Pahat äänet/ajatukset, manauksen tarve???

Anonyymi

Mietin onkohan täällä ihmisiä, jotka tietävät jotakin manauksesta, tai ovat itse kokeneet vastaavaa, tai tietäisivät kenen puoleen kääntyä, tässä ongelmassa.
Olen n. 40-vuotias nainen ja olen 4 vuotiaasta asti kärsinyt äänestä/ajatuksista pääni sisällä, joka käskee tekemään ilkeitä asioita. Lapsena ääni käski minun puhkoa silmäni, tai syödä oma ulostettani. En pystynyt täysin hallitsemaan ääntä aina ja melkein toteutin näitä, mutta peräännyin näistä asioista viime hetkellä. Se käski kiusaamaan eläimiä ja ihmisiä, pääasiassa pikkuveljiäni, joilla ei aina ollut helppoa minun seurassani. Olen itkenyt ja katunut tätä monesti aikuisenakin vielä. Varsinkin kun heitin vasaran veljeni päähän, tämä olisi voinut jopa kuolla, tai saada pahan vamman.
Tapasin 20-vuotiaana ex-mieheni ja olimme yhdessä 17 vuotta. Hän on parantaja, hyvin voimallinen, ja hänen kauttaan Pyhähenki paransi jopa kuoleman sairaita ihmisiä, oli tapauksia joita jopa lääkärit ihmettelivät. Se oli ihmeellistä, miten ihmiset saivat apua Jumalalta yliluonnollisella tavalla, ja olin aitiopaikassa todistamassa tätä.
Ex- mieheni sanoi minun olevan riivattu, ja yritti moneen kertaan ajaa pahan hengen minusta pois. Hän kuitenkin tuli siihen tulokseen, että ei saa ajettua sitä pois, ja että se on tunkenut lonkeroita minuun niin syvästi, että jos hän poistaisi sen, minusta ei välttämättä tule ihmistä enää sen jälkeen. Eli romahtaisin, koska se on osa minua. Hän lisäksi oli sitä mieltä, että minun pitäisi poistaa se itse itsestäni??? Miten muka pystyisikö siihen itse.
En tiedä onko asia niin, mutta tuntuu nykyäänkin tosi pahalta kun päivittäin ääni kehoittaa lyömään vaikka nykyistä miestäni, tai vahingoittamaan vauvaani... tai mieheni lapsia. Ihan mitä vain kehotuksia voi tulla, varsinkin jos olen veitsen kanssa keittiössä tekemässä ruokaa, ja joku muu tulee lähelleni... Laitan aina veitsen pois kädestäni IHAN VAAN VARMUUDEKSI.
Olen rukoillut Jeshuaa poistamaan sen, mutta rukouksen jälkeen on vain jonkin aikaa " hiljaisempaa" pään sisällä.
Olen rukoillut Jumalaa asian tiimoilta, mutta toistaiseksi ei ole tullut vastausta. Ajatus herjaa myös Pyhää henkeä, ja yrittää saada minua taivutettua myös samaan, ja saada minut vakuuttuneeksi että olen itse mieleltäni sairas, ja että se ei ole mikään henki. ( Raamatun mukaan Pyhän hengen herjausta ei saa anteeksi, ja tästä tämä ajatus/ ääni juuri minua syyllistää ja vakuuttaa minun joutuvan helvettiin.)
Saatan masentua asiasta jne... elämäni saattaa olla jonain päivänä todella vaikeaa.
Joskus ajatus koittaa ottaa minusta yliotteen ja saada tekemään minua pahoja asioita itselleni. Tämä on paha asia varsinkin jos olen autolla liikkeellä, niin joskus se väkisin koittaa hallita minun mieltäni että itse ajaisin vastaan tulevien kaistalle, varsinkin rekkojen eteen.
Olen joskus yksi ajaessani joutunut pysähtymään bussipysäkille hetkeksi, ja jatkanut hetken päästä, tai pyytänyt kuskin vaihtoa jos en ole liikenteessä yksin.
Olen kertonut ongelmastani vain kolmelle ihmiselle: ex-miehelleni, joka tosin ymmärsi täysin ongelmani, muttei pystynyt auttamaan, (ääni käski tehdä hänellekkin pahaa kokoajan) Ex miehestäni se oli huvittavaa...
Äidilleni, (ex-mieheni painostuksesta) ja en tiedä kuinka vakavasti hän suhtautui asiaan, sekä nykyiselle miehelleni, varovaisesti koska ei ymmärrä/ vierastaa näitä asioita, ja on pahoillaan asiasta minun puolestani.

Eli tämä on ensimmäinen kerta, kun asiasta kerron.
Syy miksi aloin nyt kirjoittaa asiasta, oli se, että katsoin telkusta demonien manauksesta kertovaa sarjaa, ja että sitä katsoessani jokin sielussani "heilahtaa" niin, että tajusin pahan hengen selvästi reagoivan ohjelmaan. Eli jos se kerta reagoi, niin sen ehkä saisi ajettua pois minusta, jonkun osaavan manaajan toimesta.
Pyydän että auttakaa, joku, joka tiedät aiheesta.
Siunausta kaikille.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > minun pitäisi poistaa se itse itsestäni??? Miten muka pystyisikö siihen itse.

      Jos haluaa, siihen pystyy Jeesuksen avulla. Annat elämäsi Jeesuksellle ja pahoille hengille voi sanoa, "Jeesuksen nimessä, poistukaa". Niillä ei ole mitään asiaa sinussa.

    • Anonyymi

      Tai sitten jätät taikauskot pois ja menisit lääkärin puheille asiassa. Kunnon psykiatri asianmukaisella lääkityksellä on se mikä auttaa oikeasti.
      Sinulla on todennäköisesti skitsofrenia etkä kykene hallitsemaan omia ajatuksiasi (se ääni päässäsi on sinä), ja sinut on aivopesty uskomaan taikauskoja jotka vain ruokkivat tätä sairautta lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe