Tässäpä vinkkiä

Anonyymi

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika paljon on tuostakin vielä petraamista. Yllättävän vähän menee ruokaan rahaa.

    • Anonyymi

      Olen vuosia käyttänyt ruokaan alle euron päivässä ja syön monipuolisesti. Jos ei syö mitään ylettömiä herkkuja, eikä osta kalliisti eineksiä, tekee ruokaa kotona itse, myös eväät töihin, niin kyllä pärjää alle eurolla päivässä!

      • Anonyymi

        Niin mihin käytät muut rahasi monet joilla rahaa on edes hieman haluavat syödä paremmin eikä aina makaroonilootaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mihin käytät muut rahasi monet joilla rahaa on edes hieman haluavat syödä paremmin eikä aina makaroonilootaa.

        Käytän rahani mm. sijoitusasuntoihin, lisäksi pidän omatoimisesta matkustamisesta, minulla on myös vanha amerikkalainen moottoripyörä.
        En minä huonosti syö, eikä makaronilaatikkoa ole ollut pitkään aikaan. Alle eurolla päivässä syö ihan hyvin ja terveellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän rahani mm. sijoitusasuntoihin, lisäksi pidän omatoimisesta matkustamisesta, minulla on myös vanha amerikkalainen moottoripyörä.
        En minä huonosti syö, eikä makaronilaatikkoa ole ollut pitkään aikaan. Alle eurolla päivässä syö ihan hyvin ja terveellisesti.

        laitahan ruokalistasi esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laitahan ruokalistasi esille.

        -Aloitan päiväni joka päivä aamulla lautasellisella kaurapuuroa, lisäksi viipale leipää levitteellä ja juustoviipaleella. Puuron päälle laitan yleensä itse poimittuja mustikoita ym. marjoja. Rasvatonta maitoa 2dl.
        -Välipalaksi muumimukillinen teetä ja kaksi viipaletta näkkileipää.
        -Lounaalla hernekeittoa lautasellinen, viipale ruisleipää levitteellä, 2,5dl vettä, salaattina raastettua porkkanaa. Tai, annos soijaperunasoselaatikkoa, viipale ruisleipää levitteellä, 2,5dl vettä ja salaattina raastettua porkkanaa tai keräkaalia. Tai, annos uunissa paistettuja silakoita, keitetty peruna, viipale ruisleipää levitteellä, 2,5dl vettä ja salaattina raastettua porkkanaa tai hapankaalia.
        -Välipalaksi muumimukillinen teetä ja kaksi viipaletta näkkileipää.
        -Päivällinen usein lounaan toisinto, mahdollisesti soijamakaronilaatikkoa annos tai papu-peruna-tomaattikiusausta annos, viipale ruisleipää, 2,5dl vettä ja salaattina raastettua porkkanaa tai raastettua kaalia tai hapankaalia.
        -Iltapalana omena, luumuja tms. hedelmiä, jos tarjouksessa. Mahdollisesti jogurttia 2dl.
        -Teen talvella aika usein myös erilaisia keittoja, riippuen siitä mitä kaupoissa on tarjouksissa. Peruna ja porkkana on edullista isoissa säkeissä ostettuna. Kalakeittoon tulee hyvät ainekset kirjolohen fileeraustähteistä, niitä myydään kaupoissa edullisesti.
        -Muutenkin kauppias päättää, että mitä syön, jos tarjouksessa jotain sopivaa, niin teen siitä ruokaa. Katson AINA yksikköhinnat, en osta kalliilla mitään, kun ei ole pakko! Jogurttia myydään isossa sangossa tai pahvitetrassa ns. vaihtojogurttina edullisesti. Jogurtti säilyy hyvin pidempäänkin.

        Em. maksaa alle euron päivässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Aloitan päiväni joka päivä aamulla lautasellisella kaurapuuroa, lisäksi viipale leipää levitteellä ja juustoviipaleella. Puuron päälle laitan yleensä itse poimittuja mustikoita ym. marjoja. Rasvatonta maitoa 2dl.
        -Välipalaksi muumimukillinen teetä ja kaksi viipaletta näkkileipää.
        -Lounaalla hernekeittoa lautasellinen, viipale ruisleipää levitteellä, 2,5dl vettä, salaattina raastettua porkkanaa. Tai, annos soijaperunasoselaatikkoa, viipale ruisleipää levitteellä, 2,5dl vettä ja salaattina raastettua porkkanaa tai keräkaalia. Tai, annos uunissa paistettuja silakoita, keitetty peruna, viipale ruisleipää levitteellä, 2,5dl vettä ja salaattina raastettua porkkanaa tai hapankaalia.
        -Välipalaksi muumimukillinen teetä ja kaksi viipaletta näkkileipää.
        -Päivällinen usein lounaan toisinto, mahdollisesti soijamakaronilaatikkoa annos tai papu-peruna-tomaattikiusausta annos, viipale ruisleipää, 2,5dl vettä ja salaattina raastettua porkkanaa tai raastettua kaalia tai hapankaalia.
        -Iltapalana omena, luumuja tms. hedelmiä, jos tarjouksessa. Mahdollisesti jogurttia 2dl.
        -Teen talvella aika usein myös erilaisia keittoja, riippuen siitä mitä kaupoissa on tarjouksissa. Peruna ja porkkana on edullista isoissa säkeissä ostettuna. Kalakeittoon tulee hyvät ainekset kirjolohen fileeraustähteistä, niitä myydään kaupoissa edullisesti.
        -Muutenkin kauppias päättää, että mitä syön, jos tarjouksessa jotain sopivaa, niin teen siitä ruokaa. Katson AINA yksikköhinnat, en osta kalliilla mitään, kun ei ole pakko! Jogurttia myydään isossa sangossa tai pahvitetrassa ns. vaihtojogurttina edullisesti. Jogurtti säilyy hyvin pidempäänkin.

        Em. maksaa alle euron päivässä

        edulliset on sapuskat sinulla :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe