Maasta pulaa

Anonyymi

Onko Evijärvellä todella noin kova pula maasta, että 4.5 hehtaarin maapläntin myyntiä pitää käsitellä kunnassa jo kolmatta kertaa? Uskomatonta

6

181

Vastaukset

• Evijärvi on itseään suurempi. Moraalin tunkio. Kunnassa on ollut lähes kymmenen vuotta itseäänkin alhaisempi moraali. Sulle- mulle- munsuvulle- sunsuvulle- sunkinsuvulle, jos autat tässä vähän minunkinsukua. Kyllä kuntalaiset verot maksaa ja iloisesti unohtavat kaiken seuraaviin vaaleihin mennessä ja äänestävät taas laumana kepua.
    Mutta miksi täältä kaikki lähtee?

• Minä alkaisin kattelemaan tonttia jo toiselta paikkakunnalta.

• Näitä oman kunnan haukkujia on Suomi 24 sivuilla joka kunnassa. Ähtäri, Vimpeli, Alajärvi, Kauhava, Lapua, Alavus, Seinäjoki, Ilmajoki. Siinä pahimmat
      Joka kunnassa on valittajia, se vähän kuuluu asiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Näitä oman kunnan haukkujia on Suomi 24 sivuilla joka kunnassa. Ähtäri, Vimpeli, Alajärvi, Kauhava, Lapua, Alavus, Seinäjoki, Ilmajoki. Siinä pahimmat
      Joka kunnassa on valittajia, se vähän kuuluu asiaan.

Katsoppa, mikä puolue noilla luettelemillasi paikkakuntiilla on vallassa ? KEPU kepuloi valtapuolueena joka kunnassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Katsoppa, mikä puolue noilla luettelemillasi paikkakuntiilla on vallassa ? KEPU kepuloi valtapuolueena joka kunnassa.

Persut valittaa, en halua nimiä luetella
      Persut kovimpia valittajia, demarit
      kakkosena.

• Hakataan naisia välillä vai mitä. Näin minulle todettiin eilen paikallisessa kun kysyin tekemistä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.