Tv7 suuruudenhullu

Anonyymi

Ojareksen kuukausikatsauksessa kristinusko tuli Jerusalemista Pohjolaan eli ristilippuisten maihin. Nyt Ojareksen mukaan: profetioiden mukaan on tulossa heratys pohjoisessa ja heratys etenee Pohjolasta Jerusalemiin. TV7lla on kuulemma suuri rooli heratyksen leviamisessa ja siksi Jumala onkin levittanyt tv7n toimintaa Ruotsiin Viroon ja Venajalle. Tv7n laitteistoa hyodynnetaan levityksessa.

TV7lla on rooli heratyksissa maailmanlaajuisesti. Nyt liity mukaan.

51

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on päässyt käymään. Mukana ollaan. Aika tulee näyttämään

    • Anonyymi

      Jaak.4:14 Biblia (1776) Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitte katoo.

      • Anonyymi

        anti wuoltee pahuus ja jumalattomuus näkyy ja löyhkää.


    • Anonyymi

      Eikö tämä koko Tv7 perustettu menestysteologi Rodney Howard Brownin profetian päälle?

    • Joku ehkä muistaa Ojareksen edellisen herätyksen, kun hän järjesteli Herzogin olympiastadionille.
      Paikalle saapui muutama kymmen toimitsijaa ja se ainut herännyt Johanna Tukiainen.

    • Anonyymi

      Aivan höpö juttu. Kai teidän nyt täytyy tajuta, että Ojares vain haluaa teidän rahanne?

      Nuo uskontohuijarit osaavat vedota, arvatkaa mihin: ihmisen alimpiin synteihin, kuten ylpeyteen ja ahneuteen. Näiden syntien houkutus tuo sanansepustus ainakin äkkivilkaisulla sisältää, eli pyrkii hyötymään näiden kautta, keissä noita syntejä Ojares onnistuisi hiukan pöyhäisemään.

    • Raamatussa Jeesus sanoo, että löytäneekö hän uskoa, kun tulee takaisin maan päälle?

      • Anonyymi

        HUOM!!!!
        Sen Jeesuksen täytyy olla kristittyjen laittomuuden Barjeesus ellei jopa saatana itse.
        SILLÄ; raamatussa Lain antanut Kaikkivaltias Jeesus on uskomisen kieltänyt ja uskovaisille on jo tuomio, ellei se "viimeinen" tuomikin annettu samalla:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ###
        kristittyjen todellinen jeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        ###
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUOM!!!!
        Sen Jeesuksen täytyy olla kristittyjen laittomuuden Barjeesus ellei jopa saatana itse.
        SILLÄ; raamatussa Lain antanut Kaikkivaltias Jeesus on uskomisen kieltänyt ja uskovaisille on jo tuomio, ellei se "viimeinen" tuomikin annettu samalla:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ###
        kristittyjen todellinen jeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        ###
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        kristittyjen todellinen jumala kristittyjen laittomuuden historian mukaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html


      • Kun Jeesus tulee seurakunnan kanssa Öljymäelle ja perustaa tuhatvuotisen rauhan valtakunnan niin saattaa olla uskovat vähissä antikristuksen puhdistuksen jälkeen, jota on kestänyt seitsemän vuotta. Ennen tempausta tulee vielä ihmisiä uskoon eri puolilla maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUOM!!!!
        Sen Jeesuksen täytyy olla kristittyjen laittomuuden Barjeesus ellei jopa saatana itse.
        SILLÄ; raamatussa Lain antanut Kaikkivaltias Jeesus on uskomisen kieltänyt ja uskovaisille on jo tuomio, ellei se "viimeinen" tuomikin annettu samalla:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ###
        kristittyjen todellinen jeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        ###
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        raamattua on erittäin paljon vääristelty.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kauhea eksytys toi TV7 ohjelma.


      • Anonyymi

        Aivan kauhea eksytys.


      • Anonyymi

        Niin on suurta eksytystä.


    • Anonyymi

      Jes.53:1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan? Joh.12:38 että kävisi toteen profeetta Esaiaan sana, jonka hän on sanonut: Herra, kuka uskoo meidän saarnamme, ja kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan? Room.10:16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?

      • Anonyymi

        herra ja Herran narri!!!
        kristittyjen todellinen jumala kristittyjen historian mukaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        kristittyjen todellinen jeesus kristittyjen historian mukaan:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        JOTEN:
        2.Korinttolaiskirje:
        11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi." eikä helluntalaisetkaan enkelit ole poikkeus!
        Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen laittomuuden omia jumalia ja jeesuksia palveleminen on suuri petos maailman ihmiskuntaa kohtaan.


    • Anonyymi

      Tosi outo tuo Ojareksen uuden vuoden puhe. Suuruuden hullu. Onko hän joku presidentti joka puhuu lippujen kanssa. Onko silla Israelin kin lippu

    • Anonyymi

      onnekseni en ole koskaan uhrannut tvseiskaan minuuttiakaan!

      Tuskin tämän ojareksenkaan keittiönhanasta tulee vuoroin jätevettä ja taas juomakelvollista vähän aikaa vai miten lienee!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo on muuten edelleenkin ihan v..tun hyvä biisi. Mukana myös Michael Monroe ja saksofoni.


    • Anonyymi

      Erosin TV-7:sta jo alkumetreillä kolmivaiheisella metodilla.
      Muokkaa kanavaluetteloa- poista kanavia- poista TV-7...

    • Anonyymi

      Surullista ettei seurakunnissa ole mitään kuria. Vääriä profetioitakin voi kuka tahansa tuoda esille eikä niitä arvostella tai kielletä koskaan.

      • Anonyymi

        Joo tosi surullista.


      • Anonyymi

        "Vääriä profetioitakin voi kuka tahansa tuoda esille"

        Jep jep. Muu ei olisikaan mahdollista, sillä ensimmäistäkään "oikeaa" profetiaa ei ole vielä havaittu. Ja kaiken maailman ennustelua on sentään harjoitettu jo tovin aikaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kannattaa kattoa ja varoa eksytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kattoa ja varoa eksytystä.

        Olen tuon jo kuunnellut. Suosittelen ehdottomasti.

        Muistan kun nuorena teininä katselin ulkomaalaisia hengellisiä tv-kanavia ja huomasin sinnekin eri kanaville kaikenlaisia harhaoppeja pesineen.

        Suututtaa kun on oikeaa opetusta ja väärää opetusta. Tulisi olla viisaiden miesten raati arvioimaan opetuksia joita aiotasn esittää TV7 kanavalta.

        Nuoret uskikset, just uskoontulleet vaarassa eniten kun sanotaan : suu auki juna tulee suuhun kun syötetään myrkkyä. Elämäni isoimpia järkytyksiä on ollut evankelioida nuorta naista. Hän meni sitten seurakuntaan.Seurakunnassa sai liberaalioppia ja sanoi ettei koskaan tule luopumaan liberaaliteologiasta. Hän ei kuunnellut varoituksiani liberaaliteologiasta.Luultavasti liberaalit neuvoivat ignoroimaan minut. Olen edelleen asiasta järkyttynyt.

        Commandohauis53cm


      • Anonyymi

        Varokaa eksytyksiä. Antikristus eksyttää!


    • Anonyymi

      Jes.1:23 Sinun päämiehesi ovat niskureita ja varkaiden tovereita; kaikki he lahjuksia rakastavat ja palkkoja tavoittelevat; eivät he hanki orvolle oikeutta, lesken asia ei pääse heidän eteensä. Jer.5:27-29 Niinkuin häkki on täynnä lintuja, niin heidän huoneensa ovat petosta täynnä. Siitä he ovat tulleet suuriksi ja rikkaiksi, ovat tulleet lihaviksi ja kiiltäviksi. Myös käyvät heidän häijyt puheensa yli kaiken määrän; he eivät aja orpojen asiaa, niin että ne voittaisivat, eivätkä hanki köyhälle oikeutta. Enkö minä näistä tällaisista rankaisisi, sanoo Herra, eikö minun sieluni kostaisi tämänkaltaiselle kansalle?

    • Anonyymi

      Varokaa eksytyksiä!

    • Anonyymi

      Eikö kukaan ymmärrä?

    • Anonyymi

      Moni ei enää ymmärrä. Eksytys sokaisee.

      • Anonyymi

        Kaikkien katselijoiden ei tarvitse olla tyytyväinen kaikkeen kanavan tarjontaan. Riittää kun on edes johonkin, ja muistaa lähettää runsaat lahjoituksensa tälle ohjelmalla.

        Vain parin euron lahjoittajia Herra vihaa. Kympin lahjoittajat ovat ihan ok, ja satasia lahjoittamalla pääset siunatuinpaan a-ryhmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien katselijoiden ei tarvitse olla tyytyväinen kaikkeen kanavan tarjontaan. Riittää kun on edes johonkin, ja muistaa lähettää runsaat lahjoituksensa tälle ohjelmalla.

        Vain parin euron lahjoittajia Herra vihaa. Kympin lahjoittajat ovat ihan ok, ja satasia lahjoittamalla pääset siunatuinpaan a-ryhmään.

        Kavala eksytys on.


    • Anonyymi

      Miten kristikansa on näin sokeutunut? Ei erota väärää oikeasta ja oikeasta väärää?

      • Anonyymi

        Mistä sen joka asiasta voi tietää kun on vaan harvoja uskaltajia paljastuksen kertomaan kun uhkailua tulee sitten että Helvettiin joutuu toisen harhaopin paljastuksen tekijä.

        Eräskin sanonut että Yehushua nimellä pelastuu mutta Jeesuksella ei?

        Eräs pyörätuolista ylösnoussut joka TV7 :lla ihmeparantui?

        Laitan kysymysmerkit niin tuomitsijaksi mua on vaikeampi haukkuu.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/11137756/ihmeparantuminen-kesken-tv-ohjelman

        Ps.Linkki ei toimi.TV7 arkistosta poistettu ilmoitus tuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen joka asiasta voi tietää kun on vaan harvoja uskaltajia paljastuksen kertomaan kun uhkailua tulee sitten että Helvettiin joutuu toisen harhaopin paljastuksen tekijä.

        Eräskin sanonut että Yehushua nimellä pelastuu mutta Jeesuksella ei?

        Eräs pyörätuolista ylösnoussut joka TV7 :lla ihmeparantui?

        Laitan kysymysmerkit niin tuomitsijaksi mua on vaikeampi haukkuu.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/11137756/ihmeparantuminen-kesken-tv-ohjelman

        Ps.Linkki ei toimi.TV7 arkistosta poistettu ilmoitus tuli

        Tässä kopio yhdestä kommentista toisesta keskustelusta, jossa on tästä samasta henkilöstä:

        Minulle on Pertti Cajander profetoinut useita kertoja. Moni näistä profetioista ei toteutunut annetussa ajassa. Toiset toteutui aivan väärällä tavalla. Monet profetiat tosiasiassa yrittivät saada häneen uskovan tekemään typeryyksiä. Cajander on myös profetoinut siten, että ensin joku asia tapahtuu näin ja sitten vähän ajan päästä profetoinut, että se tapahtuu toisella tavalla. Näissä profetioissa oli selvä sisäinen ristiriita. Minulla on tarvittaessa antaa jopa kirjallisia todisteita tästä.

        Pertti Cajander myös soittelee toisille ihmisille ja juoruaa toisille ihmisille heidän henkilökohtaisista asioista. Cajander aivan härskisti valehtelee toisista ihmisistä.

        Kerran hän sanoi, että Jumala oli parantanut hänet monista sairauksista. Kaikki sairaudet kuulemma lähtivät pois. Hänellä oli kuitenkin kotona sellainen viikkorasia, jossa oli suuri määrä hänelle määrättyjä lääkkeitä. Mies istuu kotona rullatuolissa, mitä käyttää vain istuimenaan. Hän kyllä kävelee kotona normaalisti. Hänellä on suuri televisio, jonka edessä hän polttaa tupakkaan melkein koko ajan.

        Erään opetusvideonsa lopussa Pertti Cajander kirjoittaa, että pedon merkki on risti ja kaste näillä sanoilla: "Oletko uskonut valheen ja hylännyt totuuden ja vaihtanut kirkkauden pedon merkkiin, joka on kaste ja risti. Näin on kirjoitettu". Cajanderin sanat ovat häpeilemätöntä Jumalan pilkkaa. Raamattu ei opeta, että pedon merkki olisi risti ja kaste, vaan oikeaa käteen tai otsaan otettava pedon nimen tai sen luvun sisältävä merkki. https://youtu.be/OlXJJGLvEzs?t=19m53s

        Raamatun Sanan mukaan, jos profeetan ennustama asia ei toteudu oikein, häntä ei saa enää kuunnella. Minä todistan, että näin on käynyt monta kertaa Pertti Cajanderin kohdalla. On parasta, että jokainen hylkää välittömästi tämän miehen.

        5 Moos. 18:21,22: "Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä."


    • Anonyymi

      Viikonloppuna taas rukouskonferenssia kolarista tuutin täydeltä suoraa lähetystä. Jälleen väkevää puhdasta sanaa raamatunopetusta hanurinsoittoa sekä prophetaalista ilmoitusta. Kannattaa seurata katsella virvoittua.

      • Anonyymi

        Taitaa olla jotakin muuta.


    • Lopettakaa TV7:n katselu, niin elämänne laatu paranee ratkaisevasti.

      • Anonyymi

        Onpa siellä runsaasti kiinnostavaakin varttuneelle mutta vauvaa minä ajattelen että jokin stopoi tulee väärälle opetukselle saada.

        Maailma on pahan vallassa paljon valheita päässyt ev.lut kirkkoon, tv7:aan, vapaakirkkoon, jne

        Commandohauis53cm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa siellä runsaasti kiinnostavaakin varttuneelle mutta vauvaa minä ajattelen että jokin stopoi tulee väärälle opetukselle saada.

        Maailma on pahan vallassa paljon valheita päässyt ev.lut kirkkoon, tv7:aan, vapaakirkkoon, jne

        Commandohauis53cm

        Lusikallinen tervaa pilaa tynnyrillisen hunajaa.


    • Anonyymi

      Ei Ojares tuota ole itse keksinyt. Se mukailee sitä, mitä ns. Tukholman profetia kertoi jo vuonna 1984.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tosi paljastavaa. Ajan kuvastin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi paljastavaa. Ajan kuvastin.

        "maailma pahan vallassa"
        . helluntailaisetko "ulkopuolella". .


      • Anonyymi

        Petri Paavolan oma kanava on samanlainen juorulehti, mitä on mm. Hyvy-lehti. Nyt hänkin on lähtenyt arvostelemaan TV7:aa. vaikka Mauno Mattila ehti ensin.

        Petri Paavolan videoita ei yleisesti ottaen kannata taktoa. Tuossakin videossa on paljon asiavirheitä mm. temppelistä. kuten on asiavirheitä paljon myös hänen muissakin paljasteluvideoissaan.


    • Anonyymi

      Nyt on paljon eksytystä. Varokaa.

      • Anonyymi

        eksytystä.
        niinhäm raamatussa lukee: monet vaativat: "tunnusmerkkejä ka ihmeitä"

        niin se vaan on, - edelleenkin, raamatunaikojen. . .- tunnusmerkkejä ja ihmeitä. . .

        IHME, = siinä, että Jeesus kärsi Golgatan Ristin Kuoleman, - siihenkö meidän omat "hyvät" tekomme koskaan riittäisi !
        Jeesus, sentään Jumalan Ainokainen Poika, - siis; Jumalan Poika !!
        Miettikää ny vähä, että "luonnostaan" syntisen ihmisen "teot", vaikuttaisi Pelastukseen !!


        Vaan: Jumala kertakaikkisella uhrilla !!
        - siis, - kertakaikkisella.
        - meillä ihmisillä on vaan "moraaliset lait",- itsekään en seurustele, rikollisten. - alkoholistien, tms. kanssa. En myöskään omaa sosiaaliluokkia parempien/huonompien kanssa, - itse täällä jokainen, "seuransa valitsee"

        eikä:
        "toinen ole heikompi toista!

        turha nostaa itse itsensä kukaan: "jumalan suosioon !!


    • Anonyymi

      Nyt on oltava tarkkana näiden kanssa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe