Kysyisin pärjääkö ikämiehissä 180 kilon nostolla mitenkä? 110 kilosissa?
Maksimivoimapunnerus
6
177
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ehkä pärjätäkkin. Siitä kiinni kuinka kovat kilpakumppanit on vastassa.
Ja muista että nykyään testattu laji, joten ei ehkä kannatakaan kisata. - Anonyymi
Voi tsiisus. Olen treenannut koko ikäni puhtaana,.
- Anonyymi
Älä nyt vaari hermostu.
Kunhan nyt vaan heitin ajatuksen ilmoille.
Ei pidä heti hermostua kuin sonni punaisesta pyyhkeestä.
Ennen laji oli testaamaton ja todella suosittu. Nykyään testataan ja kisaajat vähentyneet, kuten myös tuloksetkin laskeneet..
- Anonyymi
Mikä on ikäsi?Kyllä kisoihin voi mennä tuolla tuloksella.Jos olet 60 niin voit päästä helposti mitaleille.Viitasaarella on kaveri joka nostaa 190kg,mutta se on ainoa.
- Anonyymi
olen 12
- Anonyymi
Kiva tietää,mutta miten liittyy aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html154702- 36699
- 40640
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521