Tietäisimpä miksi katsoit mua niin kuin katsoit.
Kumpa tietäisin
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Häntä katsoin kun halusin ja on tunteita,ihastusta,rakkautta :)
- Anonyymi
Kumpa hänkin katsoi samasta syystä🙄
- Anonyymi
Kiinnostusta,ihastusta siksi
- Anonyymi
Miten katsoi?
- Anonyymi
Silleen...silmät loisti, pitkä katse...näytti kuin haluaisi syödä mut elävältä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silleen...silmät loisti, pitkä katse...näytti kuin haluaisi syödä mut elävältä...
Jes, noi on ihania! Sitten jälkeenpäin on vähän sellainen epäusko, että olikohan se kutkutteleva katse totta, vai omaa kuvitelmaa😄 Missä katselitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes, noi on ihania! Sitten jälkeenpäin on vähän sellainen epäusko, että olikohan se kutkutteleva katse totta, vai omaa kuvitelmaa😄 Missä katselitte?
Olihan siel muitakin, monta ihmistä pienehkössä tilassa. Siihen se jäikin, katseisiin.
- Anonyymi
kun sulla tais olla paita väärinpäin päällä....
se oli varmaan ihastusta, jotain siinä oli kun katsoin ja vielä suoraan silmiin
- Anonyymi
Miksi olet nyt yksin jätetty jos se oli molemminpuolista rakkautta?
siis oli ihastus ei ole ollut mitään.
- Anonyymi
Katsoin häntä niin koska rakastan... Kumpa hän vastaisi siihen takaisin </3
n-m- Anonyymi
Jos olet ap, en rakasta sinua, mut jos et ole, rakastan sinua.
- Anonyymi
Kyllä sinä sen tiiät ;)
- Anonyymi
Hänelle sanoisin vastaukseksi: koska rakastan sinua. Uskalla tulla mun kosketusetäisyydelle! Yt Se nainen.
- Anonyymi
Koska olet kaunis ja kuuma pimu.Sekä taidan myös olla rakastunut sinuun.
- Anonyymi
Mulla ei ole tapana tuijottaa muita, mutta kerran kun alkoi vitu..,,.a erän jatkuva tuijotus, niin päätin tehdä siitä lopun asettumalla kahden metrin päähän, josta sitten katsoin häntä todella tiiviisti koko tunnin silmiin. Tämän seurauksena tuijottajan konseptit meni aivan sekaisin, mutta luulen hänen luulen hänen ymmärtäneen kaiken väärin kun ei raukka tiennyt miksi toimin niin kuin tein.... Vaikutus taisi olla ihan päinvastainen kuin toivoin.
- Anonyymi
Sehän se on. Kun vain katseilla puhutaan eikä MYÖS sanoilla, niin väärinymmärrys on lähes varma.
Sitten sitä vaan voimattomina jossitellaan ja sitkutellaan...Voih!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se on. Kun vain katseilla puhutaan eikä MYÖS sanoilla, niin väärinymmärrys on lähes varma.
Sitten sitä vaan voimattomina jossitellaan ja sitkutellaan...Voih!!!Naurettavan lapsellisia juttuja. Järki kadoksissa kirjoittaessanne?
- Anonyymi
Miestä katsoin koska hän vetää puoleensa todella voimakkaasti. Saahan sitä katsoa, vaikkei koskea saakaan. Vain täällä sen voin myöntää, olen salaa aika ihastunut.
- Anonyymi
Kerro toki miehelle niin hän ilahtuu vähintään hetkeksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki miehelle niin hän ilahtuu vähintään hetkeksi...
No tuskin ilahtuisi. En kilpaile samassa sarjassa. :) Muutenkin hänelle on varmasti ihan tarpeeksi tarjokkaita ja taitaa jo valittu löytyä. Ja muitakin syitä on olla hiljaa ja pysyä sivussa. Kiitos kumminkin neuvosta.
- Anonyymi
Totuttu tapa ,koska
olen tuntenut sinut
niin kauan.💃 - Anonyymi
Onko aloituksen kirjoittaja mies vai nainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212218Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1921832Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681232- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36897- 52874
- 56831