Kauppakeskus Sello edelleen suurin pinta-alaltaan

Anonyymi

Pasilaan avattiin eilen paljon hehkutettu kauppakeskus Tripla. Vuonna 2005 avattu Sello säilyy kuitenkin edelleen pinta-alaltaan suurimpana kauppakeskuksena.
https://is.mediadelivery.fi/img/468/48cdf9b25e3f49b8aa2ee4e1b423c502.jpg

Kakkosena pinta-alaltaan ovat Tripla ja Vantaan Jumbo. Myyntieuroissa mitattuna Jumbo kuitenkin ohittaa 4,9% verran Sellon myyntimäärät.

11

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta. Kun luin tuon, tuli kiva ja kevyt olo. En tosin ymmärrä miksi ?
      Aaaaahhh... nythän minä hokasin. Nousin juuri wc-pöntöltä....... ilmankos....

      • Anonyymi

        Vaikutat älykkäältä yksilöltä. Ihan sellaiselta vuokralla asuvalta pitkäaikaistyöttömältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat älykkäältä yksilöltä. Ihan sellaiselta vuokralla asuvalta pitkäaikaistyöttömältä.

        Arvasit täysin väärin. Edustan Kokoomus puoluetta. Työpaikkani on tällä hetkellä Helsingissä Arkadian mäellä.
        Asun Punavuoressa, huoneita on neljä tilava keittiö, omistusasunto, tilavalla parvekkeella. Sekä tietysti tilava kylpyhuone wc.
        Tuo että olen älykäs, pitää täysin paikkansa.
        Koulutukseltani olen Maisteri ( Laki, Juristi ), Diplomi-Insinööri ( Sähkö ). Reservin Majuri.


      • Anonyymi

        Ihan järkyttävää. Viimeksi kävin sellossa 2017. Mutta nykyisin on mamut vallanneet ostarin ihan järkyttävää miten paljon on mamuja suomessa. Haju oli valtava ja mölinä uskomatonta huomaa että mamut valloittaa suomea. Pelottavaa oli joten lähdin pois. Miten kaikki paikat mamut valloittaa ja miten suomella on varaa elättää alati kasvavaa loisijaporukkaa. Voi vittu sanon minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan järkyttävää. Viimeksi kävin sellossa 2017. Mutta nykyisin on mamut vallanneet ostarin ihan järkyttävää miten paljon on mamuja suomessa. Haju oli valtava ja mölinä uskomatonta huomaa että mamut valloittaa suomea. Pelottavaa oli joten lähdin pois. Miten kaikki paikat mamut valloittaa ja miten suomella on varaa elättää alati kasvavaa loisijaporukkaa. Voi vittu sanon minä

        Ennen oli sello kiva ostospaikka mutta ei enää. Pelottavaa kun joka mutkassa on hunnutettuja naisia ja mustaa miestä pirun paljon. Näinkö suomi saadaan nousuun. Miten loisijat nostaa suomen ylös häh


    • Anonyymi

      Pikkasen täytyy vissiin alkaa lisäilemään omia ostoksia Sellossa, jos vaan muutama prosentti on enää vajaata.

      Köyhät vantaalaiset ja niiden Jumbot pitää sentään ostomäärissä täältä kultahammasrannikolta käsin pystyy päihittää.

    • Anonyymi

      Kävin Ainoa kauppakeskuksessa ja Tapiolassa on nyt eniten tyhjiä liiketiloja. Jopa Ainoa vanhalla puolella on tyhjää kun ne vähäiset liikkeet, joilla on yritystä säilyä hengissä ovat pakkautuneet uuteen osaan Ainoa 2 ja loput Tapiolasta on tyhjää tilaa. Suurin kummituskauppakeskus on Tapiola.

      • Anonyymi

        Justiinsa yksi tapiolalainen nainen vuodatti Facebookissa, että uusi Ainoa on niin hieno, että ei olisi voinut parempaa joululahjaa heille Tapiolan asukeille tulla. Mutta jos tosiasia on se, että suuri osa liiketiloista on tyhjillään, niin ei se kovin hääpöltä tuon Ainonkaan kauppatilan kohtalo kuulosta.

        Itte en viitsi lähteä Taiolaan ajelemaan ja kattomaan. Kiinnostaa silti kuulla, että kuinka paljon lisätiloja Tapiolan Alko sai noista Ainoan laajennuksista?

        Ennestään Tapiolan Alko oli yksi eniten kovia viinoja myyviäa Alkoja koko Suomessa, pinta-alaansa nähden. Jos sama tahti jatkuu tuplasti isommassakin pinta-alassa, niin se tietää aika hyvää myyntiä tälle Alkon toimipisteelle.


    • Anonyymi

      Nyt köyhän väen Vantaa vastaa kauppakeskuksien suuruuskisaan Jumbo-kauppakeskuksensa osalta. Kahden eläkeyhtiön omistamat kauppakeskus Jumbo ja siitä 150 m päässä sijaitseva Hotelli-viihdekeskus Flamingo yhdistyvät.
      https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006291546.html

      Näin saadaan kaikki tilat yhteen laskemalla esitettyä, että tää on nyt Suomen suurin kauppakeskus. Siksi, kun hotellitilatkin mukaan lukien lattiapinta-alaa on jatkossa 140.000 m2

      • Anonyymi

        Eihän tuollaisia hotelleja kuulu laskea mukaan, kun kauppakeskusten keskinäistä suuruutta arvioidaan. Pelkkää kaupan liiketuilaa Jumbossa on vain 115.900 m² verran.


    • Anonyymi

      Lempäälän Ideapark on pinnistänyt 112 m² verran Jumboa isommaksi, ollen nykyään 116.017 m² pinta-alallaan Suomen suurin kauppakeskus.

      Onkohan Tapiolan Ainoa-kauppakeskus jo alkanut saada kauppiaita tyhjiin liiketiloihinsa? Alkuvaiheessa oli paljon tyhjää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe