Kortteja ja maksulappu. Siitä se lähtee.
Eka jouluun liittyvä kerjuukirje tuli postissa
12
56
Vastaukset
Minä en sellaisia maksa mitä en ole tilannut.
- Anonyymi
meikä vie kaikki kerjuu kirjeet poliisilaitokselle
ja tekee tutkintapyynön kenelle rahat todellisuudessa menee ,
on se kumma
suomessa saa huijata rahaa noin vain ,
kerjuu kirjeen omistaja on ilmeisesti moni miljonääri,
ku sinisilmäiset köyhät hyväntahtoiset hölmöt lähettää rahaa rumista korteista,
köyhät ressukat lulee tekevänsä hyvää
kun vähistä varoistaan rahottaa huijari miljonäärejä,
asian pitäisi olla toisinpäin,
köyhille pitäisi lähettää kirjeessä tukku tuhansia euroja jouluksi rahaa,
saisi kerranki runsaan kunnollisen ruokapöydän
joulun iloksi laitettua,
se olisi oikeeta hyväntekeväisyyttä,
kaikki suomessa menee nurinpäin,
köyhät rahottaa miljonäärejä, hah hah, haaa, - Anonyymi
Kirjeeseen vaan "palautus" teksti, palautuu jos palautuu lähettäjälle.
- Anonyymi
Olen tehnyt niin aika usein. Ei ole auttanut, joka vuosi uudet kortit.
No, minä pidän ne ja käytän hyödykseni jos huvittaa, enää en jaksa pelata.
Tuolla joku sanoikin että ei maksa sitä mitä ei ole tilannut. Oikein!
- Anonyymi
Se on varmaan Lauri Tähkä ja Elon kerjuut yhtyeineen.
Paperikeräykseen vaan tollaset turhat "postit", ei ole mitään järkeä nähdä palautuksen vaivaa.
- Anonyymi
Ai, eri mieltä kun olen, mielelläni kirjoitan kuoreen "palautus". Miksi se on sinulle vaikeaa? Joku toinen voi saada kyseiset kortit.
Anonyymi kirjoitti:
Ai, eri mieltä kun olen, mielelläni kirjoitan kuoreen "palautus". Miksi se on sinulle vaikeaa? Joku toinen voi saada kyseiset kortit.
Eihän se palautus -sanan kirjoittaminen vaikeaa ole, mutta älytöntä vaivautua viedä palautus postilaatikkoon, ellei postilaatikko nyt satu ihan kotinurkalla olemaan. Asun kaupungissa, mutta kuitenkin postilaatikolle on matkaa enemmän kuin esim. kauppaan, joten ei hoidu edes kauppamatkalla tuo palautus. Ja kuten mielipiteenäni sanoin, turhat postit joutaa paperikeräykseen.
- Anonyymi
Kaikki kerjuukirjeet on rikospoliisin asia,
kaikki vietävä rikospolisille tutkittavaksi, kuka oikeesti on hyödynsaaja,
kuinka suuri moni miljonääri on kirjeitten takana,
on todella röyhkeää rikastua köyhien kurjien kustannuksella,
tunteisiin vedoten,
avatkaa silmänne hölmöt, teille miljonäärin pitää rahaa laittaa EI miljonäärit teidän rahaa tarvitse, niillä on miljoonia jo liikakkin teidän sinisilmäisyytenne takia,- Anonyymi
Ei onnistu, koska enään ei ole rikospoliisia koska kaikki ovat polpoja, ja kerjuukirjeet eivät kuulu heille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu, koska enään ei ole rikospoliisia koska kaikki ovat polpoja, ja kerjuukirjeet eivät kuulu heille!
Onhan niitä kerjuukirjepoliiseja kun osaa vain etsiä. Kerjuukirjepoliisi löytyy hyvin varustetuista poliisilaitoksista. Kerjuukirjepoliisi ei käytä pamppua eikä etä-lamautinta. Se käyttää suurennuslasia löytääkseen kerjuun alkulähteen.
Ainakin, ilman käsiä maalaavien kortteja ja kuurojenliiton kortteja tulee ennen joulua.
Keräävät liitoilleen tällä tavalla rahaa.
Maksu on tietenkin vapaaehtoinen.
Ei noista kannata hernettä nenäänsä vetää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1125310Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1352937- 282547
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4472305- 2012265
- 1781727
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1181377Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361192Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721006Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83965