Kyllä oli nautinto katsella Jutta Heleniuksen ja oppilaansa Cristoffer Sandbergin esitystä. Nauroin ja nautin . Sitä ihmettelin että Jannika partrerineen sai kuitenkin kansalta parhaat pisteet.Jutta ja cristoffer ovat kyllä ihan ainutlaatuisia.
JUTTA JA CRISTOFFER IHAN MAHTAVIA
6
71
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla voittajat siinä, harmi kun tiputtivat Poutalan.
- Anonyymi
Tänään oli ihanat lepsu ja gay jaksot ihanaaaaaaaaaaaaaaaa.
- Anonyymi
Onko se homon työnnettävä itsensä joka ohjelmaan.
Koska inhoan homoja jätän yleensä ohjelmat katsomatta, jos siinä on yksikin homo.
Ja mistä niitä homoja sikiää, no kysykööt äideiltään.- Anonyymi
Duudsonien pelle muka paras! Pakko nauraa🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duudsonien pelle muka paras! Pakko nauraa🤪🤪🤪
Tosiaankin naurettavaa, että Duudsonien sekopäät äänestivät voittajan😩
- Anonyymi
Nyt se homo on laitettu juontamaan uutta putous ohjelmaa, jonka minä ainakin jätän sen homppelin vuoksi katsomatta.
Ei mihinkään ohjelmiin saada heteroja, vaan joka paikassa homoja työnnetään esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127969Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60940- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25708Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684