AHTAAN PORTTIN LÄPI vie Elämään. Tiesitkö ?

Ahtaan Porttin läpi päästään ainoastaan Kristuksessa. Jeesus on Tie . Ja Tie menee ahtaan porttin kautta Hänen Valtakuntaan. Siis kohti Taivaaseen . Portti on Hänen Ristinkuolema ja vain kuoleman kautta päästään Porttin läpi. Ja harvat on joka löytää Tien . Sen Kristuksen salaisuus joka on kätketty monille mutta joka vanhojen uskovaiset puhuivat entisaikoina. Pelkään teidän puolesta että missaat Ristinkuoleman päätarkoitus. Pelastus joka käy Ristin kautta . Elikkä Porttin kautta sisään. Ja sitten on kaikki entinen mennyt. Rukoilkaa että me saamme kokea Ristinkuoleman hengessä ja Totuudessa.

Matt. 7:14
mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

SIIS HARVAT !!

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko sinä itse yksi niistä harvoista?

• Anonyymi

Jokainen joka etsii, löytää.
      Kaikenlaiset portit kelpaavat, tärkeämpää on etsiminen kuin se mitä löytää.

• Anonyymi

Ajattelemisen aihetta,

• Anonyymi

Kyllä me ateistitkin tiedämme, että ahtaan portin kautta käy tie elämälle, jollei sitten ole ollut kyseessä keisarinleikkaus.
      ;=)

• Anonyymi

Mutta mikä on Porttin? Ja vielä isolla kirjoitettuna propri. Kaikki varmaan tietävät portin, mutta nyt on tunnustettava ainakin oma tietämättömyys.

• Anonyymi

Noh

Tämä "Portti" on p**** tai v**** tai e*****.
        Portilla on lukemattomia muitakin nimiä.

• Anonyymi

Pillarilla semmoinen kiusankappaleportti nurin.
      Lukeeko siinnä muuten "Arbeit macht frei"?

• Ei lue. Mutta portti on niin ahdas että >>> Matteuksen evankeliumi:
        19:24 Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan." >> Jakeen lisätiedot
        Markuksen evankeliumi:
        10:25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
        Luukkaan evankeliumi:
        18:25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ei lue. Mutta portti on niin ahdas että >>> Matteuksen evankeliumi:
        19:24 Ja vielä minä sanon teille: helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan." >> Jakeen lisätiedot
        Markuksen evankeliumi:
        10:25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
        Luukkaan evankeliumi:
        18:25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."

Oletko sinä itse yksi niistä harvoista ?

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Markuksen evankeliumi:
        Luukkaan evankeliumi:

Neulansilmä olikin oikea kaupungin portti.
        Mutta epäilenpä taas jotain.
        Kamelikin on karvainen, ja miehet ovat karvaisempia kuin naiset.
        Jotenkin on sellainen maku, että tässä voisi olla kyse seksistä?

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Markuksen evankeliumi:
        Luukkaan evankeliumi:

Ehkä Ahdas portti ja Kaita tie on tietynlainen, hengellinen askeesi. Kuten munkkien ja nunnien elämäntapa, mielestäni ei kuitenkaan kirjaimellisesti kuten he. Meidän ei tarvitse linnoittautua nimenomaisiin luostareihin, mutta omat kotimme ovat meidän luostarimme.

Meidän on kuitenkin elettävä Maailmassa, mutta emme itse ole Maailmasta, eikä sen henki ole meissä.

Kaitaan tiehen kuuluu myös, etteivät Maailman tavat ole meidän tapojamme. Eli, Kristus ja Beliar eivät kulje käsikädessä: Beliar kohdataan vain evankeliumin näkökulmasta.

Kuinkahan meistä kukin tässä onnistuu? Myös omatuntomme ja ymmärryksemme asiasta poikkeavat toisistaan. Joitain pääsääntöjä on, mutta sitten on myös sovellettavia tilanteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä Ahdas portti ja Kaita tie on tietynlainen, hengellinen askeesi. Kuten munkkien ja nunnien elämäntapa, mielestäni ei kuitenkaan kirjaimellisesti kuten he. Meidän ei tarvitse linnoittautua nimenomaisiin luostareihin, mutta omat kotimme ovat meidän luostarimme.

Meidän on kuitenkin elettävä Maailmassa, mutta emme itse ole Maailmasta, eikä sen henki ole meissä.

Kaitaan tiehen kuuluu myös, etteivät Maailman tavat ole meidän tapojamme. Eli, Kristus ja Beliar eivät kulje käsikädessä: Beliar kohdataan vain evankeliumin näkökulmasta.

Kuinkahan meistä kukin tässä onnistuu? Myös omatuntomme ja ymmärryksemme asiasta poikkeavat toisistaan. Joitain pääsääntöjä on, mutta sitten on myös sovellettavia tilanteita.

Luepa, mitä Paavali kirjoittaa MAAILMALLISUUDESTA kolossalaiskirjeessä ja pohdi sitten ajatuksiasi hieman uusiksi.

• Anonyymi

Usko lepää Kristuksen TÄYDELLISEN työn varassa. Uskonto väittää, ettei Kristus saanut ristillä Itsessään aikaan vanhan ihmisemme täydellistä ja kertakaikkista kuolemaa, joten meidän on aikaansaatava se itse antautumalla ja yrittämällä ja rukoilemalla ja ties millä muulla. Savis olet pahemman kerran eksyksissä tuon opintuulesi kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2403
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1756
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      316
      1359
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      969
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      55
      958
    6. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      54
      850
    7. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      844
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      757
    9. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      37
      697
    10. Naista puukotettiin kasvoihin

Maanantai-iltana kello 23 jälkeen yksityisasunnossa Kiteellä puukotettiin 80-luvulla syntynyttä naista muun muassa kasvo
      Kitee
      19
      649
    Aihe