Eka jouluun liittyvä kerjuukirje tuli postissa

Anonyymi

Kortteja ja maksulappu. Siitä se lähtee.

12

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en sellaisia maksa mitä en ole tilannut.

    • Anonyymi

      meikä vie kaikki kerjuu kirjeet poliisilaitokselle
      ja tekee tutkintapyynön kenelle rahat todellisuudessa menee ,

      on se kumma
      suomessa saa huijata rahaa noin vain ,

      kerjuu kirjeen omistaja on ilmeisesti moni miljonääri,
      ku sinisilmäiset köyhät hyväntahtoiset hölmöt lähettää rahaa rumista korteista,
      köyhät ressukat lulee tekevänsä hyvää
      kun vähistä varoistaan rahottaa huijari miljonäärejä,

      asian pitäisi olla toisinpäin,
      köyhille pitäisi lähettää kirjeessä tukku tuhansia euroja jouluksi rahaa,

      saisi kerranki runsaan kunnollisen ruokapöydän
      joulun iloksi laitettua,
      se olisi oikeeta hyväntekeväisyyttä,

      kaikki suomessa menee nurinpäin,
      köyhät rahottaa miljonäärejä, hah hah, haaa,

    • Anonyymi

      Kirjeeseen vaan "palautus" teksti, palautuu jos palautuu lähettäjälle.

      • Anonyymi

        Olen tehnyt niin aika usein. Ei ole auttanut, joka vuosi uudet kortit.

        No, minä pidän ne ja käytän hyödykseni jos huvittaa, enää en jaksa pelata.
        Tuolla joku sanoikin että ei maksa sitä mitä ei ole tilannut. Oikein!


    • Anonyymi

      Se on varmaan Lauri Tähkä ja Elon kerjuut yhtyeineen.

    • Paperikeräykseen vaan tollaset turhat "postit", ei ole mitään järkeä nähdä palautuksen vaivaa.

      • Anonyymi

        Ai, eri mieltä kun olen, mielelläni kirjoitan kuoreen "palautus". Miksi se on sinulle vaikeaa? Joku toinen voi saada kyseiset kortit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, eri mieltä kun olen, mielelläni kirjoitan kuoreen "palautus". Miksi se on sinulle vaikeaa? Joku toinen voi saada kyseiset kortit.

        Eihän se palautus -sanan kirjoittaminen vaikeaa ole, mutta älytöntä vaivautua viedä palautus postilaatikkoon, ellei postilaatikko nyt satu ihan kotinurkalla olemaan. Asun kaupungissa, mutta kuitenkin postilaatikolle on matkaa enemmän kuin esim. kauppaan, joten ei hoidu edes kauppamatkalla tuo palautus. Ja kuten mielipiteenäni sanoin, turhat postit joutaa paperikeräykseen.


    • Anonyymi

      Kaikki kerjuukirjeet on rikospoliisin asia,
      kaikki vietävä rikospolisille tutkittavaksi, kuka oikeesti on hyödynsaaja,
      kuinka suuri moni miljonääri on kirjeitten takana,
      on todella röyhkeää rikastua köyhien kurjien kustannuksella,
      tunteisiin vedoten,
      avatkaa silmänne hölmöt, teille miljonäärin pitää rahaa laittaa EI miljonäärit teidän rahaa tarvitse, niillä on miljoonia jo liikakkin teidän sinisilmäisyytenne takia,

      • Anonyymi

        Ei onnistu, koska enään ei ole rikospoliisia koska kaikki ovat polpoja, ja kerjuukirjeet eivät kuulu heille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu, koska enään ei ole rikospoliisia koska kaikki ovat polpoja, ja kerjuukirjeet eivät kuulu heille!

        Onhan niitä kerjuukirjepoliiseja kun osaa vain etsiä. Kerjuukirjepoliisi löytyy hyvin varustetuista poliisilaitoksista. Kerjuukirjepoliisi ei käytä pamppua eikä etä-lamautinta. Se käyttää suurennuslasia löytääkseen kerjuun alkulähteen.


    • Ainakin, ilman käsiä maalaavien kortteja ja kuurojenliiton kortteja tulee ennen joulua.
      Keräävät liitoilleen tällä tavalla rahaa.
      Maksu on tietenkin vapaaehtoinen.
      Ei noista kannata hernettä nenäänsä vetää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe