Seinäjoen kaupungin rahat

Anonyymi

Paljonkohan Kaupunki on laittanut rahaa tähän Ideaparkki hössötyksen ja montakohan uutta työpaikkaa se tulee panostuksellaan saamaan. Tuhannen uutta työpaikkaa mikä luvattiin niin näyttää vahvasti siltä että jäädään reippaasti alle.

14

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hae sairaslomaa välillä, rupeaa jutut olemaan sitäluokkaa

      • Anonyymi

        Tontti ja pohjat menee kai kaupungin piikkiin ei joku satatonnia.ei tuhat oo millään realistinen luku sen käsittä jokainen normaalilla aivokapasiteetilla ajatteleva. Kokonaismääräkään ei ole lähelläkään.miinus siirtyvien jo paikalla olevat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tontti ja pohjat menee kai kaupungin piikkiin ei joku satatonnia.ei tuhat oo millään realistinen luku sen käsittä jokainen normaalilla aivokapasiteetilla ajatteleva. Kokonaismääräkään ei ole lähelläkään.miinus siirtyvien jo paikalla olevat...

        Ei nuo painuvat pohjat voi olla Kaupungin vastuulla, Lehto on ite ryssinyt.


    • Anonyymi

      Kuulin, että 20 miljoonaa olisi kaupungin sponsorointi. Olisihan sillä rahalla jotain tärkeämpääkin voinut tehdä.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo tarvii vielä toisen mokoman lissää ajansaatossa, työntää pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo tarvii vielä toisen mokoman lissää ajansaatossa, työntää pitää

        Kukaan meistä ei tiedä minkälainen on tuo vuokrasopimus? Sisältääkö se tontin kaikki huoltokustannukset tietenkin tontin omistajalle eli kaupungille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan meistä ei tiedä minkälainen on tuo vuokrasopimus? Sisältääkö se tontin kaikki huoltokustannukset tietenkin tontin omistajalle eli kaupungille.

        Kallihiksi tuloo tällääset suuruurenhulluutukset! Autiootetan kirkonkylä, kun ihimiset ajeloo pelloolle.
        Mutta Topi hymyylöö leviää nuorikkonsa kainalossansa.


      • Mäkipönnin.Sulo kirjoitti:

        Kallihiksi tuloo tällääset suuruurenhulluutukset! Autiootetan kirkonkylä, kun ihimiset ajeloo pelloolle.
        Mutta Topi hymyylöö leviää nuorikkonsa kainalossansa.

        Mene juntti koloos


      • Riippu_tissi kirjoitti:

        Mene juntti koloos

        Emmä mahru, ku mökellät siä jo juovuspäissäs.


    • Anonyymi

      Miten kaupunki voisi maksaa rahaa keskustan siirtämisestä pellolle. Se olisi kuin oman oksansa sahaamista.

      • Anonyymi

        Venäjän mallia tehrään hiljaaselle työtätekevälle kansalle vapaa ajankeskus keskelle ei mitään...kun politpyroon johto juhlii pitkin maailmaa ja tekee velkaa..
        Yli kymmenen miljoonaa oli alijäämä,sairaanhoidosta leikataan 2milj...
        Hienoa seinäjoki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän mallia tehrään hiljaaselle työtätekevälle kansalle vapaa ajankeskus keskelle ei mitään...kun politpyroon johto juhlii pitkin maailmaa ja tekee velkaa..
        Yli kymmenen miljoonaa oli alijäämä,sairaanhoidosta leikataan 2milj...
        Hienoa seinäjoki

        Voihan faarit ja muorit viedä sinne aina koko päiväksi kattoo ihmisiä..piristys vähä...


    • Anonyymi

      Voikos seinäjoen rahoista putua tai virkkaa enään mitään
      -eiköhän se oo se velasta ja sen suuruus mistä puhuttais
      Lotratutut mahollisuuvet

      • Anonyymi

        Ainut mahdollisuus on ensin potkia tuo tuo suuruuden hullu rasinmäki pois sitten viiden vuoden säästökuuri..toki tuo hullu hurmos on tarttunu jo koko kylään...muutama vuosi niin ei ole kun autiosaari...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe