Löytyykö tampereelta lääkäriä joka osaa ottaa tikun pois sormesta ?
Ketä suosittelette
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka tahansa terveyskeskuksen sairaanhoitaja ja jos on oikein paha ja jo tulehtunut (tarvitaan kudosten avaamista), niin joku terveyskeskuksen lääkäreistä.
Vaikka tuo yksi sauhuaja on tällä palstalla haukkunut tamperelaisia lääkäreitä, niin kyllä he osaavat tehdä työnsä.- Anonyymi
Vuosien kokemuksella voin hyvällä omallatunnolla sanoa että pirkanmaalla ei ole yhtään hyvää lääkäriä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosien kokemuksella voin hyvällä omallatunnolla sanoa että pirkanmaalla ei ole yhtään hyvää lääkäriä .
Oletko kokeillut yksityistä psykiatriaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut yksityistä psykiatriaa?
Se on ihan sama onko lääkäri julkinen tai yksityinen kun molemmat toimii ilman mitään vastuuta ja velvoitteita tuhoten laiminlyönteineen ihmisiä ja perheitä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama onko lääkäri julkinen tai yksityinen kun molemmat toimii ilman mitään vastuuta ja velvoitteita tuhoten laiminlyönteineen ihmisiä ja perheitä .
Taas tuo sama sauhuaja.
- Anonyymi
Kysy heti Hannu Lauermaa, niin määrää sinulle naulan korvaan kahdesti päivässä ja 3 litraa morfiinia joka ilta? Haavat hän puhdistaa näädällä tai villisialla.
Hän on itse nykyajan modernein Stalin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1461248Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391003Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48890Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170858Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73850Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36805- 54741
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy191715Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali141709Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42706