Voisikohan tuo olla itse Herra Sebaot? Palava katse. Tarkkailisiko mitä ne homot täällä päällä maan touhuaa? 🤭
https://www.avaruus.fi/uutiset/tahdet-sumut-ja-galaksit/hubble-juhlistaa-halloweenia-aavemaisella-galaksikuvalla.html
Jumala havaittu?
5
<50
Vastaukset
Ei ole mitään muuta kuin homous, mitä Herra Sebaot tarkkailee. Varma tieto.
- Anonyymi
Halloween paahtoleivässä oli samanlainen jumalan naama.
- Anonyymi
Job.22:14 Pilvet ovat hänellä verhona, niin ettei hän näe; taivaanrannalla hän käyskentelee.
- Anonyymi
1Kun. 8:12 Silloin Salomo sanoi: "Herra on sanonut tahtovansa asua pimeässä.
Maailmankaikkeuden aineesta suurin osa on teorioiden mukaan pimeää ainetta.
- Anonyymi
Job.31:4 Eikö hän näkisi minun teitäni ja laskisi kaikkia minun askeleitani? Job.34:21.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi453079Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462881100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502505Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo482384Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä411616- 461535
- 261361