En pidä hormoonienkäytöstä

Anonyymi

Kuvottavaa. Niin moni pilaa itsensä.

17

68

Vastaukset

• olen tismalleen samaa mieltä.

• Miten pilaa itsensä?

• Mitäpä se sinulle kuuluu mitä joku vieras tekee itselleen.

Sitä paitsi, hormonien käyttöelue ja -aste on erittäin laaja. On silkkaa tietämättömyyttä tai ennekkoluuloisuutta niputtaa yhteen kaikki variaatiot.

Tuttavani apteekin tädin kertoman mukaan resepteillä määrättyjen korvaavien tuotteiden, lähinnä Testogeelin, Tostran geelin ja Nebidopiikin käyttäjät lienevät enemmän "siviilikäyttäjiä". Saliheput käyttävät tukevampia aineita täysin eri mittakaavassa. Niillä onkin jo "seuraamuksiakin" mutta aloittaessaan he ovat tietoisia niistä.

• Google: Roinamaksimi

Huonoja juttuja seuraa roinaamisesta.

• agrea, rikollisuutta, finnejä, kaljuuntumista yms
      Mistä tiedät mitä paskaa siellä pullossa on oikeasti.

• Anonyymi kirjoitti:

agrea, rikollisuutta, finnejä, kaljuuntumista yms
      Mistä tiedät mitä paskaa siellä pullossa on oikeasti.

Lopetin käytön itse kun alko finniä pukkaa ja totesin terveyteni olevan tärkeämpi kuin roinapöhö

• yök hyi

• hyh hyh

• Anonyymi kirjoitti:

hyh hyh

Yökkki

• Ole sitten käyttämättä! Jos jostakin käsittämättömästä syystä tarkoittaisit toisia niin mitäpä se sinulle kuuluu!

• Kuuluu se kun se luo rikollisuutta ja muuta paskaa. Neuloja salilla ja sairaalapaikat täynnä

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuluu se kun se luo rikollisuutta ja muuta paskaa. Neuloja salilla ja sairaalapaikat täynnä

Olisiko ihan faktaa esittää? Vai meneekö ihan fiilispohjalta.
      Luulen että olet sekoittanut huumeenkäytön ja hormoonin käytön.
      95% hormoonien käyttäjistä on ostaa tuotteet apteekista. Ja rahat tulee työstä tai sen jälkiseuraamuksista.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisiko ihan faktaa esittää? Vai meneekö ihan fiilispohjalta.
      Luulen että olet sekoittanut huumeenkäytön ja hormoonin käytön.
      95% hormoonien käyttäjistä on ostaa tuotteet apteekista. Ja rahat tulee työstä tai sen jälkiseuraamuksista.

Tuttavani apteekin täti kertoi reseptitestojen käytön olevan varsin yleistä. Ylivoimaisesti yleisimpiä ovat estogeeli, jokin pumppugeeliä ja nebido. Aivan ilmeisesti suurin osa käyttäjistä ei ole salitreenaajia.
      Muutama tuttavai kuuluu tuohon ryhmään. Joukossa jopa jokunen salitreenaaja.

• Mikki Hiiret vinkuu kun ei uskalla olla ISOJA.
    Olen 200/150 ja olen salin KUNINGAS!

• ELI olet 150 cm pitkä ja 200kg painava läjä mutta kukin teputtaa tyylillään

• Ihan sama onko joku roinapöhöissä iso, ketä kiinnostaaa. Itse se painiin omien ongelmiensa kanssa. Roinanpiiktys, itsetunto, sairaudet,terveysriskit,rahat menee.

Kaikkea paskaa toi on. Kannattaa käyttää elämänsä johonkin järkevään. Ketään ei oikeasti kiinosta roinarit

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama onko joku roinapöhöissä iso, ketä kiinnostaaa. Itse se painiin omien ongelmiensa kanssa. Roinanpiiktys, itsetunto, sairaudet,terveysriskit,rahat menee.

Kaikkea paskaa toi on. Kannattaa käyttää elämänsä johonkin järkevään. Ketään ei oikeasti kiinosta roinarit

Sinua tuntuu kiinnostavan. Pidä huoli omista asioista. Toiset voi laittaa rahaa roinaan, koska on varaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.