Pattayamatkaajien Kela- kortit.

Anonyymi

Ei ole enää keskusteluketjua missä palstan haltijarouva ei olisi vaatimassa tai viittaamassa Kela- korttiin. Koska se on niin tärkeä niin päätin avata siitä oman keskustelunsa.

Tarkastin ettei minulla sellaista ole lainkaan. Olenko sellaista saanut vai olisiko tuo hukkunut ties mihin? Pistin sen tilaukseen:
https://www.kela.fi/jos-korttisi-katoaa

Eihän sillä kai mitään Thaimaassa tee enkä tiedä mitä sillä tekee täällä kotimaassakaan.
Tilasin samalla Eurooppalaisen sairaanhoitokortin. Käyn usein piipahtamassa Amsterdamin kahvibaareissa ja tuo kortti on kai hyvä olla jos sattuisi joku yskänkohtaus tupakista tulemaan.

Ai juu; tämän kirjoitti nazi mutta unohdin rekisteröityä.

52

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Senssu sanoo notta ilman kelakorttia et saa Suomessa. Nimittäin lääkkeitä ilmaiseksi. Sitten jotta saat joudut matkustamaan 10000 kilometrin päähän ajautuen reilusti Bangkokin ohi, koska sinne on "hesasta" vain 7882 kilometriä.
      Mutta luottakaamme insinöörimajurin sanaan.
      Vietnamin itärannikolle Nha Trangiin on "hesasta" 10000km. Muistakaamme että Espanjakin on Thaimaan vieressä.

Eräs nousukasyrittäjä kaveri pisti aikoinaan vielä paremmaksi. Oltiin Varsovassa lomalla kun hänelle tuli työpuhelu. Vastasi polleana että "Soitteletko vaikka ens viikolla kun mä oon nyt täällä maapallon toisella puolella"

Mainittakoon tuolle numbasenssulle vielä että Pattayakaan ei ole edes puolivälissä maapallon toista puolta vaan reilusti alle.

• Anonyymi

On oikein hyvä tämä Pattayan matkailupalsta aktivoiden nasun, neidin ja peppusen samaan aikaan purkmaan pieniä sielujaan, voisivat tosin keskustella myös keskenään, se tuntuisi luentavalta.
        Voisihan keskusteluun osallistua myös perhematkailija ja työpäällikkökin, koska kaikilla sama ajattelunaihe päivittäin.
        Kääläppikin tahtoi tarjota Neidin kunnioittamalle uusnatsille oluset, vaan ......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On oikein hyvä tämä Pattayan matkailupalsta aktivoiden nasun, neidin ja peppusen samaan aikaan purkmaan pieniä sielujaan, voisivat tosin keskustella myös keskenään, se tuntuisi luentavalta.
        Voisihan keskusteluun osallistua myös perhematkailija ja työpäällikkökin, koska kaikilla sama ajattelunaihe päivittäin.
        Kääläppikin tahtoi tarjota Neidin kunnioittamalle uusnatsille oluset, vaan ......

Sulla on ihan todellisiakin ongelmia todellisessa elämässäsi joten olisiko syytä unohtaa Thaimaa ja Pattaya ihan lopullisesti ja alkaa ajaa omiesi asioita keskustelupalstoilla? Suomen vanhustenhoito on huonolla mallilla. Vaihtamattomissa vaipoissa istuvat pitkät päivät paikoillaan. Ota tämä sydämenasiaksi ja unohda myös ne juhlapaikanhakijat. Nekään ei paranna sinun eikä kaltaistesi asemaa Suomessa. Nyt järki käteen!
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ed015f76-fd2b-4a10-90b0-8280e671ec75

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on ihan todellisiakin ongelmia todellisessa elämässäsi joten olisiko syytä unohtaa Thaimaa ja Pattaya ihan lopullisesti ja alkaa ajaa omiesi asioita keskustelupalstoilla? Suomen vanhustenhoito on huonolla mallilla. Vaihtamattomissa vaipoissa istuvat pitkät päivät paikoillaan. Ota tämä sydämenasiaksi ja unohda myös ne juhlapaikanhakijat. Nekään ei paranna sinun eikä kaltaistesi asemaa Suomessa. Nyt järki käteen!
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ed015f76-fd2b-4a10-90b0-8280e671ec75

Suomen vanhustenhoito ei ole kaikkien sydämenasia, mutta sinä lienet tekevän asialle muutakin kuin kirjoittaen aiheesta Pattayan matkailupalstalle...???

Kerro mitä teet sanojesi lisäksi tekona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen vanhustenhoito ei ole kaikkien sydämenasia, mutta sinä lienet tekevän asialle muutakin kuin kirjoittaen aiheesta Pattayan matkailupalstalle...???

Pitäisi olla ei pattayan huorat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä mitä sinä teet sanojesi lisäksi tekona?.???

• Sain juuri sähköpostiini viestin Kelalta että ovat vastaanottaneet tilaukseni ja saan kortit parin viikon päästä Postin tuomana. Tämä siis jo reilun tunnin kuluttua tilauksesta!
      Loistavaa toimintaa!

• Anonyymi

Kohta se veli natsikin kuuluu sitten meidän Pattayarakkaiden kuuluisaan Kelakorttikerhoon. :-)

• Mulla on Kela-Gold kortti. Sama muin matuilla. Pääsee jonon kärkeen terkkarilla ja hammashoidoissa. Mun hammashoidot on jääneet viime vuosina yhtä vähiin kuin hampaatkin niin siltä osin menee hukkaan ne edut. Elinsiirtoja odottelen tässä. Polvet ja lonkat on jo laitettu metallista ja vaimo sanoo puupääksi. Ainoa suomenkielinen sana minkä se osaa.
        Apteekissa kun lätkäisee gold-tason kelakortin tiskiin niin se herättää rispektiä. Kassaneidille voi vaan sanoa moro. Ei maksa mitään. Matkalle tälläkään kortilla ei pääse mutta on tosi siistiä hengailla netissä pattajasta jutellen. Kävin lento asemalla katsomassa kun lentskarit lähtee pattajalle. Kova ääni kuuluu kun kone lähtee resupetterit kyydissään kehumassa kun saa rahalla. Minä sain ilmaiseksi. Saman vuonna muutes Mauno Koivisto valittiin tresidentiksi.

• Anonyymi

Ja jos sinuua sattuu olemaan ulkolaisia ystäviä niin pirautat vaan ministerille niin saat heillekin kelakortin.
      Kaikilla pitää olla suomalainen kelakortti, etenkin jos kuuluu tv:n kuvausryhmään.

• No mä kuulun siihen ryhmään. Viimeksi oltiin pasilassa tomin kanssa. Denzel Washington tuli siihen sitten ja puhui amerikkaa. Kuvattiin pattajalla siinä sitten doku mentti ja merivesi oli saastunut. Laivaston arimaali sanoi mulle että oli kala kuollu.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

No mä kuulun siihen ryhmään. Viimeksi oltiin pasilassa tomin kanssa. Denzel Washington tuli siihen sitten ja puhui amerikkaa. Kuvattiin pattajalla siinä sitten doku mentti ja merivesi oli saastunut. Laivaston arimaali sanoi mulle että oli kala kuollu.

Morjens SenssuChlangMai !

Minäkin olen tavannut Denzel Washingtonin, mutta tästä tapaamisestamme on jo aikaa aika paljon. Denzel oli ystävänsä Ridley Scottin kanssa Chiang Maissa filmaamassa otoksia elokuvaan American Gangster. Russel Crowen olen pari kertaa muuten myös tavannut, mutta en tuolloin Chiang Maissa.

Denzel ja Ridley filmasivat Chiang Maissa päivän John's Place nimisessä paikassa ja sitten päivän Warorot Market alueella. Muistaakseni myös "viidakko kylä" otoksia Chiang Daon lähellä (en ollut mukana tuolla).

Täytyisi nyt katsoa tuo elokuva uudestaan, etten ihan höpöjä juttelisi, mutta muistaakseni elokuvassa vilahtaa mitä viehättävin vanhempi thaimaalainen nainen. Nimeään en nyt muista satavarmasti, mutta hän oli jo kymmeniä vuosia myynyt paistettuja hyönteisiä tuossa kulmassa 7/11 kioskin edessä kadun tasolla istuen ennen elokuvan filmauksia.
        Rot Duan nimiset bambua syövät toukat olivat minulle muodostuneet pakkomielteeksi, joita juuri häneltä minun oli aina pakko ostaa, vaikka niitä muuallakin toki myytiin.

John's Place puolestaan on ns. ravintola kulmaus Chiang Main vallihaudan muurien sisäpuolella. Tha Phae Gate, siitä kun lähdetään Mun Mueang Rd:tä etelän suuntaan pikkasen, niin siinä. Siinä John's Placea vastapäätä olleessa silloin "tyhjässä" ravintolassa kuvattiin American Gangster elokuvan baari kohtaus.

Paljon oli, ihan jonoksi asti, elokuva-avustajia roolipuvuissaan kadun varrella. Ihan ihmetellä täytyy vieläkin, kuinka sujuvasti kaikki lopulta sujui.

Denzelistä pikkasen hyväntahtoisesti puijattiin paikalla olleita, että antakaa hänelle aikaa
        keskittyä rauhassa tulevaan suoritukseensa. Antaa sitten nimikirjoituksia myöhemmin. Denzel sai sitten istuskella rauhassa kadun toisella puolella katukauppiaan päivänvarjon alla vain yksi turvamies vieressään seisoskellen. No joo. Kun otokset oli otettu, hyppäsi Denzel suoraan 7-sarjan hopean värisen BMW ratsunsa takapenkille ennenkuin lupailemansa kuivamustekynien nimikirjoituksensa olivat edes ehtineet kuivumaan.

Pakko se kai tämäkin on nyt mainita, että elokuvan tekoon avustajana osallistui eräs suomalainen liikennelentäjä. Joo ja mutta ei hän, jonka puoliso Kung's Place tai Bar tai jotain baaria siinä lähempänä Tha Phae Gatea piteli. S & T mitä mainioimpi ravintola oli vain muutaman askeleen päässä etelään tästä John's Placesta. Ja oliko se nimeltään sitten jotain December Bar lähellä Loi Kroh Rd:n risteystä?

Hmm... tuohon aikaan varsinaiset selfiet eivät vielä olleet muotia... mutta mitä saan vastineeksi, jos aijaan kuvan minusta ja Russelista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen tavannut Denzel Washingtonin, mutta tästä tapaamisestamme on jo aikaa aika paljon. Denzel oli ystävänsä Ridley Scottin kanssa Chiang Maissa filmaamassa otoksia elokuvaan American Gangster. Russel Crowen olen pari kertaa muuten myös tavannut, mutta en tuolloin Chiang Maissa.

Denzel ja Ridley filmasivat Chiang Maissa päivän John's Place nimisessä paikassa ja sitten päivän Warorot Market alueella. Muistaakseni myös "viidakko kylä" otoksia Chiang Daon lähellä (en ollut mukana tuolla).

Täytyisi nyt katsoa tuo elokuva uudestaan, etten ihan höpöjä juttelisi, mutta muistaakseni elokuvassa vilahtaa mitä viehättävin vanhempi thaimaalainen nainen. Nimeään en nyt muista satavarmasti, mutta hän oli jo kymmeniä vuosia myynyt paistettuja hyönteisiä tuossa kulmassa 7/11 kioskin edessä kadun tasolla istuen ennen elokuvan filmauksia.
        Rot Duan nimiset bambua syövät toukat olivat minulle muodostuneet pakkomielteeksi, joita juuri häneltä minun oli aina pakko ostaa, vaikka niitä muuallakin toki myytiin.

John's Place puolestaan on ns. ravintola kulmaus Chiang Main vallihaudan muurien sisäpuolella. Tha Phae Gate, siitä kun lähdetään Mun Mueang Rd:tä etelän suuntaan pikkasen, niin siinä. Siinä John's Placea vastapäätä olleessa silloin "tyhjässä" ravintolassa kuvattiin American Gangster elokuvan baari kohtaus.

Paljon oli, ihan jonoksi asti, elokuva-avustajia roolipuvuissaan kadun varrella. Ihan ihmetellä täytyy vieläkin, kuinka sujuvasti kaikki lopulta sujui.

Denzelistä pikkasen hyväntahtoisesti puijattiin paikalla olleita, että antakaa hänelle aikaa
        keskittyä rauhassa tulevaan suoritukseensa. Antaa sitten nimikirjoituksia myöhemmin. Denzel sai sitten istuskella rauhassa kadun toisella puolella katukauppiaan päivänvarjon alla vain yksi turvamies vieressään seisoskellen. No joo. Kun otokset oli otettu, hyppäsi Denzel suoraan 7-sarjan hopean värisen BMW ratsunsa takapenkille ennenkuin lupailemansa kuivamustekynien nimikirjoituksensa olivat edes ehtineet kuivumaan.

Pakko se kai tämäkin on nyt mainita, että elokuvan tekoon avustajana osallistui eräs suomalainen liikennelentäjä. Joo ja mutta ei hän, jonka puoliso Kung's Place tai Bar tai jotain baaria siinä lähempänä Tha Phae Gatea piteli. S & T mitä mainioimpi ravintola oli vain muutaman askeleen päässä etelään tästä John's Placesta. Ja oliko se nimeltään sitten jotain December Bar lähellä Loi Kroh Rd:n risteystä?

Hmm... tuohon aikaan varsinaiset selfiet eivät vielä olleet muotia... mutta mitä saan vastineeksi, jos aijaan kuvan minusta ja Russelista?

Niin ollen sanoisin että kaikki ollen olisimme niinkuin ollen ollen....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

senssulla juuri nyt kylpyaika, sininen jahti ja keltainen kumiankka ammeessa. Puhdas vaippa ja iltajuku, sitten taas mukava päivystystä jatkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

senssulla juuri nyt kylpyaika, sininen jahti ja keltainen kumiankka ammeessa. Puhdas vaippa ja iltajuku, sitten taas mukava päivystystä jatkaa.

Senssulla on nyt perse kipeänä se on pytyllä eikä ehi nyt vastaamaan ainaskaan varttiin sano...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan kukaan muistanut pumpata eteerisen kauniiseen barbaraansa lisää ilmaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sensein satu Denzelistä on kyllästetty google mapsin street viewin avulla ja lisätty sinne vähän lentäjiä ja hyönteiskauppiaita. Kyseessä oli se ainoa Thaimaan matkasi äitin kanssa ja näitte kun ronsut pelasi jalkapalloa. Joku toinen mainitsi tuon elokuvan olevan osittain kuvattu Chiang maissa niin siitäkös sitten keksit jo olleesi mukana ja muistat kaiken kuin eilisen päivän. Olithan sinä mukana Tominkin kanssa Manilan kuvausryhmässä ja ei sellaista paikkaa olekaan missä et ole ollut mukana jos joku taas jonkun paikan tai ohjelman. Taidat olla Clark Gable vähintäänkin.

• Anonyymi

Pattayapalsta ja ongelmat mielenterveydessä liittyvät saumattomasti yhteen.

• Anonyymi

bumba ja pattayapalstan päivystys liittyvät saumattomasti yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

bumba ja pattayapalstan päivystys liittyvät saumattomasti yhteen.

Senssu ja Dumball telakoituvat saumattomasti yhteen.

• Anonyymi

Kelakortti ja pattayapalsta liittyvät saumattomasti toisiinsa.

• Anonyymi

Sika Amalian jatkuva palstalla tapahtuva matkaajien ja thaiden soimaaminen on Vainoamista eli digitaalista väkivaltaa. Tuollainen toiminta tulee estää ankarin rangaistuksin.

• Anonyymi

Niuvanniemen johto on hyväksynyt tuon hullun toiminnan, terapiana

• Anonyymi

Visa isolla saldolla on kortti, jollaista Sika Amalialla ei taida olla

hä hä hää !

• Anonyymi

Mielikuvituskaveri voi auttaa purkamaan juuri sitä tarvetta, mikä on jäänyt päivän aikana hampaankoloon.
        Mielikuvituskaveria voi varmasti auttaa ja ojentaa, sanoo Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin Lastenpsykiatrian linjan johtava psykologi Sirpa Sammalo.

Kuvitteellisen ystävän avulla juntti voi harjoitella vuorovaikutustaitojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvituskaveri voi auttaa purkamaan juuri sitä tarvetta, mikä on jäänyt päivän aikana hampaankoloon.
        Mielikuvituskaveria voi varmasti auttaa ja ojentaa, sanoo Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin Lastenpsykiatrian linjan johtava psykologi Sirpa Sammalo.

Kuvitteellisen ystävän avulla juntti voi harjoitella vuorovaikutustaitojaan.

Pattayan vuokravosujen kanssa ei tarvita vuorovaikutustaitoja, samoin ei sika Amalian kanssa. Pattaya on paratiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pattayan vuokravosujen kanssa ei tarvita vuorovaikutustaitoja, samoin ei sika Amalian kanssa. Pattaya on paratiisi.

Pattaya on paratiisi vuorovaikutustaidottomille ihmissuhdevammaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pattaya on paratiisi vuorovaikutustaidottomille ihmissuhdevammaisille.

Läheiskasvattajan satu Denzelistä on kyllästetty google mapsin street viewin avulla ja lisätty sinne vähän lentäjiä ja hyönteiskauppiaita.
        Kyseessä oli se ainoa Thaimaan kahden viikon matkasi äitin kanssa viime vuosikymmenellä ja näitte kun ronsut pelasi jalkapalloa.
        Joku toinen mainitsi tuon elokuvan olevan osittain kuvattu Chiang maissa niin siitäkös sitten keksit jo olleesi mukana ja muistat kaiken kuin eilisen päivän. Olithan sinä mukana Tominkin kanssa Manilan kuvausryhmässä ja ei sellaista paikkaa olekaan missä et ole ollut mukana jos joku taas jonkun paikan tai ohjelman. Taidat olla Clark Gable vähintäänkin.
        Milloinkas se valmistuu se "kuvaan salaa" projektisi Pattayalla? Siinäkin kuvausryhmässä olet mukana ja oikein ohjaajan roolissa rahoituksen tulossa Suomesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Läheiskasvattajan satu Denzelistä on kyllästetty google mapsin street viewin avulla ja lisätty sinne vähän lentäjiä ja hyönteiskauppiaita.
        Kyseessä oli se ainoa Thaimaan kahden viikon matkasi äitin kanssa viime vuosikymmenellä ja näitte kun ronsut pelasi jalkapalloa.
        Joku toinen mainitsi tuon elokuvan olevan osittain kuvattu Chiang maissa niin siitäkös sitten keksit jo olleesi mukana ja muistat kaiken kuin eilisen päivän. Olithan sinä mukana Tominkin kanssa Manilan kuvausryhmässä ja ei sellaista paikkaa olekaan missä et ole ollut mukana jos joku taas jonkun paikan tai ohjelman. Taidat olla Clark Gable vähintäänkin.
        Milloinkas se valmistuu se "kuvaan salaa" projektisi Pattayalla? Siinäkin kuvausryhmässä olet mukana ja oikein ohjaajan roolissa rahoituksen tulossa Suomesta.

Hyvä kommentti, mutta hieman valaisen.

Sinun olisi jo korkea aika havaita erottamaan eri henkilöt, kuten minut, Numban, ja tässä tapauksessa Kääläppi Pakkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on pojan 54 vuotis synttäreiden ohjelmana tässä aimo annos läheisyyttä. Tehtiin pöydästä maja laittamalla lakana pöytäliinaksi ja ollaan nyt täällä majassa. Pidetään tietovisaa. Poika on koulunsa priimus. Esitän pojalle vaikeita kysymyksiä mutta hyvin se niihin vastaa ikäisekseen. Kysyin juuri että mikä on kukko ja sanoo kiekuu? Poika mietti hetken ja vastasi oikein että kukkokiekuu. Kysyi myös että montako sylinteriä on V12 moottorissa. Se vastaus meni melko lähelle ja poika vastasi että kahdeksan.
        Helmitaululla sitten näytin oikean vastauksen. Poika vähän siitä hermostui ja söi vesipatterista termostaatin ja pätkän antenninjohtoa. Lopetti kun sanoin että et illalla nää teletappeja jos johdon syöt.

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä on pojan 54 vuotis synttäreiden ohjelmana tässä aimo annos läheisyyttä. Tehtiin pöydästä maja laittamalla lakana pöytäliinaksi ja ollaan nyt täällä majassa. Pidetään tietovisaa. Poika on koulunsa priimus. Esitän pojalle vaikeita kysymyksiä mutta hyvin se niihin vastaa ikäisekseen. Kysyin juuri että mikä on kukko ja sanoo kiekuu? Poika mietti hetken ja vastasi oikein että kukkokiekuu. Kysyi myös että montako sylinteriä on V12 moottorissa. Se vastaus meni melko lähelle ja poika vastasi että kahdeksan.
        Helmitaululla sitten näytin oikean vastauksen. Poika vähän siitä hermostui ja söi vesipatterista termostaatin ja pätkän antenninjohtoa. Lopetti kun sanoin että et illalla nää teletappeja jos johdon syöt.

Unohdin kirjaantua wifiin.
        Helmitaululla sitten näytin oikean vastauksen. Poika vähän siitä hermostui ja söi vesipatterista termostaatin ja pätkän antenninjohtoa. Lopetti kun sanoin että et illalla nää teletappeja jos johdon syöt. Mupper soussa oli se yks hauska mikä se oli se hermitti.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Hyvä kommentti, mutta hieman valaisen.

Sinun olisi jo korkea aika havaita erottamaan eri henkilöt, kuten minut, Numban, ja tässä tapauksessa Kääläppi Pakkin.

Pöpi pöpi pipipää se on, sen olisi korkea aika lopettaa koko palsta trollailu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöpi pöpi pipipää se on, sen olisi korkea aika lopettaa koko palsta trollailu.

..toteaa palstapäivystäjä itselleen ja jatkaa 16 tunnin vuoroaan tilannetta seuraten.
        Kerro välillä mitä olet ostanut! Jahti vai rantahuvila tällä viikolla vai molemmat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..toteaa palstapäivystäjä itselleen ja jatkaa 16 tunnin vuoroaan tilannetta seuraten.
        Kerro välillä mitä olet ostanut! Jahti vai rantahuvila tällä viikolla vai molemmat?

Jatka vain poju olet pahasti eksyksissä tänään ostin niitä moskiitto verhojen korjaussarjan, home prosta, maksoi 80 paateroa, mitä itse ostit, eiffeltornin, sekopää, vai maailman pyörän.

Poju tiedän että sinun masseilla ei osteta edes menolippua pieksämäellä.

Avaat varmaan kuka.

ps. ole huoleti ajan käytöstä olen palstalla ainoastaan kun kirjoitan koodi, muuten en viitsi enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka vain poju olet pahasti eksyksissä tänään ostin niitä moskiitto verhojen korjaussarjan, home prosta, maksoi 80 paateroa, mitä itse ostit, eiffeltornin, sekopää, vai maailman pyörän.

Avaat varmaan kuka.

ps. ole huoleti ajan käytöstä olen palstalla ainoastaan kun kirjoitan koodi, muuten en viitsi enää.

Äh unohtui vielä että massisi ei riitä vaikka saat vr:ltä työkyvyttömyyseläkeläisen alennuksen, eikä se paljon maksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaat varmaan kuka.

On helppo arvata kuka. Noinkin lyhyeen tekstiin yhdyssanat tuottavat vaikeuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On helppo arvata kuka. Noinkin lyhyeen tekstiin yhdyssanat tuottavat vaikeuksia.

No ostitko eiffeltorniin vai maailman pyörän, mielialalääkkeitä sinulla on varmasti jo enemmän kuin lääkäri on edes määrännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä kysyttiin "Avaat varmaan kuka". Hän on puhunut niin paljon ranskää ja thain kieltä, ettei enää suomen kieli taitu. Kerran hän väitti sen johtuvan englanninkielisestä ennakoivasta tekstinsyötöstä, jossa on ä -ja ö -pilkut. Hän on Moskiittopaateromies Hua Hinista, joka liimailee paikkoja hyttysverkkoihin, kun ei raaski ilmastointia käyttää vaikka miljonäärismiehiä onkin ja on "kylmää taltioivat seinät" makuuhuoneessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä kysyttiin "Avaat varmaan kuka". Hän on puhunut niin paljon ranskää ja thain kieltä, ettei enää suomen kieli taitu. Kerran hän väitti sen johtuvan englanninkielisestä ennakoivasta tekstinsyötöstä, jossa on ä -ja ö -pilkut. Hän on Moskiittopaateromies Hua Hinista, joka liimailee paikkoja hyttysverkkoihin, kun ei raaski ilmastointia käyttää vaikka miljonäärismiehiä onkin ja on "kylmää taltioivat seinät" makuuhuoneessa.

Taasko sinä resuperse yrität neuvoa minua miten elän kotonani, olen täällä asunut yli 10 vuotta sinä et päivääkään, luulempa että tiedän mitä teen hieman paremmin kun sinä...

Petteri ennakoiva tekstintarkastus englanniksi voi olla päällä vaikka käytössä on skandit, ja skandeilla voi kirjoittaa englanniksi mutta ei päin vastoin.

En varsinaisesti liimaile hyttysverkkoja vaan ikkunaan asennettuun verkkoon on tullut reikä ja pitää paikata, muuten on kohta keittiö täynnä valoa kohti lentäviä otököitä, miksi vitussa sinulle näitä asioita selvitän... reppana. Noiden verkkojen vaihtaminen on iso homma enkä viitsi sitä itse tehdä, muuten niitä verhoja jotka sänkyn ympärille laitetaan ei voi paikata jos niihin tulee reikä heitä pois tai neulo se kiinni...

Mulla ei ole sängyn ympärillä lainkaan m.verhoa, koska malariaa täällä ei ole ja dengue kuume hyttyset levittävät tautia aamupäivällä, mutta flekti on silloin tällöin yön päällä, ilmastointia et tarvitse kuin muutama tunti päivässä, kuumimpaan aikaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko sinä resuperse yrität neuvoa minua miten elän kotonani, olen täällä asunut yli 10 vuotta sinä et päivääkään, luulempa että tiedän mitä teen hieman paremmin kun sinä...

Petteri ennakoiva tekstintarkastus englanniksi voi olla päällä vaikka käytössä on skandit, ja skandeilla voi kirjoittaa englanniksi mutta ei päin vastoin.

En varsinaisesti liimaile hyttysverkkoja vaan ikkunaan asennettuun verkkoon on tullut reikä ja pitää paikata, muuten on kohta keittiö täynnä valoa kohti lentäviä otököitä, miksi vitussa sinulle näitä asioita selvitän... reppana. Noiden verkkojen vaihtaminen on iso homma enkä viitsi sitä itse tehdä, muuten niitä verhoja jotka sänkyn ympärille laitetaan ei voi paikata jos niihin tulee reikä heitä pois tai neulo se kiinni...

Mulla ei ole sängyn ympärillä lainkaan m.verhoa, koska malariaa täällä ei ole ja dengue kuume hyttyset levittävät tautia aamupäivällä, mutta flekti on silloin tällöin yön päällä, ilmastointia et tarvitse kuin muutama tunti päivässä, kuumimpaan aikaa..

2008 muutit siis Thaimaahan - 30 vuotta täyttä palvelusta armeijassa on 1978 vuosi.
        Kuusi vuotta siitä palveluksesta pois Ranskassa muissa töissä ja USA:ssa ja on vuosi 1972 kun astuit armeijan palvelukseen. Sanot olevasi nyt 58 vuotias eli syntynyt 1961.
        Vuonna 1972 astuessasi palvelukseen olit siis 11 vuotias.
        Melkoisen nuorena on sitten siihen aikaan menty armeijaan upseerikouluun. 1999 menit thain kanssa naimisiin 38 vuotiaana. Lapsesi oli tuolloin alle kymmenvuotiaita.
        Mitä mieltä olet, kuulutko sinä Senssun halveksimiin etäkasvattajiin hylätessäsi perheesi nuoren thaihupakon vuoksi? Et taida olla mikään läsnäolokasvattaja? Juoksitko thainaisten perässä Pattayalla? Pattayaltahan sinä sen naisesi löysit, kun sanoit siellä asuneesikin kaksi vuotta. Etkö siis saanut Suomessa kun piti Thaimaahan lähteä naisiin ja rahalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2008 muutit siis Thaimaahan - 30 vuotta täyttä palvelusta armeijassa on 1978 vuosi.
        Kuusi vuotta siitä palveluksesta pois Ranskassa muissa töissä ja USA:ssa ja on vuosi 1972 kun astuit armeijan palvelukseen. Sanot olevasi nyt 58 vuotias eli syntynyt 1961.
        Melkoisen nuorena on sitten siihen aikaan menty armeijaan upseerikouluun. 1999 menit thain kanssa naimisiin 38 vuotiaana. Lapsesi oli tuolloin alle kymmenvuotiaita.
        Mitä mieltä olet, kuulutko sinä Senssun halveksimiin etäkasvattajiin hylätessäsi perheesi nuoren thaihupakon vuoksi? Et taida olla mikään läsnäolokasvattaja? Juoksitko thainaisten perässä Pattayalla? Pattayaltahan sinä sen naisesi löysit, kun sanoit siellä asuneesikin kaksi vuotta. Etkö siis saanut Suomessa kun piti Thaimaahan lähteä naisiin ja rahalla?

Onhan hänen pitänyt ennen upseerikoulua suorittaa varsinainen asepalvelus. Eli on mennyt kymmenvuotiaana inttiin. Yli-ihmiset pääsee jo kymmenvuotiaana asepalvelukseen. Tekussakin ehti olla vuosia tarinan mukaan valmistuessaan insinööriksi.
        Hävittäjälentokoneiden puikkoihin ei pääse Tikkakoskelle tekemättä pidempää diiliä, joka on kymmenen vuotta vähintään. Hän on ehtinyt tehdä elämässään monenlaista ja Thaimaassakin jo yli kymmenen vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Resupetteri taasko harrastat totuustarkkailua, voi sinua reppanaa...

Mutta valaisen sinua hieman varusmies aika lasketaan palvelusaikaan, samoin sivuluvalla tehty tai saatu koulutus, jos se tehdään esimiehen määräyksestä, samoin komennukset jos nekin tehdään esimiehen määräyksestä, ja sen määräyksen saa hyvin helposti, kun olet valtionvirkamies.... Virkamies asema työmarkkinoilla on erittäin hyvä, siksi valtio on vähentänyt virat minimiin, reppana... Koska niitä on käytännössä mahdotonta purkaa.. jos olet juoppo sinut voidaan siirtää toisiin hommiin mutta pihalle ei voi potkaista, en tiedä onko laki muuttunut, kapiaisissa on oli paljon juoppoja, oli helppo edetä uralla jos ei dokannut, liikaa...

Olen astunut palvelukseen vuonna 1977-1978 suoritin varusmiespalvelun, 30 vuotta tuli täyteen vuonna, no siitä 30 vuoden kuluttua, tuota 30 vuotta ei lasketa edes kalenterin mukaan, siihen vaikuttaa hyvin monta asiaa...
        En harrasta pattaya naisia, liian tautisia jos sinulle kelpaa sinun ongelma, minulle taas ei kelpaa...

Siis kun minulla on kaksi lasta, ne on kyllä suomalaisen kanssa,en hylännyt perhettä sen enempää kuin sinulla sitä on koskaan ollut.

On poju elämäsi todella outoa, ansaitset jo jonkinlaisen palkinnon vaikka vuoden idiootti, tekemäsi totuustarkkailun takia, se kertoo poju että sinulla on ns. komentokeskus hieman hapantunut... motiivisi ja mitä saat tuosta hommasta tarkkailemalla henkilöitä jota et koskaan tule tapaamaan, et tiedä kenen kanssa keskustelet, omituista hyvin omituista...

Mutta jatka samaa hommaa, niin pysyt pois terveitten kiusanteosta resuperse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Resupetteri taasko harrastat totuustarkkailua, voi sinua reppanaa...

Mutta valaisen sinua hieman varusmies aika lasketaan palvelusaikaan, samoin sivuluvalla tehty tai saatu koulutus, jos se tehdään esimiehen määräyksestä, samoin komennukset jos nekin tehdään esimiehen määräyksestä, ja sen määräyksen saa hyvin helposti, kun olet valtionvirkamies.... Virkamies asema työmarkkinoilla on erittäin hyvä, siksi valtio on vähentänyt virat minimiin, reppana... Koska niitä on käytännössä mahdotonta purkaa.. jos olet juoppo sinut voidaan siirtää toisiin hommiin mutta pihalle ei voi potkaista, en tiedä onko laki muuttunut, kapiaisissa on oli paljon juoppoja, oli helppo edetä uralla jos ei dokannut, liikaa...

Olen astunut palvelukseen vuonna 1977-1978 suoritin varusmiespalvelun, 30 vuotta tuli täyteen vuonna, no siitä 30 vuoden kuluttua, tuota 30 vuotta ei lasketa edes kalenterin mukaan, siihen vaikuttaa hyvin monta asiaa...
        En harrasta pattaya naisia, liian tautisia jos sinulle kelpaa sinun ongelma, minulle taas ei kelpaa...

Siis kun minulla on kaksi lasta, ne on kyllä suomalaisen kanssa,en hylännyt perhettä sen enempää kuin sinulla sitä on koskaan ollut.

On poju elämäsi todella outoa, ansaitset jo jonkinlaisen palkinnon vaikka vuoden idiootti, tekemäsi totuustarkkailun takia, se kertoo poju että sinulla on ns. komentokeskus hieman hapantunut... motiivisi ja mitä saat tuosta hommasta tarkkailemalla henkilöitä jota et koskaan tule tapaamaan, et tiedä kenen kanssa keskustelet, omituista hyvin omituista...

Mutta jatka samaa hommaa, niin pysyt pois terveitten kiusanteosta resuperse.

Todella oivallinen kommentti.
        Tuo henkilö, sukupuolta en mainitse koska en tiedä, mutta elämänsä antanut sairaalle harrastukselleen.
        On villalankapapukaija joka aina takertuu kun sille antaa täkyä, viimeisen nyt ollen etäkasvatus, joka kovasti näyttää ottaneen kipeetä.
        Toinen on kela ja sata muuta.
        Ei päivääkään pidä taukoa ja kirjoittaa päivystyksestä.
        Naurattaa perhematkailu, tyttöjen kuvat, rakentaakin taloa.
        Pillunpuute aikaansaa tollasta, sanotaanhan että vanhatpiaatkin on kiukkuisia, mutta tämä on yliveto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää siellä "thaimaassa" melko tylsää olevan kun pitää kaiket päivät suomi24 pattaya palstalla roikkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella oivallinen kommentti.
        Tuo henkilö, sukupuolta en mainitse koska en tiedä, mutta elämänsä antanut sairaalle harrastukselleen.
        On villalankapapukaija joka aina takertuu kun sille antaa täkyä, viimeisen nyt ollen etäkasvatus, joka kovasti näyttää ottaneen kipeetä.
        Toinen on kela ja sata muuta.
        Ei päivääkään pidä taukoa ja kirjoittaa päivystyksestä.
        Naurattaa perhematkailu, tyttöjen kuvat, rakentaakin taloa.
        Pillunpuute aikaansaa tollasta, sanotaanhan että vanhatpiaatkin on kiukkuisia, mutta tämä on yliveto.

Kyllä aika tavaran kaupittelee, sanoi vanhapiika kun naimisiin meni.

• Anonyymi

Tällä videolla senssunumban unelmien mies antaa läheiskasvatusta tyttärelleen.
      https://www.youtube.com/watch?v=XRJtrIw7tlY
      Heillä on myös kasvatusmenetelmänä pieksää lasta kengällä jos tämä ei opi heti kävelemään. Hienoja miehiä.

• Anonyymi

kiihotuiko...

• Anonyymi kirjoitti:

kiihotuiko...

Tänään sain postin tuomana tilaamani Kela- kortin. En vain tiedä mitä sillä tekisin.
        On yhtä turha kuin saamani Kriisinhallintaveteraanikorttinikin jolle ei ole yhtään mitään käyttöä.

Kirjoitin siitä silloiselle puolustusministerillemme, perusääliö Jussi Niinistölle kyselyn käyttötarkoituksesta. Tuo paska ei alentunut edes vastaamaan vaikka kortti lähetettiin kymmenille tuhansille veteraaneille.

Yhtäkaikki; nyt kuulun Senssun rummuttamaan Pattispoikien Kela- ukkokorttikerhoon ja olen siitä hyvin otettu ja iloinen......

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Tänään sain postin tuomana tilaamani Kela- kortin. En vain tiedä mitä sillä tekisin.
        On yhtä turha kuin saamani Kriisinhallintaveteraanikorttinikin jolle ei ole yhtään mitään käyttöä.

Kirjoitin siitä silloiselle puolustusministerillemme, perusääliö Jussi Niinistölle kyselyn käyttötarkoituksesta. Tuo paska ei alentunut edes vastaamaan vaikka kortti lähetettiin kymmenille tuhansille veteraaneille.

Yhtäkaikki; nyt kuulun Senssun rummuttamaan Pattispoikien Kela- ukkokorttikerhoon ja olen siitä hyvin otettu ja iloinen......

Riittävästi kun on käyttökertoja niin sitten saat kela-gold kortin. Sama kun senssulla.
        Hän mielellään kertoo kortin lisäeduista.
        Ainakin edunvalvoja kuuluu tuohon edun piiriin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittävästi kun on käyttökertoja niin sitten saat kela-gold kortin. Sama kun senssulla.
        Hän mielellään kertoo kortin lisäeduista.
        Ainakin edunvalvoja kuuluu tuohon edun piiriin..

Kela-Gold, eli tuosta viereisestä mainoksesta villalankapapulkaijan saaden inspiksen hieman.

Pattaya-Gold on myönnetty myös Herralle 28x/nazi perustein, että hän on viimeisen 10 vuoden aikana elämästään viettänyt enemmän aikaa katsellen ja linkitellen juutuupia, lukien ja linkitellen vaihtoehtolehdistöjä, aloitellen ja kommentoiden 24 foorumiin käyttäen enemmän aikaa moninkertaisesti kuin ollen hereillä selvinpäin Pattayalla.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Venäjämieliseltä Nazilta pitäisi peruutta Kelakortin lisäksi Suomen kansalaisuus.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      235
      4400
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2194
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      215
      1831
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1794
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1650
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1506
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1364
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1281
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1278
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe