Kysyisin pärjääkö ikämiehissä 180 kilon nostolla mitenkä? 110 kilosissa?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Voi ehkä pärjätäkkin. Siitä kiinni kuinka kovat kilpakumppanit on vastassa.
Ja muista että nykyään testattu laji, joten ei ehkä kannatakaan kisata. - Anonyymi
Voi tsiisus. Olen treenannut koko ikäni puhtaana,.
- Anonyymi
Älä nyt vaari hermostu.
Kunhan nyt vaan heitin ajatuksen ilmoille.
Ei pidä heti hermostua kuin sonni punaisesta pyyhkeestä.
Ennen laji oli testaamaton ja todella suosittu. Nykyään testataan ja kisaajat vähentyneet, kuten myös tuloksetkin laskeneet..
- Anonyymi
Mikä on ikäsi?Kyllä kisoihin voi mennä tuolla tuloksella.Jos olet 60 niin voit päästä helposti mitaleille.Viitasaarella on kaveri joka nostaa 190kg,mutta se on ainoa.
- Anonyymi
olen 12
- Anonyymi
Kiva tietää,mutta miten liittyy aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321443
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5021258Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "167751Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va198654- 46647
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l132644- 49637
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt22590- 41563
- 74563