Gay ei ole sairaus vaan erilainen.
Miks täällä niin paljon gay ihmisiä.
13
255
Vastaukset
- Anonyymi
Tule vaan reilusti itse ulos kaapista pekat sun muut.
- Anonyymi
homot ovat duunari paikkakuntien ilmiö
- Anonyymi
Tuossa voi olla perää. Olipa osuva sanavalinta. Duunarit ovat niin köyhiä että nirppanokkatytöt eivät suostu mihinkään joten on tyydyttävä siihen "karvaiseen kaveriin." Tämä oli sitten huumorilla kirjoitettu , siispä älköön kukaan ottako hernettä nenään tai muuallekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa voi olla perää. Olipa osuva sanavalinta. Duunarit ovat niin köyhiä että nirppanokkatytöt eivät suostu mihinkään joten on tyydyttävä siihen "karvaiseen kaveriin." Tämä oli sitten huumorilla kirjoitettu , siispä älköön kukaan ottako hernettä nenään tai muuallekaan.
Saat sinistävaloo tai pitkää perheeseen.
- Anonyymi
Pmiehet rakastavat pussittaa toisia aukkoon.
- Anonyymi
Lahden mielestä on harmillista, että naapurin tekemisiä tarkastellaan vääristä syistä ja kuvataan.
- Anonyymi
Pervohan se on sen tietää kaikki.
- Anonyymi
yksityiset puhelut ja karvapedkan käden vedot
- Anonyymi
Antaa hän masturboida rauhassa kun vaimo nukkuu.Eipä varmaan ota eteen enää.
- Anonyymi
Taitaa se ukko olla hintt.,kun seuraa iltasin ja aamusin autollla.
- Anonyymi
"Kohta lentää" tunne, siis se että on lähellä laukeamista mersun hytissä.
- Anonyymi
Mieheni vekka tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle
- Anonyymi
Jumala kuitenkin rakastaa Jokaista HOMOA ja odottaa että he vetävät b reikään ja saavat kunnon pekanpähkinät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247