Aikojen lopussa

Anonyymi

Raamatussa on lopun aikoja koskien ennustus siitä, miten leipäveli alkaa pieksämään toista veljeä ajatellessaan, että Herran tulemus viivästyy. Jotenkin noin muistini mukaan.

Nyt on jo se aika, mutta pahenee entisestään. Nyt on aseita hakata vaikka yökaudet elektronisella aseella tai vaikka naapuriasunnosta elektronisella häirinnällä häiritä ja aiheuttaa niin psyykkistä kuin fyysistäkin vammaa toiselle.

Myrskyn edellä tyyntä. Mutta meri ja aallot pauhaavat. Hakkaavatko sielunvihollisen palvelukseen menneet täyden raivon vallassa loppuun asti?
Uhri saa ja hänen kannattaa pitää asiaa esillä ja varoitella niistä asioista, jotka vaaralliseksi näkee tässä ajassa. Moni ei välttämättä uskalla, mutta aika on lyhyt.

5

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jatkan...
      Aikojen lopussa käy niin, että Jeesus noutaa omansa pois ja pitää sitten viimeisen tuomion.

      Yhdessä unessa, jonka näin ehkä 2000 vuoden kieppeillä ennen tai sen jälkeen. Siinä olin kodinhoitohuoneessa, johon oli koottu niin kuin kodin asukkaat tai niin kuin uskovaisten porukka. Mutta osa porukkaa ei kenties ymmärtänyt asioita. Näimme ikkunasta, kuinka valtava porukka uhkaavasti juoksi tietä pitkin kotiamme kohti. Olin perällä siinä huoneessa ja seinän vieressä. Joku huoneen oven lähellä avasi sisääpäin tulijoille oven. Huoneen seinän takaa kuului niin kuin Jumalan ääni ja puhe, joka sanoi, että kunhan Hän antaa käskyn, niin lähteä menemään seinässä olevasta aukosta. Se oli niin kuin pako. Ajattelin tai vastasin, että miten tuosta pääsee. Niin pieni se oli. Silloin vastattiin, ettei pääsekään omin voimin, vaan Hänen antamin voimin.

      • Anonyymi

        Kun nykynuorisomme on jo 5-vuotiaasta saakka oppinut kännykkäsovellukset ja seurannut tiiviisti kehitystä kärjessä, ei todellakaan tänäpänä voi tietää mikä alan tuleva vauhti on . Älyniekat osaavat ennustaa jo ilman uninäkyjäkin, ellei pian tule niiden myötä täyspumerangiheitto!

        Sakarja 5 - on joskus täälläkin tulkittu tarkoittamaan tv-vastaanotinta , esim. lyijykansi.
        Pilveen nyt kuitenkin tallennetaan yhtä sun toista ja "kirjakääröt" lentelee salamannopeudella Suomen ja Amerikankin välillä jokapäiväisissä uutisissa . Ensiksi satelliiteissa taivaan ja maan välillä!


    • Naapurisi on onnistunut erityisen hyvin tässä psyykkisen puolen vaurioiden aiheuttamisessa sinulle. Suosittelen että jatkossa käytät 10l sinkkiämpäriä suojakypäränä.

    • Anonyymi

      JEESUS TULOSSA TAKAISIN!

      HUOMIOON
      Kijoittein havainnoistani
      IStuin nojatuolissa ja ilmassa näkyi 15 cm valojuovia vieri
      vieessä,
      jotka sitten vaipuiat. Ja luin seuraaan päiän lehdestä,
      että
      oliat
      sammuttaneet Ohion valtiossa atomivoimala kasirikon vuosi.
      Silmille
      näkyy muutostilat.
      Sittemmin mittasin Geiermittailla nuita ja näkyiät ammasäteilytasoisisi
      hiukkassäteiksi,neutroien hajautumissäteitä. Saman kokoinen
      atomivoimaa
      kuin Oliluoto3.

      Atomioimalat vuotavat 85% neutroneista luontoo, jossa ne
      lentävät
      jopa
      maapallon
      toiselle puolele ja hajoavat jossaki vaiheessa protoniksi
      ja
      elektroiksi,
      jotka äkyvät Geierputkella lnan suunassa pienessä kulmassa.Liikkumie
      tapahtuu
      mm elastisella sironalla, jona vuosi näkyvät mm horisontin
      suunassa.
      Kun
      avoimaloita on paljon, niin nuo ionisoivat säteet tuhoavat
      biologsta
      elämää.
      joka näkyy syntyvyydessä ja lajien populaatioissa.

      "!KAIKEN LOPPU!" 2020!
      VIITE Pietarin kirje, Raamattu
      Tulos on jonkinlainen käänepiste, ja totuus on alenevalle
      populaatiolle,
      eksponenttikäyrä , ja logarutmiario jotain
      vuosi 2060 kaiken loppumiselle. Arviossa .1970 aro olisi
      100%
      ja
      uodelle
      2015 arvolisi 50% lajeista, populaatioista siis jäljelä.

      PopuIaatioista oli jäljjellä 50 prosnttia v. 2015 ja alkuoliv.
      1970
      jolloin
      syntvyyskin alkoi vähetyä! Sytvyys meni kuolleisuuden alle
      v.
      2015. Nykykehityksellä vpi meä ollaan ky,,enessä vuodessa!
      Luonnon kehitys on exponentiaalista ja matematiiassa
      pelkistyy suoaksi logaritmimuutosella josta voi helpposti
      arvioida
      tulevan kehityse kun ympäistö olot eivät muutu.
      Tulos on tuon mukaan v. 2020
      LIEVITYSTA MUODOSTUISI ASENTAMALA SÄÄTÖSAUVOJA ATOMIMIIU
      EUNOIE
      JA
      JOS

      USEAMPIA VOIMALOITA LÄHEKKÄIN NIIN ENEMMÄN NINIIN SUUNTIIN
      tUO TOIMISI ENSIAPUNA TILANTEESSA!

      Viite Huomattavia uutisia netissä sivulla Mass death of
      animals

    • Luuk. 12:45
      Mutta jos palvelija sanoo sydämessään: 'Herrani tulo viivästyy', ja rupeaa lyömään palvelijoita ja palvelijattaria sekä syömään ja juomaan ja päihdyttämään itseänsä,

      2. Piet. 3:9
      Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

      https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe