Tavaratalon liput

Anonyymi

Erään tavaratalon pihalla on vierekkäin kolme lipputankoa. Punapohjaisissa lipuissa tyylitelly K kirjaimet. Kuinka ollakaan tyttäreni kysyi, mitä lipuista tulee mieleen. Molemmilla välittömästi sama mielleyhtymä: Ku Klux Klan. Onko kolme lippua tarkoituksellinen vihje, vai ei? Sitä en tiedä. Valkoista ylivaltaa tukeviahan kyseisen tavaratalon entinen lehti on kosiskellut ja ollut avoimen rasistinen ihan oikeuden päätöksenkin mukaan.

Ei vaikuta ostoboikottiin. Kyseinen lafka on ollut boikottilistallani jo vuosia.

10

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikealla on Ajoksessa 13 tuulivoimalaa jotka todella edustavat rasistista käytöstä suomalaisia yksityisiä, paitsi maan/mökinomistajia niin myös suomalaisia veronmaksajia kohtaan. Upporikasta Ikeaa tuetaan vuosittain useilla miljoonilla pienituloisten veronmaksajien maksamista veroeuroista samaan aikaan kun Ikea jättää haittakorvaukset maksamatta. Se mikä veroeuroista jää Ikean juhlinnalta ja johtajien ökypalkoista yli niin miljoonat veroeuromme lipuvat ulkomaille veroparatiiseihin. Mökin/maanomistajien kärsiessä kaikki haitat ilman korvausta niin se ei vielä rasistiselle Ikealle riitä vaan haitat kärsivä veronmaksaja joutuu vielä maksamaan siitä Ikealle, että se pilaa toisten mahdollisuudet esim. mökkeilyyn.

      Ikean pihalle rasistilippu sopii aiheesta.

      • Anonyymi

        Mökin- ja maanomistajat kärsikööt nahoissaan. Eivät ne ainakaan mitään pienituloisia ole. Kapitalisteja ne on. Toinen kapitalisti riistää toista kapitalistia ja se on ihan oikein.

        Pienituloiset eivät edes maksa veroja kuin minimaalisen vähän. Saamispuolella ne ovat.

        Ja mitä tekemistä tällä on Kärkkäisen KKK:n kanssa? Ei mitään. Fasistit ja kapitalistit ovat saman kolikon eri puolet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökin- ja maanomistajat kärsikööt nahoissaan. Eivät ne ainakaan mitään pienituloisia ole. Kapitalisteja ne on. Toinen kapitalisti riistää toista kapitalistia ja se on ihan oikein.

        Pienituloiset eivät edes maksa veroja kuin minimaalisen vähän. Saamispuolella ne ovat.

        Ja mitä tekemistä tällä on Kärkkäisen KKK:n kanssa? Ei mitään. Fasistit ja kapitalistit ovat saman kolikon eri puolet.

        Upporikkaan Ikean viedessä miljoonia joka vuosi yhteiskuntamme verovaroja veroparatiisiyhtiöidensä kassoihin niin se on mielestäsi OK? Halutessaan mainostaa omaa energiatuotantoaan Ikea pystyttää tuulivoimalansa ilman mitään korvausta tavallisten suomalaisten veronmaksajien pienten sähköttömien mökkien ympärille niin sekin on mielestäsi OK? Ikean edustaessa siirtomaa-ajattelua jossa paikkakunnalta revitään kaikki omaan taskuun paikallisista välittämättä niin se on mielestäsi OK? Taidat olla oikeasti ulkomainen riistokapitalisti Ikean malliin.

        Aloituksessa ei mainittu Kärkkäistä mitenkään, taitaa kuitenkin maksaa veronsa Suomeen joista niistäkin osa valuu Ikealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upporikkaan Ikean viedessä miljoonia joka vuosi yhteiskuntamme verovaroja veroparatiisiyhtiöidensä kassoihin niin se on mielestäsi OK? Halutessaan mainostaa omaa energiatuotantoaan Ikea pystyttää tuulivoimalansa ilman mitään korvausta tavallisten suomalaisten veronmaksajien pienten sähköttömien mökkien ympärille niin sekin on mielestäsi OK? Ikean edustaessa siirtomaa-ajattelua jossa paikkakunnalta revitään kaikki omaan taskuun paikallisista välittämättä niin se on mielestäsi OK? Taidat olla oikeasti ulkomainen riistokapitalisti Ikean malliin.

        Aloituksessa ei mainittu Kärkkäistä mitenkään, taitaa kuitenkin maksaa veronsa Suomeen joista niistäkin osa valuu Ikealle.

        Oliko noissa väliin jäävissä saarissa loma-asuntoja? Eikä Ikea korvaa mitään? Oikeesti?

        https://www.youtube.com/watch?v=402fhKlmatw


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko noissa väliin jäävissä saarissa loma-asuntoja? Eikä Ikea korvaa mitään? Oikeesti?

        https://www.youtube.com/watch?v=402fhKlmatw

        Arvelet ihan oikein. Ihmisten mökit ympäröity auringonvaloa välkyttävillä ja ajoittain karseaa meteliä aiheuttavilla tuulivoimaloilla. Lähimpiin mökkeihin matkaa toistasataa metriä. Ikea kieltäytyy korvausten maksamisesta "Ei ole tapana korvata". Veronmaksajien pussista revityt miljoonat eurot kuitenkin Ikealle kelpaavat, mihin lie veroparatiisien säätiöihin menneet? Ei uskoisi, että nykyisessä EU Suomessa voi käyttäytyä siirtomaaisäntien tapaan. Tavallisten ihmisten vapaa-ajanviettomahdollisuudet tuhotaan ja omaisuuden arvot murskataan kunhan kansainvälisesti toimiva miljardiyritys saa jatkaa ryöstöretkeään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökin- ja maanomistajat kärsikööt nahoissaan. Eivät ne ainakaan mitään pienituloisia ole. Kapitalisteja ne on. Toinen kapitalisti riistää toista kapitalistia ja se on ihan oikein.

        Pienituloiset eivät edes maksa veroja kuin minimaalisen vähän. Saamispuolella ne ovat.

        Ja mitä tekemistä tällä on Kärkkäisen KKK:n kanssa? Ei mitään. Fasistit ja kapitalistit ovat saman kolikon eri puolet.

        Mökin omistaja voi olla hetken aikaa myös pitkäaikainen työtön ja pienituloinen köyhä kun ei ole ollut itsellä varaa hankkia mökkiä. Perinnön saatuaan hänellä on köyhä olo kun Kela vie mökin ulosoton kautta sosiaaliturvanenoihin. Mutta sen yhden ainoa hetken ajan työtön voi nauttia mökistään.

        Kapitalisteja ovat kaikki jotka eivät kannata perustuloa!


    • Anonyymi

      Siis Kärkkäinen? Tokmannin lipuissa tuskin on Kyöstin nimikirjaimia, vai? Entä K-market. Joko niilläkin on punaiset liput? Joulun alla?

      • Anonyymi

        Ikean henkeen sopii lähinnä hakaristilippu jossa punainen toimii kehysvärinä valkoisella pohjalla olevalle mustalle hakaristille.


    • Anonyymi

      Mikä tällainen kauppa on niin tietää vältellä?

      • Anonyymi

        Kärkkäisen tavaratalohan se. KKK lippu sopii hyvin samaan linjaan entisen Magneettimedian kanssa, joka sai oikeuden tuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Lehti oli tällöin Kärkkäisen tavaratalon asiakaslehtenä. Sama avviisi voitti myös Skepsis RYN:n huuhaapalkinnon vaarallisen lääketiedettä vastustavan huuhaan levittämisestä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe