Naiset itse kertovat miksei kiltti ja kunnollinen mies sytytä

Anonyymi

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä siis vastaukset:

      Epäilen ettei K&K-mies ole seksissä riittävän dominoiva ja raju 31,4%
      Eivät ole riittävän jännittäviä, haluan voimakkaampia tunteita 22,8%
      Olen itsekin j.ännänainen, kemiat eivät kohtaisi 20,0%
      Uskon K&K-mies jää matalalle sijalle miesten välisessä hierarkiassa 15,7%
      Pelkään että liian hyväsydämisenä K&K-mies jää pienituloiseksi 10,0%

      Yleisin syy onkin siis epäilys siitä että K&K-mies on seksissäkin hellä ja kiltti, eikä naisen haluamia dominoivia ja rajuja otteita ole luvassa.

      -121212

      • No olipas järkevää laittaa oikein valmiit vastausvaihtoehdot (ja varmaan käydä itse niitä klikkailemassa).

        Minulle ainakin tulee sanayhdistelmästä kiltti ja kunnollinen vähän negatiivisia mielikuvia. Sanaa kiltti olen tottunut kuulemaan entisaikojen lastenkasvatuksen yhteydessä, ja tällöin se tarkoitti lähinnä tottelevaista. Sitten taas sana "kunnollinen" tuo myös assosiaation johonkin sellaiseen, joka on sovinnaisten normien mukainen, koska missään muussa yhteydessä ei puhuta kunnollisuudesta paitsi sovinnaisissa piireissä. No, joskus kunnollinen voi tarkoittaa kunnon kansalaista, joka käy töissä, maksaa veroja, ei tee rikoksi - eli tällaista perussettiä, mikä on lähinnä itsestäänselvyys, mutta ei sinänsä riitä tekemään ihmisestä vetovoimaista (koska oletus on se, että kaikki ovat tällaisia).

        Ei aikuinen ihminen normaalisti käytä itsestään tai toisesta tuollaisia sanoja. Sen sijaan on erittäin hyvä asia olla vaikkapa oikeudenmukainen ja hyväsydäminen. Mutta liika kiltteys, kuuliaisuus ja tottelevaisuus eivät todellakaan ole aikuisessa hyviä ominaisuuksia. Ja esimerkiksi vanhemmuudessa ne ovat jopa negatiivisia ominaisuuksia. Liian kiltti ja kuuliainen ei kyseenalaista auktoriteetteja, mutta esim. lapsen vanhemmalla pitää olla sen verran kykyä omaan ajatteluun, että esim. uskaltaa ja rohkenee lääkärissä sanoa olevansa eri mieltä lääkärin kanssa esim. "varmuuden vuoksi" annetusta antibioottikuurista tai esim. vaatia tarkempia tutkimuksia, jos on vakuuttunut siitä, ettei lapsen sairaus olekaan tavallinen flunssa. Liian kiltti ja kuuliainen ei uskalla ajatella itse. Ja nimenomaan itse pitäisi osata ajatella aikuisen ihmisen. Ja kyllä minä ainakin arvostan sitä, että normiin ahtautumisen sijaan on uskallusta olla vaikka tarvittaessa erilainen, vaikka se joidenkin mummojen ja pappojen mielestä ei olisikaan "kunnollista".


    • Tossahan olikin tullut sulle jo monia hyviä vastauksia. Tässä nyt alkuun muutamia:


      - "Suurin turn-off k&k-miehessä: sairaalloinen tarve korostaa kiltteyttään ja kunnollisuuttaan syynä olla saamatta naisseuraa. Mies, joka itse määrittelee itsensä kiltiksi ja kunnolliseksi on pahimmillaan ollut harhainen narsisti (en minä mutta tuttava tähän törmäsi). "

      - " Kyllä kilteille ja kunnollisille miehille ottajia on. Mutta jos olet vain psykoottinen, jolla on harha omasta kiltteydestä ja kunnollisuudesta, niin flaksi ei käy. "

      - "Et tainnut huomioida paljoa muutakaan. Oikein hyvä pointti tuo että nuo on perusominaosuuksia joihin ei erikseen tarvitse pyrkiä. Jos sinun tarvitsee niin silloin et sitä oikeasti ole. Kiltteys ja kunnollisuus ei sinusta ainakaan täällä palstalla näy vaan juuri päinvastoin."

      - " Ns. kiltit miehet ovat täysin tossun alla olevia surkimuksia, jotka tykkää siitä että nainen päättää kaikesta. Ei kiitos minulle, vaikka kaikki muut naiset tykkäisivätkin. Ei sytytä seksuaalisesti eikä muutenkaan.Pidän siitä, että mies on päämäärätietoinen ja vahva."

      - "Hyväsydämisyys on yksi miehen tärkeimmistä ominaisuuksista, mutta moni kiltti mies on valittevasti myös melko tylsä. Sopiva mies on siellä välimaastossa, kohtelee naista hyvin ja kunniotuksella, mutta on myös tarpeeksi spontaani ja seikkailunhaluinen. "

      - "Minä en tunnen muunlaisia miehiä. Vähän nyt epäilyttää että ap liikkuu jossain narkkipiireissä joissa on perus kohdella muita huonosti ja siksi luulee että kaikki tekee niin. "

      - " Jos tämä k&k mies tarkoittaa sitä, että mies on perässävedettävä nyhverö, jolla ei ole mitään mielipidettä mistään, niin kiitos ei. En halua päättää jokaisesta asiasta, jos miehen kommentti on "ihan sama" tai "tee kuten haluat", mutta mies silti arvostelee tekemiäni päätöksiä jälkeenpäin "en minä tommoista olisi halunnut". Ja sitten vielä tuo seksi. Kuka haluaa 30-40 vuotta sellaista seksielämää, jossa mies on aina dominoiva ja raju? Ei kiitos sillekin. Tilanteen mukaan pitää osata mennä ja se sujuu, kun tuntee toisen tarpeeksi hyvin."

      " Naisia vihaava ikisinkku se onkin pätevä antamaan parisuhdeneuvoja. "

      Tossahan sitä olikin monia erittäin hyviä vastauksia sulle.

      • Anonyymi

        Miksi Darkkis laittaa copypastella trolliviestejä ketjuun, kun tuossahan 121212:n gallupissa saatiin jo totuudenmukaiset vastaukset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Darkkis laittaa copypastella trolliviestejä ketjuun, kun tuossahan 121212:n gallupissa saatiin jo totuudenmukaiset vastaukset?

        Oli vaan hyviä vastauksia siinä aloittajalle, niin ajattelin laittaa ne siinä kaikkien nähtäville.

        Eikä ne mitään trolliviestejä olleet, vaan erittäin hyviä vastauksia ätmeille siihen, että miksei ne "kiltit ja kunnolliset" miehet naisia sytytä. Monet siinä just sanoivatkin siitä, että miten tavallisten miesten ei tarvitse aina tuoda esille sitä omaa kiltteyttä ja kunnollisuutta, kuten niiden ätmien aina tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Darkkis laittaa copypastella trolliviestejä ketjuun, kun tuossahan 121212:n gallupissa saatiin jo totuudenmukaiset vastaukset?

        Mitä trolliviestejä? Väität siis vastanneiden naisten olleen trolleja?


      • Anonyymi

        "Kuka haluaa 30-40 vuotta sellaista seksielämää, jossa mies on aina dominoiva ja raju?"

        Ei kukaan. En miehenäkään tykkää jatkuvasta rynkytyksestä. Parasta on vaihtelu sekä vauhdin suhteen että dominoinnin.


    • Anonyymi

      Ei kiltti ätmi korosta kiltteyttään. Sen näkee kuka on kiltti ja kuka ei ja kiltti ätmi jää ilman naista koska naiset huomaa vain se paskat väkivaltaiset jännämiehet jotka tuo esiin sitä väkivaltaista luonnettaan.

      • Anonyymi

        "Ei kiltti ätmi korosta kiltteyttään."

        Ei tällä palstalla muuta tehdäkään kuin korosteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei kiltti ätmi korosta kiltteyttään."

        Ei tällä palstalla muuta tehdäkään kuin korosteta.

        Palstan ätmit ovatkin /r/niceguys neckbeardejä, eivätkä oikeasti kilttejä ja kunnollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan ätmit ovatkin /r/niceguys neckbeardejä, eivätkä oikeasti kilttejä ja kunnollisia.

        Joo leukaparta on aina homon merkki, on totta, kuten korvarengas väärässä korvassakin.


      • Anonyymi

        Kauheen väärin, en ymmärrä.


    • Anonyymi

      Naisilla on huonot geenit ja siksi ne haluaa tulla hakatuksi.

      • Anonyymi

        Monestiko isäsi on hakannut äitisi?


    • Anonyymi

      Pitäs olla tosi tosi jännämies niin saa naista.

    • Anonyymi

      Voi hirviön kammottus kun Darth Vader sentään, vauva-palsta on tullut tänne, ei haittaa mutta hassua hieman.

      Oomme me vauvoja kaikki muutenkin, HÖPÖTTÄVIÄ VAUVOJA olemme me.
      ... pää olkapää, silmät varpaat...

    • Anonyymi

      Nussikaa miehet muitakin naisia, niin ette ole kilttejä ja kunnollisia. Sitähän naiset oikeasti haluavat, eivät vain sano suoraan. Jännämiehet kiinnostaa enemmän.

    • Anonyymi

      Aina jaksaa ihmetyttää ne kilttien ja kunnollisten vikinät. Pitäisittekö itse naisista, jotka myötäilisivät teidän kaikkia aivopierujanne? Sitäkö te naisista haette, että ne olisi kaikesta samaa mieltä kanssanne vailla minkäänlaisia omia näkemyksiä?

      Minä en harrastaisi edes seksiä sellaisen naisen kanssa, vaikka kuin hyvännäköinen olisi. Jotenkin rasittavaa sellainen piirre ihmisissä, kun ei ole minkäänlaista omaa henkilökohtaista näkemystä missään asiassa. Ei sellaisten kanssa ole mitään keskusteltavaa...

      • Anonyymi

        "Minä en harrastaisi edes seksiä sellaisen naisen kanssa, vaikka kuin hyvännäköinen olisi. "

        Sä ootkin kiltti ja kunnollinen.
        Minä en välittäisi onko nainen aina samaa mieltä vai ei, seksistä en kieltäytyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä en harrastaisi edes seksiä sellaisen naisen kanssa, vaikka kuin hyvännäköinen olisi. "

        Sä ootkin kiltti ja kunnollinen.
        Minä en välittäisi onko nainen aina samaa mieltä vai ei, seksistä en kieltäytyisi.

        Heh, mulla on aina ollut ja on edelleen varaa kieltäytyä, jos en tahdo... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, mulla on aina ollut ja on edelleen varaa kieltäytyä, jos en tahdo... :D

        Ei ole, koska et ole komea ja kohta olet 50v hevosenkenkäkaljuinen ukko, jolla ei ole varaa kieltäytyä edes rumimman pubiruusun seksitarjouksesta.


    • Anonyymi

      Pitää olla rikollinen että saa naisen.

      • Anonyymi

        Oliskohan tällaisten kommenttien möläyttely yksi syy sun sinkkuuteen? Ei kukaan nimittäin jaksa tuollaisia harhaisia juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan tällaisten kommenttien möläyttely yksi syy sun sinkkuuteen? Ei kukaan nimittäin jaksa tuollaisia harhaisia juttuja.

        Näytä sitten rikollinen joka ei ole saanut naista. Väkivaltarikolliset ovat erityisessä naisten suosiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä sitten rikollinen joka ei ole saanut naista. Väkivaltarikolliset ovat erityisessä naisten suosiossa.

        Ja sulle kelpais vain ne naiset, jotka käy kuumana väkivaltarikollisiin. Niitä sä kuolaat, etkä kunnollisia naisia edes laske naisiksi ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä sitten rikollinen joka ei ole saanut naista. Väkivaltarikolliset ovat erityisessä naisten suosiossa.

        Entäs jos näyttää kaikki ne ei-rikolliset jotka ovat saaneet naisen? Silloinhan "pitää olla rikollinen että saa naisen" kumoutuu.


    • Anonyymi

      Kun mies valittaa ettei naiset halua kilttiä ja kunnollista, se tarkoittaa että hänen ihannoimansa naiset eivät halua kilttiä ja kunnollista. Lakatkaa katselemasta niitä jännäjennaisia bimboja ja kääntäkää katse ihan tavallisiin naisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3080
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      218
      1941
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1380
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1261
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      268
      1191
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe