Hyvinkäästä naturareservaatti ?

Anonyymi

Onko perää väitteissä, että viherpiipertäjät puuhaavat Hyvinkäästä naturareservaattia? Voimakas autovastustus ja kulkuyhteyksien estäminen tärkeisiin terveyskohteisiin on heidän kärkihankkeitaan. Myös ihmisten syyllistäminen mm. Aasian jäteongelmiin ja toistuva jankutus ilmastosta, vaikka suomalaiset eivät pysty kaukomaiden ongelmiin puuttumaan. Tosin he itse matkustavat lomille Aasiaan ja muille mantereille. Ovat myös ensimmäisinä puuhaamassa meluisia musiikkitapahtumia ja siihen liittyvää ilmaston rasittamista, mutta vapaalippuja kyllä otetaan. Kun veronmaksajalla on kaupalle matkaa 12 km, niin syyllistys auton käyttöön on jatkuvaa. Mikä ohjeeksi?

7

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohta koko Suomi on pelkkää naturamuseota kun vihreät sabotoivat kaiken uudistuksen. Terveyspalvelutkin ovat jumiutuneet muutaman vuoden tauon jälkeen. En tarkoita että ahneille pitäisi antaa kaikki omaisuus pilkkahinnalla, mutta tolkkua pitäisi olla toisessakin ääripäässä.

• Anonyymi

Vihreä ministeri haluaa vain matuille oikeuksia lisää. Silmissä hurja kiilto kun kommentoi asiaa ylen toimittajalle. Koskaan en ole kuullut häneltä mitään kantaväestöä puoltavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreä ministeri haluaa vain matuille oikeuksia lisää. Silmissä hurja kiilto kun kommentoi asiaa ylen toimittajalle. Koskaan en ole kuullut häneltä mitään kantaväestöä puoltavaa.

Kantaväestöstä he vähät välittävät, eikä kukaan normaali heitä äänestäkään. Onneksi eivät pääse Keusotessa enää sähläämään, kun vaaleissa jäivät vihdoinkin jämäpaikoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kantaväestöstä he vähät välittävät, eikä kukaan normaali heitä äänestäkään. Onneksi eivät pääse Keusotessa enää sähläämään, kun vaaleissa jäivät vihdoinkin jämäpaikoille.

Kuin meloonit, pinta napakan kiiltävä ja vihreä, sisusta vaaleanpunaista pehmeää mössöä, joka ei vie nälkää mutta alkaa kusettaa.

• Anonyymi

Uutisten mukaan kukaan ei enään ole Suomessa huolissaan ilmastomuutoksesta, vaan tutkimuksen mukaan terveyteen liittyvät asiat ovat ykkössijalla. Lääkärille pääsy, sairaaloiden toimintojen lakkautus tai vähentäminen, eli yleensä kaikki soteen liittyvä on nyt ykkössijalla. Ainakin aamu-tv uutiset kertoi asiasta Ylellä, joten faktapohjaa löytyy. Normaaleille kansalaisille asia on ollut käytännössä tiedossa jo pitkään.

• Anonyymi

EU saattaa päättää tulevaisuudessa että koko Suomi ennallistetaan naturareservaatiksi, eikä siihen ole suomalaisilla mitään sanomista. Nyt jopa jotkut suomalaisetkin tuota asiaa kannattavat, koska haluavat olla asiassa niin vihreitä "mallikansalaisia". EU muutoinkaan ei ole sitä mitä 1990 -luvulla liittymisäänestyksessä luvattiin. Nyt onneksi NATO korvaa turvallisuusasioissa silloiset EU -lupaukset. Nyt vastaavassa tilnteessa äänestäisin toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EU saattaa päättää tulevaisuudessa että koko Suomi ennallistetaan naturareservaatiksi, eikä siihen ole suomalaisilla mitään sanomista. Nyt jopa jotkut suomalaisetkin tuota asiaa kannattavat, koska haluavat olla asiassa niin vihreitä "mallikansalaisia". EU muutoinkaan ei ole sitä mitä 1990 -luvulla liittymisäänestyksessä luvattiin. Nyt onneksi NATO korvaa turvallisuusasioissa silloiset EU -lupaukset. Nyt vastaavassa tilnteessa äänestäisin toisin.

Kyllä tulee naturareservaatti mikäli uskomme vaalitentin "kälättämällä" kuin papukaija puhunutta puoluejohtajaa. Kansan hyvinvoinnilla ei mitään arvoa kunhan rikkaruohot jatkaa kasvamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe