Suomesta nousevalle profeetalle

Anonyymi

Kerätään tähän ketjuun yhteenveto näyistä, unista, profetioista ja sanomista mitkä on hänestä annettu.

96

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Suomen kansasta nousee Minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän."

        "Ei puutu pelkoa ei häpeää, ei puutu ahdistusta ei vastoinkäymisiä, yksinäisyyttä, nälkää, vilua, puutetta ja ongelmaa jos jonkinlaista, itkua parkua hulluuden partaalla. On korvanjuuressa perkele ajamassa hulluuteen, itsemurhaan, uskosta luopumiseen.
        Riisuttu nolla jolla ei mitään ole eikä mikään ole. Kolikon toinen puoli, rankka koulu, oman itsensä tunteminen, maailman menon lonkeroiden laajuuden tuntemus, Jumalan väkevä läsnäolo, raamatun avautuminen ja punaisen langan oivaltaminen selkärankaan asti tavalla jota ei muilla ole, laaja ihmeiden kokeminen.
        Suora Jeesuksen antama koulutus vastaa tehtävän vaativuutta. Näistä aineksista mm. on tehty suomesta pian nouseva profeetta. Tiedostaa itse tulevaisuutensa, tulee julkisuuteen odottamatonta reittiä. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suomen kansasta nousee Minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän."

        "Ei puutu pelkoa ei häpeää, ei puutu ahdistusta ei vastoinkäymisiä, yksinäisyyttä, nälkää, vilua, puutetta ja ongelmaa jos jonkinlaista, itkua parkua hulluuden partaalla. On korvanjuuressa perkele ajamassa hulluuteen, itsemurhaan, uskosta luopumiseen.
        Riisuttu nolla jolla ei mitään ole eikä mikään ole. Kolikon toinen puoli, rankka koulu, oman itsensä tunteminen, maailman menon lonkeroiden laajuuden tuntemus, Jumalan väkevä läsnäolo, raamatun avautuminen ja punaisen langan oivaltaminen selkärankaan asti tavalla jota ei muilla ole, laaja ihmeiden kokeminen.
        Suora Jeesuksen antama koulutus vastaa tehtävän vaativuutta. Näistä aineksista mm. on tehty suomesta pian nouseva profeetta. Tiedostaa itse tulevaisuutensa, tulee julkisuuteen odottamatonta reittiä. "

        Liittyykö kommentoijan viestiin kenties R1B, tuli jostain mieleen?


    • Anonyymi

      "Suomesta nouseva profeetta ei ole kiinnostunut eduskunnasta joka säätää lakeja jotka ovat syntiä." Totta

      Profeetta ei ole kiinnostunut mediasta joka levittää valheita. (totta osin)

      Profeetta ei ole kiinnostunut leipäkirkon vastuunkantajista jotka valhetta puhuvat, eksyttäen suomen kansaa. (totta)

      Profeetta ei ole kiinnostunut lahkolais johtajista jotka valheita levittävät"(totta)

      "Profeetta on kiinnostunut suomen kansan syvistä riveistä. Kaikista jotka ovat em. valheiden uhreja. Valehtelijat ovat värinsä näyttäneet ja valinneet puolensa." (totta)

      "Lampaissa ei ole syy, vaan "paimenissa". (totta)

      Jos siis profeetta ei ole kiinnostunut mediasta, miten hän levittää sanomansa? Mitä siitä sanotaan raamatussa?

      • Anonyymi

        "Suomesta nouseva profeetta ei ole kiinnostunut eduskunnasta joka säätää lakeja jotka ovat syntiä." Väärin, sillä hän käy kaiken vääryyden kimppuun.

        Profeetta ei ole kiinnostunut mediasta joka levittää valheita. Väärin, sama perustelu kuin edellisessä.

        Profeetta ei ole kiinnostunut leipäkirkon vastuunkantajista jotka valhetta puhuvat, eksyttäen suomen kansaa. Väärin, sama perustelu kuin edellisessäkin.

        Profeetta ei ole kiinnostunut lahkolais johtajista jotka valheita levittävät"Väärin, ja taas sama perustelu.

        "Profeetta on kiinnostunut suomen kansan syvistä riveistä. Kaikista jotka ovat em. valheiden uhreja. Valehtelijat ovat värinsä näyttäneet ja valinneet puolensa." (totta), kyllä.

        "Lampaissa ei ole syy, vaan "paimenissa". (totta), jos paimenet ovat tahallaan väärin johtaneet lampaita.Paimenia ovat kaikki, jotka johtavat toisia kohti totuuden tuntemista, ja heiltä vaaditaan paljon oikeamielisyyttä.

        Tämä on minun näkemykseni profeetasta.

        Mutta meidän kaikkien tulee olla Hänen lampaitaan, Joka on totuus.


    • Anonyymi

      "Se profeetta on kertonut nimensä vertauksen kautta, ja viittaa siihen, mikä Jeesus sanoi olevansa."

      "Kristityt ovat kuin Jeesuksen ajan kirjanoppineet. He odottivat messiaan olevan heidän odotustensa mukainen, mutta hän on Jumalan tahdon mukainen. Siksi kirjanoppineet, Mooseksen lain seuraajat ja perinnäistapojen saarnaajat eivät voineet ottaa Jeesusta vastaan."

      "Jokainen, joka sanoo olevansa profeetta, ja saarnaa Jeesuksesta raamatun mukaisesti, on väärä."

    • Anonyymi

      "Minä herätin pohjoisesta hänet, ja hän tuli, päivänkoitosta hänet, joka rukoilee minun nimeäni, ja hän tallaa käskynhaltijoita kuin lokaa, kuin savenvalaja savea sotkee. Kuka on sen alunpitäen ilmoittanut, että olisimme sen tienneet, että voisimme sanoa: Hän oli oikeassa? Ei kukaan sitä ilmoittanut, ei kukaan kuuluttanut, ei kukaan kuullut teiltä sanaakaan. Ei hän huuda eikä korota ääntään, ei anna sen kuulua kaduilla."
      (onko joku sitä mieltä, että tässä puhutaan Jeesuksesta? Jeesus antoi äänensä kuulua, kun hän opetti kansaa ulkona, jos tässä ei puhuta hänestä, eikä muistakaan puhuvista profeetoista, niin kenestä?)

      "Hän puhutteli minua ja sanoi minulle: Mene, sulkeudu sisälle huoneeseesi... Minä tartutan sinun kielesi suusi lakeen, niin että mykistyt..."

      "Sillä hänen kirjeensä ovat, sanotaan, kyllä mahtavat ja pontevat, mutta ruumiillisesti läsnäollessaan hän on heikko, eikä hänen puheensa ole minkään arvoista. Joka niin sanoo, ajatelkoon, että samaa, mitä me poissaolevina olemme kirjeidemme sanoissa, samaa me myös olemme läsnäolevina teoissa."

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/10672101/kuka-antaa-tukholman-profetian-jatkon

      "Minä tässä näin" kirjoittaja edustaa hyvin tätä ennustusta:
      "Näin on Herra sanonut: Astukaa teille ja kysykää muinaisia polkuja, kysykää, mikä on hyvä tie, ja vaeltakaa sitä, niin te löydätte levon sieluillenne. Mutta he vastasivat: Emme vaella."

      Astrologia on muinainen polku. Miten kristitty uskova voisi ottaa vastaan astrologiaa?
      Miten mooseksenlain kannattajat olisivat voineet ottaa vastaan Jeesusta?

      • Anonyymi

        Muinaiset polut tarkoittavat sitä, miten vt:n profeetat, patriarkat ja muu Jumalan kansa ovat hyvin vaeltaneet. Sitä meidän tulee tutkia raamatusta ja siitä ottaa oppia.

        Astrologiaan ei kuulu mennä mukaan. Muinainen Babylon oli tähtientähystämisen alkukehto ja Babylon väärä uskonto Jumalan silmissä. Herra kertoo meille tulevaiset. Vaikka taivaankappaleet osoittavat aikoja ja aikakausia, niin tällaiseen ennusteluun yms. niitä ei pidä käyttää kuin astrologiassa.

        Keitä tarkoitat mooseksenlain kannattajilla? Vt: kansaako?

        Jos, niin Kristus on vanhassa testamentissa esiintyvä Jumala, joka seurasi israelilaisia kaikkialla, erämaavaelluksella ym. Kansa ei Jumalaansa oikein hyvin vain ymmärtänyt ja seurannut.

        "Kristus vanhassa testamentissa"-haulla löytyy aiheesta jotain netistä lisää, jos olet kiinnostunut. Uuden ja vanhan testamentin lukemalla asia avautuu. Katso myös jakeiden alla olevat alaviitteet, jos sellainen raamattu on käsillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muinaiset polut tarkoittavat sitä, miten vt:n profeetat, patriarkat ja muu Jumalan kansa ovat hyvin vaeltaneet. Sitä meidän tulee tutkia raamatusta ja siitä ottaa oppia.

        Astrologiaan ei kuulu mennä mukaan. Muinainen Babylon oli tähtientähystämisen alkukehto ja Babylon väärä uskonto Jumalan silmissä. Herra kertoo meille tulevaiset. Vaikka taivaankappaleet osoittavat aikoja ja aikakausia, niin tällaiseen ennusteluun yms. niitä ei pidä käyttää kuin astrologiassa.

        Keitä tarkoitat mooseksenlain kannattajilla? Vt: kansaako?

        Jos, niin Kristus on vanhassa testamentissa esiintyvä Jumala, joka seurasi israelilaisia kaikkialla, erämaavaelluksella ym. Kansa ei Jumalaansa oikein hyvin vain ymmärtänyt ja seurannut.

        "Kristus vanhassa testamentissa"-haulla löytyy aiheesta jotain netistä lisää, jos olet kiinnostunut. Uuden ja vanhan testamentin lukemalla asia avautuu. Katso myös jakeiden alla olevat alaviitteet, jos sellainen raamattu on käsillä.

        Miksi Herra sitten opettaa "tähtien asernnot"?
        On riman alitus toistaa vanhoja kuluneita selityksiä "väärästä uskonnosta".

        Tähdet (planeetat) radoiltaan sotivat Siiseraa vastaan... - ote raamatusta -

        Mutta... he tekivät syntiä ja rikkoivat,
        vaikka he tiesivät, että heillä on laki nuhtelemassa heitä,
        ja valo, jossa mikään ei voinut eksyä,
        myös taivaankappaleet jotka todistavat, ja Minä. - ote eenokin kirjasta -
        (huom. tässä ensikertaa puhutaan taivaankappaleista, ei tähdistä - aikana, jolloin kaukoputkea ei tunnettu)

        Minä näin 12 tähtikuviota (eläinrata) sen perustuksen ympyrässä,
        joka on seitsemännen taivaan yläpuolella.
        Minä näin yhdeksännen taivaan, joka on "tähdet",
        jossa ovat perustuksen kahdentoista tähtikuvion taivaalliset kodit. - ote "Eenokin salaisuuksien kirjasta" -

        Minkä profeetta valitsee, sen paholainen haluaa tuohota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Herra sitten opettaa "tähtien asernnot"?
        On riman alitus toistaa vanhoja kuluneita selityksiä "väärästä uskonnosta".

        Tähdet (planeetat) radoiltaan sotivat Siiseraa vastaan... - ote raamatusta -

        Mutta... he tekivät syntiä ja rikkoivat,
        vaikka he tiesivät, että heillä on laki nuhtelemassa heitä,
        ja valo, jossa mikään ei voinut eksyä,
        myös taivaankappaleet jotka todistavat, ja Minä. - ote eenokin kirjasta -
        (huom. tässä ensikertaa puhutaan taivaankappaleista, ei tähdistä - aikana, jolloin kaukoputkea ei tunnettu)

        Minä näin 12 tähtikuviota (eläinrata) sen perustuksen ympyrässä,
        joka on seitsemännen taivaan yläpuolella.
        Minä näin yhdeksännen taivaan, joka on "tähdet",
        jossa ovat perustuksen kahdentoista tähtikuvion taivaalliset kodit. - ote "Eenokin salaisuuksien kirjasta" -

        Minkä profeetta valitsee, sen paholainen haluaa tuohota.

        Tästähän on tullut puhetta jo "kuka antaa tukholman profetian jatkon" -osiossa. Ei näkäjään joillekin ole mennyt perille.

        Paholainen on se, joka haluaa estää ihmisen älyllisen kehityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muinaiset polut tarkoittavat sitä, miten vt:n profeetat, patriarkat ja muu Jumalan kansa ovat hyvin vaeltaneet. Sitä meidän tulee tutkia raamatusta ja siitä ottaa oppia.

        Astrologiaan ei kuulu mennä mukaan. Muinainen Babylon oli tähtientähystämisen alkukehto ja Babylon väärä uskonto Jumalan silmissä. Herra kertoo meille tulevaiset. Vaikka taivaankappaleet osoittavat aikoja ja aikakausia, niin tällaiseen ennusteluun yms. niitä ei pidä käyttää kuin astrologiassa.

        Keitä tarkoitat mooseksenlain kannattajilla? Vt: kansaako?

        Jos, niin Kristus on vanhassa testamentissa esiintyvä Jumala, joka seurasi israelilaisia kaikkialla, erämaavaelluksella ym. Kansa ei Jumalaansa oikein hyvin vain ymmärtänyt ja seurannut.

        "Kristus vanhassa testamentissa"-haulla löytyy aiheesta jotain netistä lisää, jos olet kiinnostunut. Uuden ja vanhan testamentin lukemalla asia avautuu. Katso myös jakeiden alla olevat alaviitteet, jos sellainen raamattu on käsillä.

        Ote koraanista

        56: 74-76
        Ylistä siis suuren Herrasi nimeä,
        Vannon tähtien aseman nimeen,
        ja se on totisesti suuri vala, jospa sen tietäisitte...

        Jättäisivätkö hallitsijat astrologian huuhaa kategoriaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ote koraanista

        56: 74-76
        Ylistä siis suuren Herrasi nimeä,
        Vannon tähtien aseman nimeen,
        ja se on totisesti suuri vala, jospa sen tietäisitte...

        Jättäisivätkö hallitsijat astrologian huuhaa kategoriaan?

        Ote urantiakirjasta: "Tällaiset uskon vapauttamat pojat ovat peruuttamattomasti pestautuneet ajallisuudessa käytäviin kamppailuihin ikuisuuden korkeampien voimien ja jumalallisten persoonallisuuksien puolella; ja nyt käyvät jopa tähdet radoillaan taistelua heidän puolestaan; viimeinkin he katselevat universumia sisältäpäin, Jumalan näkökulmasta, ja kaikki muuttuu aineellisen eristyneisyyden epävarmuuksista ikuisen hengellisen etenemisen varmuuksiksi. "

        Outo juttu, että tämän kirjan sanotaan tulleen taivaan enkeleiltä, mutta siitä puhutaan raamatullisesti "tähtien radoista", vaikka kyse oli planeetoista.

        Mutta sitten:
        "Astrologia. Tämä babylonialainen näennäistiede..."
        "Astronomia on asiallista tieteenharjoitusta, mutta astrologia on vain valtava määrä taikauskoista erhettä"

        Erittäin tuttua puhetta maan päältä, ei taivaasta.

        Job:
        "Osaatko tuoda ajallaan esiin eläinradan tähdet, sinäkö talutat Leijonaa ja sen pentuja? Sinäkö tunnet taivaan säännöt, määräätkö sinä, miten ne vaikuttavat maan päällä?"

        Miksi leijonan tähdistö mainitaan raamatussa?
        Miten tähdet liittyvät profetioihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Herra sitten opettaa "tähtien asernnot"?
        On riman alitus toistaa vanhoja kuluneita selityksiä "väärästä uskonnosta".

        Tähdet (planeetat) radoiltaan sotivat Siiseraa vastaan... - ote raamatusta -

        Mutta... he tekivät syntiä ja rikkoivat,
        vaikka he tiesivät, että heillä on laki nuhtelemassa heitä,
        ja valo, jossa mikään ei voinut eksyä,
        myös taivaankappaleet jotka todistavat, ja Minä. - ote eenokin kirjasta -
        (huom. tässä ensikertaa puhutaan taivaankappaleista, ei tähdistä - aikana, jolloin kaukoputkea ei tunnettu)

        Minä näin 12 tähtikuviota (eläinrata) sen perustuksen ympyrässä,
        joka on seitsemännen taivaan yläpuolella.
        Minä näin yhdeksännen taivaan, joka on "tähdet",
        jossa ovat perustuksen kahdentoista tähtikuvion taivaalliset kodit. - ote "Eenokin salaisuuksien kirjasta" -

        Minkä profeetta valitsee, sen paholainen haluaa tuohota.

        Herra, Israelin Jumala, raamatun Jumala, ei meille mitään tähtien asentoja opeta.

        Sielunvihollinen ja okkultismi, astrologia, uushenkisyys yms. uskomukset kyllä opettavat sellaista.

        Tähdet radallaan, jotka sotivat Siiseraa vastaan, on kielikuvaa ja viittaus enkeleihin raamatussa. Taivaallinen sotajoukko.


    • Anonyymi

      "he eivät ole kuunnelleet minun sanojani, vaan ovat hylänneet minun lakini. ...Minä asetan tälle kansalle kompastuskiviä, joihin he kompastuvat..."

      "Jokainen ihminen, joka on tuomittu uskontoa miellyttävään tuomioon, on suorastaan Kristus (kristukseen verrattavissa)."

      "Älkää unohtako pappia, jonka asuinalue joutui tulvan valtaan. Pappi kiipesi katolle, ja häntä tultiin veneellä ja helikopterillakin lopulta hakemaan, jotta hänet pelastettaisi. Mutta pappi sanoi: "herra pelastaa". No, tulvavedet nousivat ja pappi hukkui, ja Jumala "ihmetteli, ja sanoi: mikä siinä meni vikaan, kun lähetin helikopterinkin". Tämä ei ole kertomus, vaan profetia, joka kertoo tulevasta profeetasta."

      "...me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus"
      Mitä on siis uuden aikakauden sana? Taas hullutus."

      "Toisessa silmässäni on roska, josta muotoutuu kiemurteleva käärme, jonka päähän on isketty paimensauva. Kerroin Piholle tästä, ja hänellä on siitä kuva. Suomi on luotu käärmeen vuonna."

    • Anonyymi

      "Oi Pyhistä Pyhin - Jumala, Kaikkivaltias Armahtavainen, Ylimmistä Ylin, Ensimmäinen, Ainoa, Ikuinen, Rakastavin, Totisin, Totuudellisin ja Ainoa Olevaisuus, anna heille ymmärrystä, minä rukoilen Sinulta armomielisyyttä näitä haihattelijoita kohtaan, sillä mistä he voisivat tietää, kun heillä vain raamattu on ollut? Oi Ylin, sinä sen tiedät, jotka Sinusta ovat lähtöisin, siis kaikki me itsellemmekin ihmeelliset olennot, kaikenlaiset, jotka kaiken olevaisen mukaisiksi ovat tulleet. Ja ne, jotka harhapoluille ovat päätyneet Sinun nimessäsi, suo heille älyä, jotta he kääntyisivät takaisin - pelotta, sillä sen Sinä tiedät - he eivät ymmärrä, että pelko ei voi rakastaa. Amen. Totisesti."

      Kukas kristitty uskova on näin rukoillut? Ei kukaan yleensä.

      • Anonyymi

        tyhjää hokemaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tyhjää hokemaa!!

        Niinkö? Minusta se kuulostaa kehittyneeltä, erilaiselta, kaavoja halveksuvalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Minusta se kuulostaa kehittyneeltä, erilaiselta, kaavoja halveksuvalta.

        oleellistahan on se miltä kuulostaa eikä totuudella olekaan mitään väliä. ainakin sinun mukaan.


      • Anonyymi

        Minä ainakin rukoilen samalla tavalla kuin puhuisin naapurin Jaskalle jota arvostan suuresti ihmisenä. Puhun ikäänkuin isälle tai läheiselle veljelle, johon luotan ja häntä pidän luotettavimpana ystävänä. Siihen tyyliin.


    • Anonyymi

      Olen kasvattamassa uusia johtajia, Jumalan kenraaleja, jotka näyttävät täysin toisenlaisilta kuin miltä maailman ihmiset ajattelevat suurten johtajien näyttävän. "Olen nostamassa esiin palvelijajohtajien armeijaa, jonka johdossa on ihmisiä, jotka palvelevat nöyrästi ja murtuneella mielellä.
      Minun kenraalini eivät ole täydellisiä, mutta heillä on lapsenkaltainen sydän kuulla minua ja totella ääntäni jopa heikkoudessa. He eivät palvele omassa voimassaan tai viisaudessaan, vaan täysin riippuvaisina Pyhästä Hengestä.
      Heitä on taottu syvissä tulissa ja muokattu voimakkaissa liekeissä. Kuumuus on ollut monta kertaa tuskallista.
      Monesti he ovat ajatelleet, että he eivät kestä enää. Olen nähnyt heidän kestävyytensä heikkoudessakin ja se on ilahduttanut minua. Heitä on koeteltu ja he ovat osoittautuneet uskollisiksi.
      Maailma ei tunne heitä vielä, mutta minä tuon heidät esille hyvin pian."

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ”Kannibalismista tulee yleistä, kun se on hyväksynyt Antikristuksen sinetin, ihmiskunta poistaa kaikki moraalin rajat.” (Isä Anthony kirjassa: A. Krasnov, s. 34)

        Viittaa jollain tavalla vesimiehen aikaan, tai aikaa, jolloin pluto on vesimiehessä (alkaen muistaakseni 2023)?

        Missäs profetiassa sanottiin, että maailmasta poistetaan moraalisäännöt, jotta antikristus voi ilmestyä? Häntä ei siitetä kuten ihminen ihmistä, vaan luultavasti keinotekoisesti.


    • Anonyymi

      "Profeetta on se, joka on puhunut, ja josta ei puhuta, mutta josta raamattu ja esivanhemmat ovat puhuneet, ja johon viitaten paholainen on osoittanut vihaa."

      "Jos henkilö ei ole täyttänyt neljääkymmentä vuohen vuonna, hän ei ole profeetta"

      "Kun netissä työskentelee "aktiivinen paholainen", "kaiken väärentäjä", ja tyyppi, joka on tämän vastakohta, ja joka eroaa ajatuksiltaan tavanomaisesta, voisi kuvitella jotain merkittävää olevan tekeillä."

      • Anonyymi

        Jos henkilön kimpussa ei ole lohikäärmeitä ja käärmeitä, hän ei voi olla profeetta.
        Jos henkilö on nainen, ja käyttää hametta, hän ei voi olla profeetta. Yin on kiinteä, yang on ontto.
        Jos henkilö kieltää Jeesuksen Kristuksen, tai haluaa hävittää hänen nimensä, hän ei voi olla profeetta, mutta sen sijaan hän tuo Jeesuksen esiin kultana, jota kristityt ovat käyttäneet tuhlaavasti niin, että hänen arvonsa on alentunut.


    • Anonyymi

      Jossain uutisessa oli, että washingtonissa oli joku tappanut 13 kissaa. Tuli mieleen Jeesus opetuslapsineen, joista Jeesus oli kolmastoista.
      Eräässä kuvassa oli, että musta kissa oli kaatanut joulukuusen.
      Suomessa oli aikoinaan tapana sylkeä 3 kertaa maahan, jos musta kissa kulki tien yli ("etteivät kompastuisi Jumalan heille eteen asettamiin kompastuskiviin")

    • Anonyymi

      Kristityt kultaa kaikkia paikkoja "Jeesuksella", ja odottavat profeettaa, joka tuo lisää kultaa?

      "Ja hän sanoi: ei kukaan profeetta ole otollinen kotikaupungissaan"

      "Jeesus ... todisti, ettei profeetalla ole arvoa omassa isiensä maassa"

      "...he loukkaantuivat häneen. Mutta Jeesus sanoi heille: Ei ole profeetta halveksittu muualla kuin kotikaupungissaan ja sukulaistensa kesken ja kodissaan"

      • Anonyymi

        Profeetta ei kuulu kirkkoon, eikä mihinkään uskontokuntaan, saati lahkoon.
        Se, minkä hän valitsee, sen paholainen haluaa tuhota.


    • Anonyymi

      No nyt on puhuttu siitä, että profeetta tulee, ja hän on tommonen ja tämmönen.
      Seuraavaksi kysytäänkin että "miksi"?
      Miksi profeetta tulee?

    • Anonyymi

      >> "miksi"?
      Miksi profeetta tulee? <<


      Koska Herra varoittaa aina ajoissa. Hän haluaa ihmisten tekevän parannuksen, jotta korjaustoimenpiteitä, kuritusta ei tarvittaisi.

      Suomen kansa, eikä varsinkaan Suomen kristikansa, ole ottanut Jumalan sanaa tarpeeksi todesta ja kirjaimellisesti, vaan sanaa on laimennettu, vesitetty, 'uudistettu' tai kokonaan hylätty. Siitä on tullut vierasta, toista evankeliumia. Jumalan sanaa revitään ja poltetaan hiilivalkealla jo samoin kuin ammoisina aikoina. Leikkaamme raamatusta osia pois kirjurinveitsellä ja viskaamme niitä tuleen kuin kuningas Joojakim aikanaan.

      • Anonyymi

        Tämä vuodatus ei vastaa sitä, mitä muista poikkeava henkilö tuolla, joka saattaisi profeetta olla, on jo kirjoittanut. Kyse ei ole siitä kaavasta, jota kristityt hokevat.

        Tuo vuodatuksesi on aivan sama, kuin Mooseksenlain kannattaja puhuisi, ettei Mooseksen lakia ole tarpeaksi vakavasti otettu vastaan ja uskottu. Tästä on jo puhuttu.

        Profeetta ei tullut levittämään lisää "kultaa" - Jeesusta, kuten ei Jeesus tullut levittämään Mooseksen lakia.
        Mistä profeetta tulee puhumaan? Miksi kristityt eivät voi ottaa häntä vastaan? Hänet otetaan vastaan, jos hän ei ole profeetta. Se, mistä tuolla on jo puhuttu, viittaa täydellisesti profeettaan, koska hänen sanomansa on niin erilaista, mutta sopusoinnussa raamatun kanssa.


      • Anonyymi

        "Suomen kansa, eikä varsinkaan Suomen kristikansa, ole ottanut Jumalan sanaa tarpeeksi todesta ja kirjaimellisesti, vaan sanaa on laimennettu, vesitetty, 'uudistettu' tai kokonaan hylätty. Siitä on tullut vierasta, toista evankeliumia."

        Päinvastoin! He ovat kyllästyneet Jeesusteluun! Tuo profeettahan tuolla julistaa vierasta evankeliumia, mutta ristiriitaa siinä ei juuri ole! Kysymys on muinaisen tiedon muistutamisesta ja sen "kissana pöydälle nostamisesta".
        Raamatussa kerrotaan Jumalan opettavan astrologiaa profeetoille! Ei ihme, että kirkko on julistanut homman huuhaaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vuodatus ei vastaa sitä, mitä muista poikkeava henkilö tuolla, joka saattaisi profeetta olla, on jo kirjoittanut. Kyse ei ole siitä kaavasta, jota kristityt hokevat.

        Tuo vuodatuksesi on aivan sama, kuin Mooseksenlain kannattaja puhuisi, ettei Mooseksen lakia ole tarpeaksi vakavasti otettu vastaan ja uskottu. Tästä on jo puhuttu.

        Profeetta ei tullut levittämään lisää "kultaa" - Jeesusta, kuten ei Jeesus tullut levittämään Mooseksen lakia.
        Mistä profeetta tulee puhumaan? Miksi kristityt eivät voi ottaa häntä vastaan? Hänet otetaan vastaan, jos hän ei ole profeetta. Se, mistä tuolla on jo puhuttu, viittaa täydellisesti profeettaan, koska hänen sanomansa on niin erilaista, mutta sopusoinnussa raamatun kanssa.

        No, saahan sitä mielipiteitä olla, mutta ei se totuutta miksikään muuta. Kulta voi saada kompastumaan raamatun mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, saahan sitä mielipiteitä olla, mutta ei se totuutta miksikään muuta. Kulta voi saada kompastumaan raamatun mukaan.

        Puhuuko profeetta totuuden vai valheen? Näillä palstoilla nimittäin seilaa kuin levoton sielu paholaismaisen vaivan omaava mies, joka on katsonut näköjään tehtäväkseen levittää valheita, antikristillistä henkeä ja venäjävihaa suomalaisiin ja nuorisoon "maanpuolustuksen" nimissä.


    • Anonyymi

      Jeeuksen kerrotaan sanonneen: Minä teen ensimmäisestä viimeisen, ja viimeisestä ensimmäisen.
      Kalat on länsim. eläinradan viimeinen merkki, ja vastaa kiin. kissaa eli jänistä.

      Oinas on eläinradan ensimmäinen luonne, ja vastaa lohikäärmettä.
      Jeesus kulemma sanoi myös: Minä olen ensimmäinen ja viimeinen.

      Profeetasta on sanottu että hänen kimpussaan ovat "loharit ja käärmeet"

      Ensimmäisen ja viimeisen ajankohta on 20.3 (kalat päättyy) - 21.3 (oinas alkaa)
      Maaliskuu on kolmas kuukausi. Kolmosen sanottu olevan muodoltaan puolet kahdeksasta.
      Mitähän muita havaintoja voidaan ajankohdasta tehdä?

      • Anonyymi

        Kissojen aivoista on sanottu, että ne ovat 90%:sti kuin ihmisen. Sfinski on makaava "kissaihminen". Profeetasta on sanottu, että hänet on "sidottu" (hän siis istuu tai makaa) niin, ettei hän saarnaa ulkona.

        "Maaliskuussa Kalojen aikana kevään merkit alkavat olla ilmassa, vaikka maa on vielä jäässä ja yöt kylmiä. Luonnossa tapahtuu silmin havaitsematonta heräämistä. Kasvit reagoivat lisääntyvään valoon ja lämpöön pienillä solumuutoksilla, jotka pohjustavat alkamassa olevaa todellista heräämistä.
        Kalat on intuitiivisin luonne, ja he vaistoavat tulevia asioita, vaikka eivät pysty todistamaan aavistuksiaan todeksi. Kalat elävät omassa herkässä maailmassaan, koska heidän täytyy osata olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ilman näkyvää syytä - seurausilmiötä ankaran talven selviämisvaistosta, kun ei voida pärjätä enää pelkän näkö/kuulokyvyn perusteella. Kalojen kautta elämässä tapahtuu jatkuvaa heräämistä ja alitajuista kehittymistä. Kuten auringon valon lisääntyminen auttaa kevättä alkuun, myös kaloilla on suuri auttamisen tarve"

        Keräily ja metsä
        - Polttopuut (tyyppi näki polttopuita ladottuna outoon paikkaan)

        Puutarha
        - Ensimmäisten taimien kylväminen
        - Lannanajo pelloille

        Eläimet
        - Navetan valmistaminen karitsointiin.
        - Vuohet syntyvät.


    • Anonyymi

      Jeesus sanoi myös: Ei ihminen ainoastaan leivästä elä, vaan jokaisesta sanasta joka Jumalasta on lähtöisin.
      Hän sanoi myös: "Minä olen elämän leipä"
      Ja sanoi: anna meille joka päivä meidän jokapäiväinen leipämme. (ei tarkoita yksinomaan Jeesusta)
      Ja myös: "Kuka teistä on se, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää"

      Jos kristityt uskovat nyt siis ajattelevat esim. Jeesuksen leiväksi, ja kiven asiaksi, josta ei voi saada mitään, he ovat väärässä.
      Kivien avulla te lämmitätte saunan, kivillä te koristatte pihanne, kivistä te teette työkaluja.
      Mitä paholainen sanoi: "jos olet Jumalan poika, niin muuta kivet leiviksi!

      Kun lapsenne haluaa heittää kiviä järveen ja rakentaa kivistä jotain, annatteko hänelle leivän?
      Jeesuksen kerrotaan sanoneen ratsastettuan Jewrusalemiin aasilla: "Jos ihmiset olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat"

      Jos joku pyytää Jeesusta uskon nälkäänsä, antakaa se leipä hänelle. Mutta ihmiset haluavat käytännöllisyyttäkin - työkaluja. Uskovat istuttavat ihmisiä leipäpöydän ääressä...?

      Kristityt hairahtuvat samaan ongelmaan, kuin Mooseksenlain kannattajat ja ääri-islamistit - he tukahduttavat. Suu täynnä on vaikea protestoida...

      • Anonyymi

        Ei juma... Huomasin tuon kirjoitusvirheen. Sain ideakseni laskea montako näppäintä on J kirjaimesta E kirjaimeen. Vastaus on n. 3½. Onko juutalaisten valtaan nostaman antikristuksen hallintoaika kerrottu maailmanlaajuisesti esiintyvien tietokoneiden näppäimistäissäkin? Tämäpä mielenkiintoista. Ellei kyse ole siitä, että "Jumalalle 1 päivä on kuin 1000 vuotta" = n. 3500 vuotta Jeesuksen syntymästä? Sanotaanhan raamatussakin, että antikristuksen aika oli jo tuolloin. Erään väitteen mukaan maailmanloppu tulee n. v. 3960 ja johtuu auringon toiminnasta.
        Tyypit jotka siitä kerto, viittasivat Hesekieliin. "39:6 Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen he tulevat tietämään, että minä olen Herra."

        "antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei juma... Huomasin tuon kirjoitusvirheen. Sain ideakseni laskea montako näppäintä on J kirjaimesta E kirjaimeen. Vastaus on n. 3½. Onko juutalaisten valtaan nostaman antikristuksen hallintoaika kerrottu maailmanlaajuisesti esiintyvien tietokoneiden näppäimistäissäkin? Tämäpä mielenkiintoista. Ellei kyse ole siitä, että "Jumalalle 1 päivä on kuin 1000 vuotta" = n. 3500 vuotta Jeesuksen syntymästä? Sanotaanhan raamatussakin, että antikristuksen aika oli jo tuolloin. Erään väitteen mukaan maailmanloppu tulee n. v. 3960 ja johtuu auringon toiminnasta.
        Tyypit jotka siitä kerto, viittasivat Hesekieliin. "39:6 Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen he tulevat tietämään, että minä olen Herra."

        "antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa"

        Toisaalta taas: 36: 9 Sillä minä tulen teidän luoksenne ja käännyn teidän puoleenne, ja teidät viljellään ja teihin kylvetään.

        36:8-11 Mutta te, Israelin vuoret, teette lehvänne ja kannatte hedelmänne minun kansalleni Israelille, sillä he ovat aivan lähellä, ovat tulossa. Sillä minä tulen teidän luoksenne ja käännyn teidän puoleenne, ja teidät viljellään ja teihin kylvetään. Ja minä lisään teille ihmisiä runsaasti - kaiken Israelin heimon kokonansa - ja kaupungit asutetaan ja rauniot rakennetaan.
        Lisään teille ihmisiä ja karjaa runsaasti, ja ne lisääntyvät ja ovat hedelmälliset. Minä teen teidät asutuiksi, kuten olitte muinaisina päivinänne, ja teen hyvää vielä enemmän kuin alkuaikoinanne...

        36:12-14 Minä annan teidän kukkuloillanne kulkea ihmisten, kansani Israelin; ja he ottavat sinut omaksensa, ja sinä tulet heille perintöosaksi, ja sinä et enää tästälähin riistä heidän lapsiansa. Näin sanoo herra: Koska teille on sanottu: 'Sinä olet ihmissyöjätär, oman kansasi lasten riistäjätär', siksi et sinä ole enää syövä ihmisiä etkä enää riistävä lapsia omalta kansaltasi, sanoo Herra.

        Muistakaapa mikä on Suomen lastensuojelun tila... Muistakaa mitä on sanottu nousevista kannibalismi jutuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta taas: 36: 9 Sillä minä tulen teidän luoksenne ja käännyn teidän puoleenne, ja teidät viljellään ja teihin kylvetään.

        36:8-11 Mutta te, Israelin vuoret, teette lehvänne ja kannatte hedelmänne minun kansalleni Israelille, sillä he ovat aivan lähellä, ovat tulossa. Sillä minä tulen teidän luoksenne ja käännyn teidän puoleenne, ja teidät viljellään ja teihin kylvetään. Ja minä lisään teille ihmisiä runsaasti - kaiken Israelin heimon kokonansa - ja kaupungit asutetaan ja rauniot rakennetaan.
        Lisään teille ihmisiä ja karjaa runsaasti, ja ne lisääntyvät ja ovat hedelmälliset. Minä teen teidät asutuiksi, kuten olitte muinaisina päivinänne, ja teen hyvää vielä enemmän kuin alkuaikoinanne...

        36:12-14 Minä annan teidän kukkuloillanne kulkea ihmisten, kansani Israelin; ja he ottavat sinut omaksensa, ja sinä tulet heille perintöosaksi, ja sinä et enää tästälähin riistä heidän lapsiansa. Näin sanoo herra: Koska teille on sanottu: 'Sinä olet ihmissyöjätär, oman kansasi lasten riistäjätär', siksi et sinä ole enää syövä ihmisiä etkä enää riistävä lapsia omalta kansaltasi, sanoo Herra.

        Muistakaapa mikä on Suomen lastensuojelun tila... Muistakaa mitä on sanottu nousevista kannibalismi jutuista.

        Ihmissyöjätär ja riistäjätär viittaa naiseen, Suomineito? Suomalaisia on sanottu israelin kadonneeksi heimoksi.
        Paljonko lastensuojelussa on leijonan kuussa syntyneitä? Leijonahan on "lapsirakas"...
        Mutta Suomi on itsenäistetty aikana, jolloin Pluto oli ravussa, jonka teema on mm. kotien ja perheiden rikkoutuminen:

        Pluto ravussa (1913-1938, 2157-2182?)
        (2160 siirrytään vesimiehen aikaan, uranus-neptunus vesimiehes 2165 (teemoina mm. uskonn. vallankumous))
        Mysteerit vedessä (titanic), uudistukset veteen liittyen, kansallismielisyys, turvallisuuden liioittelu, hyökkäävä aluepuolustus, äärimmäiset tunteet ristiriidassa, kotien ja perheiden rikkoutuminen, 1. maailmansota, asuinalueiden erottelua, tieteen saavutusten käyttäminen nurkkakuntaisesti ja itsekkäästi omaa etua puolustaen, juurilta irti repiminen (intiaanien ja alkuasukkaiden "sivistäminen"), vetäytyvyys (NL), Suomi itsenäistettiin, Venäjällä kansanmurhakatastrofi.

        Todellakin:
        "Herra opetti minulle... vuosien kierron ja tähtien asennot..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissyöjätär ja riistäjätär viittaa naiseen, Suomineito? Suomalaisia on sanottu israelin kadonneeksi heimoksi.
        Paljonko lastensuojelussa on leijonan kuussa syntyneitä? Leijonahan on "lapsirakas"...
        Mutta Suomi on itsenäistetty aikana, jolloin Pluto oli ravussa, jonka teema on mm. kotien ja perheiden rikkoutuminen:

        Pluto ravussa (1913-1938, 2157-2182?)
        (2160 siirrytään vesimiehen aikaan, uranus-neptunus vesimiehes 2165 (teemoina mm. uskonn. vallankumous))
        Mysteerit vedessä (titanic), uudistukset veteen liittyen, kansallismielisyys, turvallisuuden liioittelu, hyökkäävä aluepuolustus, äärimmäiset tunteet ristiriidassa, kotien ja perheiden rikkoutuminen, 1. maailmansota, asuinalueiden erottelua, tieteen saavutusten käyttäminen nurkkakuntaisesti ja itsekkäästi omaa etua puolustaen, juurilta irti repiminen (intiaanien ja alkuasukkaiden "sivistäminen"), vetäytyvyys (NL), Suomi itsenäistettiin, Venäjällä kansanmurhakatastrofi.

        Todellakin:
        "Herra opetti minulle... vuosien kierron ja tähtien asennot..."

        Miksi on suurempi vaara, että ihmisistä tulee astrologeja, jotka uskovat Jeesukseen, kun että uskovat vain Jeesukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi on suurempi vaara, että ihmisistä tulee astrologeja, jotka uskovat Jeesukseen, kun että uskovat vain Jeesukseen?

        Jos Jeesus, joka totesi olevansa profeetta, ei olisi tullut, me noudatettaisi varmaan vieläkin Mooseksen lakia - perinnäissäädöksiä ja ahdasmielisiä uskomuksia "Jumalan tahdosta".
        Jos profeettoja ei tulisi, pitäisivät hallinnot valtansa, ja ihmiset olisivat täysiä orjia, koska rahan valta on niin suuri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jeesus, joka totesi olevansa profeetta, ei olisi tullut, me noudatettaisi varmaan vieläkin Mooseksen lakia - perinnäissäädöksiä ja ahdasmielisiä uskomuksia "Jumalan tahdosta".
        Jos profeettoja ei tulisi, pitäisivät hallinnot valtansa, ja ihmiset olisivat täysiä orjia, koska rahan valta on niin suuri?

        Mooseksen lakia ei tule hylätä. Siellä on paljon moraalisäännöksiä - älä nai lähisukulaista äläkä eläintä, älä pilkkaa vihollista...
        Erottakaa perinnäistavat ja huomioikaa astrologian ilmeneminen.
        Jeesus pyrki tasoittamaan Mooseksenlain säädöksiä maalaisjärjellä. - Kai nostatte lapsenne ja eläimenne kaivosta sapattinakin?
        Miksi astrologiasta ei ole tehty virallista? Kirkko ja raamattu ei ole syy siihen, vaa hallitsijat.
        Siksi, koska se on käytössä vain hallitsijoilla?
        Ketä jotkut kristityt siis palvelevat puhuessaan, ettei astrologiaa saa tutkia? Jos he kieltävät astrologian, heidän täytyisi kieltää myös Jeesuksen sanat aiheeseen viitaten.

        Miksi profeettoja on siis aina vihattu? Syy ei ole Jeesus, vaan se, että he tuntevat mm. astrologian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mooseksen lakia ei tule hylätä. Siellä on paljon moraalisäännöksiä - älä nai lähisukulaista äläkä eläintä, älä pilkkaa vihollista...
        Erottakaa perinnäistavat ja huomioikaa astrologian ilmeneminen.
        Jeesus pyrki tasoittamaan Mooseksenlain säädöksiä maalaisjärjellä. - Kai nostatte lapsenne ja eläimenne kaivosta sapattinakin?
        Miksi astrologiasta ei ole tehty virallista? Kirkko ja raamattu ei ole syy siihen, vaa hallitsijat.
        Siksi, koska se on käytössä vain hallitsijoilla?
        Ketä jotkut kristityt siis palvelevat puhuessaan, ettei astrologiaa saa tutkia? Jos he kieltävät astrologian, heidän täytyisi kieltää myös Jeesuksen sanat aiheeseen viitaten.

        Miksi profeettoja on siis aina vihattu? Syy ei ole Jeesus, vaan se, että he tuntevat mm. astrologian?

        Rakastavatko hallitsevat porukat sellaista, joka uhkaa heidän valtaansa? Eivät varmasti. Jos voisivat, he poistaisivat planeetat taivaalta, jonka jälkeen ottaisivat vastaan kivisateen taivaalta? Tai mielummin järjestäisivät planeetat pysyvästi tiettyyn asemaan, joka turvaisi heille menestyksen maan päällä?
        Sen sijaan, että profeettoja osattaisi käyttää oikein ja hyödyllisesti niin, että vallanpitäjätkin olisivat tyytyväisiä, he kaavamaisesti näyttävät vihaavan heitä.
        No, eihän antikristus kuulemma voi tulla, ennenkun maailman moraali on saatu tärveltyä.
        Sellainen meteli ja hässäkkä 3½ vuoden takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jeesus, joka totesi olevansa profeetta, ei olisi tullut, me noudatettaisi varmaan vieläkin Mooseksen lakia - perinnäissäädöksiä ja ahdasmielisiä uskomuksia "Jumalan tahdosta".
        Jos profeettoja ei tulisi, pitäisivät hallinnot valtansa, ja ihmiset olisivat täysiä orjia, koska rahan valta on niin suuri?

        VT kertoi ennalta ja muut ihmiset UT:ssa totesivat Jeesuksen profeetaksi.

        Profeetat ovat siksi, että kansa villiintyy, jos ei ole Herran sanansaattajia. Heidän tehtävänsä on kääntää kansa Jumalan sanan totuuteen, pois vääristä uskomuksista ja vääriltä teiltä eli synnistä.

        Jumalan sanan totuus, jota profeetta tuo, voi olla lohdutusta, kehotusta, nuhtelua... mutta aina sanoma kuitenkin perustuu raamatun sanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VT kertoi ennalta ja muut ihmiset UT:ssa totesivat Jeesuksen profeetaksi.

        Profeetat ovat siksi, että kansa villiintyy, jos ei ole Herran sanansaattajia. Heidän tehtävänsä on kääntää kansa Jumalan sanan totuuteen, pois vääristä uskomuksista ja vääriltä teiltä eli synnistä.

        Jumalan sanan totuus, jota profeetta tuo, voi olla lohdutusta, kehotusta, nuhtelua... mutta aina sanoma kuitenkin perustuu raamatun sanaan.

        "aina sanoma kuitenkin perustuu raamatun sanaan"

        Tässäkö syy, miksi profeettaa on niin vaikea ottaa vastaan? Jeesuksen sana ei perustunut niinkään Mooseksen lakiin, tai siitä puhumiseen, ja se harmitti kirjanoppineita. Jos uusi profeetta nousee, häntä ei usko kun harva, koska hänen puheensa tulee olemaan yhtä outoa.
        Ois tuolla varmaankin jonoksi saakka ehdokkaita profeetoiksi. Yksi ehti jo julistaa itsensä Suomen profeetaksi. Toinen kuulemma ilmoittautui Lahdesta.
        Moniko raamatussa on sanonut "olen profeetta"? Ja tuolloinkin kyseessä oli vale.

        Moniko Jouko Pihon sivuilla on sanonut: "Herra sanoi/kertoi"?
        "Hes. 22:28 Sen profeetat valkaisevat heille kaiken kalkilla, kun näkevät petollisia näkyjä ja ennustelevat heille valheita sanoen: 'Näin sanoo herra', vaikka Herra ei ole puhunut."

        Asiat, jotka on nyt asetettu kyseenalaisiksi, mutta yhteenkuuluviksi:
        Jeesus sanoi: "joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa".
        Maailmassa harjoitetaan "hajoita ja hallitse" ideologiaa. Kristittyjä se ei näytä haittaavan.
        On kysytty: mikä on se merkki, jonka Jeesus laittaa porukkansa otsaan? Mikrosiru se ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VT kertoi ennalta ja muut ihmiset UT:ssa totesivat Jeesuksen profeetaksi.

        Profeetat ovat siksi, että kansa villiintyy, jos ei ole Herran sanansaattajia. Heidän tehtävänsä on kääntää kansa Jumalan sanan totuuteen, pois vääristä uskomuksista ja vääriltä teiltä eli synnistä.

        Jumalan sanan totuus, jota profeetta tuo, voi olla lohdutusta, kehotusta, nuhtelua... mutta aina sanoma kuitenkin perustuu raamatun sanaan.

        Ei tuo paljoa sisällä. Enemmän sisältöä on siinä, että ihmiset löytäisivät todennäköisesti nopeammin itselleen sopivan parin, jonka kanssa viettää pidempi aika, jos tietäisivät toisen luonnemerkin, joka ei ole ristiriidassa oman merkin kanssa. Rakkaus perustuu toisen hyväksymiseen ja ymmärtämiseen, ja että luonteissa on jotain yhteistä. Tätä ei voida ratkaista arpapelillä.
        Viralliset tv ohjelmat napakymppi tai ensitreffit alttarilla... Tai ettei saa nähdä sitä, kenen kanssa aikoo yhteen. Pelkkää leikkimistä, joka julistaa ihmiskemioiden "sattumaa"?

        Pappi joka vihkii vaikkapa terveen ja narsistin... Tai kaksi toisilleen sopimatonta luonnetta? Missä suosittelijat? Missä joku, joka kertoisi aiemmat kokemuksensa narsistista, tai huomauttaisi, etteivät nuo luonneyhtälöt ole suositeltavissa? Toinen haluaa mennä ja kokea, toinen pysyä kotona.

        Kaksi ihmistä törmää yhteen, ihastuu, ja pappi siunaa koko alkavan katastrofin. Viranomaisia ei kiinnosta, paitsi siinä vaiheessa, kun tulee avioero, jonka uhrimenoihin valtio osallistuu nappaamalla kuin haaskalle tuleva susi 100e:n "lihapalan" "ruhosta".
        Narsisti tuhoaa perheensä, ja silloinkin heitä kiinnostaa vain lapset. Uhri päätyy ehkä itsemurhaan, ellei raahaudu hakemaan apua, tai tajua auttaa itseään. Narsisti jatkaa, ja seuraava uhri on kohta nalkissa...
        Tässä jutussa on sisältöä, sitä arkipäivää, mikä ihmisiä koskettaa.


    • Anonyymi

      "2 Piet. 2:1-2 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, kuten teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja"

      Harhaoppien julistaja ei voi olla uskovien keskuudessa vainottu. Nykyään sellaisia ei juurikaan ole näkynyt. Useimmat julistajat hokevat "Herra", ja "Jeesus". Mitäpä heistä?
      Yleensä profeetat ovat valtiovallan tai jonkin tietyn porukan ongelmana. He myös kohtaavat vastustajiaan, tai kuolemaan viittaavia asioita useammin, kuin normaalit julistajat.

      Kristittyjen pitäisi jo tietää mistä asioista profeettoja vainotaan. Ja se ei ole välttämättä ennustaminen, tai Jeesuksesta puhuminen - heitä kyllä riittää. Profeetta onnistuu kaikesta päätellen aina tavalla tai toisella olemaan jotain tärkeää asiaa lähellä, joka voisi muuttaa mm. kansan vallan käsitystä, tai ymmärrystä maailman suhteen.

      Kirkko on yksi auktoriteetti, joka perustaa käsityksensä pääosin raamattuun, mutta rajoitetulla tavalla. Heitä voi kutsua tämän ajan kirjanoppineiksi. Mitä kirkko pitää siis harhaoppina, joka sopii tähän päivään, ja joka on raamatussa mainittu ja monessa muussakin evankeliumissa?
      Jos profeetta haluaa puuttua tähän, onko se hänen henk.kohtainen ajatuksensa ja valintansa? Sitä sanotaan, että profeetta tekee sen, minkä Jumala antaa hänelle tehtäväksi tehdä.

      Vallanpitäjät ovat yleensä olleet ne, jotka ovat profeettoja vainonneet. Jos Suomea siis sanotaan kristilliseksi valtioksi, onko se vain puhetta, ja lippu esiriippu, jotta yleisö saadaan pidettyä uskomuksessa, että homma on sitä miltä näyttää?

      Montako kertaa Jeesukselle naurettiin? Samaa voidaan odottaa profeetoiltakin. Asiat ovat osalle ihmisistä "selviä". Raamatussa on pieni osa siitä, mitä Jeesus sanoi ja teki. Missä suurin osa?

      • Anonyymi

        "Harhaoppien julistaja ei voi olla uskovien keskuudessa vainottu."

        Miten voisikaan olla? Suomessa on uskonnonvapaus. Hare Krishnat, Buddhalaiset, Hindut yms. joita kristityt pitävät harhaoppisina, vaeltavat tuolla vapaasti ja kertovat uskomuksistaan. Miksi he eivät ole vainon kohteena? Siksi, koska ovat vaarattomia? Millä tavalla?

        Mikä on syy, että Israelilaiset hyökkäsivät eri kansojen kimppuun? Todellako se, että siellä harjoitettiin "harhauskoa, eläimiin sekaantumista tms."? Vai oliko kiire saada näiden kansojen ainutlaatuinen tieto omaan käyttöön? Kohta tämän jälkeenhän "tähdistä ennustaminen" julistettiin pannaan. Voiko tässä olla syy? Kenen haltuun tieto sitten jäi? Nimittäin koko raamattu on puolillaan astrologisia vertauskuvia.

        Onko papeilla syytä sanoa nykyään: "Ette saa tutkia tuota tietoa, koska se on luonnonvoimien palvontaa" tms.? Ei ole. Mihin siis perustuu heidän kieltonsa, kun yhteiskunta on suht tasapainoinen ja normaali, ja kristinusko on suht vakiintunut? Mihin perustuu profeetan naurettavana tai vaarallisena pitäminen?
        Jos ajatellaan asiaa tämä toteamus huomioiden: "ota selvää ketä et saa arvostella, niin tiedät kuka on vallassa".
        Keiden kädet ovat Suomessakin veressä?


    • Anonyymi

      Jokaiinen profeetta, joka on tullut, hänen sanomansa on aina ollut inhimillinen. Mooses toi lain maasta ja ihmisyydestä, ihminen tällöin ikäänkuin katsoi alas päin, nöyrtyen kovin lakeihin ja huolehtimaan ympärillään olevista eläimistä. Mooses edusti oinaan aikaa, pioneerimaista puhdistusta ja etenemistä. Hän tuhosi kultaisen vasikan, joka symbolisoi härän aikaa, joka oli ennen tätä.

      Jeesus tasoitti Mooseksen lakia tuoden käsitykset maalaisjärjestä, ja moraalisesta suhtautumisesta toisiin ihmisiin, jolloin ihminen nosti katseensa ihmisen tasolle nähden tämän kanssakulkijanaan kaikkine vikoineen ja vahvuuksineen. Jeesus edusti kalojen aikaa, jonka yksi teema mm. on toisen ihmisen auttaminen.

      Mooseksen lain kannattajat eivät olisi halunneet, että Jeesus puuttuu heidän päätelmiinsä. Jeesus kysyi: "kuinka ette arvioi tätä aikaa"? Hän sanoi myös, ettei tullut tuomitsemaan Mooseksenlain kannattajia, vaan heidät tuomitsi Mooses. Ihmistä ei voida tuomita sellaisten lakien mukaan, jotka ovat vanhentuneita suhteessa älyn kehitykseen. Jeesus edusti uutta ajattelutapaa ja tietoisuutta. Kristittyjä ei Mooses tuomitse, vaan Jeesus.

      Veristä kristittyjen vainoa ja hävitystä oli luvassa kristinuskon mukana, sen jälkeen kristinuskon nimessä niin hyvässä kuin pahassa. Samaa oli Mooseksenlain aikana - toisinajattelijoita hävitettiin.

      Taas tulee uusi aika, jonka pitäisi tällä kertaa nostaa ihmisen katse taivaisiin. Mitä kuuluu vesimiehen ajan teemaan? Sateenkaaret muun muassa. Miten kirkko on muuttumassa?

      Mistä vesimies pitää?
      - Pitää vapaudesta, maineesta ja tunnustuksesta, oman minän miettimisestä, yksityisyydestä, sateenkaarista, unelmista, "magiikasta", muutoksista, yllätyksistä, luottokorteista, oudoista ystävistä, elämisestä varojen mukaan, sitä että voi määrätä ihmiset tekemään jotain ja sitten katsella sitä
      - Ei pidä tunteista, pakottamisesta, väkivallasta, lainoista, paikallispolitiikasta, rutiineista, rajoituksista, omien motiivien paljastamisista, säänvaihteluista
      - Mielenosoittaja, rauhanaktivisti, luonnonsuojelija, keksijä, insinööri, tietokoneet, ilmailu, rautatiet, astronomia, astrologia, ufotutkija, opetus, yhdistystoiminta, sosiaalityö, nuorisotyö, politiikassa puuttuu ”epätasa-arvoon” jota ei saisi olla - "kanssa-ihmisten palveleminen ja luontaiset hierarkiat eivät ole oikein", sekä ahdasmielisyyteen ja tekopyhyyteen, kansainväliset asiat, kirjailija, muusikko...

      "Luonnon kiertokulussa Vesimies edustaa aikaa jolloin valo lisääntyy, mutta talvi ei ole vielä antanut periksi. Tämä on aikaa jolloin monien ihmisten henkinen jaksaminen on kovalla koetuksella ellei omasta elämästä löydy samaa kasvavaa innostusta ja valoa, jota aurinko kasvavassa määrin jakaa valkoisille hangille ja jäisille kaduille.
      Henkiset energiavarastot alkavat olla vähissä, ja tarvitaan kokonaan uutta näkemystä ja uusia oivalluksia, jotta tulevaisuus tuntuisi mielekkäältä ja valoisalta. Vesimiehet ovatkin oivaltajia, jotka pystyvät näkemään tulevaisuuden verhon lävitse. Tämä lahjakkuus tekee Vesimiehistä outoja ja usein yksinäisiä ihmisiä, joiden näkemykset ymmärretään lähes poikkeuksetta vain omien etujen ajamiseksi, vaikka Vesimies ajattelee enemmän muita kuin itseään....

      Uranus edustaa ihmisen yhteyttä korkeampaan tietoisuuteensa ja kosmisiin rytmeihin. Vesimiehet elävät "vähän omissa maailmoissaan", koska he eivät pysty irrottautumaan merkkinsä mukaisesta alitajuisesta ymmärryksestä ympärillään tapahtuvia asioita kohtaan. Vesimies ei pysty sivuuttamaan omia radikaaleja oivalluksiaan ja niinpä hänen on säilytettävä vapautensa ja riippumattomuutensa mahdollisimman puhtaina."

      Se, mikä kristityiltä puuttuu, on ymmärrys toista ihmistä kohtaan ja sen puitteissa saatu tunne hyvöksymisestä. Heissä yhdistyy sekä Mooseksenlain mukainen suhtautuminen "oikeasta ja väärästä opista", että kalamainen marttyyriksi itsensä tunteminen, jos eivät saa käännytettyä ihmisiä, tai jos heitä vastaan toimitaan.

      • Anonyymi

        Mikä tässä on sitten huono puoli:
        "Utopiamaailmassaan Vesimies sortuu helposti fanaattisuuteen ja liialliseen asenteelliseen varmuuteen. "Uuden ajan" ihannointi voi ilmetä ylellisyyden tavoitteluna ja uskollisena muodin seuraamisena. Eri elämänalueiden perversiot houkuttelevat kapinallista Vesimiestä uhmaamaan elämän perussääntöjä, jolloin epäinhimillisyys ja luonnottomuus voivat saada yliotteen, ja uudistumisesta tuleekin vain esikuvien jäljittelyä. Ilmavalle Vesimiehelle ihanteiden konkretisointi on usein ongelma heijastaen kiinteyden puutetta."

        "Pluto vesimiehessä (1778-1798, 2023-2043?)
        Keksinnöt/ideat vapauteen ja sen kieltämiseen liittyen, vanhojen arvojen tuhoutumista uusien tullessa tilalle, vahva kapinallisuus ehdottoman vapauden puolesta, amerikka muodostettiin, ranskassa oli vallankumous (liberalistiset vapaus, veljeys, tasa-arvo ideologiat tulivat), hallitsijoiden kaatumisia (oppisitio leijona), vallan jakamista, kumouksellisuudesta voi tulla pakko, uusia universaaleja keksintöjä, kollektiivista "puhdistautumista" menneisyydestä, vanhoja arvoja tuhotaan ja uusia tulee, tämä aikana ei synny vahvoja vallanpitäjiä."

        Mitäs, kun tämä jaetaan parin tuhannen vuoden mittaiseksi?


    • Anonyymi

      Kyl on tässä ketjussa taas pahat henget villinny ja sekottanu tärkeitä asioita ihan muuksi mihin joku tämän alunperin tarkoitti.

    • Anonyymi

      Kun Jeesuksesta ennustettiin, mitkä olivat ne ennusmerkit, joita käytettiin? Arpaako he heittivät? Miksi viisaat tietäjät loivat katseensa taivaalle "tähteen", ja tiesivät siitä, mitä oli tapahtunut? No, ei väliä? Se oli "luonnonvoimien palvontaa"...?

      "Sak. 3:8 Kuule, Joosua, ylimmäinen pappi, sinä ja ystäväsi, jotka edessäsi istuvat. Sillä ennusmerkin miehiä he ovat; sillä minä annan tulla palvelijani, Vesan"

      Mitkä ovat nykyajan ongelmat? Kielletään tekemästä lihaa käsivarrekseen. Nato koostuu ihmisistä - lihasta.
      Kun nyt Venäjällä näyttää olevan nousemassa kristinusko uudelleen, miten se näyttää heijastuvan lännessä? "Venäjän uhka..." yms?

      Kun Suomessa nousee ihmisiä, jotka kiroavat Venäjää, ja jopa kokoavat kaikkea negatiivista Venäjästä sivuilleen, julistaen venäläiset valehtelijoiksi, ja ettei Venäjältä voi tulla mitään hyvää (ts. saatana on heidän keskuudessaan), mitä tekee profeetta?
      "Luuk. 14:26-27 Jos joku tulee minun luokseni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni"

      Näin ollen profeetta vihaa omaa kotimaataan, ja haluaa pois sieltä, koska se on jumalaton. Loput onkin jo ennustettu - hän on vähäinen, jonka sanalla ei ole arvoa.
      Paljonko Jeesuksen sanalla oli arvoa Mooseksenlain kannattajille ja kirjanoppineille? Harvat heistä uskoivat häntä, ja ne jotka uskoivat, pelkäsivät omiaan.
      Sinne, mihin profeetta asettuu, pistetään mitä pahinta uskontoa häpäisevää näytteille.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Sikamessias
      Ps. Kissan vihollisluonne on kukko...

      • Anonyymi

        Jos Jeesus tulisi uudelleen maan päälle, kristityt olisivat raivoissaan, jos hänet vielä uudelleenkin ristiinnaulittaisi. Se olisi kristinuskon häpäisyä tällä kertaa, koska etelään aikaa, jolloin kristinuskon positiiviset muutokset on tunnustettu ja vakiinnutettu, ja Jeesusta pidetään messiaana.


      • Anonyymi

        Periaatteessahan tuo sika teos pilkkaa myös Jouko Pihoa, jos hän on luonteeltaan kukko...?


    • Anonyymi

      Eipä kai voi Suomestakaan nousta profeettaa sellaista, joka ei jossakin elämänsä vaiheessa kävisi Israelissa matkalla. Niin esim. Niilo Yli-Vainiokin kävi Israelissa ja hänen käyntinsä jälkeen nousi idässä valtaan Gorbatsov. Myös on pakko edeltänyt olla Putinin valtaan nousua ennen Pohjoisesta jonkun käyminen Israelissa.
      Tämä siis noudattaa tuota Profeetta Jesajan kaavaa. Kun joku käy Israelissa pohjoisesta maasta niin silloin auringonnoususta nousee monia kansojen johtajia tallaava persoona. Tarkoitus on saatta Meren saaret uskomaan Jumalaan sekä myös raastaa epäjumalan kuvat pois käytöstä. Usein epäonnistuu tuo yhteistyö Pohjoisen ja Idän välillä niin, että epäjumalain palvonta jatkuu eikä esim. pornografiasta päästä eroon. Nykyisin pornografia on kielletty Venäjällä, mutta siitä huolimatta sitä esiintyy.
      Tuon Jesajan kirjan kohdan mukaan on siis turha panna suurta toivoa Pohjoisen ja Idän yhteistyöhön tässä suhteessa. Olisipa edes toivoa siitä, että Saaret tekisivät parannausta ja uskoisivat Jumalaan!

      Joka tapauksessa ei voi olla oikea profeetta yksikään joka ei tee matkaa Israeliin. Sillä sinne pääsee vain oikeat profeetat.

      • Anonyymi

        "Eipä kai voi... Myös on pakko edeltänyt olla..." (only in finland?) Mitä tämä on? Voivottelua. Tosiaankin, ei epäilystäkään, ettei kirjoittaja olisi suomalainen!

        Ottaen huomioon, että Putin nousi valtaan v. 2000.

        "Kun joku käy Israelissa pohjoisesta maasta niin silloin auringonnoususta nousee monia kansojen johtajia tallaava persoona"
        Raamatunkohta?


      • Anonyymi

        "Minä herätin pohjoisesta hänet, Hän tuli, päivänkoitosta hänet, joka rukoilee minun nimeäni, Hän tallaa käskynhaltijoita kuin lokaa, kuten savenvalaja savea sotkee. Kuka on sen alunpitäen ilmoittanut, että olisimme sen tienneet, ja edeltäpäin, niin että voisimme sanoa: Hän oli oikeassa? Ei kukaan sitä ilmoittanut, ei kukaan sitä kuuluttanut, ei kukaan kuullut teiltä sanaakaan"

        Putin vai profeetta? Putinista ovat profetoineet tiettävästi myös ortodoksit. Päivänkoitto viittaa yang polariteettiin (valo, päivä). Putin on lohikäärme-vaaka. Kummatkin yangia.

        Munkki Abel: "Tämä on Jumalan valittu, ja hänen päällään on siunaus. Hän tulee olemaan yksi ja ymmärrettävä kaikille. Venäläisen sydän on tietoinen hänestä. Hänen ulkoasunsa tulee olemaan voima (lohikäärme?) ja valo (yang polariteetti, vaaka?). Kansan tahto noudattaa Jumalan armoa, ja hän itse vahvistaa Hänen kutsunsa. Hänen nimensä määräytyy kolme kertaa Venäjän historiaan ... (Vladimir). Siinä on Venäjän valtion pelastus ja onnellisuus".

        Vai onko tulossa vielä vahvempi? Toisaalta lintuparven tekemä Putinin pään hahmo voi viitata saman asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä herätin pohjoisesta hänet, Hän tuli, päivänkoitosta hänet, joka rukoilee minun nimeäni, Hän tallaa käskynhaltijoita kuin lokaa, kuten savenvalaja savea sotkee. Kuka on sen alunpitäen ilmoittanut, että olisimme sen tienneet, ja edeltäpäin, niin että voisimme sanoa: Hän oli oikeassa? Ei kukaan sitä ilmoittanut, ei kukaan sitä kuuluttanut, ei kukaan kuullut teiltä sanaakaan"

        Putin vai profeetta? Putinista ovat profetoineet tiettävästi myös ortodoksit. Päivänkoitto viittaa yang polariteettiin (valo, päivä). Putin on lohikäärme-vaaka. Kummatkin yangia.

        Munkki Abel: "Tämä on Jumalan valittu, ja hänen päällään on siunaus. Hän tulee olemaan yksi ja ymmärrettävä kaikille. Venäläisen sydän on tietoinen hänestä. Hänen ulkoasunsa tulee olemaan voima (lohikäärme?) ja valo (yang polariteetti, vaaka?). Kansan tahto noudattaa Jumalan armoa, ja hän itse vahvistaa Hänen kutsunsa. Hänen nimensä määräytyy kolme kertaa Venäjän historiaan ... (Vladimir). Siinä on Venäjän valtion pelastus ja onnellisuus".

        Vai onko tulossa vielä vahvempi? Toisaalta lintuparven tekemä Putinin pään hahmo voi viitata saman asiaan.

        "Hänen ulkoasunsa tulee olemaan voima"
        Tsekismi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eipä kai voi... Myös on pakko edeltänyt olla..." (only in finland?) Mitä tämä on? Voivottelua. Tosiaankin, ei epäilystäkään, ettei kirjoittaja olisi suomalainen!

        Ottaen huomioon, että Putin nousi valtaan v. 2000.

        "Kun joku käy Israelissa pohjoisesta maasta niin silloin auringonnoususta nousee monia kansojen johtajia tallaava persoona"
        Raamatunkohta?

        Jo edellä tässä ketjussa viitattiin tuohon Jesajan kirjan 41. luvun oppiin, että ensin tulee pohjoisesta maasta profeetta käymään Israelissa ja sen jälkeen nousee idässä eli aamunkoitossa valtaan mies, joka polkee jalkoihinsa kaikenlaista. Näin on käynyt epäilemättä sangen usein, mutta vailla toivottua vaikutusta niin kuin tuossa Jesajan kirjan 41 luvussa käy ilmi. Merensaarten pitäisi kääntyä Jumalaan ja epäjumalien palvonnan pitäisi lakata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hänen ulkoasunsa tulee olemaan voima"
        Tsekismi?

        "Slaavilaisten tehtävänä on muuttaa ihmissuhteiden olemusta, vapauttaa heidät egoismista ja raskaista aineellisista intohimoista, palauttaa ne uudella pohjalla - rakkaudelle, luottamukselle ja viisaudelle. Toivo tulee Venäjältä maailmaan - ei kommunisteista, ei bolshevikeilta, vaan vapaalta Venäjältä! Se kestää vuosia ennen kuin tämä tapahtuu, mutta juuri Venäjän uskonnollinen kehitys antaa maailmalle toivoa"... - Edgar Casey

        On Valkoisen veljeskunnan opetus. Kuten valkoinen kukka, se peittää maapallon, ja tämän ansiosta ihmiset pelastuvat. Uusi opetus tulee Venäjältä... Venäjällä tulee olemaan Valkoinen veljeys. Sieltä opetus alkaa levitä kaikkialle maailmaan....
        Tämä oppi leviää ympäri maailmaa, ja päivä tulee, kun kaikki maailman uskonnot häviävät ja tämä uusi filosofinen oppi korvaa ne ... Uusi mies, uuden opin merkin alla, ilmestyy Venäjälle. Venäjä kasvaa vahvemmaksi ja kasvaa, kukaan ei voi pysäyttää Venäjää, ei ole sellaista voimaa, joka voisi rikkoa Venäjää... Venäjää ei voi pysäyttää. Venäjä kehittyy, kasvaa ja vahvistuu. ...Vain yksi pysyy ehjänä - Vladimirin kirkkaus, Venäjän kirkkaus... Kukaan ei voi pysäyttää Venäjää. Se pyyhkii kaiken polulta ja se ei pelkästään säily, vaan siitä tulee myös maailman hengellinen johtaja." - Baba Vanga

        Huomauttaisin tästä:
        "päivä tulee, kun kaikki maailman uskonnot häviävät ja tämä uusi filosofinen oppi korvaa ne"
        Tarkoittaa todennäköisesti kaukaisempaa aikaa.

        Jos kerta Venäjä on niin väärässä, onneton kehitysmaa ja uhka, niin miksi läntisten tiedustelupalveluiden on kerrottu kopioivan Venäjän vastaavien käytäntöjä ja oppeja? On luonnollista toki, että jos havaitaan jonkin toimivan, ja olevan merkittävä, se kopioidaan omaan käyttöön. Sillä ei tietenkään ole väliä mistä se tulee, koska tiedustelupalveluilla ei ole varaa omaksua vain kolikon toista puolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Slaavilaisten tehtävänä on muuttaa ihmissuhteiden olemusta, vapauttaa heidät egoismista ja raskaista aineellisista intohimoista, palauttaa ne uudella pohjalla - rakkaudelle, luottamukselle ja viisaudelle. Toivo tulee Venäjältä maailmaan - ei kommunisteista, ei bolshevikeilta, vaan vapaalta Venäjältä! Se kestää vuosia ennen kuin tämä tapahtuu, mutta juuri Venäjän uskonnollinen kehitys antaa maailmalle toivoa"... - Edgar Casey

        On Valkoisen veljeskunnan opetus. Kuten valkoinen kukka, se peittää maapallon, ja tämän ansiosta ihmiset pelastuvat. Uusi opetus tulee Venäjältä... Venäjällä tulee olemaan Valkoinen veljeys. Sieltä opetus alkaa levitä kaikkialle maailmaan....
        Tämä oppi leviää ympäri maailmaa, ja päivä tulee, kun kaikki maailman uskonnot häviävät ja tämä uusi filosofinen oppi korvaa ne ... Uusi mies, uuden opin merkin alla, ilmestyy Venäjälle. Venäjä kasvaa vahvemmaksi ja kasvaa, kukaan ei voi pysäyttää Venäjää, ei ole sellaista voimaa, joka voisi rikkoa Venäjää... Venäjää ei voi pysäyttää. Venäjä kehittyy, kasvaa ja vahvistuu. ...Vain yksi pysyy ehjänä - Vladimirin kirkkaus, Venäjän kirkkaus... Kukaan ei voi pysäyttää Venäjää. Se pyyhkii kaiken polulta ja se ei pelkästään säily, vaan siitä tulee myös maailman hengellinen johtaja." - Baba Vanga

        Huomauttaisin tästä:
        "päivä tulee, kun kaikki maailman uskonnot häviävät ja tämä uusi filosofinen oppi korvaa ne"
        Tarkoittaa todennäköisesti kaukaisempaa aikaa.

        Jos kerta Venäjä on niin väärässä, onneton kehitysmaa ja uhka, niin miksi läntisten tiedustelupalveluiden on kerrottu kopioivan Venäjän vastaavien käytäntöjä ja oppeja? On luonnollista toki, että jos havaitaan jonkin toimivan, ja olevan merkittävä, se kopioidaan omaan käyttöön. Sillä ei tietenkään ole väliä mistä se tulee, koska tiedustelupalveluilla ei ole varaa omaksua vain kolikon toista puolta.

        "Maailman toivo, sen uudestisyntyminen tulee Venäjältä, eikä sillä ole yhteyttä kommunismiin. Venäjällä syntyy kaikkein aidoin ja suurin vapauden lähde. Tästä periaatteesta tulee uuden elämänfilosofian perusta." - Jane Dixon

        "Venäjä saavuttaa ainutlaatuisen korkean kehitystason, jota sillä ei ole nyt, ja siihen aikaan ei yksikään maailman kehittyneimmistä valtioista saa sitä. Sitten kaikki muut maat seuraavat Venäjää ... Vanha läntinen maapallon sivilisaation kehitys korvautuu venäläisellä" - Mavis

        "Venäjä nousee kuolleista ja koko maailma on yllättynyt. Ortodoksisuus elvyttää ja voittaa siinä." - Poltavan Theophanes

        "Silloin Venäjä on suuri, pudottamalla jumalattoman ikeensä, ja palaa muinaisen elämän juuriin, kuin apostolien aikoina. Suitsukkeen savu ja rukoukset kukoistavat." - Munkki Abel

        "Minä, Herra, korotan ortodoksisuutta Venäjän maalla, ja sieltä se loistaa ja paistaa koko maailmalle ... Tulee aika, jolloin lapset kuljettavat kiviä hartioillaan temppeleiden rakentamiseksi. - Vitaly Ustinov

        Tältä pohjalta ei paljoa lännen jutut Venäjästä kummastuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maailman toivo, sen uudestisyntyminen tulee Venäjältä, eikä sillä ole yhteyttä kommunismiin. Venäjällä syntyy kaikkein aidoin ja suurin vapauden lähde. Tästä periaatteesta tulee uuden elämänfilosofian perusta." - Jane Dixon

        "Venäjä saavuttaa ainutlaatuisen korkean kehitystason, jota sillä ei ole nyt, ja siihen aikaan ei yksikään maailman kehittyneimmistä valtioista saa sitä. Sitten kaikki muut maat seuraavat Venäjää ... Vanha läntinen maapallon sivilisaation kehitys korvautuu venäläisellä" - Mavis

        "Venäjä nousee kuolleista ja koko maailma on yllättynyt. Ortodoksisuus elvyttää ja voittaa siinä." - Poltavan Theophanes

        "Silloin Venäjä on suuri, pudottamalla jumalattoman ikeensä, ja palaa muinaisen elämän juuriin, kuin apostolien aikoina. Suitsukkeen savu ja rukoukset kukoistavat." - Munkki Abel

        "Minä, Herra, korotan ortodoksisuutta Venäjän maalla, ja sieltä se loistaa ja paistaa koko maailmalle ... Tulee aika, jolloin lapset kuljettavat kiviä hartioillaan temppeleiden rakentamiseksi. - Vitaly Ustinov

        Tältä pohjalta ei paljoa lännen jutut Venäjästä kummastuta.

        Jumala näytti antavan Suomelle armoa ja antavan Suomen pitää vielä itsenäisyytensä, jonka Venäjä sille tunnusti.
        Mutta kun ottaa huomioon, millaisia tapauksia on alkanut nousta, jotka pyrkivät Venäjästä puheenollen tuomaan pilkkaavaa veristä ajattelumaailmaansa julkisuuteen... Siitä on kristillisyys todella kaukana. Onko isänmaallisuus ja karjalan takaisin saaminen tärkeämpää, kuin kristinusko?
        Eräiden mielestä koko muu maailma "ei tarvitse Venäjää", Venäläisistä tulisi "hyvää maan parannus ainesta", ja olisi kuulemma parasta "talloa koko Venäjä maan rakoon..." ja "Venäjä matalaksi vaan"...

        Entä miten viranomaiset kohtelevat huostaanotettuja Venäläislapsia? Eräiden tietojen mukaan lapsista ei pidetä kansalaisuuslistaa, jolloin venäläisten lasten osuutta on mahdotonta tietää. Eräiden silminnäkijöiden mukaan lasten ei anneta puhua äidinkieltään mm. tavatessaan vanhempiaan.
        Milloin nämä "tulitikkuleikit" sytyttävät koko maan palamaan? Estääkö Venäjä sen viimetingassa? Sitten huudetaan ja itketään kun lelu vietiin käsistä?

        Ote Pihon sivuilta:
        2.12.2016
        Leena Karlssonin marraskuun lopulla 2016 näkemä uni venäläisestä sotilaasta
        "Näin unen, että olin kotiseudullani... Puumalassa lapsuuskotini pihamaalla. Ympärilläni oli muitakin ihmisiä. Huomasin kauempana pihasaunan takaa lähestyvän sotilaspukuisen miehen. Ymmärsin heti, että kyseessä oli venäläinen sotilas ja ajattelin, että nytkö se alkaa. Pian sotilaita oli kaksi... Toinen sotilaista alkoi lähestyä minua. Hän oli vahvan ja vakavan näköinen.
        Sotilas tuli eteeni ja sanoi: "Me tulemme siksi, että te tulisitte uskoon."
        Kysyin, että mihin uskoon?
        Sotilas vastasi: "Jeesuksen uskoon.”
        Ymmärsin heti, että se tarkoitti Suomen kansaa. Sitten ojensin käteni ja hän tarttui siihen. Olin riemuissani, kiitin ja ylistin ääneen Jumalaa..."

        Joka tapauksessa nähdyistä unista tulee mieleen se, että joko Suomi kokee valloituksen kivuliaasti tappelemalla vastaan kuin uhmaikäinen kakara, ja saattaa rangaistuksena kokea pahempaakin, kuten eräät unet suomalaisten viemisestä siperiaan töihin, ja silloinkin he haukkuvat omiaan vanhoillisesti "maanpettureiksi", tai sitten sallii valloituksen tapahtua kivuttomasti, ja Venäjän lähdettyä pääsee liittämään vanhat alueet takaisin.

        Arto Lehkamon uni 25.6.2014
        "Näin unta, että olin suuressa matkustajalaivassa, joka oli juuri irtautunut satamasta, muttei ollut päässyt kuin laivanmitan eteenpäin. Näin kaukana venäläisen sotalaivan saapuvan nopeasti. Varoitin jotain ystävääni, mutta hän ei uskonut. Pian sota-aluksia oli kolme, ja ne tulivat nopeasti laivan vierelle sekä satamaan. Samalla ne estivät, ettei kukaan päässyt auttamaan laivaamme... Ihmiset poistuivat laivasta kiireellä ja seisoivat matalikolla, joka... oli vesirajan yläpuolella... Huomasin myös, että he (venäläiset) etsivät jotain henkilöä ja löysivätkin tämän ja veivät pois."

        Jos henkilöä etsittiin rankaisemisen takia, hänelle kävi tuuri - häntä rankaistaan maan päällä, ei taivaassa, missä hän ei voi enää kuolla. Mutta on ihmisiä, joille taivaallinen tuomio ei merkitse niin paljon, kuin maan päällinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maailman toivo, sen uudestisyntyminen tulee Venäjältä, eikä sillä ole yhteyttä kommunismiin. Venäjällä syntyy kaikkein aidoin ja suurin vapauden lähde. Tästä periaatteesta tulee uuden elämänfilosofian perusta." - Jane Dixon

        "Venäjä saavuttaa ainutlaatuisen korkean kehitystason, jota sillä ei ole nyt, ja siihen aikaan ei yksikään maailman kehittyneimmistä valtioista saa sitä. Sitten kaikki muut maat seuraavat Venäjää ... Vanha läntinen maapallon sivilisaation kehitys korvautuu venäläisellä" - Mavis

        "Venäjä nousee kuolleista ja koko maailma on yllättynyt. Ortodoksisuus elvyttää ja voittaa siinä." - Poltavan Theophanes

        "Silloin Venäjä on suuri, pudottamalla jumalattoman ikeensä, ja palaa muinaisen elämän juuriin, kuin apostolien aikoina. Suitsukkeen savu ja rukoukset kukoistavat." - Munkki Abel

        "Minä, Herra, korotan ortodoksisuutta Venäjän maalla, ja sieltä se loistaa ja paistaa koko maailmalle ... Tulee aika, jolloin lapset kuljettavat kiviä hartioillaan temppeleiden rakentamiseksi. - Vitaly Ustinov

        Tältä pohjalta ei paljoa lännen jutut Venäjästä kummastuta.

        Pihon sivulta:
        20.1.2011

        Kirjasta Mikko Reponen VIIPURIN PROFEETTA:
        (Jeesus tulee pian) lyh. - "Mutta sitä ennen Hän, jolla on valta taivaassa ja maanpäällä, vie meidät, Karjalan siirtokansan, vielä entisille kotimaille Karjalaan"

        Sivu 60 kirje 3.1.1947
        "...Myrskyt lähenevät, ne vievät meidät Karjalaan..."
        "...enkelit pitävät kiinni vihan tuulia, mutta näky täyttyy ajallaan. (Habak 2) Silloin, vihan tuulien puhaltaessa, aukee Karjalan maa takaisin.

        sivu 60 kirje 5.11.1947
        "Kun suuret myrskyt, sekä itä- ja länsituulet käyvät, niin ne vasta siirtävät karjalaiset jäännökset vanhoille paikoille"

        Sivu 62 kirje 21.3.1950
        "...Karjala saadaan takaisin, vaan hänelle ei ole ilmoitettu aikaa.
        *Nyt se saadaan lahjaksi eikä sodalla, ja Venäjä tulee meidän ystäväksemme"*

        "17.2.2012
        Pentti Sutisen profeetallinen viesti
        Venäjä tulee esittämään pyynnön jonakin päivänä, että Venäjä saisi käyttää Suomen ilmatilaa ja maaperää omiin tarkoituksiinsa. Lukuisat profetiat kertovat siitä, että venäläisiä sotajoukkoja on Suomessa.
        Suomen ei pidä kieltäytyä venäläisten pyynnöstä, vaan Suomen tulee sallia joukot Suomeen. Ei heitä kiinnosta Suomi, ei Suomen valloitus, vaan he pyytävät lupaa ja Suomen pitää suostua siihen.
        Hyvityksenä siitä he tarjoutuvat palauttamaan menetetyt alueet takaisin ja toimittavat lisäksi öljyä ja maakaasua Suomeen veloituksetta. Suomen asevoimien ei pidä nousta missään nimessä heitä vastaan.
        Muille valtioille saattaisi näyttää siltä että Suomi on miehitetty, mutta Suomea ei tulla koskaan miehittämään. Venäläiset joukot ovat täällä suunnistaakseen eteenpäin. Suomi ei koskaan tule minkään valtion hallittavaksi. Venäläiset joukot ovat täällä vain väliaikaisesti. Ja sinä aikana moni venäläinen saa kuulla Jeesuksesta ja ilosanomasta, jota he tulevat myöhemmin levittämään omassa maassaan. Maassa joka on supistunut murto-osaan siitä mitä se nyt on."


    • Anonyymi

      "8.12.2011
      Nimimerkin "Jumalan salainen ase" uni v. 2002
      Olen uskova. Kiinnostuin kaksikymppisenä lopunaikaa koskevista profetioista ja poliittisista kytkennöistä, uudesta maailmanjärjestyksestä. Tutkimusaiheeni oli gradussa Yhdysvaltain kristillinen oikeisto ja sitä kautta kai sitten selvisi se, että kristittyjä johdetaan korkealta taholta aivan harhaan. Vapaamuurarit ovat soluttautuneet kaikkialle. Kysyin Jumalalta, että hän itse ilmaisisi minulle keitä nämä ovat.
      Näin unta tämän jälkeen, tulimme vuoteen 2001. ...Tajusin, että juna ei ollut liikkunut ollenkaan. Ikkunoihin oli heijastettu ikään kuin tapahtumia - pelkkää illuusiota. Juna oli edelleen asemalla. Nousin junasta ja näin asemalla natseja ja heidän kanssaan mustiin pukeutuneita juutalaisia. He olivat kimpassa - mikä tuntui aika oudolta! Mutta niin vain oli. Kun natsit ja juutalaiset huomasivat minut, he alkoivat ajaa minua takaa. Uni päättyi siihen."

      Minä kerran puhuin unessa Andropovin kanssa. Hän näytti minulle paksun kirjan, jossa oli kuva natseista juna-asemalla. Hän sanoi, että heihin liittyy salaisuus, jota vieläkään ei saa kertoa.

      • Anonyymi

        Jäi sanomatta, että olin hänen kanssaan Hesan päärautatieasemalla, ja oli jonkinlainen sodanaikainen tai sodanjälkeinen poikkeustila voimassa.


    • Anonyymi

      Näin oudon näynkaltaisen välähdyksen, jossa vaalean kihratukkaisen ulkomaalaisen kristityn uskovan naisen, n. 50 vuotiaan. Hän näytti kuulleen uutisista jotain, ja huudaht äimistyksissääni: "Voi siten uhmaikäistä kakaraa! Ihan samanlainen kuin Israel!"

    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=I11L71PD3Lw&t=1651s

      Jos joillakin on vaikeuksia uskoa Jeesuksen olleen olemassa, heidän täytyisi etsiä sitä niiden todistuksista, jotka aiemmin olivat häntä vastustaneissa porukoissa. Olen aiemmin nähnyt tuon videon, ja tiedän, ettei täällä pahemmin ole vastustajista puhuttu, miten he ovat kääntyneet.

      Minä sanon: Kaiken muun ohella, mitä olen huomauttanut, astrologian yms. ohella, teidän on uskottava Jeesukseen Kristukseen. Tämä on pääasia. Se, että tiedätte horoskooppimerkkinne tms. ei ole pahasta, se ei ole syntiä, saati luonnonvoimien "palvontaa". Tämä toteaa raamattukin. Samaa puhuu koraanikin. Tästä olen puhunut.
      Mutta sanon: uskonne Jeesuksen Kristukseen, sen ohella, ristin sovitustyö huomioimalla, te olette vapaat toki tutkimaan maailmaa. Ei teitä siitä rankaista.

      Ne, jotka haluavat maailman tai valtakunnan vallan, ja kun käyttävät valtaansa, muistakoon mikä valta Jumalalla on heihin. Maailman ja valtakunnan vallan saaminen ei ole satanismin arvoista.
      Se ei ole sen arvoista, että harjoitetaan asioita, joita en halua tähän laittaa, koska ne ovat niin ihmislajia häpäiseviä. Kyse ei ole enää ihmisyydestä, eikä edes eläimellisyydestä.

      Hyväuskoiset "en minä mutku noi muutki" uskovat johtajiaan. Hyväksyntää halutaan kiihkeästi. Pelko ja vaikeneminen hallitsee. Jännitystä haetaan muiden ihmisten kustannuksella. Kauniita, terveitä ja viisaita ei tueta, paitsi pienissä piireissä rahan ja hyväksikäytön takia. Että saadaan tuntea olevansa jotain? Sanonta kuuluu: "mopsi, joka räkyttää norsun päällä"... ja samaan aikaan kansa vaikenee saastuneen lihan edessä. Elokuvat ovat puolillaan terveiden valkoisten tappamista. Väärien ihmisten käsissä on valta yhä useammin. Lopun aikojako?

      • Anonyymi

        1. Kor. 6
        12 Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.

        Mitä tutkimme? Mikä on tiedettä? Mitä on arvot , entä ihmisen aivot? Avaruus on ihmiselle lähes tutkimaton.

        Ihminen on uteliaisuudessaan kuin pikkulapsi, kun hän oivaltaa osaavansa lukea. Se on iso ,äärettömän iso saavutus. Lapsi ei vielä tiedä , mitä sen avulla tuleekaan löytymään - ainakin viimeistään tohtorin väitöskirja jo kai paljosta lukemisesta todistaa. Eli on näyttöä tutkimisista, uusista oivalluksista , keksinnöistäkin.

        Turhuutta - siitä Saarnaajassa oivallisesti. Mikä on tärkeintä? Jeesuksen Kristuksen tunteminen ja Jumalan lapseksi pääseminen on elämämme kallein asia.

        Mikä on ihminen, että hänestä huolta pidät?
        Herra sinulla on iankaikkisen elämän Sanat.
        Sinä Herra tunnet meidät.
        Room. 8
        1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
        2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
        3 Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
        4 että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
        5 Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
        6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
        7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
        8 Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
        9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
        10 Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
        11 Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu


    • Anonyymi

      Vääriä profeettoja pukkaa, kaikki matkalla syvimmälle helvettiin ja yrittävät vetää mukanaan suuren liudan höynäytettäviä.

      • Anonyymi

        Se on havaittavissa kuka on oikea - se, jota ei oteta vastaan. Se, joka ei kansalle sovi, mutta jonka puhetta ei voida tuomita harhaopiksi. Profeetalla on aina valtavirrasta poikkeavaa tietoa, ja hän tuo tärkeät asiat esiin. Ja ne. jotka julistavat hänet vääräoppiseksi julkisesti, haluavat itse vallan kahvaan.


      • Anonyymi

        Kerro kriteerit, joilla varmasti pääsee helvettiin.
        Vai etkös sinä ollut se uusi profeetta, joka tuli näille palstoille? Mihin se tyyppi katosi? ehän on selvää, että kun joku profeetta tulee, on paholainen hänen kimpussaan.


    • Anonyymi

      Se on ihan sama nouseeko profeetta, hänen odotetaan olevan sellainen, kun kansalle sopii. Sekä vallanpitäjät että kansa toivoo :" Kunhan saarnaa Jeesuksesta niin kaikki hyvin". Ei se niin mene.

      • Anonyymi

        oikein oivallettu.


    • Anonyymi

      Intialainen Guru taas ennusti, että suomi, irlanti, portugali ja gröönlanti olisivat ensimmäisiä, jotka hyväksyisivät ns PROUT talous-ja yhteiskunta teorian käytännössä. Se on vaihtoehto kapitalismille ja kommunismille. Kun ajattelee ainakin suomen taloudellista ja sosiaalista tilannetta, niin eikös se näyttäisi mahdolliselta.

      Ainakin tästä löytyy jotain proutilaisia juttuja, kun kaivelee, http://proutscandinavia.blogspot.com/

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yksinkertaistetummassa muodossa:
        http://prout.fi/

        Ihan hieno visio.

        Vakavaa profetiaa Suomelle

        https://www.youtube.com/watch?v=oK2Pc86vFho

        Juho Jukka Rokka (1. kesäkuuta 1913 Uusikirkko – 20. marraskuuta 2002 Lahti[1]) oli suomalainen helluntailiikkeen lähetyssaarnaaja ja kirjailija.
        Rokka toimi lähetyssaarnaajana Japanissa 1950-luvulla.

        On sodat käynyt mies. Kertoo nauhoituksessa olleensa jo 68 vuotta yhdessä saman puolison kanssa, joten hyvin elämänsä lopussa tämäkin puhe.


    • Anonyymi

      Jos profeetan alueelle muutosta vuoteen 2050 on 33 vuotta, on homma jo melko selvä.

      • Anonyymi

        Jos profeetan syntymävuodesta vuoteen 2050 on saman verran vuosia, pitäisikö sekin noteerata? Ja miksi luku 50? Koska se on riemuvuoden luku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos profeetan syntymävuodesta vuoteen 2050 on saman verran vuosia, pitäisikö sekin noteerata? Ja miksi luku 50? Koska se on riemuvuoden luku.

        Eikös ne riemuvuodet pitäisi laskea juutalaisen kalenterin tasavuosista koska Raamatussakin ne ovat juutalaisen kalenterin mukaan, ei gregoriaanisen.

        Nyt on juutalaisen kalenterin vuosi 5780 eli seuraava riemuvuosi olisi 20 vuoden päästä, gregoriaanisen kalenterin mukaan jo vuonna 2040.


    • Anonyymi

      Juutalainen Rabbi Hillel muistaakseni vastasi, kun ihmiset kysyivät: Mistä Messias tulee?
      Vastaus oli: Rooman porteilta.
      Ehkä lain tuntija perusti vastauksensa Jes. 41:25 jakseen.
      Suomi on ehkä "Rooman" tämän päivän Pohjoisin Portti.
      Siinä onnellisessa asemassa olemme, että meillä luutavasti onkin kaksi porttia, myöskin "Rooman" itäinen.
      Valittavanasi on siis kaksi porttia, Jumalan kirkkaus ja kirous.
      Itä portisthan meillä on jo kokemusta historiassakin.
      Onnea valintaan.

      • Anonyymi

        Tuo väite on hölynpölyä ja perustuu kehitymättömiin ajatuksiin. Yleensä, jos profetta lähetetään, hän tulee aina Israelin ojennukseksi ja kehitykseksi. Elämä, joka ei kehity, häviää kehittyvän elämän tieltä. Elämä on jatkuvaa kehitystä, oivaltamista, oppimista ja laajenemista. Kehittymättömyys näillä palstoilla onkin nähtävissä. Yksi pahimmista päälähteistä on natopalstalla.


      • Anonyymi

        Kyllä se on jo selvä kuka täällä Venäjää vihaa... Siispä sanon: turvautukaa Venäjään. Paholainen ilmenee narsisteissa, eikä peittele vihansa kohteita.


    • Anonyymi

      Näyttää siltä, että Suomen puolustaja on noussut verkossa riehuvaa pahasti pakkomielteistynyttä psykopaattisesta narsismista kärsivää miestä vastaan? Koska muista kristityistä tähän taisteluun ei ole? He pakenevat omaa juttuaan viestivien porukoiden taakse. He eiivät halua kohdata "paholaista". Heistä ei ole puolustamaan Suomen tervettä henkeä, jota se sairas mies haluaa tärvellä, jotta kaikki tulisivat hänen kaltaisikseen.

    • Anonyymi

      "Hän on heittänyt minut lokaan, ja minä olen tullut tomun ja tuhan kaltaiseksi"
      "Niin, minä tiedän: sinä viet minua kohti kuolemaa, majaan, jonne kaikki elävä kokoontuu" Netti?

      "Niin, minä odotin onnea, mutta tuli onnettomuus; minä odotin valoa, mutta tuli pimeys"
      "Minä käyn murheasussa, ilman päivänpaistetta"
      "Minun nahkani on mustunut ja lähtee päältäni"

      Nimi viittaa valoon, ja nimen ensimmäinen kirjain nk. Jumalan lukuun.
      Nimi ei voi alkaa A:lla. Jeesus sanoi: "minä teen ensimmäisestä viimeisen, ja viimeisestä ensimmäisen". Kissa eli jänis vastaa länsimaalaisessa kalan merkkiä, joka on viimeinen länsim. eläinradassa. Nyt on kalojen aikakausi.
      Merkit profeetasta näyttävät olevan myös menneisyydessä. Syljettiin 3 kertaa maahan mun musta kissa ylitti tien, jotta onnettomuuksilta vältyttäisi.
      Mutta raamatussa sanotaan, että ihmiset kompastuvat profeettoihin, joiden sana tehdään kuin tuleksi. Tietoa on tullut vastakkaisista voimista, sekä niiden käytöstä ajan ilmiöiden ymmärtämisessä sekä paholaisen tunnistamisesta.
      Kuka aiemmin on tuonut tällaista esiin? Ei kukaan.
      Sen sijaan tuo musta kissa juoksee täällä pakenevan myyrää muistuttavan hiiren perässä. Tai kenties kyseessä on pulska rotta, joka järsii ihmisten mieliä pilalle? Parhaten sen pakenijan tunnistaa kun menee natopalstalle katsomaan. Siellä huutaa joku kaikessa loppumattomassa vihassaan. On nimittäin jatkunut vuosikaupalla.

      • Anonyymi

        "Syljettiin 3 kertaa maahan mun musta kissa ylitti tien"

        korjaus:
        KUN.


      • Anonyymi

        Missäs oli juttua siitä, että profeetan nimi viittaa valoon?

        "Aino Kassinen: Menen nyt pääasiaani eli Suomen tulevaan kohtaloon, joka ei ole vielä toteutunut. Aino Kassinen sanoi em. kirjassa sivulla 144: “Aikanaan valo nousee kuitenkin pohjolasta kansoille ja kansakunnille. Silloin Suomella on tärkeä asema, koska se alkaa Suomesta..."


      • Anonyymi

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006410219.html

        Menee hankalaks. Selkeesti.


      • Anonyymi

        Oli puhetta mm. nk. druidihoroskoopin puuversiosta, joka on saksanpähkinä, ja siihen viittaavista asioista mm. tuhkimosadusta.
        Yin puu (vuosiluvun viimeinen luku 5) (härkä, jänis, käärme, vuohi, kukko, sika)
        ...Tälle suuruus sysätään syliin...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuolleita rottia löydetty Suomen Pankin pihalta. Voisko tämän lukea merkiksi myös? Toisaalta liittyy myös tuohon pöllö juttuun. Sehän syö jyrsijöitä.


    • Anonyymi

      Hän tulee julki ainoastaan rajoitetulle henkiselle piirille, joilla on ymmärrystä. Tavalliset kristilliset piirit eivät häntä ymmärtäisi. Näin on nykyään usein profeettojen kanssa.

      • Anonyymi

        "Hän tulee julki ainoastaan rajoitetulle henkiselle piirille, joilla on ymmärrystä."

        Kuuluuko Venäjän suhteen äärirasistinen Putkinen "rajoitettuun henkiseen piiriin"? Yksi ensimmäisistä tahoista käsittääkseni, jotka saavat varmuutta siitä, onko tyyppi profeetta vai ei, ovat mm. valtiolliset tahot, koska siellä ne "tietäjät"myös ovat. Kukas se oli, joka tiedusteli jo ajanlaskun alkuaikoina sitä, milloin Jeesus syntyy? Sinenmaa totesi, että ne, jotka ovat tuomitut uskontoa miellyttävään tuomioon, ovat Jeesuksen kaltaisessa asemassa. Nyt se, mitkä merkit on havaittu, käy kyllä yksiin, ainakin toistaiseksi. Mikäs se porukka olikaan, joiden yhdeksi tunnusmerkiksi tuli televisioiden tuhoaminen? Kun katsoo mielipidepalstoja, mitään uutta ei ole löydettävissä, ja viisaat ovat harvassa.


    • Anonyymi

      VIELÄKÖ MUISTAT VEIJOSEN KIRJAT?

      Harri Veijonen jakoi Lappeenrannassa 1980- ja 90-luvuilla kirjojaan "Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin!" Asiaa ei tarvitse odottaa vuoteen 2040 vaan se tapahtuu paljon aikaisemmin. Seuratkaa tilannetta kanssani osoitteessa http://wwnet.fi/users/veijone/. (Lappeenranta ryhmissä julkaisin, minkä jälkeen minut erotettiin kaikista Lappeenranta Facebookryhmistä.) http://wwnet.fi/users/veijone/

      Jotta olisin täydellinen oikeassa opissani, julkaisin kirjasen kolmannestakin totuuslauseesta: Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmoihin.

      • Anonyymi

        A-well-a ev'rybody's heard about the bird
        B-b-b-bird, b-birdd's a word
        A-well, a bird, bird, bird, bird is a word


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe