Tiedätkö tien kaivattusi sydämeen?

Anonyymi

Kuinka voisit saada hänet?

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omana itsenäsi.

    • Anonyymi

      Tiedän, että en mitenkään.

    • Anonyymi

      Ilman aikakonetta taitaa olla mahdoton tehtävä.

      • Anonyymi

        Ei siihen aikakonetta tarvita, kun et ole koskaan sieltä sydämestä edes poistunut.
        Yhdessäoloon voisi aikakonetta tarviakin, eteen tai taakse...


    • Anonyymi

      Jos hän olisi vapaa ja minusta oikeasti kiinnostunut, niin sitten...

    • Anonyymi

      Hän on jo minun, ainakin henkisesti. Telepatialla.

    • Anonyymi

      En usko hänellä taitaa olla asperker ja narsismi molemmat yhtä aikaa, en usko todellakaan pitäis tosiaan lopettaa haaveilu ja haave kuvat, olen tullut tulokseen että hän on sellainen näytekappale vaan, tai siis että ei ole edes tehty parisuhde kelpoiseksi tai perheen rakentamiseen, pitäis jo päästä fiksaatioista häneen. Se mitä luulin jänitykseksi ja lähestymis vaikeudeksi taitaa olla kaikki mitä hän on luonteeltaan pintaa koko matkan olsihan hänestä jo vuosien mittaan joitain muita puolia selvennyt, varmaan kanssa huono seksissä

      • Anonyymi

        Joskus ainakin itse herkästi vaistoavana ja hyvin asiat huomaavana en ole yrittänyt lähestyä enää kun nainen on itse ollut ristiriitainen sekä ajatellut todella stereotyyppisesti jos on jotain piirrettä yrittäny muhun laittaaa ja sanonut että ei pidä paikkaansa niin suuttunut, tai jos etsii vain vikoja musta eikä puhu suoraan vaikka pitäisi niin sillon ei kyllä tee mieli paljon enää yrittää.

        Nykyään diagnisoidaan ja leimataan turhan herkästi jopa tuntematta, ei nähdä kuinka sellanen loukkaa toista, joskus peiliin olisi hyvä katsoa jokaisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ainakin itse herkästi vaistoavana ja hyvin asiat huomaavana en ole yrittänyt lähestyä enää kun nainen on itse ollut ristiriitainen sekä ajatellut todella stereotyyppisesti jos on jotain piirrettä yrittäny muhun laittaaa ja sanonut että ei pidä paikkaansa niin suuttunut, tai jos etsii vain vikoja musta eikä puhu suoraan vaikka pitäisi niin sillon ei kyllä tee mieli paljon enää yrittää.

        Nykyään diagnisoidaan ja leimataan turhan herkästi jopa tuntematta, ei nähdä kuinka sellanen loukkaa toista, joskus peiliin olisi hyvä katsoa jokaisella.

        ehkäpä peileihin katsotaan nykyään liikaakin, olen vain ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkäpä peileihin katsotaan nykyään liikaakin, olen vain ihminen.

        Se on jokaisesta itestään kiinni kiinni miten peiliin katsot, itse olen sinut itteni kanssa ja osaan olla ylpeäkin itsestäni katson joka aamu peiliin ja välillä mietin esim huonoja puoliani ja niitä joita voin parantaa kaikkia vikojahan ei voi poistaa ja välillä mietin hyviä puoliani ja miten vaalia niitä ja mikä saa ne korostumaan, kuitenkin tiedostaen etten ole täydellinen ja olen oma itseni aina rohkeasti, avoimesti ja kaunistelematta. Mietin myös käytöstäni muita kohtaan ja pyrin aina olemaan asiallinen ja aikuinen, negatiivisetkin asiat voi ilmaista suoraan rakentavasti eikä ilkeästi niinku joillakin tapana. Olen rehellinen itselleni ja muille.

        Ihmetyttää kuinka moni ihminen nykyään ei puhu suoraan vaikka pitäisi, ei vaikka sanoo että vaistoan että jokin minussa ahdistaa sinua tai tilanteessa joten voit puhua suoraan ihan mistä vaan, en ainakaan suutu.

        Pitäis enemmän kattoa peiliin ja vähemmän niitä älyluureja ja ruutuja kun ne huomaamatta tappaa vuorovaikutustaidot ja tuhoaa minä kuvat. Se on riippuvuus liiallisena koska nostaa aivojen dopamiini tasot pilviin kuten huumeetkin. Kun ne eivät nouse sitten pilviin niinmasentuu kun ei saa päivän älyluuri annosta, löyyy ihan tutkittua tietoa asiasta.

        Kait sitä syntyi väärälle aikakaudelle kun ei alle keski-ikäinen hyvä mies tunnu kelpaavan, isolla osalla ihme ennakoasenne ja stereotyyppinen ajattelutapa vaikka ei edes tunne kunnolla eikä ole seurustellut. Harmittaa että kokenut ja rakastava kaikinpuolin hyvä mies joka osaa virheensäkin myöntää ja on ahkera ja tunnollinen sekä kärsivällinen ei kelpaa, roolia ei tarvi vetää eikä manipuloida, periaaatteiden takana pyrin aina seisomaan, lisäksi olen herkkä ja tunteellinen että niistäkin on kanssani helppo puhua mutta silti löytyy tiettyä lujuutta ja rujoutta että ei ole mikään kynnysmatto että haastettakin on. Kuitenkin aikuinen joka puhumalla asiat selvittää ja siihen pyrkii. Puolustaa myös itseään ja rakkaitaan viimeseen asti. Eikä vastoinkäymisistä luovuta koska on käynyt itse rankkoja juttuja elämässä läpi.

        Kaikkien ei tarvi pitää kaikista mutta kyllä asiat pitäis pystyä puhumaan suoraan.


    • Anonyymi

      Pitsalla ehkä :D

    • Anonyymi

      Avaamalla suuni ensi kerralla, oikeista asioista. En taida kyllä uskaltaa vaan jää saamatta hän.

    • Anonyymi

      Sitä en tiedä, miten saan hänet, mutta sen kyllä, miten hän saa minut. Kävelee luokseni ja vihjaa eleillä ja sanoilla.

      • Anonyymi

        Ja mihin asti pitäisi kävellä?


    • Anonyymi

      Mut miten saa kaivatun pois sydämestä?

    • Anonyymi

      No en tiedä ja alkaa tuntua kyllä vahvasti sieltä että olen lukenut tilanteen pahasti väärin.
      Sitä se kaipaaminen joskus teettää olettaa toisesta kaikenlaista.

      Eipä ole eka kerta kyllä.

    • En tiedä, oletko mies vai nainen, mutta tie miehen sydämeen kulkee naisen vitun kautta. Jos et ole kokeillut, et ole vielä kokeillut mitään. 🌹👀

      • Uskotko tuohon?


      • valtakunta kirjoitti:

        Uskotko tuohon?

        Olen täysin tosissani. Mikään ei ole miehen silmissä niin kiihottava ja kaunis kuin naisen sukupuolielimet. Naiset eivät vain pysty tätä oman kokemuksensa vuoksi käsittämään, koska hän biologisen sopeumansa vuoksi arvioi miestä monipuolisemmin.

        Osa naisista jopa pitää sopimattomana tämän sanomista. Siksi taas osa miehistä asettaa sanansa, kuin he ajattelisivat toisin, vaikka katselevatkin loputtomasti tyttöjen kuvia, joissa nämä näyttävät yksityiskohtaisesti ylettömän kauniita ja herttaisia supupuolielimiään. 🌹👀


    • Toisessa ulottuvissa se on vain mahdollista.

      • Anonyymi

        Miksi olet ikävä palstalla kun sinullahan on jo mies ja lapsia? Ei siinä ettetkö saisi olla mutta jos minulla olisi perhe niin en täällä kävisi ikinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet ikävä palstalla kun sinullahan on jo mies ja lapsia? Ei siinä ettetkö saisi olla mutta jos minulla olisi perhe niin en täällä kävisi ikinä.

        Niin minä ikävöin ystäviä, ja tottakai olen minä ihastunut ollut mutta tottakai minun pitää kuolettaa ajatukset. Mitä sinä ikävöit?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Niin minä ikävöin ystäviä, ja tottakai olen minä ihastunut ollut mutta tottakai minun pitää kuolettaa ajatukset. Mitä sinä ikävöit?

        Sitä että joskus olisi niitä ystäviä tai nainen jonka kanssa jakaisi elämän mutta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä että joskus olisi niitä ystäviä tai nainen jonka kanssa jakaisi elämän mutta...

        Noh olen vain ystävä palstalla koska palstan ulkopuolella taas minulla ei voi olla ystäviä, naisia kyllä mutta ei miehiä. Olemme niin sopinut.😁


    • Anonyymi

      Nii-i, sen kun tietäisi niin olisin paljon viisaampi. Ei ole oikein muuta mahdollisuutta kuin olla oma itsensä ja jos se ei riitä niin sille ei sitten oikein voi mitään.

    • Anonyymi

      Sitä tietä on mahdotonta kulkea. Minulla ei ole sen miehen arvoisia kasvoja saatika vartaloa...

    • Anonyymi

      Yhdessä ollaan. Kivan puolen näin sinusta, pahoittelen reaktiotani. Uskomaton kauneus on joskus luotaantyöntävääkin, jos sitä ei usko todeksi.

    • Anonyymi

      Pyydät anteeksi tinder-treffejä ja vetäydyt koko palvelusta. Se on luusereiden sovellus.

    • Anonyymi

      Kumpa siihen tietäisin vastauksen, niin sen tekisin. Naiselta naiselle.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe