Onko Evijärvellä todella noin kova pula maasta, että 4.5 hehtaarin maapläntin myyntiä pitää käsitellä kunnassa jo kolmatta kertaa? Uskomatonta
Maasta pulaa
6
149
Vastaukset
- Anonyymi
Evijärvi on itseään suurempi. Moraalin tunkio. Kunnassa on ollut lähes kymmenen vuotta itseäänkin alhaisempi moraali. Sulle- mulle- munsuvulle- sunsuvulle- sunkinsuvulle, jos autat tässä vähän minunkinsukua. Kyllä kuntalaiset verot maksaa ja iloisesti unohtavat kaiken seuraaviin vaaleihin mennessä ja äänestävät taas laumana kepua.
Mutta miksi täältä kaikki lähtee? - Anonyymi
Minä alkaisin kattelemaan tonttia jo toiselta paikkakunnalta.
- Anonyymi
Näitä oman kunnan haukkujia on Suomi 24 sivuilla joka kunnassa. Ähtäri, Vimpeli, Alajärvi, Kauhava, Lapua, Alavus, Seinäjoki, Ilmajoki. Siinä pahimmat
Joka kunnassa on valittajia, se vähän kuuluu asiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä oman kunnan haukkujia on Suomi 24 sivuilla joka kunnassa. Ähtäri, Vimpeli, Alajärvi, Kauhava, Lapua, Alavus, Seinäjoki, Ilmajoki. Siinä pahimmat
Joka kunnassa on valittajia, se vähän kuuluu asiaan.Katsoppa, mikä puolue noilla luettelemillasi paikkakuntiilla on vallassa ? KEPU kepuloi valtapuolueena joka kunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppa, mikä puolue noilla luettelemillasi paikkakuntiilla on vallassa ? KEPU kepuloi valtapuolueena joka kunnassa.
Persut valittaa, en halua nimiä luetella
Persut kovimpia valittajia, demarit
kakkosena.
Hakataan naisia välillä vai mitä. Näin minulle todettiin eilen paikallisessa kun kysyin tekemistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244