THL: Suomalaisten käsitykset sisäilmaongelmista ovat liioiteltuja
Ihmiset pelkäävät sisäilman terveysriskejä enemmän kuin tutkimukset antavat aihetta.
Nämä turhat pelot ovat tulleet Lapualla kalliksi
Lapualla turhia sisäilmapelkoja - kallista
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Virkamiehet haluaa kaikki uusia tiloja, kun Rutkunperälläkin on. Kyllä sika syyn löytää.
- Anonyymi
Pihalla haisoo sikalieteralli. Pyykki haiskahtaa.
Sisällä haisevat samat vanhat pierut, jotka pyrkivät joka paikkaan.
Mä meen tänään Prismaan syömään ja ostamaan suomalaita Atrian geenivapaata lihaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihalla haisoo sikalieteralli. Pyykki haiskahtaa.
Sisällä haisevat samat vanhat pierut, jotka pyrkivät joka paikkaan.
Mä meen tänään Prismaan syömään ja ostamaan suomalaita Atrian geenivapaata lihaa.Sillä matkakustanuksella saapi lapualla syyä ns, ilman kaksi henkilöä ja hyvinkin.
- ja aikaa jää omiin touhuihin kaikki, mitä tuo hömppä reissu veisi.
Virastotalo näyttää olevan täydessä käytössä ja aikoinaan myytiin homeisena käytännössä ilmaiseksi.
Sama koskee Piispalaa, home oli tekosyy päästä Lapualta pois.
Lapuan parhaat kiinteistöt lahjoitettiin pois. 😳
Herättäjästä ei saatu enempää, kun 50 000€ on uusi normaali hinta isoille kiinteistöille.
Eivät rakennukset onneksi minnekään karkaa. Toivottavasti niille löytyy uudet pysyvät käyttäjät, eikä mitään kirpputoreja ja pop-up myymälöitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433434Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172642Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3822588Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821767- 861415
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs701005- 74965
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27799Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4744