Voiko ihminen olla enkeli?

Anonyymi

Olen yli 40v nainen, äärettömän lapsirakas ja perhekeskeinen. En ole perheenäitinä mitenkään erilainen, Olen elänyt elämää monien vaikeuksien kautta tähän pisteeseen jossa miulla ja perheellä hyvä olla. Aina kuitenkin ollut olo että olen jotenkin erilainen..ja se valtava halu auttaa vähempiosasia...Olen montakertaa käynyt selvännäkijöillä ja aina ne kysyy miulta olenko enkeli..mitä en voi ymmärtää..Kerran yksi kysyi sitä samaa ja vastasin kyllä olen...en tiiä miksi?!!! Onko ketään kuka kokenut samoin?? Sen tiedän että pienet lapset ja koirat rakastaa miuta...

6

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En oo kokenut, mutta luulisin, että sussa voi olla ainakin paljon samankaltaista energiaa kuin enkeleissä ja voit olla tullut jostain paikasta, jossa sulla on ollut hyvin enkelimäinen muoto aikaisemmin :) Kuulostaa ihanalta!

• Anonyymi

Itseasiassa voi. Mutta vain Jumala voi kertoa nimet. Noin äärettömänä ihmisenä käy mikä vaan, ja siksi kirjoitin.

• Anonyymi

Ihminen ei voi olla enkeli. Ihminen on luotu ihmiseksi ja jälkeläiset ovat ihmisiä. Sen sijaan enkelit, ne aidot Jumalan sanansaattajat voivat ottaa ihmisen hahmon tuodessaan viestiä Jumalalta.

Turha kuvitella olevansa hyvä, kun meissä kaikissa on alttius pahaan syntiinlankeemuksen seurauksena. Tämän pahan katkaisee Jeesus uudestisynnyttämällä ihmisen hengen, jolloin asiat, niin enkelit kuin muutkin tuonpuoleiset, alkaa selviämään. Ei tarvitse epämääräisten uskomusten varassa olla, ei juosta selvänäkijöillä vaan elämä saa vankan pohjan ja suunnan Jumalan yhteydessä. Selvänäkijät saavat tietonsa pahuuden henkivalloilta, jotka pyrkii eksyttämään ihmisiä pois oikeasta tiedosta, joka on meille ilmoitettu Raamatussa.

Jokainen etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus!

Enkeli kokemuksia olen kokenut, näin se vaan on.

• Anonyymi

"Voiko ihminen olla enkeli?"

Suoranaisesti ei kuten (enkelit) sanansaattajat, jotka eivät lankeemuksesta tiedä mutta sinnepäin.

"ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle, vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa" Matt 22:30

Ihminen on jumalan kaltaiseksi olennoksi tarkoitettu olento, jota enkelit palvelevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3908
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      355
      3038
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1957
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1675
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1119
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      821
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      798
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    Aihe