mulla meni oma hormoonituotanto lopullisesti sekasin yhdestä ainoasta kuurista
älkää kokeilko ikinä
mulla meni oma hormoonituotanto lopullisesti sekasin yhdestä ainoasta kuurista
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Se menee kerrasta. Kiva sitten juosta loppuelämä katutimoilta hakemassa ampullia, jossa voi olla kustakin
- Anonyymi
Kadun sitä päivää kun otin ekan kuurin. Meni terveys
- Anonyymi
Vajaa 7 vuotta nonstop roinausta, nyt noin 5kk täystaukoa roinista. Fiilis ihan ok, kulli toimii, valtaosa piffeistäkin säilynyt!
Narukädet vinkuu, mut karavaani kulkee...- Anonyymi
tuleeko kakkaa housuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuleeko kakkaa housuun?
Moni kuolee horkkaan jo ekalla kuurilla. Elimustöhyljeksii
- Anonyymi
Aloitta taitaa vain kadehtia komeita miehiä ja naisia,
saat olla vetelys, ei haittaa.
En toko suosittele hormooneja, enkä muuta kuin oman kehon pitämistä sellaisena kun se oli 20 v ja huippukunnossa. - Anonyymi
Olisi paikallaan ilmoittaa mitä aineita, minkä verran ja miten pitkän ajan.
Yksi ainoa kuuri ei sano mitään muuta kuin sen, ettei "kuurittelijalla" ole mitään kokemusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7210542- 2434506
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1563905Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1633398PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija433159Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,452870Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322400Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201960Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621726Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi261461