Ukrainassa posahti aikoinaan ja monelle ähtäriläiselle jäi se käsitys, että Ähtäriin olisi tullut massiivinen laskeuma, jonka vuoksi moni sen ajan nuorukainen menehtyi tästä aiheutuneeseen syöpään. Olen erityisesti kuullut kerrottavan silloin yläasteikäisten koulun liikuntatunnilla sateessa jalkapalloa pelanneiden oppilaiden suuresta prosentuaalisesta osuudesta syöpäsairauksiin ja niihin menehtymiseen. Taustaa tänään julkaistusta uutisesta: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/217b5ad0-1e22-4ac1-8dbd-8a1933ea8bb3
Tshernobylin terveyshaitat Ähtärissä
6
834
Vastaukset
- Anonyymi
Kansalta salattiin kok laskeuma. Käsiä särki kun piisameja metsästin lopetin sitten 2v päästä ei yhtäkään piisamia siinä vesistössä. 12v päästä sairastuin verisyöpään. Muualla maailmassa tiedotettiin historian pahimmasta ydinonnetomuudesta uutisissa. Vastuuseen pitäisi laitta suomen uutistoimistot sonna levityksestä. sama sonnnan levitys jatkuu kansalta kavalletaan mitä voidaan uutiset estää vastarinnan levittämällä vain yhtä näkökantaa. Oikeaa tietoa ei taaskaan anneta kansalle valheita vuosikymmenien putkessa ja jatkuu,,jatkuu.
- Anonyymi
Kuten Kiinassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Kiinassa.
Ja Hämeeseen tuli silloin suuria laskeumia. Viime vuonna (2018) taisi olla vielä esimerkiksi Tammelan seudulla yllättävän korkeita "pitoisuudet sienissä". Ja haastattelu metsätyöntekijästä joka olisi sairastanut parikin syöpää koska oli ollut metsätöissä tuolloin. Olikohan se Forssan lehti vai seutusanomat joista tämä tuli luettua!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Hämeeseen tuli silloin suuria laskeumia. Viime vuonna (2018) taisi olla vielä esimerkiksi Tammelan seudulla yllättävän korkeita "pitoisuudet sienissä". Ja haastattelu metsätyöntekijästä joka olisi sairastanut parikin syöpää koska oli ollut metsätöissä tuolloin. Olikohan se Forssan lehti vai seutusanomat joista tämä tuli luettua!!
Tuohon piisamin katoamiseen voisi löytyä toinenkin selitys , nimittäin saokkokanta on lisääntynyt voimakkaasti ,ja nämä eivät viihdy samoilla vesillä. Naapurista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan isän kertoneen,kuinka meillä oli raparperin lehdet valkeassa peitteessä..tämän laskeuman jäljiltä.
- Anonyymi
Ydinlaskeumaa pahempi asia oli hommata pandat ähtäriin monen ihmisen terveys meni näiden vuokra marsujen takia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650