Minä olen intohimoinen Natsi mutta haluaisin "parantua" tästä "väärästä mielipiteestä". Haluaisin siis tietää mikä on fasismin yhteiskuntatieteellinen vastakohta? Autakaa minua fiksut ihmiset että pääsen eroon tästä mielipiteestä.
Auttakaa - Mikä on fasismin vastakohta?
31
470
Vastaukset
- Anonyymi
Avaaja, et voi parantua, sillä persujen silmin katsottuna kaikki muuta ovat "komuakkoja" - myös kokoomuslaiset.
Voit siis olla joko natsi tai kommunisti, persujen silmin muita vaihtoehtoja ei ole.- Anonyymi
Mutta mikä on fasismin tieteellinen vastakohta? Onko jotain ismiä mihin sen voisi vaihtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä on fasismin tieteellinen vastakohta? Onko jotain ismiä mihin sen voisi vaihtaa?
Ohisalo tyytyväinen minä en ole, poliisin päälle hyökkääjän nimi julki ja linnaan pahinpitelystä, hyökkääjä natsi-rasisti-fatisti-vihervasuri.
https://yle.fi/uutiset/3-11040468 Anonyymi kirjoitti:
Mites ois vaikkapa tää homoseksualismi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohisalo tyytyväinen minä en ole, poliisin päälle hyökkääjän nimi julki ja linnaan pahinpitelystä, hyökkääjä natsi-rasisti-fatisti-vihervasuri.
https://yle.fi/uutiset/3-11040468Niin Ohisalon mielestähän se on jo järjestyshäiriö kun "möly" nousee yli normaali puhetason tai varsinkin silloin jos uneksii omasta itsenäisestä valtiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastakohta voisi olla Liberalismi. Toisaalta persut näkevät fasismia kaikkialla, paitsi itsessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastakohta voisi olla Liberalismi. Toisaalta persut näkevät fasismia kaikkialla, paitsi itsessään.
Mikä liberalismi? Arvoliberalismi vai markkinaliberalismi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettäkö näet persuja joka puolella, no voi voi....hehehehehhehehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettäkö näet persuja joka puolella, no voi voi....hehehehehhehehe
Yhyy yhyy fasismi. Itse en ole fasisti vaikka vaadin fasistisesti suvakkismia joka puolella ja Persupuoleen kieltämistä fasistin ottein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demokratia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä tieteellinen, mutta aatteellisesti humanismi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunismi on fasismin sisko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyy yhyy fasismi. Itse en ole fasisti vaikka vaadin fasistisesti suvakkismia joka puolella ja Persupuoleen kieltämistä fasistin ottein.
Yhyy Yhyy..Ettäkö näet persuja joka puolella, no voi voi....hehehehehhehehe
- Anonyymi
Oikeistopopulismi ratkaisee kaikki ongelmat.
Moni on kokeilut päihteitä, uskontoa sekä rikollisuutta ja päätyneet lopulta perussuomalaisiksi. SIellä kaikki hyväksytään ja mies saa olla mies.
Takuuvarmasti paremmat orgasmit.- Anonyymi
Jeesus ei hylkää ainuttkaan joka tulee hänen luokseen. Ei ole niin suurta syntiä, etteikö sitä voisi saada anteeksi.
- Anonyymi
Natsien vastakohta on suvaitsevainen,toista ihmistä rakastava ja ymmärtävä,kaikkien ihmisten hyvää toivova.Muista myös kotipaikkamme on pieni pallo!
- Anonyymi
Eli tyttö?
- Anonyymi
Matua lisää ja rahat pois taviskansalta se tekee toisille rahaaaaaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201711012200500155 - Anonyymi
Missin filosofiaa. Mutta maailma ei ole Paratiisi.
Itsekkäät menestyvät parhaiten.
Natsin parantaa 9mm burana.
- Anonyymi
Sut on erotettu ihmisistä. Etkö kuule jumalan sanaa?
- Anonyymi
Vasurin parantaa 9mm makarov. Isä aurinkoinen tämän tiesi.
- Anonyymi
Paranemisprosessi alkaa siitä että ENSIN eroat vanhojen natsien perustamasta puolueesta eli VIHREISTÄ.
Lisäksi kyselet että "Onko jotain ismiä mihin sen voisi vaihtaa?".
Sitten TOISEKSI vaihdat mielipiteesi Kreationismiin ja vielä kun tämän jälkeen liityt PERUSSUOMALAISIIN on paranemisprosessisi hyvällä pohjalla ja loppu onkin sitten sinusta itsestäsi kiinni.
Eipä muuta kuin onnea ja menestystä tulevaisuudessa meidän Persujen kanssa!
PS. Vaalivoittoa ja Parempaa Suomea odotellessa!- Anonyymi
Säähän varsinainen huumorveikko olet!
- Anonyymi
Luonnollisesti vasemmistoliitto kannattaa kansalaistottelemattomuutta ja vihan kyllästämää anarkiaa Suomalaisia vastaan.
Vasemmistoliittohan ei edusta Suomea, Suomalaisuutta saati Suomalaisia.
Ulkomaisten edut ensin!- Anonyymi
Haluavat globalisisen finanssieliitin johtamaa maailmaa.
- Anonyymi
Onnittelut tälle aloittajavasurille, kun uskalsi tulla ulos kaapista.
- Anonyymi
Rukoile pupujussia, kyllä helpottaa.
- Anonyymi
No näytäpä mallia, vasuri
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985