jutun.

        Voi sinä nimittää sitä taivaaksi, Jumala loi uuden taivaan ja maan ja 1000 vuotinen valtakunta.

        Minun mielestä ihminen nukkuu ja odottaa tuomiota perusteet löytyy raamatusta, mutta en käytä niiden etsimiseen suomi24 palstalle aikaa.

        Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista, kukkuloista korkeimpana, ja kaikki pakanakansat virtaavat sinne. Monet kansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana". Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan." (Jes 2:2-4)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikojen lopussa on Herran temppelin vuori seisova vahvana, ylimmäisenä vuorista, kukkuloista korkeimpana, ja kaikki pakanakansat virtaavat sinne. Monet kansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana". Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan." (Jes 2:2-4)

        En nyt kuitenkaan lähtisi koroittamaan itseäni jumalan rinnalle taivaaseen. Lucifer puhui niin.
        Minä oon tällainen tavis ja haluan pelastua.

        Ryöväri pääsi paratiisiin, joku joutui tuonelaan ylipappi Kaifas. Jumalan käsissä kaikki.

        Minä en ole erityinen odotan , että minut herätetään pelastukseen, Jos Jumala jonkun päästää taivaaseen se on hänen oma asia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe