En pidä hormoonienkäytöstä

Anonyymi

Kuvottavaa. Niin moni pilaa itsensä.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olen tismalleen samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Miten pilaa itsensä?

    • Anonyymi

      Mitäpä se sinulle kuuluu mitä joku vieras tekee itselleen.

      Sitä paitsi, hormonien käyttöelue ja -aste on erittäin laaja. On silkkaa tietämättömyyttä tai ennekkoluuloisuutta niputtaa yhteen kaikki variaatiot.

      Tuttavani apteekin tädin kertoman mukaan resepteillä määrättyjen korvaavien tuotteiden, lähinnä Testogeelin, Tostran geelin ja Nebidopiikin käyttäjät lienevät enemmän "siviilikäyttäjiä". Saliheput käyttävät tukevampia aineita täysin eri mittakaavassa. Niillä onkin jo "seuraamuksiakin" mutta aloittaessaan he ovat tietoisia niistä.

      • Anonyymi

        No veronmaksajana kyllä vähän kuuluu... kun nämä roinaajat sitten aikanaan ovat romuttaneet terveytensä myrkyillään, niin mennään kunnalliseen itkemään ja hakemaan korvaushoitoa tai syöpähoitoja tai yms...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No veronmaksajana kyllä vähän kuuluu... kun nämä roinaajat sitten aikanaan ovat romuttaneet terveytensä myrkyillään, niin mennään kunnalliseen itkemään ja hakemaan korvaushoitoa tai syöpähoitoja tai yms...

        Mites tupakoivat ja alkoholin käyttäjät?
        Tuhoaa sisäelimet ja aiheuttaa mittaamatonta kärsimystä käyttäjälle, lähimmille ja täysin tuntemattomille. Lasku yhteiskunnalle 1000 kertainen muutamaan horkkaajaan nähden.
        Entäpä huumeet?
        Ja kaikista kalleinta ja turhinta, ylipaino ja keskivartalolihavuus. Se lasku on 10000 kertainen.
        Läskipää kun polttaa ja ryyppää niin lasku on ihan järjetön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites tupakoivat ja alkoholin käyttäjät?
        Tuhoaa sisäelimet ja aiheuttaa mittaamatonta kärsimystä käyttäjälle, lähimmille ja täysin tuntemattomille. Lasku yhteiskunnalle 1000 kertainen muutamaan horkkaajaan nähden.
        Entäpä huumeet?
        Ja kaikista kalleinta ja turhinta, ylipaino ja keskivartalolihavuus. Se lasku on 10000 kertainen.
        Läskipää kun polttaa ja ryyppää niin lasku on ihan järjetön.

        Aivan niin. Sanoisin, että tyypillinen hormonien käyttäjä on, joko nuori parikymppinen, joka haluaa nopeasti lihasmassa tai sitten reilu 40-vuotias korvaushoidossa jo oleva, joka välillä kuurittelee. Molemmat käyttäjät ovat keskimäärin hyvässä kunnossa fysiikaltaan ja terveet elämäntavat muutenkin. Aiheuttavat paljon vähemmän terveydenhuollon kustannuksia yhteiskunnalle, kuin kaljaa kittaavat sydän ja verisuonitauteihin sairastuvat sohvaperunat.


    • Anonyymi

      Google: Roinamaksimi

      Huonoja juttuja seuraa roinaamisesta.

      • Anonyymi

        agrea, rikollisuutta, finnejä, kaljuuntumista yms
        Mistä tiedät mitä paskaa siellä pullossa on oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        agrea, rikollisuutta, finnejä, kaljuuntumista yms
        Mistä tiedät mitä paskaa siellä pullossa on oikeasti.

        Lopetin käytön itse kun alko finniä pukkaa ja totesin terveyteni olevan tärkeämpi kuin roinapöhö


    • Anonyymi

      yök hyi

      • Anonyymi

        hyh hyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyh hyh

        Yökkki


    • Anonyymi

      Ole sitten käyttämättä! Jos jostakin käsittämättömästä syystä tarkoittaisit toisia niin mitäpä se sinulle kuuluu!

      • Anonyymi

        Kuuluu se kun se luo rikollisuutta ja muuta paskaa. Neuloja salilla ja sairaalapaikat täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu se kun se luo rikollisuutta ja muuta paskaa. Neuloja salilla ja sairaalapaikat täynnä

        Olisiko ihan faktaa esittää? Vai meneekö ihan fiilispohjalta.
        Luulen että olet sekoittanut huumeenkäytön ja hormoonin käytön.
        95% hormoonien käyttäjistä on ostaa tuotteet apteekista. Ja rahat tulee työstä tai sen jälkiseuraamuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ihan faktaa esittää? Vai meneekö ihan fiilispohjalta.
        Luulen että olet sekoittanut huumeenkäytön ja hormoonin käytön.
        95% hormoonien käyttäjistä on ostaa tuotteet apteekista. Ja rahat tulee työstä tai sen jälkiseuraamuksista.

        Tuttavani apteekin täti kertoi reseptitestojen käytön olevan varsin yleistä. Ylivoimaisesti yleisimpiä ovat estogeeli, jokin pumppugeeliä ja nebido. Aivan ilmeisesti suurin osa käyttäjistä ei ole salitreenaajia.
        Muutama tuttavai kuuluu tuohon ryhmään. Joukossa jopa jokunen salitreenaaja.


    • Anonyymi

      Mikki Hiiret vinkuu kun ei uskalla olla ISOJA.
      Olen 200/150 ja olen salin KUNINGAS!

      • Anonyymi

        Onks toi sun verenpaine vai?? Kandee mennä lääkäriin, voi löytyä muutakin...


    • Anonyymi

      ELI olet 150 cm pitkä ja 200kg painava läjä mutta kukin teputtaa tyylillään

      • Anonyymi

        Ihan sama onko joku roinapöhöissä iso, ketä kiinnostaaa. Itse se painiin omien ongelmiensa kanssa. Roinanpiiktys, itsetunto, sairaudet,terveysriskit,rahat menee.

        Kaikkea paskaa toi on. Kannattaa käyttää elämänsä johonkin järkevään. Ketään ei oikeasti kiinosta roinarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama onko joku roinapöhöissä iso, ketä kiinnostaaa. Itse se painiin omien ongelmiensa kanssa. Roinanpiiktys, itsetunto, sairaudet,terveysriskit,rahat menee.

        Kaikkea paskaa toi on. Kannattaa käyttää elämänsä johonkin järkevään. Ketään ei oikeasti kiinosta roinarit

        Sinua tuntuu kiinnostavan. Pidä huoli omista asioista. Toiset voi laittaa rahaa roinaan, koska on varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua tuntuu kiinnostavan. Pidä huoli omista asioista. Toiset voi laittaa rahaa roinaan, koska on varaa.

        Muista toi sitten kun terveys pettää... eli menet niillä OMILLA RAHOILLA yksityiselle hakemaan hoitoja, etkä kunnalliseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista toi sitten kun terveys pettää... eli menet niillä OMILLA RAHOILLA yksityiselle hakemaan hoitoja, etkä kunnalliseen...

        No turha tuosta valittaa. Sama juttu, kun roskaruokaa mättävät tai tupakkaa ja alkoa kuluttavat menevät hakemaan hoitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista toi sitten kun terveys pettää... eli menet niillä OMILLA RAHOILLA yksityiselle hakemaan hoitoja, etkä kunnalliseen...

        Todellakin. Käytän aina yksityisiä. Koska on varaa, eikä huvita odotella aikoja viikkokausia.


    • Anonyymi

      Hormoonit ja "hormoonit"! Äärimmäinen tunteenomaisuus ja kapea-alainen tietämys niillä jotka kuvittelevat olevansa jyvällä asiasta, leimaa aiheen käsittelyä.

      Jotkut taas vetävät porot sieraimiinsa ja manaavat kaameuksia kun kerron aloittaneeni lekurin reseptin mukaisen geelauksen 65v ikäisenä.
      Vajaan kuukauden kuluttua 76v täyttävänä kävin muista syistä verikokeessa ja kaikki arvot ovat erinomaisesti viitealueella. Törkeästä roinaamisesta ja kuukauden juopotteluputkista huolimatta maksanikin on erinomaisessa kunnossa.
      Asat, alat ja afossit ovat viitearvo alueiden keskipaikkeilla!
      Pitkäaikaisen altistuksen indeksin yläraja on 60 ja minun oma arvoni on 26!
      On se vaan kamalaa tuo roinaaminen!!!!!!!

      Verikokeet otettiin 10.11.2019.

    • Anonyymi

      Geeli ei ole mitään roinaamista. Sama kuin sanoisit kahvin juontia roinaamiseksi.

      • Anonyymi

        Olen täsmälleen samaa mieltä!
        Haluan todistella itselleni, että täydennysteston parantama palautuminen ( uskon niin ) antaa mahdollisuuden hieman napakampaan treeniin ja siten paremman kunnon muodossa vaikuttaa välillisesti a-tuotteiden käytön sietämiseen ja viimekädessä sisäkalujen pysymiseen kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täsmälleen samaa mieltä!
        Haluan todistella itselleni, että täydennysteston parantama palautuminen ( uskon niin ) antaa mahdollisuuden hieman napakampaan treeniin ja siten paremman kunnon muodossa vaikuttaa välillisesti a-tuotteiden käytön sietämiseen ja viimekädessä sisäkalujen pysymiseen kunnossa.

        Ja mikä tärkeintä ainakin omalla kohdallani libidon merkittävä parannus. Toisin sanoen panettaa koko ajan. Nainen tykkää👍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe