Lauri Late Johansson just telkussa

Anonyymi

Tyyppi olevinaan uskossa, kovastihan tuo kehuu tekosiaan ja naureskelee, taitaa olla muut mielessä kuin Jeesus.

178

3907

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voiko psykopaatti tulla uskoon?
      Herra 37p.

      • Anonyymi

        Se on ihan oikeasti psykopaatti, monet ei vaan tiedä mitä se tarkoittaa ..


      • Anonyymi

        Johansson oli halunnut lopettaa uhrinsa kivuttomasti etteivät joutuisi kitumaan. Miten se sopii psykopatian kanssa yhteen. Onko sitä myötätuntoa vai ei.


      • Anonyymi

        Kaikki on Jumalalle mahdollista. Jumala saa aikaan uskon ihmisessä, ei ihminen yksin siihen pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on Jumalalle mahdollista. Jumala saa aikaan uskon ihmisessä, ei ihminen yksin siihen pysty.

        Kyllä ihminestä tulee narsisti uskossaan, hyväksyy ainoastaan kaltaisensa, kokee uskon tuovan oikeutuksen olla yksin oikeassa, kokee "Jessen" sallivan pahoihinkin tekoihin.

        Ei vastaa mistään mitään, jättää kaiken "Jesselle".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johansson oli halunnut lopettaa uhrinsa kivuttomasti etteivät joutuisi kitumaan. Miten se sopii psykopatian kanssa yhteen. Onko sitä myötätuntoa vai ei.

        No mietippä ihan ite,haluaako kukaan täysjärkinen sitte lopettaa ihmisiä noin muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on Jumalalle mahdollista. Jumala saa aikaan uskon ihmisessä, ei ihminen yksin siihen pysty.

        Ei voi olla totta miten late kehtaa yleensä esiintyä missään olkoon niin uskossa kun tykkää minä en ainakaan usko yhtään.mitä se sanoo ajatelkaa jos se olisi ollut oma.lapsi jonka late tappoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on Jumalalle mahdollista. Jumala saa aikaan uskon ihmisessä, ei ihminen yksin siihen pysty.

        Normaalit ihmiset ei koskaan anna anteeksi latelle se tappoi ihmisiä se.on.sitte ihan normaalia näitten uskovaisten piireissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on Jumalalle mahdollista. Jumala saa aikaan uskon ihmisessä, ei ihminen yksin siihen pysty.

        Jos jumala pystyy kaikkeen ni miksei se paranna lapsia jotka on tosi sairaita mutta uskovaisten.mielestä se pystyy parantaa murhaajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johansson oli halunnut lopettaa uhrinsa kivuttomasti etteivät joutuisi kitumaan. Miten se sopii psykopatian kanssa yhteen. Onko sitä myötätuntoa vai ei.

        Kovasti on uskoon hurahtanut Johanssonin poika ollut myötätuntoinen lähimmäistään kohtaan, kun päästänyt tämän maallisista tuskistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihminestä tulee narsisti uskossaan, hyväksyy ainoastaan kaltaisensa, kokee uskon tuovan oikeutuksen olla yksin oikeassa, kokee "Jessen" sallivan pahoihinkin tekoihin.

        Ei vastaa mistään mitään, jättää kaiken "Jesselle".

        Mihin tää maailman meno menossa kun uskovaisetkin oikee ylistää latea kun.uskoo jumalaan niin.kaikki on Pois pyyhitty ei ainakaan mulle mene läpi murhaaja on aina murhaaja vaikka raamattua kuinka lukis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on Jumalalle mahdollista. Jumala saa aikaan uskon ihmisessä, ei ihminen yksin siihen pysty.

        Raamatussa sanotaan älä tapa silti uskovaiset on ihan täpinöissään latea kohtaan ei mulle ainakaan mene läpi tappaja on aina tappaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tää maailman meno menossa kun uskovaisetkin oikee ylistää latea kun.uskoo jumalaan niin.kaikki on Pois pyyhitty ei ainakaan mulle mene läpi murhaaja on aina murhaaja vaikka raamattua kuinka lukis

        Ihminen on maailman armottomin olento joka ei armahda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on maailman armottomin olento joka ei armahda.

        Kuka on antanut valtuudet tuomita sellainen joka aidosti on parantanut tapansa eikä syntiä enää halua tehdä? Piruko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on antanut valtuudet tuomita sellainen joka aidosti on parantanut tapansa eikä syntiä enää halua tehdä? Piruko?

        Minusta ei ainakaan tule koskaan uskovaista jos kerta uskovaiset on noin hullua porukkaa murhaaja on pahinta pohja sakkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johansson oli halunnut lopettaa uhrinsa kivuttomasti etteivät joutuisi kitumaan. Miten se sopii psykopatian kanssa yhteen. Onko sitä myötätuntoa vai ei.

        "kivuttomasti"

        on ainakin hyvin MÄÄRÄTIETOISESTI tominut, ei mitenkään "vahingossa . . .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on Jumalalle mahdollista. Jumala saa aikaan uskon ihmisessä, ei ihminen yksin siihen pysty.

        Jumalakaan ei kykene loihtimaan psykopaatista empaattista.

        Lahkouskovat eivät ylipäätään ole mitään empaattisia ihmisiä, vaan usein ilkeitä, omahyväisiä ja kostonhimoisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on antanut valtuudet tuomita sellainen joka aidosti on parantanut tapansa eikä syntiä enää halua tehdä? Piruko?

        Psykopaatti on psykopaatti kuolemaansa saakka, vaikka olisikin taktisesti ”parantanut tapansa”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tää maailman meno menossa kun uskovaisetkin oikee ylistää latea kun.uskoo jumalaan niin.kaikki on Pois pyyhitty ei ainakaan mulle mene läpi murhaaja on aina murhaaja vaikka raamattua kuinka lukis

        Anteeksianto on anteeksianto. Ihminen on ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ei ainakaan tule koskaan uskovaista jos kerta uskovaiset on noin hullua porukkaa murhaaja on pahinta pohja sakkaa

        Juuri kuvailet luokkayhteiskuntaa. Nyt et suvun, etkä rahan muodossa, vaan tekojen. Etkö ole itse ikinä mitään tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri kuvailet luokkayhteiskuntaa. Nyt et suvun, etkä rahan muodossa, vaan tekojen. Etkö ole itse ikinä mitään tehnyt?

        En ainakaan vienyt kenenkään henkeä. Se kun asia jota ei voi peruuttaa tai korjata.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Jumalakaan ei kykene loihtimaan psykopaatista empaattista.

        Lahkouskovat eivät ylipäätään ole mitään empaattisia ihmisiä, vaan usein ilkeitä, omahyväisiä ja kostonhimoisia.

        Ainakin tämä L on ilkeä radiossa kaverinsa kanssa tyomitsee ihan täpinöissään kiihkossa kyllä todella vmaisesti homoja ja muita ketä nyt uskukset aina vainoaa kun ovat heistä syntisiä.

        Omat teot ja niiden tuomat seuraukset olisi hyödyllisempää ajateltavaa, onko jo ihan unohtuneet, sitten muut syntiset voisi olla samalla tasolla kuin hän.

        Mutta ei hän on yläpuolella ja tuomitsee, lyö Raamatulla päähän ihan ylikierroksilla ovat siellä radiodeissä.

        Vaikka pitäisi lähimmäistä rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit ihmiset ei koskaan anna anteeksi latelle se tappoi ihmisiä se.on.sitte ihan normaalia näitten uskovaisten piireissä

        jos ihminen tekee parannuksen, hän saa syntinsä anteeksi. Ei raamattu erittele, Paavalikin vainosi uskovia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti on uskoon hurahtanut Johanssonin poika ollut myötätuntoinen lähimmäistään kohtaan, kun päästänyt tämän maallisista tuskistaan.

        Ei se uskovana ole tappanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tää maailman meno menossa kun uskovaisetkin oikee ylistää latea kun.uskoo jumalaan niin.kaikki on Pois pyyhitty ei ainakaan mulle mene läpi murhaaja on aina murhaaja vaikka raamattua kuinka lukis

        raamatun mukaan ihminen saa synnit anteeksi,kun katuu ja pyytää anteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ei ainakaan tule koskaan uskovaista jos kerta uskovaiset on noin hullua porukkaa murhaaja on pahinta pohja sakkaa

        Me uskomme Jumalan työhön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se uskovana ole tappanut.

        Se on hyvä, toivottavasti jatkossakin menee näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihminestä tulee narsisti uskossaan, hyväksyy ainoastaan kaltaisensa, kokee uskon tuovan oikeutuksen olla yksin oikeassa, kokee "Jessen" sallivan pahoihinkin tekoihin.

        Ei vastaa mistään mitään, jättää kaiken "Jesselle".

        Kovin on tuomitseva joitakin ihmisryhmiä kohtaan uskovaisten kanavalla ohjelmassa, jossa maanisesti vaahtoaa kaveriensa kanssa. On unohtunut omat teot ja lyö kovaa Raamatulla päähän jotain ihmisryhmiä.

        Ohjelma, löytyy netistä jos haluat muodostaa kyseisestä ohjelmasta oman mielipiteesi.


    • Anonyymi

      Merkille pantavaa että ei katso ollenkaan haastattelijaa kun tarinoi noita juttujaan. Vapautumassa pian? Takuueläke odottamassa ym helppo elämä... näin suomessa

      • Anonyymi

        Mä en uskalla edes miettiä sitä vaihtoehtoa että kaverille ei olisi järjestetty jonkinlaista toimeentuloa vapautumisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en uskalla edes miettiä sitä vaihtoehtoa että kaverille ei olisi järjestetty jonkinlaista toimeentuloa vapautumisen jälkeen.

        Erittäin oivaltava kommentti! Pojot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en uskalla edes miettiä sitä vaihtoehtoa että kaverille ei olisi järjestetty jonkinlaista toimeentuloa vapautumisen jälkeen.

        Turhaan pelkäät miettiä vaihtoehtoa.

        Kyllä uskovainen mies olisi hankkinut toimeentulonsa tappotuomion lusittuaan jollakin rehellisellä keinolla, vaikka yhteiskunta ei olisikaan alkanut paapoa häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan pelkäät miettiä vaihtoehtoa.

        Kyllä uskovainen mies olisi hankkinut toimeentulonsa tappotuomion lusittuaan jollakin rehellisellä keinolla, vaikka yhteiskunta ei olisikaan alkanut paapoa häntä.

        Psykopaatti ei koskaan muutu, mutta voi olla taitava näyttelemään muuttumista.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Psykopaatti ei koskaan muutu, mutta voi olla taitava näyttelemään muuttumista.

        Huomiota hakee kyllä


    • Anonyymi

      Miksi änkytätte täällä, kun teidän olisi mentävä tapaamaan häntä naamasta naamaan !!!
      ' Oletteko te niitä, jotka kiipeätte puuhun kurkkimaan, ja kyselette toisessa puussa olevalta, että pitääkö sitä uskoa.

      • Anonyymi

        EI minulla ole minkäänlaista tarvetta nähdä murhaajia tai lahkolaisuskovia naamasta naamaan. Vielä vähemmän sellaisia ihmisiä, joissa nuo molemmat sairaudet yhtyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI minulla ole minkäänlaista tarvetta nähdä murhaajia tai lahkolaisuskovia naamasta naamaan. Vielä vähemmän sellaisia ihmisiä, joissa nuo molemmat sairaudet yhtyvät.

        Huomasitko ITE, mitä sanoit, HYHYH, miten arka narsisti, ja oot täällä muita arvostelemassa.


      • Anonyymi

        Paskaa näkee nykyään niin paljon telkkarissa että se suorastaan haisee ruudun läpi, niin tässäkin tapauksessa.


      • Anonyymi

        Sopii vallan mainiosti tavata Late siviilissä tai missä hyvänsä. Siitä onkin jo aikaa kun viimeksi Laten kanssa kahdestaan jutteltiin 2009 Riihimäen keskusvankilassa. (Olin siellä jokusen kuikauden sijoittelussa, ryöstettyäni ruotsin lenhovdassa pankin pikku volvo sakar "sokeri-sakke" markkasen kanssa..)
        Vartiopäällikön eli ilmeisesti johtajan alisteisella luvalla toki. (Vankila on hierarkinen laitos.)
        Kysykää tätä vankilasta, mikäli olette median edustajia tai muita vaikuttajia. Näin.
        Late siinä kertoili, että NBK:ta oli pyydetty kaivamaan silmät päästäni ja "hieman kiduttamaan minua, mutta ketään ei ollut kiinnostanut.." Taholya joka aikoinaan vasikoi minut ja valehteli mimun tehnern niin heille, valehtelijoille. En mene henkilökohtaisuuksiin, tässä ja nyt. Alan toimijat tietävät ennusteen muutoinkin.
        Niin, pyysin Latea silloin 2009 yhteis haastatteluun Alibi lehteen, mutta hän kieltytyi, vedoten siihen, "että kyllä jumala hoitaisi jutut.." Allekirjoittaa, Risto "Raaka Rike" Kolari. Laten kanssa milloin ja missä vain. Minusta se ei jää kiinni. PS. Lukekaa ensi vuonna ilmestyvä kirja "Isä, poika ja pankkiryöstö" sain sen kirjoittajalta, toimittaja Kimmo Laaksolta yhteydenotto pyynnön ystäväni kirjailija Harri Nykäsen kautta ja lupasin kommentoida joitakin asioita kirjan sivuilla. Oma elämänkerta kirjani on myös tulossa. Siinä on 60 vuotta elettyä elämää, alkaen siitä kun 4 vuotiaana tein ensimmäisen rikokseni.. RISTO KOLARI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI minulla ole minkäänlaista tarvetta nähdä murhaajia tai lahkolaisuskovia naamasta naamaan. Vielä vähemmän sellaisia ihmisiä, joissa nuo molemmat sairaudet yhtyvät.

        Joo eipä siinä tietenkään mitään menettäny ole jos ei koskaan ole tavannut, eikä tule tapaamaankaan psykopaattista lahkohihhulia joka on monin kertainen murhamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii vallan mainiosti tavata Late siviilissä tai missä hyvänsä. Siitä onkin jo aikaa kun viimeksi Laten kanssa kahdestaan jutteltiin 2009 Riihimäen keskusvankilassa. (Olin siellä jokusen kuikauden sijoittelussa, ryöstettyäni ruotsin lenhovdassa pankin pikku volvo sakar "sokeri-sakke" markkasen kanssa..)
        Vartiopäällikön eli ilmeisesti johtajan alisteisella luvalla toki. (Vankila on hierarkinen laitos.)
        Kysykää tätä vankilasta, mikäli olette median edustajia tai muita vaikuttajia. Näin.
        Late siinä kertoili, että NBK:ta oli pyydetty kaivamaan silmät päästäni ja "hieman kiduttamaan minua, mutta ketään ei ollut kiinnostanut.." Taholya joka aikoinaan vasikoi minut ja valehteli mimun tehnern niin heille, valehtelijoille. En mene henkilökohtaisuuksiin, tässä ja nyt. Alan toimijat tietävät ennusteen muutoinkin.
        Niin, pyysin Latea silloin 2009 yhteis haastatteluun Alibi lehteen, mutta hän kieltytyi, vedoten siihen, "että kyllä jumala hoitaisi jutut.." Allekirjoittaa, Risto "Raaka Rike" Kolari. Laten kanssa milloin ja missä vain. Minusta se ei jää kiinni. PS. Lukekaa ensi vuonna ilmestyvä kirja "Isä, poika ja pankkiryöstö" sain sen kirjoittajalta, toimittaja Kimmo Laaksolta yhteydenotto pyynnön ystäväni kirjailija Harri Nykäsen kautta ja lupasin kommentoida joitakin asioita kirjan sivuilla. Oma elämänkerta kirjani on myös tulossa. Siinä on 60 vuotta elettyä elämää, alkaen siitä kun 4 vuotiaana tein ensimmäisen rikokseni.. RISTO KOLARI

        Otapa poika lisää pulveria jotta nuo suuruusharhasi ja muut katteettomat paisuttelusi tasaantuisivat. Et ole ollut ikuna mitään muuta kuin muutaman euron aurinkolasiesi taakse piiloutuva tavis hörhö.
        Ps. Älä unohda kirjastasi 25 - 50 miljoonan tienestejäsi jotka piilossa korpikuusen kannon kolossa hah hah hah haa. Miljoona kiloako se oli, jotka salakuljetitte...
        Ööh paljonko Kela maksaa eläkettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii vallan mainiosti tavata Late siviilissä tai missä hyvänsä. Siitä onkin jo aikaa kun viimeksi Laten kanssa kahdestaan jutteltiin 2009 Riihimäen keskusvankilassa. (Olin siellä jokusen kuikauden sijoittelussa, ryöstettyäni ruotsin lenhovdassa pankin pikku volvo sakar "sokeri-sakke" markkasen kanssa..)
        Vartiopäällikön eli ilmeisesti johtajan alisteisella luvalla toki. (Vankila on hierarkinen laitos.)
        Kysykää tätä vankilasta, mikäli olette median edustajia tai muita vaikuttajia. Näin.
        Late siinä kertoili, että NBK:ta oli pyydetty kaivamaan silmät päästäni ja "hieman kiduttamaan minua, mutta ketään ei ollut kiinnostanut.." Taholya joka aikoinaan vasikoi minut ja valehteli mimun tehnern niin heille, valehtelijoille. En mene henkilökohtaisuuksiin, tässä ja nyt. Alan toimijat tietävät ennusteen muutoinkin.
        Niin, pyysin Latea silloin 2009 yhteis haastatteluun Alibi lehteen, mutta hän kieltytyi, vedoten siihen, "että kyllä jumala hoitaisi jutut.." Allekirjoittaa, Risto "Raaka Rike" Kolari. Laten kanssa milloin ja missä vain. Minusta se ei jää kiinni. PS. Lukekaa ensi vuonna ilmestyvä kirja "Isä, poika ja pankkiryöstö" sain sen kirjoittajalta, toimittaja Kimmo Laaksolta yhteydenotto pyynnön ystäväni kirjailija Harri Nykäsen kautta ja lupasin kommentoida joitakin asioita kirjan sivuilla. Oma elämänkerta kirjani on myös tulossa. Siinä on 60 vuotta elettyä elämää, alkaen siitä kun 4 vuotiaana tein ensimmäisen rikokseni.. RISTO KOLARI

        Muistathan sitten kertoa KAIKEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI minulla ole minkäänlaista tarvetta nähdä murhaajia tai lahkolaisuskovia naamasta naamaan. Vielä vähemmän sellaisia ihmisiä, joissa nuo molemmat sairaudet yhtyvät.

        En todellaakaan haluais kohdata latea silmästä silmään murhaaja on.murhaaja vaikka voissa Paistais


      • Anonyymi

        Mun mielestä late olis saanu istua loppu elämänsä vankilassa olkoon niin.uskossa kun tykkää murhaaja on.aina murhaaja


      • Anonyymi

        Musta tuntuu että normaalit ihmiset tuntee vaan vihaa latea kohtaan uskovaiset antaa kaikki anteeksi vaikka late olis tappanu heidän lapsensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa näkee nykyään niin paljon telkkarissa että se suorastaan haisee ruudun läpi, niin tässäkin tapauksessa.

        On merkillistä, kun kaiken maailman huumekonnista ja murhamiehistä sepitetään televisioon ja muuhun mediaan viihdekertomuksia, joissa ketaleista tehdään lähes kansallissankareita.

        Ällöttävyyden huippua edustavat Eikka Lehtosaaresta viihdeohjelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI minulla ole minkäänlaista tarvetta nähdä murhaajia tai lahkolaisuskovia naamasta naamaan. Vielä vähemmän sellaisia ihmisiä, joissa nuo molemmat sairaudet yhtyvät.

        siinä kirjoittaa hitlerin haamu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko ITE, mitä sanoit, HYHYH, miten arka narsisti, ja oot täällä muita arvostelemassa.

        Ei kukaan normaali ihminen tapa toista.ihmistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko ITE, mitä sanoit, HYHYH, miten arka narsisti, ja oot täällä muita arvostelemassa.

        En pysty edes kertomaan sitä suurta vihaa mitä tunnen murhaajia kohtaan miten joku hullu voi tappaa ihmisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eipä siinä tietenkään mitään menettäny ole jos ei koskaan ole tavannut, eikä tule tapaamaankaan psykopaattista lahkohihhulia joka on monin kertainen murhamies.

        En kyllä ymmärrä vanhana ihmisenä että toiset oikee ylistää tappajaa kyllä on maailman kirjat sekasin luulis olevan latella olevan omantunnon tuskia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa näkee nykyään niin paljon telkkarissa että se suorastaan haisee ruudun läpi, niin tässäkin tapauksessa.

        Tottakai tää late pääsee vaikka papiks kyl tää nykyaika on sen verran sairaaks päässy ei ole mitään kunnioitusta toisen ihmisen elämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan normaali ihminen tapa toista.ihmistä

        Aika paljon ovat ihmiset toisiaan tappaneet. Simo Häyhä yli 700.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä late olis saanu istua loppu elämänsä vankilassa olkoon niin.uskossa kun tykkää murhaaja on.aina murhaaja

        👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä late olis saanu istua loppu elämänsä vankilassa olkoon niin.uskossa kun tykkää murhaaja on.aina murhaaja

        Niin. Miksi elinkautinen ei kestä koko elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä vanhana ihmisenä että toiset oikee ylistää tappajaa kyllä on maailman kirjat sekasin luulis olevan latella olevan omantunnon tuskia

        Paavalikin kärsi menneisyydestään. helluntaiherätyksessä on ollut aikanaan tahoja, jotka ovat toppuutelleet menneen elämän mainostamisesta. Ei Late vissiin ole helluntailainen, enkä nykyään tiedä, mikä meininki on Helluntaiherätyksessä, kun se alkaa menettää teräänsä.


    • Anonyymi

      yhtä kammottavaa katottavaa että tuom hegissä ees on jos 15 v jo aloittanu uransa kaveriltaan kurkun leikkaamalla ..

      sama ku tää perjantai ohjelmas hihitteli valjakkala, kolmoismurhaaja..

      nää nauraa ja kovasti tälle systeemille. näitä tyyppejä on sitte paljo enemmänkin irrallaan koko ajan.

      • Anonyymi

        tää lainsäädäntö on naurettavan hirvittävä pohjoismaissa, saat tehdä mitä hyvänsä, mutta sua ei laki tapa.

        tuoki valjakkala tehny oikein urakalla rikoksia ku hetken vain istui kolmoismurhasta ja monien pakojen AVOvankilasta jälkeen ym. lopulta täysin irrallaan? mikä lie tän pv tilanne.. ?

        eihä sitä oikeasti varmaa nää psykotkaan tajua miksi laki suosii älyttömiä hulluja tappajia noin paljon mutta se itseasiassa löytyy lakikirjasta.. "laki on aina syytetyn puolella".. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää lainsäädäntö on naurettavan hirvittävä pohjoismaissa, saat tehdä mitä hyvänsä, mutta sua ei laki tapa.

        tuoki valjakkala tehny oikein urakalla rikoksia ku hetken vain istui kolmoismurhasta ja monien pakojen AVOvankilasta jälkeen ym. lopulta täysin irrallaan? mikä lie tän pv tilanne.. ?

        eihä sitä oikeasti varmaa nää psykotkaan tajua miksi laki suosii älyttömiä hulluja tappajia noin paljon mutta se itseasiassa löytyy lakikirjasta.. "laki on aina syytetyn puolella".. :)

        Lukeeko lakikirjassa oikeasti noin?


      • Anonyymi

        Miksi näistä rikollisista tehdään julkkis kuuluko kaikki tohon uskon lahkoon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lukeeko lakikirjassa oikeasti noin?

        Ei tietenkään lue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näistä rikollisista tehdään julkkis kuuluko kaikki tohon uskon lahkoon

        Ei. Syytä mieluummin mediaa. Otsikot herättää reaktioita ja reaktiot herättää huomiota, joka sitten myy!


    • Anonyymi

      Helluntailaisethan pääsääntöisesti ovat enemmän tai vähemmän kriminaaleja. Jopa eduskunnassa, mm. persujen Mika Niikko ja Teuvo Hakkarainen.

      • Anonyymi

        Mustalaiset kuuluvat usein helluntaikirkkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustalaiset kuuluvat usein helluntaikirkkoon.

        Helluntai-romaanit on kunnon väkeä ja parasta A-luokkaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustalaiset kuuluvat usein helluntaikirkkoon.

        Älkää vetäkö tähän mustalaisia en ainakaan tiedä yhtään mustalaisia joka olis tappanut 3 ihmistä niinkuin late


      • Anonyymi

        tietääkseni Late ei kuulu Helluntaiherätykseen


    • Anonyymi

      Jokohan Persut ovat tiedustelleet Johanssonilta halukkuutta vaaliehdokkaaksi? Sopisi kyllä puolueeseen kuin nenä päähän.

    • Anonyymi

      Aivokääpiöiden YLE loi kolmoismurhaajasta mielikuvaa hyvänä ja sympaattisena tyyppinä. Todella törkeää ja loukkaavaa niitä tapettujen läheisiä kohtaan joilta pakoperitään YLE-vero tällaisen murhamiehiä palvovan saastan tuottamiseen ja aivottomien YLE-loisten elättämiseen.

      • Anonyymi

        Ai. Eilen vinguttiin siitä kun Yle sai kritiikkiä siitä kun ei esittänyt äärioikeistolaispariskuntaa tarpeeksi negatiivisessa valossa. Teillä se tuo takki kääntyy päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Eilen vinguttiin siitä kun Yle sai kritiikkiä siitä kun ei esittänyt äärioikeistolaispariskuntaa tarpeeksi negatiivisessa valossa. Teillä se tuo takki kääntyy päivittäin.

        Mene vitun sairas hoitoon. Kommentti tarkoittaa täsmälleen sitä mitä sanotaan. Murhaajista ei koskaan tule tehdä mediassa hyviksiä. PISTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene vitun sairas hoitoon. Kommentti tarkoittaa täsmälleen sitä mitä sanotaan. Murhaajista ei koskaan tule tehdä mediassa hyviksiä. PISTE.

        Ui sinä taas mummosi vulvaan jalat edellkä ja tee siitä on TV-ohjelmasi !


      • Anonyymi

        En yhtään ihmettele vaikka nuoriso tappaa tai käyttää huumeita suuresta murhaajasta on näytetty ohjelmaa latesta ja sitten suuresta katiska jutusta tehtiin oikee oma ohjelma ja Sofiasta josta kukaan ei tiennyt mitään ennen katiska juttua ja sofiastikin tehtii oma ohjelma tai se taisi olla Stefun ohjelma sofia esitteli mitä Stefu omistaa ja ne nyytit ja rytkyt taitaa olla niko ranta ahon ostamia älä sofia näyttele rikasta eihän sulla ole edes omaa vuokra käppää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene vitun sairas hoitoon. Kommentti tarkoittaa täsmälleen sitä mitä sanotaan. Murhaajista ei koskaan tule tehdä mediassa hyviksiä. PISTE.

        Sinä tässä syyttelet. Oliko murhaaja? Kyllä. Onko enää? Ei.


      • Anonyymi

        nelonen suorastaan ylisti niko ranta-ahoa ja nakkia.
        että jätä nyt se persuilu muille foorumeille


    • Anonyymi

      Teidänkö mielestä ihminen ei saisi tehdä parannuksen ja aloittaa uuden elämän? Olisiko hänen pitänyt jatkaa entistä elämäänsä? Sellaisen kuvan saa jutuistanne. Kuka jaksaa näytellä kymmenenkin vuotta ellei elämänmuutos olisi oikeasti tapahtunut?

      • Anonyymi

        Keitä te ateistit olette sanomaan että muutos ei hänessä olisi aito?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä te ateistit olette sanomaan että muutos ei hänessä olisi aito?

        Oletteko kymmeneenkään vuoteen nähneet hänen tekevät mitään pahaa kenellekään tai kuulleet sellaisesta?


      • Anonyymi

        Ei vaan tuokin saasta olisi pitänyt viedä piikille ajat sitten.


      • Anonyymi

        Parannuksen voi tehdä ilman uskontoa


      • Anonyymi

        Murhaaja on aina murhaaja ei auta vaikka tulee uskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko kymmeneenkään vuoteen nähneet hänen tekevät mitään pahaa kenellekään tai kuulleet sellaisesta?

        No oletteko?


      • Psykopaatti jaksaa, jos arvioi hyötyvänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keitä te ateistit olette sanomaan että muutos ei hänessä olisi aito?

        Psykopaatti ei muutu. Näennäisesti muutos voi olla suuri, mutta se ei ole todellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko kymmeneenkään vuoteen nähneet hänen tekevät mitään pahaa kenellekään tai kuulleet sellaisesta?

        Miksi tekisi? Lahkouskovaisuus tuottaa Latelle nyt paljon suuremman hyödyn kuin pahanteko. Sen aika voi tulla taas myöhemmin, jos lahko ei ihaile ja kunnioita Latea tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan tuokin saasta olisi pitänyt viedä piikille ajat sitten.

        Millä perusteella? Kaikki olemme samanarvoisia. Sinä, minä ja hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella? Kaikki olemme samanarvoisia. Sinä, minä ja hän.

        Emme ole. Minä olen paljon arvokkaampi kuin sinä ja varsinkin arvokkaampi kuin late.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Miksi tekisi? Lahkouskovaisuus tuottaa Latelle nyt paljon suuremman hyödyn kuin pahanteko. Sen aika voi tulla taas myöhemmin, jos lahko ei ihaile ja kunnioita Latea tarpeeksi.

        mikä lahko? siis missä Late on?


    • Anonyymi

      Voisi määrätä 10 vuotta lisää kakkua, jos sitten loppuisi höpö hommiin uskomiset.

      • Anonyymi

        Lopussa sitä huomataan kaikki, mikä oli höpöä ja mikä ei.


    • Anonyymi

      Paloittelumurhaaja Markus Pönkä tehtaili kanteita vankilaa vastaan ja vaati 200 000 euroa korvauksia – valitti ruoasta ja vei oikeuteen kiistan rikkoutuneesta kaukosäätimestäTi 22.10.

      eikös se tämäki vapaana ja jatkoi rikoksia.. huh.. missä maailmassa elämme.. suomessa ..

    • Anonyymi

      "Johanssonin eduksi hovioikeus katsoi myös tämän monipuolisen sosiaalisen verkoston."

      ei tämä voi olla totta.. mutta on.

      • Anonyymi

        Kuin pohjoiskoreassa. Lakimiehet on nykyään tasoltaan surkeita.


    • Anonyymi

      Justiin tyyppi uskovainen. Teeskennellään niin pirusti omaksi edukseen.

      • Anonyymi

        Entäspä ite. Sinä varmaan pääset taivaaseenkin ilman Jeesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäspä ite. Sinä varmaan pääset taivaaseenkin ilman Jeesusta.

        Hei hullu, ei ole mitään Taivasta, olet vain sekaisin.


      • Anonyymi

        eräs hellari vanki karkasi temppelimatkallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäspä ite. Sinä varmaan pääset taivaaseenkin ilman Jeesusta.

        Jos tappaja pääsee taivaaseen silloin raamattu on väärässä ihan sama ei sinne taivaaseen pääse edes harras uskovainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäspä ite. Sinä varmaan pääset taivaaseenkin ilman Jeesusta.

        Pääseehän juutalaisetkin ilman Jeesusta taivaaseen . Ei valittu kansa usko Jeesukseen, mutta tämähän on sinulle liian vaikeaa yhtälö .

        Ja ilmeisesti sulle hyvin sopii kiihkouskisten tapaan se että palestiinalaisia lahdataan, itsekäs syysi, se että luulet näkeväsi Jeesuksen. MuttA: et tule näkemään.

        Ei mulla kyllä mitään jessee vastaavan ole mutta otas nyt järki käteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tappaja pääsee taivaaseen silloin raamattu on väärässä ihan sama ei sinne taivaaseen pääse edes harras uskovainen

        jos murhaaja on tehnyt parannuksen, katunut ja lähtenyt kaidalle tielle, niin Raaamatun mukaan hän on saanut syntinsä anteeksi ja menee taivaaseen


    • Anonyymi

      Miksei suomessa kaasuteta vankeja? Kaikki säästäisivät sairaan paljon.

      • Anonyymi

        Sitten sinutkin, koska kuulut mielipiteesi vuoksi vankilaan :D


      • Anonyymi

        tulevista vangeista säästyttäisiin jos syyrian terroristileirit pommitettaqisiin
        nyt heti


    • Anonyymi

      Johansson sai idean nbk jengin perustamiseen ollessaan Niuvaniemen vankimielisairaalassa.

      • Anonyymi

        Joku lääkäri kuitenkin yllytti :D


      • Ja Riihimäen vankilassa idean tulla uskoon nopeuttaakseen vapautumistaan sekä helpottaakseen vanki aikaansa.
        Tällaisen teorian kuulin eräältä joka hänen kanssaan on istunut samassa sellissäkin kuulemma....
        Itse en ota kantaa , vain aika näyttää mutta tietohan on varma että hyvinkin moni esittää olevansa uskossa sekä uudestisyntynyt vaikkei edes ole.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ja Riihimäen vankilassa idean tulla uskoon nopeuttaakseen vapautumistaan sekä helpottaakseen vanki aikaansa.
        Tällaisen teorian kuulin eräältä joka hänen kanssaan on istunut samassa sellissäkin kuulemma....
        Itse en ota kantaa , vain aika näyttää mutta tietohan on varma että hyvinkin moni esittää olevansa uskossa sekä uudestisyntynyt vaikkei edes ole.

        Joo itsekin sanoi haastattelussa sittenpähän sen näkee kun vapautuu että miten käy..ei ole uskoa välttämättä itsekään pärjääkö vai


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ja Riihimäen vankilassa idean tulla uskoon nopeuttaakseen vapautumistaan sekä helpottaakseen vanki aikaansa.
        Tällaisen teorian kuulin eräältä joka hänen kanssaan on istunut samassa sellissäkin kuulemma....
        Itse en ota kantaa , vain aika näyttää mutta tietohan on varma että hyvinkin moni esittää olevansa uskossa sekä uudestisyntynyt vaikkei edes ole.

        Niin, jotkuthan taas naamioivat sillä pedofiiliytensä, että hakeutuvat lastensuojelujärjestöihin töihin ja saarnaavat siellä lasten koskemattomuuden puolesta...................


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Ja Riihimäen vankilassa idean tulla uskoon nopeuttaakseen vapautumistaan sekä helpottaakseen vanki aikaansa.
        Tällaisen teorian kuulin eräältä joka hänen kanssaan on istunut samassa sellissäkin kuulemma....
        Itse en ota kantaa , vain aika näyttää mutta tietohan on varma että hyvinkin moni esittää olevansa uskossa sekä uudestisyntynyt vaikkei edes ole.

        Ois kääntyny muslimiksi niin ois vapautettu heti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jotkuthan taas naamioivat sillä pedofiiliytensä, että hakeutuvat lastensuojelujärjestöihin töihin ja saarnaavat siellä lasten koskemattomuuden puolesta...................

        Jotkut ehkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kääntyny muslimiksi niin ois vapautettu heti

        Noilla teoilla olisi jo paratiisipaikkakin ollut varma. 70 feministi-neitsyttä siellä odottamassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jotkuthan taas naamioivat sillä pedofiiliytensä, että hakeutuvat lastensuojelujärjestöihin töihin ja saarnaavat siellä lasten koskemattomuuden puolesta...................

        Laten äiti on varmaa helvetin ylpee pojastaan onhan se sentään tappanut 3 ihmistä näinkö ne uskovaiset ajattelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laten äiti on varmaa helvetin ylpee pojastaan onhan se sentään tappanut 3 ihmistä näinkö ne uskovaiset ajattelee

        Ei uskovaiset ajattele, että synnin suuruus nostaa ihmisen arvoa.


    • Anonyymi

      Johanssonin uhrit olivat kuitenkin ammattirikollisia jotka itse olivat tiensä valinneet ja tiesivät ammattinsa vaarat. Ei hän yhtään tavista murhannut.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä paljonkin lieventävä asia. Suomessa on sellaisiakin jotka huutavat Allahu Agbar ja vätävät kurkkuja auki täysin tuntemattomilta ihmisiltä, myös naisilta ja lapsilta. Eivätkä saa yhtä kovia tuomioita kuin Johansson, koska ovat muslimeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä paljonkin lieventävä asia. Suomessa on sellaisiakin jotka huutavat Allahu Agbar ja vätävät kurkkuja auki täysin tuntemattomilta ihmisiltä, myös naisilta ja lapsilta. Eivätkä saa yhtä kovia tuomioita kuin Johansson, koska ovat muslimeja.

        Kiitos Hullu-uho aavikoilla kaikuneiden kutsuhuutojen.


      • Anonyymi

        Jos ja kun tehnyt huumekauppaa niin siinä on satoja uhreja jotka on joutuneet koukkuun huumeisiin. Aatelkaa kun huumeita ei olisi..


      • Anonyymi

        Mitä jos olisikin tappanut rikollisten sijaan 3 poliisia, se vasta lieventävä asianhaara olisi. Poliisit tietävät ammattinsa vaarat ja ovat itse hakeutuneet poliisikouluun, sinne ei vahingossa ajauduta niin kuin rikolliselle uralle voi ajautua vahingossa.


      • Anonyymi

        Ne rikolliset oli kuitenkin jonkun lapsia ai se ei haittaa jos tappaa vaan rikollisia sä et taida olla ihan terve järkinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun tehnyt huumekauppaa niin siinä on satoja uhreja jotka on joutuneet koukkuun huumeisiin. Aatelkaa kun huumeita ei olisi..

        Niin mitä sitten? Kyllä addiktiohullut aina jotain hullua keksisivät. Huumeista onneksi osa menee niin huonoon kuntoon, että eivät pysty pahempaan. Toisilla vankila parantaa kuntoa hetkellisesti, mutta pianpa taas siviiliin päästyä naamasuonet punertaa pöhöttyneillä poskilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos olisikin tappanut rikollisten sijaan 3 poliisia, se vasta lieventävä asianhaara olisi. Poliisit tietävät ammattinsa vaarat ja ovat itse hakeutuneet poliisikouluun, sinne ei vahingossa ajauduta niin kuin rikolliselle uralle voi ajautua vahingossa.

        Mitenköhän rikolliselle uralle ajautuu vahingossa?


      • Anonyymi

        Rikoslain mukaan heillä sama arvo kuin tavinsilla. Murha on aina murha


    • Anonyymi

      Antaahan Allah anteeksi Jeesus antaa anteeksi kaiken

      • Anonyymi

        Suomeen pitäisi ottaa käyttöön kuolemantuomi, eli tässäkin tapauksessa kallis elätti joka ei ole tehnyt kuin rikoksia, mutta vanhuksille ei riitä hoitajia koska näitä pitää "hoitaa" oi tätä maata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeen pitäisi ottaa käyttöön kuolemantuomi, eli tässäkin tapauksessa kallis elätti joka ei ole tehnyt kuin rikoksia, mutta vanhuksille ei riitä hoitajia koska näitä pitää "hoitaa" oi tätä maata.

        Yksi vankila vrk yli 200E, Lauri istui 19v, siitä 'räknäämään', mitä tullut maksamaan yhteiskunnalle. Tuskin maksaa veroja senttiäkään loppu elämänsä aikana...
        Asunto tuella ja toimeen tulotuella elää.
        Alamaailman tyyliin koko ajan puhuu rikoksistaan....


    • Anonyymi

      Minua ei haittaa Johanssonin julistustyö, mutta luulisi että uhrien omaisia ärsyttää, kun tappaja on jatkuvasti esillä mediassa. Voihan television panna kiinni, mutta kuitenkin......

      • Anonyymi

        Mitä johansson ylistää ai niitä paljonko se on tappanut ihmisiä


    • Anonyymi

      Jotkut saattavat häikäilemättömästi näytellä uskoontuloaan, minkä uskon kyllä melko pian huomattavan. En lakkaa ihmettelemästä sitä muutosta, minkä Jeesus Kristus, Jumalan Poika/Jumala tullessaan ihmisen sisimpään, saa aikaiseksi. Olen jutellut joidenkin "vanhassa elämässä" hyvinkin häikäilemättömien ihmisten kanssa ja nyt uutena ihmisenä (kirjaimellisesti uudestisyntyneinä). Heistä näkyy sydämellisyys ja luottamus, jota on vaikea ensin uskoa. He ovat sanoneet, että soita vaikka yöllä, jos tarvitset apua (kuuntelua, juttelua, kun jokin juttu mieltä vaivaa). Olen nähnyt heissä veljiä, joita itseltäni biologisesti puuttuu.

      Entiset "julmurit" pystyvät todella rakastamaan kanssaihmisiä hämmästyttävällä tavalla...oik. Jeesus Kristus heissä. Muutos on todellinen, mikä heille kuten kaikille meille syntisille ihmisille suotakoon. Kristuksessa se on mahdollista niille, jotka uuden aidon elämän Jumalan yhteydessä sitä haluavat. Sitä ei selitä "psykologian lait", vaan se on Jumalan teko ihmisessä; ihme.

    • Anonyymi

      Latelle siunausta elämään , opettelemista se varmasti on linnavuosien jälkeen , mutta on iso takaaja , Jeesus Kristus .

      • Anonyymi

        Hieman ristiriidassa Raamatun opit Laten toimien kanssa, Raamatussa homous on kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman ristiriidassa Raamatun opit Laten toimien kanssa, Raamatussa homous on kielletty.

        Eiköhän se suurinsynti ole 3 tappoa eikä homous


    • Anonyymi

      Tässäkin ketjussa täydelliset on taas kommentoimassa ja tuomitsemassa, kukaan täällä ei välitä oikeasti 3 ammattirikollisen murhista mutta pitää vaan päästä jeesustelemaan mikä on aika ironista touhua ateisteilta. Urapoliitikoista ja yritysjohtajista löytyy paljon yhteiskunnalle vaarallisempia psykopaatteja kuin Late mutta ei niitä tuomita maallisessa oikeudessa

      • Anonyymi

        Mitkä ihmeen täydelliset? Se, että ei tapa muita ihmisiä, eikä lemmikkieläimiä, ei raiskaa eikä ryöstä tai varasta, on kyllä niin minimivaatimus ihmisyyteen, että suurin osa täyttää sen aivan automaattisesti.

        Hyvä, jos Late on parantunut. Vielä parempi, jos jaksaa pysyä kaidalla tiellä. Rikollinen jää kuitenkin lähes aina kiinni ja sitten se elämä ei olekaan niin kivaa.

        Lehtosaaren tekemät videot eivät ole huonoja, hyvä jos sekin on löytänyt nyt itselleen parempaa tekemistä kuin rikostelun.


    • Anonyymi

      En alkaisi mihinkään tekemisiin tuollaisten kanssa, vaikka nykyään olisivat millaisia pyhimyksiä.

      • Anonyymi

        Kuten yllä nimimerkki "BabylonGetaway" toi esille, "uskoontulevat" vankiloissa näyttelevät pyhimyksiä jotta saisivat armahdukset etuajassa.
        Jos joku haksahtaa huijaukseen niin siitä vain. Vapaudessa jatkuu samat rötöstelyt joka tapauksessa ja se "usko" unohtuu samantien kun vankilanportti sulkeutuu takana ja vapaus koittaa. Mikäli vielä kävisivät kirkoissa näyttäytymässä vapautensa aikana, on syytä olettaa että toimintaa tekevät vain peitelläkseen rötöstelyjään, ja kuvittelevat saavansa yleistä mielipidettä tyyliin että "EIHÄN SE NYT HÄN VOI OLLA KUN ON HARRAS USKOVAINEN JA KIRKOISSAKIN KÄY".


    • Anonyymi

      Täytyy muistaa, että nämä Laten murhaamat ihmiset olivat kaikki myös hyvin syvällä rikollismaailmassa.
      Niille, jotka laskee rahassa Laten tekemisiä ja tuomioita, niin kalliiksi olisi tullut sekin, jos nämä kolme uhria olisivat eläneet vielä vaikkapa parikymmentä vuotta touhuten samaa, mikä päättyi murhiin.
      Usko on erittäin hyvä asia, varsinkin syvässä rikoskierteessä oleville.
      Kyllä ne alkutahdit on soitettu Latenkin elämässä jo pikkupoikana.

      • Anonyymi

        "alkutahdit"

        tää Johansson on kuulemma kasvanut helluntailaiskodissa, tai ainakin äiti oli helluntailainen.


    • Anonyymi

      Jos Late on vaihtanut islamiin, silloin voi nauraa ja tappaa, kuten Turussa näimme!

      • Anonyymi

        Ja voi nauraa vielä jälkikäteenkin viikkotolkulla!


      • Tietääkseni islamiin uskontonsa vaihtaneet eivät Suomessa ole tehneet vakavia rikoksia. Saa korjata, jos tietää tapauksia. Minä en. Turun tappaja oli ollut muslimi syntymästään saakka.


    • Anonyymi

      Psykopatiakaan ei ole aina ihan simmppeli ja selvä juttu. En tiedä tästä tapauksesta, mutta joku voi tehdä pahojakin tekoja olematta silti sielultaan ainakaan läpeensä paha. Eikös tässä tapauksessa ollut kyse myös huumeveloista ja sen sellaisesta? Ihan toisella tasolla ollaan esimerkiksi silloin kun tehdään julmia ja sadistisia kidutusmurhia ja uhrit etistään satunnaisesti.

      Myös vallankäyttöön liittyy todella vakavaa ja julmaa rikollisuutta, jonka uhriksi voi joutua melkein kuka tahansa (esim. psykopaattilääkärit).

      Täältä kannattaa lukaista ainakin viimeinen teksti:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14709043/kun-oivaltaa-psykopaatin-psykopaatiksi---

      • Anonyymi

        Ja sanoisn vielä, että lääkärit, jotka jättävät potilaan heitteille, hoitavat tahallaan väärin, ja/tai jättävät kokonaan hodotta ja väääristelevät potilaskertomustakin, ovat varrattavissa sadistisiin kidutusmurhaajiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sanoisn vielä, että lääkärit, jotka jättävät potilaan heitteille, hoitavat tahallaan väärin, ja/tai jättävät kokonaan hodotta ja väääristelevät potilaskertomustakin, ovat varrattavissa sadistisiin kidutusmurhaajiin.

        Lääkäreissä, eritoten kirurgeissa on paljon psykopaatteja.
        Esimerkiksi neurogirurgeilla pitää olla kärjistetysti sellainen ote työhön, että potilas kuolee leikkauspöydälle, soitto omaisille ja seuraava sisään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäreissä, eritoten kirurgeissa on paljon psykopaatteja.
        Esimerkiksi neurogirurgeilla pitää olla kärjistetysti sellainen ote työhön, että potilas kuolee leikkauspöydälle, soitto omaisille ja seuraava sisään.

        Hahhah. Viimeksi kun olin kahdessa leikkauksessa 2019, kirurgi oli erinomainen ja teki loistavaa työtä. Eipä aikaakaan, ja tunsin itseni täysin terveheksi. 🤗👍🏻


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Hahhah. Viimeksi kun olin kahdessa leikkauksessa 2019, kirurgi oli erinomainen ja teki loistavaa työtä. Eipä aikaakaan, ja tunsin itseni täysin terveheksi. 🤗👍🏻

        Psykopaatit nimenomaan tekevät erinomaista ja loistavaa työtä! Se on juuri sitä mihin he pyrkivät. He haluavat olla muiden yläpuolella, eli parempia, kuin muut. Siksi he tekevät työnsä hyvin.
        Heiltä vain puuttuu myötätunto.

        Psykopaattilääkäriä ei hetkauta potilaan kärsimys tai kuolema, ja juuri siksi he pystyvät työtään tekemään. Tunteet eivät sotke päämäärän saavuttamista.

        Kaikki psykopaatit eivät suinkaan ole kiduttajamurhaajia.


    • Anonyymi

      "Se teistä, joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven (teloitettavan päätä kohti), Jeesus kehotti. Eipä synnitöntä löytynyt ja kivi jäi heittämättä.
      Kaikki olemme pahaa tehneet, vaikkakaan emme kaikki ole toisia tappaneet.
      Näin ollen ainoa oikea ratkaisu meille on jättää kivien heittely. Jumala on tuomari ikuisuusasioissa. Maan päällä jaame toki oikeutettuja vapaudenriistotuomioita ja niiden kärsimisen jälkeen maan päällä ei ole muuta tuomittavaa. Johansson on täällä ajassa yhteiskunnan antaman tuomionsa kärsinyt ja saa kulkea vapaana kansalaisena. Piste.

      • Anonyymi

        Ai kuka on synnitön ei varmaan kukaan uskovainen tappaa saa niin monta ku sielu sietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuka on synnitön ei varmaan kukaan uskovainen tappaa saa niin monta ku sielu sietää

        Mee kehu Jeesukselle, kuinka hyviä ja syyttömiä te ateistit olette. Ette edes juorua naapureista toisillenne, ettekä yhtään oo koskaan olleet itsekkäitä valehtelijoita.


    • Anonyymi

      Late on Jumalan pikku soturi!

      • Anonyymi

        Ei edes voi kirjottaa miten toi teko pyhyys ärsyttää


    • Anonyymi

      Late Johansson on hyvä esimerkki, että psykiatria on huijausta.

      https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sahinpe/177689-masennuslaakkeet-ovat-huijausta/

      https://www.youtube.com/watch?v=zQegsqYhuZE

      Late sai psykopaattitestissä lähes täydet pisteet, mutta kun tuli uskoon kertoo, että hän ei tunnista itseään entisistä haastteluista ja pitää entistä itseään kusipäänä. Joten kaiken takana on synti, kun syntiongelma korjataan, ihmisestä tulee uusi luomus, kuten Raamattu kertoo. Psykiatria ja psykologia ei ota huomioon syntiä yrittäessään selittää ihmisen käytöstä ja menevät sen takia pahasti harhaan. Typerää yrittää selittää ihmisen käytöstä sivuuttamalla kokonaan synti, mutta ainakin lääkkeet menevät kaupaksi. Jos esim. masennuksen syy on aivokemia, eikö silloin masennuslääkettä määrätessä tulisi testata aivokemia? Ongelma on se, että ei ole olemassa keinoa tutkia elävän ihmisen aivokemiaa, kuten Antti Heikkilä totesi, porataanko kalloon reikä? Ihmisen mieli on niin monimutkainen, että "oireiden" perusteella ei voi päätellä, että aivokemia on pielessä. Mutta se ei lääketeollisuustiedettä ja psykiatreja haittaa. Toki on todettava, että suurin osa psykiatreista tekee vain sen mihin heidät on koulutettu, joten heitä ei voi syyttää. Nykyajan koulut ja yliopistot kun eivät opeta ihmisiä ajattelemaan itse.

      • Anonyymi

        synti tarkoittaa erehdystä, rikkomusta luoononjärjestystä eli Jumalaa vastaan. Täytyy olla todella jäykkä ateisti jos luulee voivansa elää ilman synnin käsitettä.

        Se on sitten itsestä ja sattumasta kiinni, miten sen käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        synti tarkoittaa erehdystä, rikkomusta luoononjärjestystä eli Jumalaa vastaan. Täytyy olla todella jäykkä ateisti jos luulee voivansa elää ilman synnin käsitettä.

        Se on sitten itsestä ja sattumasta kiinni, miten sen käsittää.

        Mikä se synti sitten on jos ei murhaaja


      • Vai on Heikkilä lahkouskovaisten suosikkilääkäri. No oikeastaan en ihmettele. Saarnaajat rahastavat täyshumpuukilla, Heikkilä osa-.


    • Anonyymi

      Ei ihminen jaksaisi teeskennellä vuosia sitä asiaa että on tullut uskoon. Kyllä muutos tuossa miehessä on tapahtunut. Jeesus on hänet muuttanut.

      • Anonyymi

        Taitaa olla yli kymmenen vuotta tuosta uskoontulosta hänellä. Ei kukaan sitä jaksaisi näytellä ellei asia olisi aito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla yli kymmenen vuotta tuosta uskoontulosta hänellä. Ei kukaan sitä jaksaisi näytellä ellei asia olisi aito.

        En ymmärrä miksi juuri hänen uskoontuloaan epäillään niin suuresti. Jumala hyväksyy kaikkein hirveimmät ihmiset omakseen jos he vaan haluavat tulla Jumalan omaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miksi juuri hänen uskoontuloaan epäillään niin suuresti. Jumala hyväksyy kaikkein hirveimmät ihmiset omakseen jos he vaan haluavat tulla Jumalan omaksi.

        Mikä se se sellainen jumala on joka antaa murhatkin anteeksi en itse pystyisi edes tappaa eläintä saatikka ihmistä kai uskovaisille se on ihan luonnollista saahan ne kaikki jumalalta anteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla yli kymmenen vuotta tuosta uskoontulosta hänellä. Ei kukaan sitä jaksaisi näytellä ellei asia olisi aito.

        Uskovaisethan on sitä katalaa porukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla yli kymmenen vuotta tuosta uskoontulosta hänellä. Ei kukaan sitä jaksaisi näytellä ellei asia olisi aito.

        Miten toi uskoontulo teki muka paremman ihmisen latesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten toi uskoontulo teki muka paremman ihmisen latesta

        Pääsi huumeista eroon, luopui rikollisesta elämäntavastaan jne.
        Kyllähän se kertoo jo paljon, kun kantaa huolta omista veloistaan, mutta ei saamisistaan, koska ei halua ottaa rikoksella hankittuja rahoja vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miksi juuri hänen uskoontuloaan epäillään niin suuresti. Jumala hyväksyy kaikkein hirveimmät ihmiset omakseen jos he vaan haluavat tulla Jumalan omaksi.

        Mutta tavallisia hyviä kunnon ihmisiä ei hyväksy, elleivät nämä mene johonkin fundislahkoon ja ala tunnustaa sen oppia vain tuhansien vuosien ikäisine maailmoineen.

        Jumala saisi vähän tarkistaa hyväksymistensä kriteerejä kyllä nyt. 👎🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla yli kymmenen vuotta tuosta uskoontulosta hänellä. Ei kukaan sitä jaksaisi näytellä ellei asia olisi aito.

        Ei sulla ole kameraa 24/7 mistä seurata mitä ihmuset tekee kotonaan. Me vain näemme mitä tavatessa on. Siksi en lähtisi kenenkään takuumieheksi

        Monet papit ja lääkärikin tms, on kyllä paljon salattavaa

        Kukaan ei voi tietää toisen koko elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se se sellainen jumala on joka antaa murhatkin anteeksi en itse pystyisi edes tappaa eläintä saatikka ihmistä kai uskovaisille se on ihan luonnollista saahan ne kaikki jumalalta anteeksi

        Olen uskovainen. Ymmärrän sen, että murhaaja kääntyy, katuu ja tekee parannuksen. Mutta itse en pystynyt edes hamsteriani tappamaan, vaan se piti viedä eläinlääkärille


    • Anonyymi

      "kehuu tekosiaan . . .

      tosin raamatussa:

      "Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii -

      älköönkä myöskään rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jota ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta"
      Ef: 5: 3-4

      helluntailaisuudessa on tapana kehuskella . . .edellisen . .

    • Anonyymi

      Ihme äijä, kyllä Jeesus pelastaa. Teki mitä tahansa.

    • Anonyymi

      George Bushkin väitti olevansa uskovainen. Olisiko Jeesus pommittanut Afganistania ja Irakia?

    • Anonyymi

      Ei ole koskaan käynyt mielessäkään murhata ketään ja sitten nämä kumipäät sekoittavat murhiinsa ristinuskonnon.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä, että omahyväiset narsistiset ateistit eivät halua rikollisten tekevän parannusta. Ateistit on just kuin muslimit, Jos joku niistä ottaa Jeesuksen vastaan, hänet on kivitettävä, ja kurkku katkaistava.

      • Anonyymi

        Linna tuomiot ainakin lyhenee, kun ottaa sen Jeesuksen vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linna tuomiot ainakin lyhenee, kun ottaa sen Jeesuksen vastaan.

        Siinä on taas helluntalaisille yksi ihailtava keulakuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on taas helluntalaisille yksi ihailtava keulakuva.

        Onko Late helluntailainen? En usko


    • Anonyymi

      Sosiopaatti ja psykopaatti menevät nykyään niin herkästi sekaisin. Psykopatian yhteydessä puhutaan usein myös psykoottisuudesta, mikä ei liity psykopatiaan millään tavalla.

      Sosiopaatti on huonosti käyttäytyvä ja impulsiivinen henkilö - ja on usein rikollinen.
      Psykopaatti taas on jotain ihan muuta, eikä heitä yleensä tunnistetakaan kuin vasta tekojensa kautta, jos sittenkään. Tunnetun kriminaalipsykologin Robert D. Haren mukaan vankiloissa on vain noin 15% vangeista psykopaatteja.

      En tiedä kuitenkaan tästä kyseessä olevasta henkilöstä, että mihin psykologiseen rikollisluokkaan kuuluu. Psykopaatit eivät kuitenkaan yleensä esimerkiksi kadu aiempia tekemisiään. Voivat kylläkin teeskennellä kaikenlaista oman etunsa tähden.

    • Anonyymi

      Layeshow

    • Anonyymi

      Jos näet ärsyttävän hahmon televisiossa, niin tee kuin Elvis teki revolveri on käsillä ja mmu sitä hahmoa televisossa sitten, tai kuin joku Mötly Crue heittää hotellin ikkunasta koko television alas kaqdulle.

    • Anonyymi

      suomessa nää irrallaaan, sama ku 2murhaaja raninen, jopa marin halusi vierelle samaa kuvaan :) raninen lunastaa kirjallaan LISÄÄ

    • Anonyymi

      Aivokääpiösuvakit haluavat kaikki tuollaiset massamurhaajat vapaaksi. Miksi Suomessa ei ole tuollaisille kuolemantuomiota?

    • Anonyymi

      Mitä hemmetin väliä sillä on onko oikeasti tullut uskoon vai vaan parantanut tapansa ja sanoo huvikseen tulleensa uskoon, jos pahat teot on jääneet taakse. Suomen lain mukaan rangaistukset on kärsitty ja vaikka monien mielestä nuo vuodet eivät olleet riittävä seuraamus niin tässä maassa ei paljon enempää voi vaan saada.

    • Anonyymi

      Perkele kuiskuttelee korvalla kaiken aikaa. Kova tie käveltäväksi.
      ILMAN JEESUKSEN ARMOA SYNNEISTÄ SE EI ONNISTU!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      304
      3431
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      241
      1882
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      94
      1373
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1213
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe