Voiko ihminen olla enkeli?

Anonyymi

Olen yli 40v nainen, äärettömän lapsirakas ja perhekeskeinen. En ole perheenäitinä mitenkään erilainen, Olen elänyt elämää monien vaikeuksien kautta tähän pisteeseen jossa miulla ja perheellä hyvä olla. Aina kuitenkin ollut olo että olen jotenkin erilainen..ja se valtava halu auttaa vähempiosasia...Olen montakertaa käynyt selvännäkijöillä ja aina ne kysyy miulta olenko enkeli..mitä en voi ymmärtää..Kerran yksi kysyi sitä samaa ja vastasin kyllä olen...en tiiä miksi?!!! Onko ketään kuka kokenut samoin?? Sen tiedän että pienet lapset ja koirat rakastaa miuta...

6

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En oo kokenut, mutta luulisin, että sussa voi olla ainakin paljon samankaltaista energiaa kuin enkeleissä ja voit olla tullut jostain paikasta, jossa sulla on ollut hyvin enkelimäinen muoto aikaisemmin :) Kuulostaa ihanalta!

• Anonyymi

Itseasiassa voi. Mutta vain Jumala voi kertoa nimet. Noin äärettömänä ihmisenä käy mikä vaan, ja siksi kirjoitin.

• Anonyymi

Ihminen ei voi olla enkeli. Ihminen on luotu ihmiseksi ja jälkeläiset ovat ihmisiä. Sen sijaan enkelit, ne aidot Jumalan sanansaattajat voivat ottaa ihmisen hahmon tuodessaan viestiä Jumalalta.

Turha kuvitella olevansa hyvä, kun meissä kaikissa on alttius pahaan syntiinlankeemuksen seurauksena. Tämän pahan katkaisee Jeesus uudestisynnyttämällä ihmisen hengen, jolloin asiat, niin enkelit kuin muutkin tuonpuoleiset, alkaa selviämään. Ei tarvitse epämääräisten uskomusten varassa olla, ei juosta selvänäkijöillä vaan elämä saa vankan pohjan ja suunnan Jumalan yhteydessä. Selvänäkijät saavat tietonsa pahuuden henkivalloilta, jotka pyrkii eksyttämään ihmisiä pois oikeasta tiedosta, joka on meille ilmoitettu Raamatussa.

Jokainen etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus!

Enkeli kokemuksia olen kokenut, näin se vaan on.

• Anonyymi

"Voiko ihminen olla enkeli?"

Suoranaisesti ei kuten (enkelit) sanansaattajat, jotka eivät lankeemuksesta tiedä mutta sinnepäin.

"ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle, vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa" Matt 22:30

Ihminen on jumalan kaltaiseksi olennoksi tarkoitettu olento, jota enkelit palvelevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      92
      8385
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6475
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6314
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4981
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3440
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3351
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3295
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2889
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2852
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2836
    Aihe