Verenpurkauma käsivarsissa

Anonyymi

Olen laihtunut vatsakipuja vuoksi nyt on tullut lähinnä käsivarsiin ja ranteisiin verenpurkauma ihan itsestään.Olen 65 voiko johtua siitä että ihoni on niin paljon ohentua UT että noita suonia katkeilee?

6

2052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anteeksi paljon kirjoitusvirheitä tekstissä.Jatkoksi vielä, olen lääkärissä käynyt verikokeet normaalit lääkäri totesi ettei tiedä mistä johtuu sanoi että ovat pinta verisuonia jotka katkeilevat, mutta syytä ei tiedä.Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Kauheasti hermostuttaa !!!! Voiko johtua esim.iästä? Olisi helpottavaa jos joku kellä tietoa/kokemusta vastaisi.Kiitos.

• Anonyymi

Ihon rakenne ja ulkonäkö muuttuvat iän mukana. Se on väistämätöntä ja normaalia.
      Hoikalla ja laihalla ihmisellä jolla ihonalaista rasvaa muutenkin on vähän, iho ohenee ja verenpurkaumuia syntyy helpommin.
      Tuskimpa vaan on mitään sen kummempaa.

• Anonyymi

Itse joudun reuman takia syömään kortisonia ja jos kutiavaa kohtaa raavin voimakkaammin, on seurauksena ihonalaisia verenpurkauksia.

• Anonyymi

Minulle on tullut sääriin ja jalkapöytään valtavasti hiusverisuonien purkaumia
      viime vuosina. Ensin se huolestutti minua paljon, mutta nyt olen tottunut niihin.

Otaksun sen johtuvan ikääntymisestä. Joillekin tulee niitä enemmän, joillekin ei paljon ollenkaan, olen pannut merkille. Minulla on verisuonet olleet aina aika pinnassa ja laajentuneet, pullottavat joskus.

Kesti kauan hyväksyä, että ikääntyminen tuo kaikenlaisia ilmiöitä joille ei voi mitään.
      Jalkoihin tulee varmaankin helpommin verisuonien purkaumia, ehkä on vähän harvinaisempaa, että niitä on käsissä. Minullakin on kyllä kämmenselissäkin jonkun verran.

Seuraile tilannetta, ja arvioi sitä uudestaan joskus myöhemmin uudestaan.
      Koska kokeet olivat ok ja kun lääkäri ei ollut huolissaan, älä sinäkään ole.

Tytsykkä 70v.

• Anonyymi

Mulla ainakin rupes tulemaan piennimmästäkin kopsahduksesta ihonalaisia veren purkauksia kun Primaspan 100 astui kuvioon. Ennen ei mitään ongelmaa.

• Anonyymi

Kkiitos kaikille kommenteista! Lohduttavaa kuulla että samantapaisia oireita muillakin.Vieä olisin kiinnostunut ovatko teillä nämä "täplät" minkä näköisiä, minulla nämä läiskät ovat sormenpään kokoisia ja tummanpunaiset jotenkin sen näkee että ovat aivan tuossa ihon alla eli ihan pinnassa ja tulee noita isompia läiskiä ,sekä viirumaisia , että myös pistemäisiä.Pitää varmasti vaan uskoa että vanhuus on tullut ja laihtumisen vuoksi rasva poistunut käsivarsista.Mutta pelottaa silti , kun alkoivat yhtäkkiä tulemaan,ja minä kun en aina usko lääkäriin,tyhmää tiedän!!Vaan itselleen kun ei voi mitään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1328
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1145
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      923
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      677
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe