Nykynaiset ei alistu

Anonyymi

Olen tarkkaillut uskovana naisia. Naisen tulee olla alamainen miehille. Tuota korostetaan raamatussa ja saarnoissa ja netti puhujien youtubessa.

En ole tavannut koskaan nykynaisissa alistumista meihin miehiin. Iisebel vain. Naiset pyrkii pois kivusta ja ei hanki lapsia kivun takia. Onko oikein ei. Koska naisilla on halu miehiin ja saatava lapset kivulla. Naiset haistattaa Jumalan kiputoivotuksille olemalla ilman lapsia.

Ei kotona ei yhteiskunnassa ei seurakunnassa naiset alistu. Miksei? Alistumattomalle naiselle eli iisebeli lle loppu on kauhea. Hevosrattaat ruhjoo ja koirat loput.

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tarkkaillut = kyttäillyt, vaikka uskovaisen tulisi tarkkailla Raamatun sanaa.

      • Anonyymi

        Ja ennen kaikkea olla sanan tekijä eikä vain kuulija. Suomi on ammattikyttääjien maa. Hankkisivat elämän.


    • Anonyymi

      Juu nää porttonaiset pitää ruoskia ja pikaliimaa huuliin,ei ole muuta kuin tyhjänpäiväistä lässytystä.

      • Anonyymi

        etkö sinä kelpaa juuri noille naisille kun olet kovin katkera heille, nimittämillesi portoille?
        Mitähän se uskovaisen Raamattu moisesta sanookaan?


    • Anonyymi

      Oletus, että Adamilla, eli Miehellä eli Ihmisellä oli veri-ryhmä A, ja oletus, että naisella joka ei ole ihminen = adam = maasta, on veri-ryhmä B, niin heidän jälkeläinen, joka saa "jotain", "rakennus piirustuksia" kuinka itsensä tekee, niin tärkein eli VERI, niin sitä "rakennus piirrustusta" ei ole !
      Eli lapsi se on vauva, tekee OMAN VERENSÄ ilman miestä ja ilman naista.
      se omituisuus että, PUNA eli VERI-solussa ei ole DNA:ta on "ihme".
      eli koko Veren rakennus ohjetta ei ole, miehellä, ei naisella eikä lapsella!

      Mutta Jumalalla on, sillä:
      1. Moos. 9:4
      Älkää vain syökö lihaa, jossa sen sielu, sen veri, vielä on

      3. Moos. 17:11
      Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.

      5. Moos. 12:23
      Ole vain luja siinä, ettet syö verta; sillä veri on sielu, ja sielua sinun ei pidä syömän lihan kanssa.

      Nyt Jumala tavalla tahi toisella, rakentaa lapsen eli ikiön sielun!
      tämä alkaa eli lapsen keho, sikiö tekee alun, 3 viikon vanhana ja se on isosta "eväs-pussista" johon naisella ei ole osaa eikä arpaa.

      NYT, oletus, jos siis Adamin veri-ryhmä, oli A ja naisen veri-ryhmä oli B, niin

      MISTÄ on tullut kolmas veri-ryhmä eli O ? ? ?

      https://www.veripalvelu.fi/verenluovutus/veren-matka/veriryhmat
      "Kahdeksan perusveriryhmää

      Perusveriryhmiä on yhteensä kahdeksan: A , A-, O-, O , AB , AB-, B- ja B . Suomalaisten yleisimmät veriryhmät ovat A ja O . Vähiten suomalaisia kuuluu ryhmään AB-."


      Jumala teki alussa kaksi sielua, Adamin ja Eevan, ja näissäkin sieluissa on EROJA, joten MISTÄ tuli uusi "sielu -ryhmä" O ?

      se että naiset eivät TAHDO alistua Jumalan tahdon alle on selvää ja siitä Jeesus sanoo:

      Ilm. 2
      20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
      22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

      Väännös -92
      20 Mutta sitä en sinussa hyväksy, että suvaitset tuota naista, tuota Isebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja johtaa opetuksellaan minun palvelijoitani harhaan, harjoittamaan siveettömyyttä ja syömään epäjumalille uhrattua lihaa. [1. Kun. 16:31; Ap. t. 15:20; 1. Kor. 10:19,20]
      21 Olen antanut hänelle aikaa kääntyä, mutta hän ei halua luopua siveettömästä elämänmenostaan. [Room. 2:4]
      22 Voi häntä! Minä suistan hänet sairasvuoteeseen ja kaikki hänen rakastajansa ankaraan ahdinkoon, elleivät he luovu hänen tavoistaan.
      23 Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]


      Nainen EI TAHDO luopua, siveettömästä elämänmenostaan,

      johtaa opetuksellaan minun palvelijoitani harhaan, harjoittamaan siveettömyyttä ja syömään epäjumalille uhrattua lihaa. [1. Kun. 16:31; Ap. t. 15:20; 1. Kor. 10:19,20]

      JOHTAA (JOHTAJA) opetuksellaa (Opettaja) harhaa,
      SYÖMÄÄN epäjumalille, eli verta !

      Mitkä KOLME lakia eli ankaraa KÄSKYÄ on pakanoille! ?

      Ap. t. 15:
      19 Sentähden minä olen sitä mieltä, ettei tule rasittaa niitä, jotka pakanuudesta kääntyvät Jumalan puoleen,
      20 vaan heille kirjoitettakoon, että heidän pitää karttaman epäjumalien saastuttamaa ja haureutta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, sekä verta.

      eli NÄMÄ kolme.
      "nämä välttämättömät:"

      eli, "turha on odottaa että suuri joukko naisia sitten tulisi uskolle = Jeesukselle KUULIAISIKSI. joten sitten mitä Jeesus heille tekee Kysyy, Ap. t. 5
      "mies, nimeltä Ananias, ja hänen vaimonsa Safiira"

      Joten, olkaa valmiina, sillä hyvin pian tulee Hän joka tuleva on, eikä viivyttele!

      Kunnia Jumalalle ja kiitos ja ylistys, Herralle.

      Tule Herra Jeesus.

      • Joskus vähemmän on enemmän.


      • Anonyymi

        >>MISTÄ on tullut kolmas veri-ryhmä eli O ? ? ?<<

        Jumala on kirjoittanut ihmisen geeneihin kaikki veriryhmät ja rodut ja ihonvärit. Tästä on todisteena mm. se, että on syntynyt identtisiä kaksosia, joista toinen on valkoihinen ja toinen musta. Ihmisen lisääntyessä eri suvuille nousi joku geeneistä vallitsevaksi ajan saatossa. Näin rodut ja veriryhmät jakaantuivat geeneihin kirjoitetulla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>MISTÄ on tullut kolmas veri-ryhmä eli O ? ? ?<<

        Jumala on kirjoittanut ihmisen geeneihin kaikki veriryhmät ja rodut ja ihonvärit. Tästä on todisteena mm. se, että on syntynyt identtisiä kaksosia, joista toinen on valkoihinen ja toinen musta. Ihmisen lisääntyessä eri suvuille nousi joku geeneistä vallitsevaksi ajan saatossa. Näin rodut ja veriryhmät jakaantuivat geeneihin kirjoitetulla tavalla.

        I see!
        Nyt jos mitä tutkijat sanovat etkä ota oppiasi aku ankasta tahi ylen-annosta, niin:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Geeni

        "Geeni eli perintötekijä on biologisen informaation yksikkö, joka on tallentunut DNA:n tai RNA:n nukleiinihappoketjuun. Geeni voi esimerkiksi sisältää rakennusohjeet tietylle proteiinille. Geneettinen informaatio on tallennettuna DNA:n emästen järjestykseen."

        Perintötekijöiden TIETOPANKKI eli rakennus OHJEET, piirrustukset KUINKA mikäkin osa tehdään ja mitä se osa tekee.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_genomi
        "Ihmisen genomi tarkoittaa kaikkea ihmisen (Homo sapiens) DNA:han koodattua perintöainesta geenit mukaan lukien, joka on varastoitunut 23 kromosomipariin sekä mitokondrio DNA:han."

        ja toinen lähde sanoo:
        "Gee­ni­rää­tä­löin­ti – so­lu­bio­lo­gian uusi val­lan­ku­mous

        Meistä jokainen on saanut syntymälahjaksi solujen rakennusohjeet, jotka omat vanhempamme saivat vanhemmiltaan ja he omilta vanhemmiltaan. Tuo kaikki saattaa kuitenkin muuttua pian ja paljon."

        Nyt tämä tietopankki, rakennusohjeet ovat mitä?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Geneettinen_koodi#Geneettisen_koodin_synty
        "Geneettisen koodin alkuperää ja historiaa ei tunneta, mutta tutkijoilla on silti joitain arvailuja geneettisen koodin historiasta. Monet biokemistit uskovat, että geneettisessä koodissa olisi ollut alkujaan vähemmän aminohappoja[1], mutta aminohappojen alkuperäistä määrää ja ilmestymisjärjestystä ei tiedetä. "

        Se mistä ja miten ja mitä tämä on EI TIEDE tiedä!
        ""Geneettisen koodin alkuperää ja historiaa ei tunneta, mutta tutkijoilla on silti joitain arvailuja geneettisen koodin historiasta."

        Kenen ARVAILUN sinä valitset?

        NYT se MITÄ TIEDE TIETÄÄ on:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ruskuaispussi
        "Ihmisellä ruskuaispussi muodostuu 2–3 viikon iässä hypoblastista [2] ennen istukan muodostumista."

        HUOM, ENNEN istukkaa!

        "Se myös tuottaa aikanaan lapsen ensimmäiset verisolut."

        ja sitten kun istukka on "valmis" niin se mahdollistaa, sikiön saaman "rakennus-aineen" äidiltä, MUTTA
        MUTTA. äidin ja sikiön VERI EI OLE YHTÄ JA YKSI, vaan ne ovat AINA erillään ellei on kyseessä VIRHE ja "sairuas" ja usein sitten ÄITI tuhoaa sikiö, eli keho puolustaa itseään ja pitää sikiötä "vihollisena" ja poistaa sen.

        "Sikiön ja äidin verenkierto eivät joudu istukassa kosketuksiin toistensa kanssa, sillä sikiön veri virtaa istukan nukkalisäkkeiden hiussuonissa ja äidin veri kohdun lihasseinämän ja istukan välisessä raossa."

        "Samoilla kohdin sikiön ja äidin verenkierron erottaa toisistaan vain noin 2-3 solukerrosta."

        joten Mistä SIKIÖ saa tiedon MITEN VERI SOLUJA rakennetaan, SILLÄ:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Punasolu
        "Punasolu eli erytrosyytti (lat. erythrocytus) on yksi elimistön pienimmistä soluista, "

        "Punasoluja syntyy jatkuvasti miljoonia luuytimissä. Linnuilla punasoluja muodostuu myös pernassa. Varhaisella sikiöllä punasoluja muodostuu ruskuaispussissa ja myöhemmin pääasiassa maksassa, mutta myös pernassa, luuytimessä ja imusolmukkeissa."

        NYT HUOM:
        "Punasolu on nisäkkäillä tumaton,"

        EI TUMAA! eli:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tuma
        "Tuma on pallomainen tai litteä solun osa, jossa kromosomit sijaitsevat.[1] Tuman tehtävänä on säilyttää geneettistä materiaalia, DNA:n muodossa kromosomeihin tallentuneena, ja saattaa tätä solun proteiinisynteesin tarpeisiin. "

        Tuma ohjaa tuottamiensa RNA-molekyylien välityksellä solun toimintaa DNA:n geneettisen tiedon ohjeiden mukaisesti. DNA on tumassa kromatiinina, joka on liittynyt valkuaisaineisiin. Kun solu jakautuu, kromatiini ryhmittyy kromosmeiksi.[3]

        "Tumassa tapahtuu myös perintöaineksen tallettaminen, kahdentaminen eli replikaatio sekä siirto tytärsoluille. Tuman transkriptiotekijät eli valkuaisaineet säätelevät geenien aktiivisuutta sitoutumalla tuman DNA:han. Lisäksi tuma ja solulima vaihtavat molekyylejä tumakotelon kautta.[3] "

        "DNA:n geneettisen tiedon ohjeiden mukaisesti."

        Nyt sitten. sikiö ei saa äidiltä saati isältä, rakennus-ohjeita KUINKA veri eli sielu tehdään joten, mistä TUMATON verisolu sa tiedon eli rakennus-ohjeet kun ei ole "tietopankkia" eli DNA:ta jossa nämä tiedot ovat?

        eli Jumala rakantaa sielun ja tiede ei sitä kykene selittämään.

        Jumala sanoi Aatamille, ja Eevalle. lisääntykää.
        sitten tuli "tapaus", missä tuli VIERASTA geeniperintöä naiseen, ei mieheen.

        se että kaksoset ovat toinen, musta ja toinen valkoinen, ei todista tässä asissa mitään!

        sanot:
        "Näin rodut ja veriryhmät jakaantuivat geeneihin kirjoitetulla tavalla."
        Mistä tästä ihmeellisestä asista voi lukea?

        eli jos et tiedä. älä väitä että tiedät!

        "Geneettisen koodin alkuperää ja historiaa ei tunneta, mutta tutkijoilla on silti joitain arvailuja geneettisen koodin historiasta."


      • Anonyymi

        oletko sinä nyt aivan varma että Jumala ottaa sut vastaan kun naisia nimittelet aika rumasti? Etkö sinä tajua että myös nainen on Luojan luoma? Jota sinä pilkkaat etkä osaa kunnioittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I see!
        Nyt jos mitä tutkijat sanovat etkä ota oppiasi aku ankasta tahi ylen-annosta, niin:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Geeni

        "Geeni eli perintötekijä on biologisen informaation yksikkö, joka on tallentunut DNA:n tai RNA:n nukleiinihappoketjuun. Geeni voi esimerkiksi sisältää rakennusohjeet tietylle proteiinille. Geneettinen informaatio on tallennettuna DNA:n emästen järjestykseen."

        Perintötekijöiden TIETOPANKKI eli rakennus OHJEET, piirrustukset KUINKA mikäkin osa tehdään ja mitä se osa tekee.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_genomi
        "Ihmisen genomi tarkoittaa kaikkea ihmisen (Homo sapiens) DNA:han koodattua perintöainesta geenit mukaan lukien, joka on varastoitunut 23 kromosomipariin sekä mitokondrio DNA:han."

        ja toinen lähde sanoo:
        "Gee­ni­rää­tä­löin­ti – so­lu­bio­lo­gian uusi val­lan­ku­mous

        Meistä jokainen on saanut syntymälahjaksi solujen rakennusohjeet, jotka omat vanhempamme saivat vanhemmiltaan ja he omilta vanhemmiltaan. Tuo kaikki saattaa kuitenkin muuttua pian ja paljon."

        Nyt tämä tietopankki, rakennusohjeet ovat mitä?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Geneettinen_koodi#Geneettisen_koodin_synty
        "Geneettisen koodin alkuperää ja historiaa ei tunneta, mutta tutkijoilla on silti joitain arvailuja geneettisen koodin historiasta. Monet biokemistit uskovat, että geneettisessä koodissa olisi ollut alkujaan vähemmän aminohappoja[1], mutta aminohappojen alkuperäistä määrää ja ilmestymisjärjestystä ei tiedetä. "

        Se mistä ja miten ja mitä tämä on EI TIEDE tiedä!
        ""Geneettisen koodin alkuperää ja historiaa ei tunneta, mutta tutkijoilla on silti joitain arvailuja geneettisen koodin historiasta."

        Kenen ARVAILUN sinä valitset?

        NYT se MITÄ TIEDE TIETÄÄ on:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ruskuaispussi
        "Ihmisellä ruskuaispussi muodostuu 2–3 viikon iässä hypoblastista [2] ennen istukan muodostumista."

        HUOM, ENNEN istukkaa!

        "Se myös tuottaa aikanaan lapsen ensimmäiset verisolut."

        ja sitten kun istukka on "valmis" niin se mahdollistaa, sikiön saaman "rakennus-aineen" äidiltä, MUTTA
        MUTTA. äidin ja sikiön VERI EI OLE YHTÄ JA YKSI, vaan ne ovat AINA erillään ellei on kyseessä VIRHE ja "sairuas" ja usein sitten ÄITI tuhoaa sikiö, eli keho puolustaa itseään ja pitää sikiötä "vihollisena" ja poistaa sen.

        "Sikiön ja äidin verenkierto eivät joudu istukassa kosketuksiin toistensa kanssa, sillä sikiön veri virtaa istukan nukkalisäkkeiden hiussuonissa ja äidin veri kohdun lihasseinämän ja istukan välisessä raossa."

        "Samoilla kohdin sikiön ja äidin verenkierron erottaa toisistaan vain noin 2-3 solukerrosta."

        joten Mistä SIKIÖ saa tiedon MITEN VERI SOLUJA rakennetaan, SILLÄ:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Punasolu
        "Punasolu eli erytrosyytti (lat. erythrocytus) on yksi elimistön pienimmistä soluista, "

        "Punasoluja syntyy jatkuvasti miljoonia luuytimissä. Linnuilla punasoluja muodostuu myös pernassa. Varhaisella sikiöllä punasoluja muodostuu ruskuaispussissa ja myöhemmin pääasiassa maksassa, mutta myös pernassa, luuytimessä ja imusolmukkeissa."

        NYT HUOM:
        "Punasolu on nisäkkäillä tumaton,"

        EI TUMAA! eli:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tuma
        "Tuma on pallomainen tai litteä solun osa, jossa kromosomit sijaitsevat.[1] Tuman tehtävänä on säilyttää geneettistä materiaalia, DNA:n muodossa kromosomeihin tallentuneena, ja saattaa tätä solun proteiinisynteesin tarpeisiin. "

        Tuma ohjaa tuottamiensa RNA-molekyylien välityksellä solun toimintaa DNA:n geneettisen tiedon ohjeiden mukaisesti. DNA on tumassa kromatiinina, joka on liittynyt valkuaisaineisiin. Kun solu jakautuu, kromatiini ryhmittyy kromosmeiksi.[3]

        "Tumassa tapahtuu myös perintöaineksen tallettaminen, kahdentaminen eli replikaatio sekä siirto tytärsoluille. Tuman transkriptiotekijät eli valkuaisaineet säätelevät geenien aktiivisuutta sitoutumalla tuman DNA:han. Lisäksi tuma ja solulima vaihtavat molekyylejä tumakotelon kautta.[3] "

        "DNA:n geneettisen tiedon ohjeiden mukaisesti."

        Nyt sitten. sikiö ei saa äidiltä saati isältä, rakennus-ohjeita KUINKA veri eli sielu tehdään joten, mistä TUMATON verisolu sa tiedon eli rakennus-ohjeet kun ei ole "tietopankkia" eli DNA:ta jossa nämä tiedot ovat?

        eli Jumala rakantaa sielun ja tiede ei sitä kykene selittämään.

        Jumala sanoi Aatamille, ja Eevalle. lisääntykää.
        sitten tuli "tapaus", missä tuli VIERASTA geeniperintöä naiseen, ei mieheen.

        se että kaksoset ovat toinen, musta ja toinen valkoinen, ei todista tässä asissa mitään!

        sanot:
        "Näin rodut ja veriryhmät jakaantuivat geeneihin kirjoitetulla tavalla."
        Mistä tästä ihmeellisestä asista voi lukea?

        eli jos et tiedä. älä väitä että tiedät!

        "Geneettisen koodin alkuperää ja historiaa ei tunneta, mutta tutkijoilla on silti joitain arvailuja geneettisen koodin historiasta."

        "Nyt sitten. sikiö ei saa äidiltä saati isältä, rakennus-ohjeita KUINKA veri eli sielu tehdään joten, mistä TUMATON verisolu sa tiedon eli rakennus-ohjeet kun ei ole "tietopankkia" eli DNA:ta jossa nämä tiedot ovat?"

        KORJAUS:

        "DNA:ta jossa nämä tiedot ovat?"
        Jossa niiden tulis olla, että voi rakentaa,
        MUTTA sitä ei ole"

        Eli sielun rakennus-ohjeita ei ole kuin Jumalalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko sinä nyt aivan varma että Jumala ottaa sut vastaan kun naisia nimittelet aika rumasti? Etkö sinä tajua että myös nainen on Luojan luoma? Jota sinä pilkkaat etkä osaa kunnioittaa.

        I see!
        Ja mitä osaa minulla on tässä keskustelussa? siis jo heti käyt henkilöön kiinni KOSKA et mitään pysty sanomaan, mitä Jumala ja tiede todistaa.
        Olen täysin varma että Jumala ilolla ja riemulla ottaa aina minut syntisen vastaan. AINA.

        Taivaassa ei ole suurempaa ilo ja riemua kuin se että olen ja menen Herra, Jumalan Kaikkivaltiaan eteen ja Herran Jeesuksen Krisutksen eteen!

        Luuk. 15:7
        Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

        Luuk. 15:10
        Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."

        Se on suuri ihme ettei tämä ilon ja riemun ääni kuulu maanpäälle mutta, sama se.

        Sananl. 23:25
        Olkoon sinun isälläsi ja äidilläsi ilo, sinun synnyttäjäsi riemuitkoon.

        Kuka on minun isäni, eikö Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot!
        eikö Jumala ole se joka on minut synnytänyt ja tehnty, Pojassansa Jeesuksessa!
        1. Joh. 5:1
        Ps. 2:7
        Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

        Hepr. 1:5
        Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?

        Se että sinä ja muut eivät vielä näe että olen Syntynyt Jumalasta, on totta, valitettavasti, mutta tulee päivä ja on jo, kun kaikki sen näkevät.
        Minä ja Jeesus olemme yhtä ja yksi.
        ja minä muutun, Herran Jeesuksen kuvan kaltaiseksi ja sitten kukaan ei enää kysy, eikä eikä arvuuttele, mitä mieltä Jumala , ISÄ, on minusta.
        Ja mikä ja millainen on Herran Jeesuksen Kristuksen kuva?

        Kol. 1:15
        ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
        esikoinen, ei ainokainen.

        1. Kor. 11:7
        Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia.

        1. Kor. 15:49
        Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.

        Nyt kuitenkaan nainen ei ole Jumalan kuva, joten jos taivaassa ei ole nais-puolista Jeesusta, kenen kuvan mukaan nainen muuttuu ja miksi!

        Nyt, sitten mikä on se paikka:
        "kun naisia nimittelet aika rumasti? "

        Onhan toki nainen myös Luojan luoma, mutta miten nainen, tämä olento, miehetär eroaa muista olennoista joita Jumala, Luoja teki?

        Miten mies ja nainen eroaa, tämän Luojan tekojen perusteella?

        eikö niin että, vain mies on, elävä sielu!
        lähes kaikilla. muilla olennoilla on sielu, mutta vain miehellä on elävä sielu.
        se että naisen sielu on, usein miehelle mieleen on totta, mutta, kuka on se jonka vaikutuksesta, mies heitettiin ulos paratiista?
        kuka on se jonka perusteella koko maailman geeni perimä on tuhoutunut ja turmetunnut, jonka johdosta Jumala tuhosi kaikki paitsi 8 sielua!

        ja kuka on se olento joka on ilmestyskirjan ja Danielin ennustusten mukaan, vaukuttava, eli se syy miksi Jumala tuhoaa koko maan ja kaiken mitä on, "Maailma"

        eikö nainen saa tästä kaikesta kunnia!

        joten missä puhun rumasti naisesta, tästä olennosta joka on ollut uskoton jo alusta asti ja on loppuun asti!

        En minä pilkkaa vaan kerron ja ilmoitan sen totuuden mitä on Jumala ilmoittanut.

        en minä kunnioita naista tahi edes miestä vaan kunnioitan Jumalaa, Isääni ja Herraa Jeesusta.

        Fil. 4:8
        Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa;

        Joten,
        Joh. 5:23
        että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.

        Mark. 7:6
        Mutta hän sanoi heille: "Oikein Esaias on ennustanut teistä, ulkokullatuista, niinkuin kirjoitettu on: 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana;

        Joh. 5:44
        Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala?

        Joh. 7:18
        Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.

        Joh. 12:43
        Sillä he rakastivat ihmiskunniaa enemmän kuin Jumalan kunniaa.

        Jumala on minun kunnoitukseni ja ihailuni kohde, alku ja loppu.
        Tule Herra Jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko sinä nyt aivan varma että Jumala ottaa sut vastaan kun naisia nimittelet aika rumasti? Etkö sinä tajua että myös nainen on Luojan luoma? Jota sinä pilkkaat etkä osaa kunnioittaa.

        Mitä sinulla on itse ketjun aiheeseen sanomista?
        tuleeko ja onko hyvä että nainen on alamainen, ei alistettu Jumalan ja miehen vallan alle?

        Miksi naiset eivät tahdo alistua?

        Miksi naiset eivät etsi Jumalan Kunniaa ja miehen kunniaa?

        vastaa nyt, saanen nyt tämän verra kysyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt sitten. sikiö ei saa äidiltä saati isältä, rakennus-ohjeita KUINKA veri eli sielu tehdään joten, mistä TUMATON verisolu sa tiedon eli rakennus-ohjeet kun ei ole "tietopankkia" eli DNA:ta jossa nämä tiedot ovat?"

        KORJAUS:

        "DNA:ta jossa nämä tiedot ovat?"
        Jossa niiden tulis olla, että voi rakentaa,
        MUTTA sitä ei ole"

        Eli sielun rakennus-ohjeita ei ole kuin Jumalalla!

        Voi herran pieksut mitä sekopäisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I see!
        Ja mitä osaa minulla on tässä keskustelussa? siis jo heti käyt henkilöön kiinni KOSKA et mitään pysty sanomaan, mitä Jumala ja tiede todistaa.
        Olen täysin varma että Jumala ilolla ja riemulla ottaa aina minut syntisen vastaan. AINA.

        Taivaassa ei ole suurempaa ilo ja riemua kuin se että olen ja menen Herra, Jumalan Kaikkivaltiaan eteen ja Herran Jeesuksen Krisutksen eteen!

        Luuk. 15:7
        Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

        Luuk. 15:10
        Niin myös, sanon minä teille, on ilo Jumalan enkeleillä yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen."

        Se on suuri ihme ettei tämä ilon ja riemun ääni kuulu maanpäälle mutta, sama se.

        Sananl. 23:25
        Olkoon sinun isälläsi ja äidilläsi ilo, sinun synnyttäjäsi riemuitkoon.

        Kuka on minun isäni, eikö Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot!
        eikö Jumala ole se joka on minut synnytänyt ja tehnty, Pojassansa Jeesuksessa!
        1. Joh. 5:1
        Ps. 2:7
        Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

        Hepr. 1:5
        Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?

        Se että sinä ja muut eivät vielä näe että olen Syntynyt Jumalasta, on totta, valitettavasti, mutta tulee päivä ja on jo, kun kaikki sen näkevät.
        Minä ja Jeesus olemme yhtä ja yksi.
        ja minä muutun, Herran Jeesuksen kuvan kaltaiseksi ja sitten kukaan ei enää kysy, eikä eikä arvuuttele, mitä mieltä Jumala , ISÄ, on minusta.
        Ja mikä ja millainen on Herran Jeesuksen Kristuksen kuva?

        Kol. 1:15
        ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
        esikoinen, ei ainokainen.

        1. Kor. 11:7
        Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia.

        1. Kor. 15:49
        Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.

        Nyt kuitenkaan nainen ei ole Jumalan kuva, joten jos taivaassa ei ole nais-puolista Jeesusta, kenen kuvan mukaan nainen muuttuu ja miksi!

        Nyt, sitten mikä on se paikka:
        "kun naisia nimittelet aika rumasti? "

        Onhan toki nainen myös Luojan luoma, mutta miten nainen, tämä olento, miehetär eroaa muista olennoista joita Jumala, Luoja teki?

        Miten mies ja nainen eroaa, tämän Luojan tekojen perusteella?

        eikö niin että, vain mies on, elävä sielu!
        lähes kaikilla. muilla olennoilla on sielu, mutta vain miehellä on elävä sielu.
        se että naisen sielu on, usein miehelle mieleen on totta, mutta, kuka on se jonka vaikutuksesta, mies heitettiin ulos paratiista?
        kuka on se jonka perusteella koko maailman geeni perimä on tuhoutunut ja turmetunnut, jonka johdosta Jumala tuhosi kaikki paitsi 8 sielua!

        ja kuka on se olento joka on ilmestyskirjan ja Danielin ennustusten mukaan, vaukuttava, eli se syy miksi Jumala tuhoaa koko maan ja kaiken mitä on, "Maailma"

        eikö nainen saa tästä kaikesta kunnia!

        joten missä puhun rumasti naisesta, tästä olennosta joka on ollut uskoton jo alusta asti ja on loppuun asti!

        En minä pilkkaa vaan kerron ja ilmoitan sen totuuden mitä on Jumala ilmoittanut.

        en minä kunnioita naista tahi edes miestä vaan kunnioitan Jumalaa, Isääni ja Herraa Jeesusta.

        Fil. 4:8
        Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa;

        Joten,
        Joh. 5:23
        että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.

        Mark. 7:6
        Mutta hän sanoi heille: "Oikein Esaias on ennustanut teistä, ulkokullatuista, niinkuin kirjoitettu on: 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana;

        Joh. 5:44
        Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala?

        Joh. 7:18
        Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.

        Joh. 12:43
        Sillä he rakastivat ihmiskunniaa enemmän kuin Jumalan kunniaa.

        Jumala on minun kunnoitukseni ja ihailuni kohde, alku ja loppu.
        Tule Herra Jeesus.

        Lopeta tuo älytön kopiointi ja spämmäys. Ihmiset osaavat googlettaa ja ovat lukeneet raamattuakin vuosikymmeniä.


      • Anonyymi

        Eikö olekin hieno asia, että meillä on Jumala, joka loi meidät niinkuin koko luomakunnan ja kaikki mitä täällä maailmassa on. Ja mitä vielä, niin Jumalalla on niin valtavat voimat, että Hän loi jopa koko maapallo , avaruuden, tähdet, kuun, auringon, ihan kaiken.

        Tosi hieno asia on, niin on ollut niitä ihmisiä, jotka ovat kirjoittaneet ylös sen, mitä Jumala on halunnut ilmoittaa ja miten Hän haluaa meidän elävän täällä oman ikämme/aikamme. Jumalan tarkoitus on ollut neuvoa ihmisiä, miten on hyvä elää, ne ohjeet eivät ole rangaistuksia meille mistään. Raamattu on Jumalan sanaa, jossa ne neuvot ovat elämään. Mutta,...ihminen haluaa aina kapinoida auktoriteetteja vastaan ja olla minä itse Jumalana ja toimia niinkuin minulle itselleni on parhaaksi ja ennen kaikkea, mistä minä itse ihminen hyödyn eniten.

        Hyvä esimerkki on nyt Valtionkirkon kanta Päivi Räsäsen Raamatunkohtiin, joita hän on tuonut esille julkisesti. Niinkuin myös maallisten ihmisten kanta on tietenkin asioiden esilletuojaa vastaan, koska ne eivät sovellu tämän pakanamaailman kuvioihin. Me kaikki tiedeämme ja olemme lukeneet myöskin piispan mielipiteen ( en muista hänen nimeään ), joka oli Jumalaan ja Jeesukseen niinkuin Pyhään Henkeen uskovaa Päivi Räsästä vastaan. Piispa ei täysin tuominnut niitä, koska tietää, mitä Raamatussa sanotaan. Tuon kirjan voi lukea ihan kannesta kanteen ja tutkia, on muuten hyvin mielenkiintoinen kirja juuri siinä mielessä, kun se on meidän luomakunnan luojan sanaa eli Jumalan sanaa.

        Asia on ilmeisesti koskenut homoutta ja samalla se koskee myöskin lesboutta. Raamatussa sanotaan monessa kohdassa niinkuin homot/ lesbot itsekin ovat lukeneet ettei heidän seksuaalinen käyttäytymisensä ole oikeutettua Jumalan edessä. Ne, jotka ovat tutkineet Raamattua tietävät tämän asian, mutta valtionkirkko puhuu vaan Jumalan rakkaudesta ja seurakunnan rakkaudesta, joka tarkoittaa sitten mitä tarkoittaa.

        Raamatussa homous/ lesbous ja eläimiin sekaantuminen ovat Jumalan kauhistus, niinkuin siellä kirjaimellisesti sanotaan. Sodoman ja Comorran seksuaaliset ilonpidot olivat kauhistus Jumalalle. Ihminen otti oman valtansa ja aloitti riettaudet. Päivi Räsänen on yrittänyt kertoa tämän asian, johon liittyy myöskin se, että valtionkirkko on tukenut Pride kulkueiden toimintaa ja ne ovat Jumalan sanan vastaisia. Nyt vaan ihmettelen, miksi ihmeessä piispa ei voi myöntää opettavansa Jumalan sanan vastaista oppia. ?????

        No mennäänpä eteenpäin. Tämä maailma on mennyt hulluuden partaalle. Täällä on niin sairasta ja kauhistuttavaa ja Jumalaa pilkkaavia ihmisiä, jotka rietastelevat someissa ja jakavat pilkkavideoita Facebookin sivuillaan. Siellä mm on jostakin helluntaiseurakunnan aemerikkalaiselta videolta tehty pilkkavidei, jossa nopeutettuna pilkataan Jumalan sanaa saarnaavia ihmisiä ja Herran seurakuntaa. Tähänkö valtionkirkkokin pyrkii ettei kirkkoon kuuluvien tarvitse muuta kuin pilkata meidän Jumalaamme, Jeesusta ja Pyhää Henkeä rienaamalla kaduilla ja toreilla?


      • Anonyymi

        Melko harhaista tekstiä. Onko hoitojakso jo varattuna leposairaalassa?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Luuk. 10:42
        mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."

        Tässä eräs Maria on VALINNUT hyvän osan.
        Mikä on se hyvä osa?
        Istuu hiljaa miehen jalkojen juuressa ja kuuntelee opetusta ja tekee sen mitä mies opettaa!

        Naisen, kaikkien naisten on syytä VALITA hyvä osa, ja oltava hiljaa ja kuunneltava mitä Jumala, Herra Jeesus ja mies opettaa. ja sitten ilolla tehtävä mitä, Jumala, Herra Jeesus ja mies kehoittaa tahi käskee tehdä ja kaiken tämän jälkeen sanottava:

        Luuk. 17:10
        Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa: 'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään'."

        Sillä, Jumala on näin määrännyt ja säätänyt.

        Jos nainen ei tahdo VALITA hyvää osaa, tulee automaattisesti sitten paha osa, hänen oman päänsä päälle!

        Tulee aika ja on jo jolloin, Jumala, Herra Kaikkivaltias ja Herra Jeesus asettaa ja antaa kaikille naisille sanan:
        Tänä päivänä, valittakaa, tahdotteko totella TOTUUTTA vai tahdotteko palvella valhetta?
        ja naisen on valittava!

        Lue, mitä tästä on Kirjoitettu, esim Ilmestyskirjassa.

        Jos nainen ei valitse Totuutta, kaikkea mitä Jumala on alusta asti, naisen osaksi määränyt ja säätänyt, niin mitä sanoo Jumalan Sana:

        2. Kor. 13:8
        Sillä me emme voi mitään totuutta vastaan, vaan totuuden puolesta.

        Room. 1:18
        Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,


        No tämä maailma menee kohti tuhoa, turmioita, mutta kaikki jotka Rakastavat Totuutta, Pelastuvat Jumalan Kaikkivaltiaan armosta ja rakkaudesta ja Herran Jeesuksen ansiosta, joten Kunnia Jumalalle ja Pojalle, aina ja iankaiken. Totisesti, totisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuk. 10:42
        mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."

        Tässä eräs Maria on VALINNUT hyvän osan.
        Mikä on se hyvä osa?
        Istuu hiljaa miehen jalkojen juuressa ja kuuntelee opetusta ja tekee sen mitä mies opettaa!

        Naisen, kaikkien naisten on syytä VALITA hyvä osa, ja oltava hiljaa ja kuunneltava mitä Jumala, Herra Jeesus ja mies opettaa. ja sitten ilolla tehtävä mitä, Jumala, Herra Jeesus ja mies kehoittaa tahi käskee tehdä ja kaiken tämän jälkeen sanottava:

        Luuk. 17:10
        Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa: 'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään'."

        Sillä, Jumala on näin määrännyt ja säätänyt.

        Jos nainen ei tahdo VALITA hyvää osaa, tulee automaattisesti sitten paha osa, hänen oman päänsä päälle!

        Tulee aika ja on jo jolloin, Jumala, Herra Kaikkivaltias ja Herra Jeesus asettaa ja antaa kaikille naisille sanan:
        Tänä päivänä, valittakaa, tahdotteko totella TOTUUTTA vai tahdotteko palvella valhetta?
        ja naisen on valittava!

        Lue, mitä tästä on Kirjoitettu, esim Ilmestyskirjassa.

        Jos nainen ei valitse Totuutta, kaikkea mitä Jumala on alusta asti, naisen osaksi määränyt ja säätänyt, niin mitä sanoo Jumalan Sana:

        2. Kor. 13:8
        Sillä me emme voi mitään totuutta vastaan, vaan totuuden puolesta.

        Room. 1:18
        Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,


        No tämä maailma menee kohti tuhoa, turmioita, mutta kaikki jotka Rakastavat Totuutta, Pelastuvat Jumalan Kaikkivaltiaan armosta ja rakkaudesta ja Herran Jeesuksen ansiosta, joten Kunnia Jumalalle ja Pojalle, aina ja iankaiken. Totisesti, totisesti.

        >>> Naisen, kaikkien naisten on syytä valita hyvä osa, ja oltava hiljaa ja kuunneltava mitä Jumala, Herra Jeesus ja MIES opettaa. ja sitten ilolla tehtävä mitä, Jumala, Herra Jeesus ja MIES kehoittaa tahi käskee tehdä...

        Mitään typerämpää "opetusta" en ole ikinä kuullutkaan. Mies ei ole mikään jumala, ei edes luomakunnan kuningas.

        Jeesus opetuksillaan osoitti, että mies ja nainen ovat tasavertaisia keskenään. Muistakaa tämä.


    • Anonyymi

      Naisella on vastuunsa miten hän elää seksuaalisuutensa kanssa.
      Jaak. 4:4 Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen.

      • ja miehillä ei?


    • Anonyymi

      Kerrankin asiaa naisista.
      Naiset ovat juurikin iisebelin hengessä tarpoavia
      Juoruakkoja.
      Pyrin aina kun vaan on mahdollista osoittamaan halveksuntani heitä kohtaan.
      Aina he ovat aiheuttamassa riitaa ja ongelmia.
      Naiset ovat kirous.

    • Anonyymi

      Toisaalta nykymiehetkään eivät rakasta niin kuin Raamatussa opetetaan, joten tilanne on aika huono kaikin puolin.

    • Anonyymi

      Luonnevikaista porukkaa.

    • Anonyymi

      Selvään provosointiin kaikenlaisia vastauksia!


      Kyllä on "saarnatautisia" koolla tällä palstalla
      ja muita mieleltään onnettomia

      • Anonyymi

        Kummat pettävät kumppaneitaan enemmän?

        Miehet vai naiset?

        Olet pettänyt miestä, etkö olekin?

        Miksi naiset ovat varakkaiden miesten kanssa naimissa? Mitä he odottavat? Perintöön käsiksi pääsyä ja sitten Turkkiin gigoloiden luokse?

        Olen nähnyt sen huoraamisen paljouden kun suominainen lähtee Turkkiin. Teitä halveksuttu Turkissa vuosikymmenet kun sinne menette huoraamaan?

        Huoratar siellä, huoratar tuolla, huorinteossa.

        Kunnian Mies


    • Anonyymi

      Joku pölkkypää, naistenvihaaja, muotouskonnollinen aatami vetelee aina tuomiota Jumalan eteen, kun Jumalan kuvaa vihaa, sekä tuomitsee.
      Tuollaiseksi se vanha-aatami, aloittaja tulee, kun ottaa hyväntiedonpuusta äly- omenan ja käärmeen kielellä lipoen laittaa valtajakkaraansa Jumalanvierelle, sekä kuin Adam syyttää vaimoaan, sekä Jumalaa Hänen kuvastaan.

      Koskahan tuo älyväläysprofeetta herää harhoistaan ja hoksaa, että hän tökkii Jumalan silmäterää silmään ja komentaa sitä hiljaa olemaan.

      Ei kaikki peukalopaikat satu edes tekemällä raamatusta tule opiksi vaan harhaksi se tulee. Ihmismieli, se on kepposten tekijä.

      Yritähän aloittaja vanhan vaarin neuvoihin jo ojentautua. Äläkä hutki sitä emäntääsi. Siihen sinulla ei ole oikeutta, eikä seurakunnassakaan, mitä Herran Henki rakentaa, niin ole oikeutta mennä neuvomaan.
      Tosin, kyllä minä joku sunnuntai sitten tätä hameväkeä kokouksessa pyysin hiljentämään ääntään, kun ne Ruostin- reissuistaan niin kovasti puhuivat, se ei kuulunut puhujan oppiin ja neuvoihin, siksi se käsky huuliltani lähti.
      Mutta, jos Jumalanpelastama hameväkinen menee todistamaan armosta siitä työstä, minkä Jumala tekee, niin antaa puhua.
      Jumalan Hengen työhän on sellaisen puheen takana ja tuskin aatameilla, paitsi aloittajalla on otsaa kehottaa olemaan hiljaa.
      Se on Herran työ, tuo pelastus ja kun ihminen on pelastunut, hän on Kristuksen päälleen pukenut ja on Jumalankuva!

      Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
      (1Mo 1:27)
      Niin. Matteuksessakin muistutetaan luvussa 19, säkeessä 4. Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi'.

      Ja minkä Jumala on puhdistanut, sitä ei pidä saastaiseksi sanoa, muistutetaan Pietaria. Pietari itse meinasi ulkoisen olevan saastainen, eikä koskekaan siihen.

      Tämänpäivän aatamit eivät täytä sitä velvoitetta, minkä Jumala on heille asettanut.
      He vain yrittävät väärässä hengessä vallita vaimoaan.

      Suvussani on jo 5. sukupolvea. Äitini on vanhin, täyttää kohta 100- vuotta.
      Kunnioitan jo Jumalan käskyn mukaan häntä.
      Rakastan Jeesuksen antamalla kehotuksella vaimoani. En alistaen, vaan rakkaudella kohdellen. Siksipä hän varmaan kunnioitaa puolisoaan. Eikä meidän ole tarvinnut näinä vuosikymmeninä riidellä. Asioista puhutaan, sekä neuvotellaan.
      Hän saa Kristuksen morsiamena- niin Pyhässä Hengessä, mikä hänellä on Kristuksen antaman Voiman lupauksesta todistaa, mitä Jumala on tehnyt.
      Se on Jumalantyö- hänessä. Luuletko aloittaja, että miehenä vaientaisin Jumalantyön ylistystä. Ja mitä Pyhä Henki sanottavaksi antaa - se on Herran työ.

      Meillä ei kalkateta, mutta teillä ilmeisesti SINÄ kalktat, eikä ihme, että sulla on ongelmia. Muotouskonnollisuus tekee tuonnäköisiä ihmisiä - se johtuu lihasta.

    • Anonyymi

      Mihinkäs nykyajanmuodon uskovien naisten pitäisi alistua?

      Hellan ja nyrkin väliinkö, tai hetekan ja paksumahaisen äijän väliinkö, tai itsekkään narsistin mielivaltaanko?

      Ja mitä naisten tulisi alistumisensa seurauksena kysyä miehiltään, mikäli mies osottautuu tyhmäksi ja Raamatun Kirjoituksia ymmärtämättömäksi pösilöksi?

      • Anonyymi

        On judaisteilla haaveet; kaikki naiset heille alamaisiksi, pyh!!!


      • Anonyymi

        Eipä siihen ole muuta sanomista kuin se että huonosti on miehensä valinnut silloin.

        On tainnut lompakon paksuutta arvioitu miestä valitessa.

        Näinkö kävi sinulle?

        Niinpä kävi......

        Taitaa peilistä
        Sua katsella
        Ahne pösilönainen.


    • Anonyymi

      Onkos nainen vuoleskeltu miehen jostakin kylkiluusta vai miten se oli ?
      Tai onko siihen uhrattu naisen valmistukseen yksi miehen kokonainen kylkiluu. Ja näin ollen mies olisi luotu yhdellä ylimääräisellä kylkiluulla varustettuna ?
      Jonka sitten toisissaan heti kohta menetti naiseksi ?

    • Oletko koskaan ajatellut, miksi tällaista opettavat nettipuhujat ovat vain nettipuhujia eivätkä seurakunnan työntekijöitä? Siksi, koska juuri mikään uskonyhteisö ei tuonkaltaista naista alistavaa opetusta nykyaikana - taivaan kiitos - anna.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi alistua sinun mielitekojesi ja oikkujesi nöyräksi vastaanottajaksi, orjaksesi ja lisääntymiskoneeksesi.

      • Anonyymi

        Koska suomalaisia on vähän jäljellä ja menetät pian lisääntymiskykysi. Joten onko aviomies katsottuna?

        Hyvä!

        Sitten ei muuta kuin heti epillerit pois ja kun olet tiineenä niin sukulaiset auttaa sua vauvan ja vauvakulujen kanssa jos olet elättejä.

        Ja kelassa annetaan rahaa kun menet sinne ja sanot että vauvalla ja mulla on nälkä, fyrkkaa kiitos!

        Teem vähintään 8 vauvaa niin kenties pelastumme sukupuutolta ja löytyy uusia sotilassoittokuntalaisia kun sota syö ihmislihaa miljoonittain kun ydinpommit posahtelevat lähettäen miljoonittain ihmisiä hautaamattomina "esikartanoo"n ja sitten Helvettiin


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan Adam ja Eva yhdessä on Jumalan kuvaksi luotu ihminen. Ja Herra Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.

      Raamatun mukaan naimaton yksilö on yksi liha, naimisiin mennessä hänestä tulee puolikas; pätee yhtä lailla miehiin ja naisiin. Niinpä he eivät enää ole kaksi, vaan yksi liha.

      Raamatun mukaan naisen on parempi pysyä naimattomana ja omistaa elämänsä Herralle. Naimisissa oleva nainen omistaa elämänsä miehelleen. Naimisiin meneminen on hyvä, naimattomana pysyminen parempi. Lue 1. Kor. 7 avioliitosta, leskeydestä ja naimattomuudesta.

      Naimattomana pysyminen ei sovi kaikille.

      Vaimon tehtävä on kunnioittaa miestään. Jos nainen löytää miehen, jota pystyy varmuudella kunnioittamaan, on hyvä mennä naimisiin.

      Toivottavasti tästä oli apua!

    • Anonyymi

      Aloittaja

      Sinä olet ongelmahakoinen. Toimit kuin pölynimuri. Et ole ainoa uskova, joka toimit näin. Käännä moottorisi toimimaan toisin päin. Jos olet pikkasen iäkkäämpi, muistat, tiedät Hilja Aaltosen. Jos esim. häneltä olisi suu tukittu, kivet huutaisivat. Olet varmaan ainut Suomessa, joka et häntä hyväksynyt.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      89
      4319
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      43
      3447
    3. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      190
      3050
    4. Olenko ainut

      Vai huomaatko myös sen, että olemme hyvin samanlaisia. Kuin olisit toinen puolikkaani ❤️
      Ikävä
      46
      2920
    5. Mitä tuntemuksia herätin sinussa

      Viimeksi kun nähtiin? Ajatuksesi, niitä kuuntelen herkällä korvalla.
      Ikävä
      125
      2891
    6. Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?

      Miehelle naiselta Et olisi muuten luovuttanut
      Ikävä
      52
      2558
    7. Tuntuu niin mukavalta.

      Miten joku voikin olla niin hyväsydäminen.
      Ikävä
      15
      2413
    8. Minut on ilmeisesti varjobännätty,

      sillä viestit eivät näytä ilmestyvän ketjuihin.
      Sinkut
      39
      2325
    9. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      16
      2028
    10. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      27
      1625
    Aihe