Olen yli 40v nainen, äärettömän lapsirakas ja perhekeskeinen. En ole perheenäitinä mitenkään erilainen, Olen elänyt elämää monien vaikeuksien kautta tähän pisteeseen jossa miulla ja perheellä hyvä olla. Aina kuitenkin ollut olo että olen jotenkin erilainen..ja se valtava halu auttaa vähempiosasia...Olen montakertaa käynyt selvännäkijöillä ja aina ne kysyy miulta olenko enkeli..mitä en voi ymmärtää..Kerran yksi kysyi sitä samaa ja vastasin kyllä olen...en tiiä miksi?!!! Onko ketään kuka kokenut samoin?? Sen tiedän että pienet lapset ja koirat rakastaa miuta...
Voiko ihminen olla enkeli?
6
360
Vastaukset
- Anonyymi
En oo kokenut, mutta luulisin, että sussa voi olla ainakin paljon samankaltaista energiaa kuin enkeleissä ja voit olla tullut jostain paikasta, jossa sulla on ollut hyvin enkelimäinen muoto aikaisemmin :) Kuulostaa ihanalta!
- Anonyymi
Itseasiassa voi. Mutta vain Jumala voi kertoa nimet. Noin äärettömänä ihmisenä käy mikä vaan, ja siksi kirjoitin.
- Anonyymi
Ihminen ei voi olla enkeli. Ihminen on luotu ihmiseksi ja jälkeläiset ovat ihmisiä. Sen sijaan enkelit, ne aidot Jumalan sanansaattajat voivat ottaa ihmisen hahmon tuodessaan viestiä Jumalalta.
Turha kuvitella olevansa hyvä, kun meissä kaikissa on alttius pahaan syntiinlankeemuksen seurauksena. Tämän pahan katkaisee Jeesus uudestisynnyttämällä ihmisen hengen, jolloin asiat, niin enkelit kuin muutkin tuonpuoleiset, alkaa selviämään. Ei tarvitse epämääräisten uskomusten varassa olla, ei juosta selvänäkijöillä vaan elämä saa vankan pohjan ja suunnan Jumalan yhteydessä. Selvänäkijät saavat tietonsa pahuuden henkivalloilta, jotka pyrkii eksyttämään ihmisiä pois oikeasta tiedosta, joka on meille ilmoitettu Raamatussa.
Jokainen etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.- Anonyymi
Hyvä kirjoitus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjoitus!
Enkeli kokemuksia olen kokenut, näin se vaan on.
- Anonyymi
"Voiko ihminen olla enkeli?"
Suoranaisesti ei kuten (enkelit) sanansaattajat, jotka eivät lankeemuksesta tiedä mutta sinnepäin.
"ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle, vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa" Matt 22:30
Ihminen on jumalan kaltaiseksi olennoksi tarkoitettu olento, jota enkelit palvelevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928385
- 926475
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586314Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344981Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593440- 453351
- 503295
- 442889
- 562852
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512836